Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neschopnosť komunikácie
    • Dlhá (NADMERNE) lehota vrátenia peňazí

    Dňa 29.2.2024 som vrátila šaty ktorých veľkosť mi nesedela. DODNES mi neprišli naspäť penize, na mail mi samozrejme neodpovedali, telefón nezdvíhajú a na instagrame tiež nereagujú. Ako čítam recenzie, veľmi rada a veľmi ľahko zozbieram viacero ľudí s rovnakou skúsenosťou a obrátim sa spolu s nimi na Slovenskú obchodnú inšpekciu. Ak neviem robiť biznis, tak ho nerobím :)

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • Arogantný prístup k riešeniu problému

    V V showroome som si vyskúšala a kúpila šaty ktoré sú trblietave predavačka mi tvrdila že trblietky mi v čistiarni upravia tak aby zo šiat neopadávali. Avšak žiadna čistiareň ich nechcela zobrať nakoľko auto opadávanie je enormne keď som šaty chcela vrátiť odmietli mi vrátiť peniaze podotýkam šaty mali ešte visačku boli nepoužité úplne nové! Prístup konateľa bol maximálne arogantný vraj na Slovensku je teraz nová móda kúpiť si šaty použitých na jednu príležitosť a potom vrátiť. nikdy viac v tomto eshope nebudem nakupovať určite je to neodporúčam ani ostatným zákazníkom

    Reakcia obchodu Glash.sk

    Dobrý deň,

    Ďakujeme Vám za zdieľanie Vašej skúsenosti a za čas, ktorý ste venovali nákupu v našom showroome. Je nám ľúto, že Vaše očakávania neboli úplne naplnené a že ste narazili na určité prekážky súvisiace s kúpeným produktom.

    Radi by sme poukázali na niekoľko dôležitých aspektov a objasnil okolnosti Vášho nákupu. Počas Vašej viac ako hodinovej návštevy našej predajne ste mali dostatok príležitostí preskúmať šaty a oboznámiť sa s ich charakteristikami, vrátane opadávania trblietok, čo je typický jav pre tento druh oblečenia.

    Rozumieme Vášmu sklamaniu ohľadom opadávania trblietok z nových šiat a problémom pri hľadaní vhodnej čistiarni. Naši zamestnanci sa pokúsili ponúknuť rady, ako sa s touto situáciou vysporiadať, avšak zdá sa, že tieto návrhy neboli pre Vás prijateľné.

    Je dôležité poznamenať, že keďže ste si tovar zakúpili priamo v našej predajni a mali ste možnosť sa s ním dôkladne oboznámiť, zákon o zásielkovom predaji, ktorý umožňuje vrátenie tovaru do 14 dní, sa na túto situáciu nevzťahuje.

    Čo sa týka Vašej následnej žiadosti o reklamáciu opadávania trblietok, je Vaše právo tovar reklamovať a my sme Vám túto možnosť ochotne poskytli.

    Je nám ľúto, ale musíme poukázať na to, že sme si všimli trend, keď si zákazníčky kupujú šaty na víkendové spoločenské podujatia a potom ich v pondelok vrátia s tvrdením, že ich nepoužili. Dôležité je zdôrazniť, že naša predajňa a ani eshop nie je služba požičiavania oblečenia a nemôžeme akceptovať vrátenie tovaru v takomto kontexte. Z tohto dôvodu sme v týchto veciach opatrní.

    S pozdravom,
    Tím Glash.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Dodanie bolo rýchle
    • Materiál nekvalitný
    • nazivo úplne inac vyzerajú ako na fotke , veľmi klamlivo nafotené , zamna zavádzajúce že sú šaty kvalitne keďže ani lacne niesu , no na živo boli sklamanie :(
    • Už by som neobjednala odnich
    • Šaty som už poslala spat no stále som nedostala ani len mail že ich obdržal a kedy môžem očakávať vrátenie peňazí

    Reakcia obchodu Glash.sk

    Vážená Kinga,

    Ďakujeme za vašu spätnú väzbu, aj keď nás veľmi mrzí, že váš nákup nebol podľa vašich očakávaní. Radi by sme zdôraznili, že fotky produktov na našej stránke sú úplne totožné s realitou a zatiaľ sme nezaznamenali žiadne sťažnosti v tejto oblasti. Rovnako sme prešli naše recenzie a doposiaľ sme nezaznamenali žiadnu negatívnu spätnú väzbu týkajúcu sa týchto konkrétnych produktov.

