Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Aj ja sa pripájam k hromadnej žalobe od 12.10.2022

  • aj ja sa pripajam k hromadnej zalobe. Mate nejake info, ako postupovat? dakujem

  • Zdravím tiež som si 3.mája objednala tovar v hodnote cca 100€ cez tento podvodný eshop Gigastore a dodnes 22.august som neobdržala ani tovar ani peniaze takže sa rada pridám na listinu hromadnej žaloby, možno spoločne dosiahneme viac ako jednotlivo. Stále ľutujem jednu vec že som si neprečítala recenzie tohto eshopu predtým než som zaplatila moju objednávku lebo v tom čase už boli v bankrote a komunikácia eshopu voči klientom telefonáty, emaily bola nulová, jediné čo posielali boli automaticky generovaný emaily ktoré mali jediný účel upokojiť a ukľudniť zákazníkov. Človek sa učí na vlastných chybách len niekedy je to pridrahá lekcia.

  • Ešte v apríli som objednala a vyplatila televízor cez účet, do dnes ani televízor ani peniaze čo som žiadala naspäť, koľkých nás oklamali? komu veriť? a touto cestu sa pripájam hromadnej žalobe, ďakujem

  • Mám už pripravené trestné oznámenie, toto aj budúci týždeň podám, ale nič to nezmení na tom, že sme asi o peniaze prišli.....
    v.

  • Taký istý problém s objednávkou 552219.... Sony kamera... S povinnosťou vopred uhradiť... Som bol blbec a urobil som to. 4 mesiace ani tovar, ani peniaze. Žiadna komunikácia, nikam sa nedá dovolať, neni komu rozbiť hubu... Nepomôže ani SOI, ani ČOI... Ako je toto možné, že to nikto nerieši v tomto skurvenom štáte.
    Ivan Bálent... 0905 455 475
    Chcem sa pridať k hromadnému trestnému oznámeniu.

  • Pridajte sa všetci ,,oklamany ,podvedeny,, firmou Gigastore.sk na fb .. Hromadná žaloba Gigastore ..tak uvidíme koľko sa ľudí nazbiera a potom sa môže riešiť žaloba tu keď ľudia píšu tak mam pocit ze nikto to nepodporí, neposunie ďalej. Tak to ktosi chce riešiť tak nevahajme.

    • My sa pridáme. Volajte 0907924847

    • Aj ja sa pridávám k žalobe. 0902774890. Miklós

  • Vyzerá, že nám pomôže len hromadná žaloba. Kopírujem aj sem svoj príspevok z recenzie:

    Okradli ma o nemalú sumu. Keďže to SOI nerieši, vytvoril som skupinu na Facebooku: Hromadná žaloba - Gigastore.sk. Prosím, pridajte sa, ak ste boli taktiež okradnutí. Spolu budeme mať väčšiu právnu silu a šancu získať svoje peniaze naspäť

    • Link na skupinu: https://www.facebook.com/groups/635055011849185/?ref=share

  • Ahojte
    Koncom marca 2023 som si objednal elektrospotrebič na e-shope gigastor.sk, síce len 55€, boli v tom čase asi o 50% lacnejší na daný spotrebič, týmto si ,a aj zlákali. Bol to môj prvý ( a zároveň posledný) v živote nákup na tomto e-shope. Ľutujem že som si ich vtedy nepreveril na nete.
    Asi o týždeň mi prišiel e-mail ( 3-5 dní uvádzané dodanie a tovar skladom) že majú logistiky problém, o týždeň cca ďalší rovnaký automaticky generovany e-mail, a týmto to skončilo. Telefón nikto nedvíha.
    Ku dnešnému dno 12.6.2023 žiadnej e-mail z ich strany, žiadne automatické storno a vrátenie peňazí v zmysle VOP a zákona.
    Idem písať sťažnosť, storno a zároveň list na SOI.
    Som veľmi ZVEDAVÝ kedy vrátia peniaze, nakoľko podľa komentárov na internete to tiež trvá veľmi dlho.
    Takže tak, toto je moja osobná skúsenosť.
    P.S.: ponaučenie pre mňa - pokiaľ e-shop nemá možnosť platby na dobierku, je to hneď podozrivé a automaticky takýto eshop už ignorujem, ani korunu už žiadnemu obchodu vopred. Odporúčam ľuďom čo sa ešte nepopalili, aby tiež tak postupovali, a predídu zbytočným problémom.

  • Su to zlodeji a podvodnici. Nechapem ako ich eshop moze nadalej fungovat.
    Na objednavku cakam uz skoro 2 mesiace a pravdepodobne ju ani nikdy neuvidim. Snazim sa odstupit od zmluvy, aby som sa aspon dostala k peniazom, no to ignoruju. Dovolat sa neda a tak isto ani mail nefunguje (pride automaticka odpoved, ze maju toho vela a treba pockat… takto cakam uz asi mesiac).
    Neviem si rady, no je “potesujuce”, ze urad (ESC), ktory ma ludom pomoct, odmieta riesit problemy s gigastore, kedze uz aj s nimi prestali komunikovat.
    DAJTE SI POZOR A NEDAJTE SA OKLAMAT ako mnohi z nas.

