Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • dobry den ,na tovar cakam uz dva tyzdne,ako mam postupovat,mam odstupit od zmluvy,lebo ako citam ,nedockam sa...

    • ja som objednaval v dec 2022 za skor 500e , obj mi zrusili lebo tovar nemali , peniaze nevartili,
      kontakotval som heureku zak, podporu a idem ns hromadnu staznost

  • Nedodany tovar. Poslala som úhradu, tvrdia že neprišla. Je už podané trestne oznámenie? Rada sa pridám

  • Nedodanie tovar, nekomunikujú, peniaze fuč. Prosím vás poďme to riešiť a podať trestné oznámenie.

  • Objednal som vysávač ktorý mi prišiel asi po mesiaci medzitym sluby že už už príde a teda som sa nakoniec dočkal.

  • Pozor na tuto schránkovú firmu ohľadom migrácie sa len vyhovárajú ide o podvodníkov, ktorý nepriznávajú DPH a ide už po nich danováci tak sa snažia obkľučkovať. Už im moc firiem nechce dodávať tovar pretože majú kvôli nim problémy. Tiež pozor žiadne Obchodné združenie Gigastore neexistuje je to len vymyslene meno aby boli čo najťažšie dohladatitelny!!

  • SCHRÁNKOVÁ FIRMA! Jednoznačne sa GIGASTORE.sk a INGRAM.sk vyhýbajte (jedná sa o tú istú hlavu). Obzvlášť ak nakupujete tovar nad 100e, najskôr to budete pozdejšie ľutovať, že ste nateleli na "výhodnú", najnižšiu cenu. Reklámacia vás bude stát tonu času a pokiaľ nemáte dostatočnú sebakontrolu, prídete aj o nervy. Jednoznačne odporúčam riešiť veci právnou cestou a vyhrážkami, nič iné na túto skupinu neplatí. Odporúčam hlásiť na SOI a kontaktovať právnika.

    • Vážený zákazník,

      problém s omeškaním pri expedícii a refundácii fin.prostriedkov bol spôsobený migráciou eshopu na nový systém,kedy sa nám z tech. príčin nepodarilo odstrániť problém s migráciou dát tak rýchlo ako sme očakávali.Aktuálne však problém máme vyriešený a expedícia,refundácie a fungovanie obchodu prebieha v štandardnom režime.
      Za prípadné meškanie sa všetkým dotknutým zákazníkom ešte raz ospravedlňujeme a každému dotknutému zákazníkovi sme sa snažili problém kompenzovať zľavovým kupónom.

      S úctou
      Team Gigastore

  • V mojom pripade sa nakoniec zachovali ferovo a peniaze vratili ale stalo ma to kopec nervov do buducna s Vami nechcem mat nic spolocne touto cestou by som sa chcel podakovat aspon za peniaze a ospravedlnit sa za moje jednanie ale pokial s Vami clovek jedna slusne tak sa svojej pravdy prava vyrobku penazi asi nedocka som rad ze som Vas nemusel navstivit osobne v zivote ma vyskusalo uz viacej ludi a donekonecna sa vyrabat neneham kazdopadne sa prosim spametajte a zdvihnite uroven biznisu s pozdravom Lukas.

  • Navrhujem hromadnú žalobu na gigastor, [email protected],tu sa ozvite všetci čo čakáte spojíme silu a podáme to na súd ! Buď nám vrátia peniaze alebo búde súd do toho SOI, polícia,a tiež to bude pekný námet na reportáž v Markíze a jojke !! Čím viacej nás bude o to skôr sa to porieši!!!!!!

  • NIKDY NIĆ NEOBJEDNAVAŤ !!!
    Tovar objednaný + vyplatený 22.6.2022 /dnes: 28.7.2022/
    -dodnes nemám nič.
    -ich výhovorky sú :
    1.- Produkt je již na cestě k nám
    2.- Urgujeme dodavatele a opravdu děláme maximum aby došlo k expedici co nejdříve
    3.- Momentálně se potýkáme s logistickými problémy ze strany dodavatele, proto nejsme schopni s přesností určit termín vyexpedování Vaši objednávky.
    4.- Veľmi sa Vám ospravedlňujeme, najneskôr dnes mala byť expedovaná Vaša objednávka, avšak došlo k menšiemu posunu v expedíci.
    A na ich stránke-vľavo dole- krásne MOTTO :"Spokojnosť zákazníkov na prvom mieste."
    ---že toto im vôbec dodnes funguje ,ako sa im vôbec chce neustále odpisovať, klamať, vymýšľať -je to nepochopiteľné.
    Toto všetko sa im vráti, Tí ľudia čo tam sedia a zarábajú takto pri monitore-sami si vytváraju svoju karmu, skôr či neskor to príde do ich života!

    • Mám rovnakú skúsenosť a dve objednávky u nich posledná z 30.6 obé vyplatené a nemám ani tovar ani peniaze. Pritom majú aj webstránku www.ingram.sk a tam mi vždy všetko došlo. Tak tomu nerozumiem.