    Ohľadom vrátenia peňazí za vašu objednávku, ospravedlňujeme sa za akékoľvek zdržanie v komunikácii. Skontrolovali sme vašu požiadavku a uistíme sa, že sa o ňu okamžite postaráme. Očakávajte e-mail s potvrdením o vrátení peňazí v priebehu nasledujúcich dní.

    Vaša spokojnosť s naším eshopom a vaším nákupom je pre nás dôležitá a naším cieľom je vám poskytovať vždy kvalitné produkty a služby. Ak budete mať v budúcnosti akékoľvek otázky, pripomienky alebo požiadavky, neváhajte nás kontaktovať. Radi vám budeme k dispozícii.

    S pozdravom,
    Tím Glash.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Šaty mi prišli potrhané a pre istotu aj rovno zašité hrubou bielou niťou, ktorú bolo hneď vidno. Neviem ako môžu posielať také šaty, či si to nevšimli alebo naschvál, že si to ja nevšimnem, ale katastrofa.

    Reakcia obchodu Glash.sk

    Pekný deň Natália,

    tak toto ma naozaj mrzí a idem to osobne preveriť, ako mohla nastať takáto nepríjemná situácia. Ľutujeme, že ste mali nepríjemnú skúsenosť s našimi šatami. Chápeme, aké zklamanie to musí byť ak vám prídu šaty, na ktoré ste sa tešili a nie sú v 100% stave. Ospravedlňujeme sa za nepríjemnosť.

    Určite by sme nemali posielať poškodené alebo opravené šaty a chcem vás ubezpečiť, že naše kontrolné procesy sú navrhnuté tak, aby predchádzali takýmto situáciám. Je možné, že sa jedná o výnimočný prípad, ktorý unikol pozornosti našej kontroly kvality a dáme si na to väčší pozor.

    Prosím, kontaktujte nás prostredníctvom e-mailu alebo telefónu, aby sme mohli čo najrýchlejšie nájsť riešenie pre túto situáciu. Môžeme vám ponúknuť buď vrátenie peňazí alebo výmenu za nový produkt bez akýchkoľvek dodatočných nákladov.

    Ešte raz sa ospravedlňujeme a dúfame, že nám dáte príležitosť napraviť túto chybu.

    S pozdravom

    Lucka z glash.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Vrátenie peňazí trvá už týždeň od prijatia tovaru a stále nič. .

    Reakcia obchodu Glash.sk

    Pekný deň prajeme,

    ďakujeme za Vašu recenziu a za to, že ste sa rozhodli zdieľať svoje obavy s nami. Mrzí nás vaša skúsenosť a spravíme všetko pre to aby sme to vyriešili čo najrýchlejšie.
    Chápem, že proces vrátenia peňazí môže byť občas frustrujúci, a preto Vás ubezpečujem, že sa na tom intenzívne pracuje. Naše podmienky vrátenia zahrňujú 14-dňové obdobie, počas ktorého vám budeme vracať peniaze.

    Vzhľadom na to, že máme všetky potrebné údaje, zabezpečíme, aby ste dostali aktualizáciu ohľadom vrátenia peňazí čo najskôr. Taktiež chceme zdôrazniť, že náš tím je zaviazaný riešiť Vašu záležitosť efektívne a čo najrýchlejšie, aby sme Vám poskytli uspokojivý výsledok.

    Ak máte akékoľvek ďalšie otázky alebo obavy, neváhajte nás kontaktovať. Budeme Vám radi k dispozícii.

    Ešte raz sa ospravedlňujeme za spôsobené nepríjemnosti a ďakujeme Vám za trpezlivosť a pochopenie.

    S pozdravom,

    Tím glash.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Velmi nekvalitne spracovane. Odpadava perie z rukavov, po par noseniach sa povolili nitky a tak treba rucne zasit napriklad dieru pod pazuchou ci medzi nohami.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Uplne zle riešeny system velkosti slapiek!!! Zlé čislovanie....podla dlzky velkosti som si objednala slapky a uplne zle posunuté cislovanie. Vobec nesedela velkost podla tabulky!!!!! Bola som taka nastvata ze som slapky vratila!!!!