  • Tiež sa pridám k hromadnej žalobe.Rovnaká skúsenosť s týmto obchodom.Tovar som zaplatil,firma vizerala seriózne.Dodnes nemám ani tovar ani peniaze.Telefón nefunguje a mailom sa len vyhovárajú na dodávateľa.Podvodníci,neodporúčam u nich nakupovať.

  • Ak by ste chceli podať hromadnú žalobu na internetový obchod gigastore, tak sa pridám. Ide o sumu 160 €. Moje t.č. 0907924846.

    • Rád sa pridám (0908037575) Bohus

  • Ahojte všetci ide o jeden veľký podvod ako o vyhovaranie a do oka bijúce klamanie a zavádzanie ako aj firma ktorú vlastný už nejaký cyperský občan tak isto ako nejakú ženu čo uvádzajú ako osobu ktorá zobrala peniaze a zrazí 17.05.2023 sa stala akcionárkou spoločnosti ktorú uvádzajú..každý jeden krok robia aby sa vedeli vyhýbať úradom ktorý by im mohli klepnúť po prstoch ale podľa mna je riešenie hromadne trestné oznámenie ktoré bude mat väčšiu váhu aby vinici boli potrestaný

  • Nevratenie penazi zo strany Gigastore a ignorovania mojich mailov som zacal riesit s Europskym spotrebitelskym centrom a celkom ma zarazila ich odpoved. Nizsie uvadzam cast mailu


    K Vášmu podnetu si dovoľujeme uviesť nasledovné:

    Do nedávnej minulosti sme v rámci siete ECC-Net v spolupráci s kolegami v Českej republike pomerne úspešne riešili viaceré obdobné prípady ako je Váš.

    Od začiatku mája 2023, však prestal prevádzkovateľ internetového obchodu www.gigastore.sk úplne odpovedať na akékoľvek otázky a žiadosti Európskeho spotrebiteľského centra v ČR ohľadom prípadov spotrebiteľov, ktorým sa pôvodne zaviazal vrátiť finančné prostriedky za zrušené/nedodané objednávky.

    Na svojej webovej stránke obchodník zverejnil vyhlásenie, že čelil phishingovému útoku, konkrétne šíreniu falošných e-mailov, ktoré žiadajú spotrebiteľov o platbu alebo šíria nepravdivé informácie.

    V dôsledku tohto vyhlásenia obchodník prestal vracať peniaze spotrebiteľom s odôvodnením, že bankový účet, na ktorý si spotrebitelia peniaze poslali, nepatrí a nikdy nepatril spoločnosti.

    Toto tvrdenie je nepravdivé, pretože spoločnosť doteraz disponovala týmto bankovým účtom. Tento bankový účet je možné nájsť vo starších uzavretých prípadoch, v ktorých obchodník úspešne vrátil peniaze spotrebiteľom v čase, keď ešte pravidelne komunikoval a riešil prípady so sieťou európskych spotrebiteľských centier ECC-Net.

    Sieť európskych spotrebiteľských centier ECC-Net využíva pri riešení spotrebiteľských sporov metódy mediácie a právnej argumentácie, ale nemáme donucovaciu a ani sankčnú právomoc, a teda nemôžeme predávajúceho „prinútiť“ k náprave, hoci podľa nám predložených podkladov je oprávnený.

    Vzhľadom na dlhodobú nemožnosť riešiť tieto prípady a aj skutočnosť, že obchodník v obchodných podmienkach vo svojom bodu 5.1 sám odkazuje na mimosúdne riešenie sporov na Slovensku, nás Európske spotrebiteľské centrum v ČR informovalo, že od 24. mája 2023 nebude prijímať nové prípady.

    Nakoľko evidujeme vyšší počet prípadov voči uvedenému obchodníkovi, z našej strany pripravujeme informáciu pre Ústredný inšpektorát SOI, ktorá je ako kontrolný orgán zapojená do systému spolupráce národných kontrolných orgánov v oblasti ochrany spotrebiteľa a v tejto súvislosti môže prešetriť hromadné porušovanie kolektívnych záujmov v spolupráci s príslušnými dozornými orgánmi v ČR.