    Reakcia obchodu Glash.sk

    Dobrý deň, Monika,

    ďakujeme za Vašu recenziu. Veľmi nás mrzí vzniknutá situácia a do budúcna si na to budeme určite dávať ešte väčší pozor. Všetok tovar, ktorý naskladníme, merajú a vytvárajú naň veľkostné tabuľky naše kolegyne, takže mohlo sa stať že došlo k nedorozumeniu. Mrzí nás, že ste nás nekontaktovali, určite by sme sa snažili vyriešiť túto situáciu k Vašej spokojnosti.

    Prajeme pekný deň
    s pozdravom
    Tím Glash.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Šaty prišli rýchlo, ale materiál je extrémne nekvalitný, posielam naspäť.

    Reakcia obchodu Glash.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme že ste si našli čas na hodnotenie nákupu. Mrzí nás vaša nespokojnosť s tovarom, i keď radi by sme vedeli kde konkrétne bol problém s daným materiálom.

    Tento model je od nami overeného výrobcu. Z daných šiat sme predali desiatky kusov bez jedinej zlej odozvy, preto by sme boli radi, keby nám ozrejmite problém ktorý nastal s materiálom, aby sme sa vedeli takýmto veciam vyvarovať a dať na ne väčší pozor.
    Tovar samozrejme môžete vrátiť do 30 dní a to bezplatne jednoducho vyplnením nášho formulára na eshope.

    Prajeme pekný deň a veríme, že nám dáte šancu pri ďalšom nákupe.

    Tím glash.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Rýchlosť dodania a komunikácia super. Pekné veci, ale cena nezodpovedá kvalite. Z e-shopu som objednávala niekoľkokrát, ale bola som skôr nespokojná než spokojná.

    Naposledy mi prišiel kabát, na ktorom boli na krivo ušité vrecká a gombíky, na čižmách bolo vidieť lepenie, značenie od pera a tiež mali jemnú priehlbinu na opätku. Tovar som vrátila so žiadosťou výmeny, ale mám dojem, že bol len prebalený a odoslaný naspäť. Predtým som si objednala nohavice, ktoré neskutočne zapáchali, vyprala som ich a po treťom praní spustili farbu, nedali sa už nosiť...

    Reakcia obchodu Glash.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme, že ste si našli čas pridať recenziu. Aj keď nie je veľmi lichotivá, pomáha nám zlepšovať sa. Veľmi si vás, ako našu stálu zákazníčku vážime a verte nám, že keby ste čo i len napísali, že vám niečo s tovarom nesedí, určite by sme to vyriešili tak, aby ste boli spokojná, ako môžete vidieť v ďalších recenziách, že na zákazníkovi si dávame naozaj záležať.

    V žiadosti o výmenu topánok neboli uvedené žiadne nedostatky, tak sme žiaľ nevedeli že daný kus je v niečom chybný. Napriek tomu sme vám tovar vymenili za iný kus. Zrejme ide o výrobnú vadu, ktorú nám žiaľ ešte nikto nenahlásil a my sme ju tiež nespozorovali.
    Ak sa stalo, že nohavice stratili farbu po 3 praniach, zašlite nám ich prosím na reklamáciu, to by sa naozaj nemalo stať. Žiaľ toto nevieme vopred ovplyvniť.

    Veríme, že na nás nezanevriete a budeme si to vedieť u vás napraviť.

    s pozdravom

    Tím glash.sk

  • Neodporúča obchod

    Objednala jsem si sice krásné šaty, ale za tu cenu, jsem velice nespokojená s materiálem. Cena určitě neodpovídá kvalitě materiálu. Když se podívám na cedulky, tak přemýšlím jestli šaty nejsou koupený z aliexpresu.

    Reakcia obchodu Glash.sk

    Dobrý deň, Nelly,

    vážime si, že ste si našli čas a ohodnotili ste nákup v našom eshope. Veľmi nás mrzí, že nie ste s tovarom spokojná a samozrejme máte nárok ho vrátiť. Keďže nechceme, aby ste mali s nákupom u nás nepríjemnú skúsenosť, kontaktujte nás prosím mailom na [email protected] a túto situáciu sa pokúsime vyriešiť k Vašej spokojnosti. Môžeme Vás však ubezpečiť, že z menovanej stránky tovar určite nenakupujeme. Tovar vyberáme od overených francúzskych a talianskych značiek.

    Prajeme pekný deň
    s pozdravom
    Tím Glash.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mi ešte neprišiel a ani nie som informovana v akom stave je objednávka. Trvá to dosť dlho, 6 dní, ešte som sa nestretla s takou dlhou dobou dodania.

    Reakcia obchodu Glash.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za komplikácie. Problém nastal v tom, že Vaša platba nebola automaticky spárovaná, čiže došlo k technickej chybe v platobnej bráne. Vašu objednávku sme odosielali hneď, ako nám platba bola pripísaná na náš účet a to 24.8. Veríme, že aj napriek týmto komplikáciám, ste s tovarom spokojná a do budúcna spravíme všetko pre to, aby sme tieto chyby eliminovali.

    Prajeme pekný deň
    s pozdravom
    Tím GlashGirl.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zo šiat trčali nitky, nebolo ich malo. nikdy by som takýto tovar neposunula ďalej.

    Reakcia obchodu Glash.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu recenziu. Mrzí nás, že nie ste s tovarom od nás spokojná. Aj keď robíme všetko pre to, aby sme týmto veciam predchádzali, môže sa stať aj takáto chyba. Samozrejme máte v tomto prípade nárok na vrátenie tovaru do 30 dní od prebratia balíka.

    Prajeme pekný deň
    s pozdravom
    Tím GlashGirl.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar objednaný pred týždňom mi ani nebol odoslaný. Objednávku som riadne zaplatila, z účtu mi odišli peniaze a na email mi prišlo potvrdenie gopay o zaplatení objednávky. Avšak prišiel mi opätovný link na platbu. Napísala som eshopu, že platba bola odoslaná, pridala potvrdenie banky o transakcií aj screenshot z linku na gopay kde je potvrdená moja úhrada. Pani mi odpísala že sa ospravedlňujú a že tovar mi bude odoslaný do dnešného dňa sa tak nestalo. Pisala som im vo štvrtok, dnes je utorok a potvrdenie o objednávke nikde, volala som im a telefón nedvíhaju.

    Reakcia obchodu Glash.sk

    Dobrý deň, Ľubka,

    vážime si, že ste si našli čas a ohodnotili ste nákup v našom eshope. Veľmi sa ospravedlňujeme za vzniknuté komplikácie, došlo k technickej a zároveň aj komunikačnej chybe na našej strane. Veríme, že sme nakoniec situáciu vyriešili k Vašej spokojnosti a že nám v budúcnosti dáte šancu, aby sme aj vo Vás zanechali príjemný pocit z nákupu u nás.

    Prajeme pekný deň
    s pozdravom
    Tím GlashGirl.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Vrátenie tovaru z Česka je na SK adresu, čo ma stálo cca 300kč za vrátenie. Dnes, kedy má vačšina e-shopov vrátenie zdarma to považujem za veľké mínus...

    Reakcia obchodu Glash.sk

    Dobrý deň prajem.

    Mrzí nás táto skúsenosť s vrátením. Cena poštovného záleží od toho, akého prepravcu si zvolíte. Momentálne ale pracujeme na zjednodušení tejto služby a za niekoľko týždňov, by už vrátenie z CZ malo byť bezproblémové a za zlomok tejto ceny.

    Prajeme pekný deň

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Rýchle dodanie

    Nebola som spokojná s kvalitou tovaru a ani fotka sa veľmi z realitou nezhodovali

    Reakcia obchodu Glash.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu recenziu. Veľmi nás mrzí, že s tovarom nie ste spokojná, aj keď vždy robíme všetko pre to, aby sme tomuto predchádzali. Samozrejme, stať sa to môže a v tomto prípade sa treba obrátiť na našu zákaznícku linku, kde by sme sa určite pokúsili túto situáciu vyriešiť k Vašej spokojnosti. Kľudne nás kontaktujte buď na mail: [email protected], prípadne telefonicky na číslo: 0908 556 125. Ešte stále máte nárok na vrátenie tovaru, za ktorý by sme Vám v čo najkratšom čase vrátili peniaze.

    Prajeme pekný deň
    s pozdravom
    Tím GlashGirl.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Rýchle dodanie
    • Dobrá komunikácia s obchodom
    • Pekne zabalený balík
    • Prehľadná stránka
    • Klamlivo nafotený produkt
    • Príšerná kvalita
    • Produkty som našla v čínskom obchode za tretinové ceny

    Reakcia obchodu Glash.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu recenziu aj za vyzdvihnutie našich kvalít. Danú situáciu sme spoločne vyriešili cez mailovú komunikáciu a pevne verím, že k Vašej spokojnosti, aj keď tovar resp. konkrétny kus, ktorý Vám bol dodaný nespĺňal naše štandardy, za čo sa opätovne ospravedlňujeme. Po tovar bol poslaný kuriér a na účet Vám boli vrátené peniaze.