  • 3.3.2023 som urobil objednávku,do teraz ani tovar ani peniaze,dovolať sa im nedá

  • ahojte, mam tu istu skusenost o nevrateni penazi. SOI mi bolo povedane, ze sa mame spojit viaceri podvedeny a podat trestne oznamenie. V moju banku cez , ktoru som prevadzal penieze za platbu za tovar na ich ucet som o tejto udalosti informoval . Majitel uctu bol bankou upovedomeny o vratenie penazi spat na moj ucet. Do 14 dni mi maju byt peniaze vratene. Ak sa tak nestane. Banka mi poskytne informacie kto je majitelom uctu, na ktory som sumu/peniaze za tovar poslal. Potom je mozne kontaktovat policiu a podat teesne oznamenie. Ak ste niektory z Vas vykonali tieto kroky. Napiste sem . Skontaktujeme sa a podame spolocne trestne oznamenie voci pachatelom nech nadalej nemozu pokracovat v trestnej cinnosti.

    • Vyše mesiaca čakám na notebook, stále nič. Hlavne,že treba zaplatiť hneď prevodom. Raz mi odpísali na mail po týždni a or vtedy nič. Kamarátka to isté...tiež čaká na svoj tovar už vyše mesiaca. Už sme teda dve... nekomunikuju, dovolať sa tam ani len nedá.

    • taketo nieco mi prislo ze emailu [email protected], tiez mi nedodali zaplateny tovar

      Vážený zákazník
      Dňa 26.4.2023 nastala situácia, kedy došlo k úplnej blokácii procesu vybavovania Vašich objednávok,
      v dôsledku znefunkčnenia kľúčovej mailovej adresy [email protected], ktorá síce prijímala Vaše
      maily, ale nedá sa z nej odoslať žiadny mail, nedal sa odoslať mail ani z objednávky v eshope, ani
      priamo z tejto mailovej schránky, takže na Vaše dotazy sa nedalo nijako reagovať. Bola zamedzená
      všetka komunikácia eshopu smerom k zákazníkom.
      Tento stav úplne ochromil nielen už ochromené marketingové fungovanie eshopu, ktoré bolo
      dlhodobo sabotované už viac ako 6 mesiacov, ale aj samotný proces spracovania objednávky, a aj
      činnosť help desku. Následne subjekt ovládajúci systémové fungovanie eshopu, domény a
      martketing eshopu zamedzil všetky prístupy, ktoré umožňovali nejaký spôsob narábania s obsahom
      eshopu, čím úplne zablokoval fungovanie eshopu na strane jeho správy.
      Situácia je dôsledkom už dlhšie trvajúceho rozkolu medzi subjektmi, podieľajúcimi sa na fungovaní
      eshopu. Mrzí nás, že práve vy zákazníci, doplácate na seba centrické a deštrukčné konanie
      subjektu ovládajúceho systémové fungovanie eshopu, marketing a jeho správu. Pretože
      k momentu ochromenia činnosti e-shopu ostali v procese spracovania otvorené objednávky ,chceme
      Vás informovať, že  urobíme všetko preto, aby Vaše oprávnené záujmy voči eshopu boli naplnené.
      V prípade, že mate voči eshopu gigastore.sk finančne pohľadávky, nižšie uvádzame kontaktné údaje
      na osoby, ktoré neoprávnene odčerpali z tohto eshopu čiastku 700000,- €.
      +420 727808979
      [email protected]
      8m
      Predmetnú čiastku použili na zaobstaranie a zhodnotenie nehnuteľnosti v katastri obce Tuchoměřice
      v ČR. Nehnuteľnosť vlastni spoločnosť MOLUCCA a.s.

      Spoločnosť Molucca a.s. vlastni p. Ing. Daniela Vorlova,

      ktorá v období rokov 2019 až 2022 nakladala s peniazmi eshopu gigastore.sk , tak, že vyššie uvedenú
      čiastku použila na kúpu a následnú expresnú rekonštrukciu predmetnej nehnuteľnosti.
      O ďalšom postupe Vás budeme včas informovať.
      Ďakujeme za Vašu doterajšiu trpezlivosť.
      Team Gigastore.sk

    • Roland omasta spravili sme rovnaký postup s mojou zenou a tiež som názoru že treba hromadne trestné oznámenie keďže ide o veľký podvod

  • https://www.soi.sk/sk/informacie-pre-verejnost/nakupovanie-cez-internet-upozornenie-pre-spotrebitelov-2.soi
    GIGASTORE na zozname SOI

  • Podvodnícky eshop tento Gigastore
    stále len sľubujú že tovar je na ceste a nakoniec aj tak tovar nedodajú
    peniaze pýtam späť už viac ako mesiac a nič bez komunikácie a ničoho ani telefon ani maily nič u nich nefunguje majú všetko vypnuté

    nekupovať nič ani náhodou !!!!!!!!

  • Objednal som si tovar pred troma týždňami aj zaplatil nič mi neprišlo,žiadna komunikácia chcem vrátiť peniaze ale nie je to možné, telefónny nefunguje sú to podvodníci

  • Mna obrali o 250€ ani tovar ani peniaze soi nema páky divim sa ze ich na heureke propaguju podvodnikou.

    • Podvodnici