    Veríme, že budeme mať v budúcnosti možnosť napraviť túto nepríjemnú skúsenosť.

    Prajeme pekný deň
    s pozdravom
    Tím GlashGirl.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Rýchle dodanie
    • Zatiaľ sa mi nevrátili peniaze z reklamacie

    Dodanie tovaru bolo síce rýchle, rýchle bolo aj následne vyzdvihnutie siat pri reklamácii. (22.12) Ale uz to bude druhý týždeň čo čakám na svoje peniaze za vrátenie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Zlá kvalita tvoru na pomer cena

    Reakcia obchodu Glash.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu recenziu. Veľmi nás mrzí, že ste s tovarom a jeho kvalitou neboli spokojná. Samozrejme sa to môže stať, keďže každý zákazník môže mať iné preferencie. Ak by ste nás boli kontaktovali mailom, či telefonicky, určite by sme spoločne našli také riešenie, s ktorým by ste boli spokojná. Okrem toho, u nás je možné tovar bez udania dôvodu vrátiť do 30 dní od doručenia, avšak ani takúto požiadavku sme od Vás neregistrovali.

    Prajeme pekný deň
    s pozdravom
    Tím GlashGirl.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Pokaždé mi přišlo nekvalitní zboží :(

    Reakcia obchodu Glash.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí vaša skúsenosť. Evidujeme od vás len jednu objednávku. Žiaľ nemáme od vás žiadny email ohľadom nespokojnosti poprípade požiadavky na vrátenie alebo výmenu tovaru. Kľudne nás kontaktujete a vyriešime záležitosť k vašej spokojnosti.

    Položku ktorú máte v objednávke máme v našej stálej ponuke už niekoľko rokov, predali sme už tisícky kusov a zatiaľ sme nedostali ňu zlý feedback. Preto by sme boli radi ak by ste nás kontaktovali aby sme sa na problém mohli pozrieť bližšie. Poprípade vám spraviť kompenzáciu za váš nákup.

    Prajeme pekný deň
    s pozdravom
    Tím GlashGirl.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Široká ponuka tovaru, ktorý na obrázku vyzerá veľmi lákavo, avšak v reáli je totálne odlišný. Kvalita tovaru určite nezodpovedá tak vysokej cene, nakoľko niektoré výrobky síce pochádzajú z Talianska, Francúzska, atď., ale sú tam aj podradnejšie kúsky z Poľska, Turecka... Oblečenie je nepohodlné a použité materiály určite nemajú dlhú životnosť. Každopádne komunikácia s e-shopom je na profesionálnej úrovni, dodanie maximálne promptné, vrátenie tovaru bezproblémové, takže z tohto pohľadu nie je čo vytknúť.

    Reakcia obchodu Glash.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za recenziu k vášmu nákupu. Teší nás ze ste s našimi službami bola spokojná, snažíme sa v tomto smere robiť pre zákazníkov maximum čo je v našich silách a to, že nás hodnotíte ako e-shop na profesionálnej úrovni nás naozaj veľmi teší.
    Čo sa týka kvality tovaru, tú žiaľ vieme ovplyvniť len to tej miery, že každý tovar dôkladne skontrolujeme pred naskladnením, aby ste nedostali kus, ktorý nevyhovuje našim kvalitovým štandardom. Ďalšia vec ktorú v rámci kvality robíme, je že niektoré kúsky ktoré nám dodávatelia pošlú a kvalitovo nespĺňajú našu predstavu sa do predaja ani nikdy nedostanú. Áno, taktiež v našej ponuke nájdete tovar vyrobený v Poľsku, momentánlne už v menšej miere a nechali sme si v ponuke len výrobcov, za ktorých kvalitou si stojíme a vieme v akých podmienkach boli vyrábané.
    Od roku 2020 sa snažíme dbať na ekológiu, preto niektoré veci z našej vlastnej produkcie sú vyrobené z recyklovaných materiálov.

    Prajeme pekný deň
    s pozdravom
    Tím GlashGirl.sk