    • {JohnS} Rovnako u mňa, mesiac výhovorky, prísľuby že do 24h expedujeme, do 2 dní posielame, zistíme, preveríme, urgujeme, veríme... stále nejaké výhovorky a mesiac nič, potom som otvorene napísal že na toto ozaj nemám čas a ak do konca týždňa niesu schopní tovar zaslať, ukončime to trápenie a objednávku radšej stornujme, do konca týždňa už ani neodpisovali a v piatok mi oznámili že objednávku teda zrušili na moju žiadosť :) akoby som ja bol problém, vymýšlal a žiadal storno :) To som ale netusšil že takmer ďalší mesiac budem čakať na vrátenie platby. Človek by čakal že keď sa objednávka stornuje, platba sa automaticky ruší a vracia zákazníkovi, no opäť trebalo písať, opäť výhovorky ako to preveria, postúpia kolegom a ako mi bude v krátkom čase vrátená. Nakoniec mi platba nabehla na účet a veľmi som si vydýchol, lebo ak si ozaj prečíta niekto tie recenzie, skutočne sa čudujem či je vôbec možné takýmto spôsobom podnikať a či to je pre úrady a inšpekcie v poriadku a nemajú potrebu takúto spoločnosť preveriť, nariadiť nápravu alebo pokutu za ich "obchodné praktiky" alebo rovno pozastaviť činnosť. Na čo sa čaká??? kým budú stovky prípadov bez tovaru a bez peňazí a firma zrušená alebo "v bankrote"??? Kto v takom prípade ľudí odškodní ak sa úrady prizerajú a nezasiahnu???

    • Vážený zákazník,

      problém s omeškaním pri expedícii a refundácii fin.prostriedkov bol spôsobený migráciou eshopu na nový systém,kedy sa nám z tech. príčin nepodarilo odstrániť problém s migráciou dát tak rýchlo ako sme očakávali.Aktuálne však problém máme vyriešený a expedícia,refundácie a fungovanie obchodu prebieha v štandardnom režime.
      Za prípadné meškanie sa všetkým dotknutým zákazníkom ešte raz ospravedlňujeme a každému dotknutému zákazníkovi sme sa snažili problém kompenzovať zľavovým kupónom.

      S úctou
      Team Gigastore

  • GIGASTORE,MIMONI NESERIÓZNA SPOLOČNOSŤ. NEDOPORUČUJEM !!!

    • Naletel som...

  • Dobrý deň, neodporúčam, tovar nemali na sklade, žiadala som peniaze späť...od 22.06.2022 ich nemám....

    • uz vam vratili..

  • Gigastore NEOBJEDNÁVAŤ - tovar objednaný 27.06.2022 do dnešného dňa (15.07.2022) neprišiel. Komunikácia neprofesionálna, opätovné výhovorky týkajúce sa neustále sa meniaceho stavu objednávky, nedoručenie správ v nimi uvedenom termíne. Neodporúčam, určite druhý raz tovar neobjednám z tohto e-shopu.

    • Mám rovnaký problém

    • aj ja uz 20 dni ziadam vratit peniaze..

    • Napodobne, akurat ja som poslala vysavac na reklamaciu, je to uz vyse mesiaca (podla zakona uz mam narok na vratenie penazi). No na maily prestali odpovedat, nemam ani vysavac ani peniaze

  • Ahojte všetci, ktorým Gigastore doteraz nevrátil peniaze za kúpený tovar.

    Podávam budúci týždeň žalobu na súd za porušenie obchodných podmienok a budem to riešiť aj obchodnou inšpekciou.

    Ak je tu niekto, kto má záujem spolupracovať so mnou, môžeme to spoločne poriešiť, pretože nárok na vrátenie peňazí máme :)
    (napíšte: [email protected])

    • Dnes som mailom vyzval Gigastore na vrátenie peňazí za nedodanie tovaru v stanovenej lehote až peniaze nevrátia mám záujem i spoluprácu

    • Vážený zákazník,

      problém s omeškaním pri expedícii a refundácii fin.prostriedkov bol spôsobený migráciou eshopu na nový systém,kedy sa nám z tech. príčin nepodarilo odstrániť problém s migráciou dát tak rýchlo ako sme očakávali.Aktuálne však problém máme vyriešený a expedícia,refundácie a fungovanie obchodu prebieha v štandardnom režime.
      Za prípadné meškanie sa všetkým dotknutým zákazníkom ešte raz ospravedlňujeme a každému dotknutému zákazníkovi sme sa snažili problém kompenzovať zľavovým kupónom.

      S úctou
      Team Gigastore

  • Tato spolocnost je cista pracka :staci pozriet kto je spolocnik na ORSR , neposielat ziadne peniaze a nic objednavat, nedostatnene sa k svojim peniazom.

    Spoločníci:
    Overseas Progress GmbH
    Suite 15, Oliaji Trade Centre, Francis Rachel Street
    Victoria, Mahe
    Seychelská republika

    Osoba nemá zapísané všetky požadované identifikačné údaje
    (od: 26.05.2017)
    TICE-SK s.r.o.
    Mostná 13
    Nitra 949 01
    Osoba nemá zapísané všetky požadované identifikačné údaje
    (od: 18.02.2017 do: 25.05.2017)

    Výška vkladu každého spoločníka:
    TICE-SK s.r.o.
    ( peňažný vklad )
    (od: 18.02.2017 do: 25.05.2017)
    Overseas Progress GmbH
    Vklad: 5 000 EUR ( peňažný vklad ) Splatené: 5 000 EUR
    (od: 26.05.2017)
    Štatutárny orgán:
    konateľ
    (od: 18.02.2017)

    Martin Schmotzer
    Pohranice 514
    Pohranice 951 02
    Vznik funkcie: 18.02.2017
    Osoba je stotožnená s referenčným registrom - RFO Osoba má zapísané všetky požadované identifikačné údaje
    (od: 18.02.2017 do: 25.05.2017)

    Martin Schmotzer
    Pohranice 514
    Pohranice 951 02
    Vznik funkcie: 18.02.2017 Skončenie funkcie: 20.04.2017
    Osoba je stotožnená s referenčným registrom - RFO Osoba má zapísané všetky požadované identifikačné údaje

    (od: 26.05.2017 do: 25.05.2017)
    Giannakis Tziannaros
    Frinis 10
    Lakatamia, Nicosia 2304
    Cyperská republika
    Vznik funkcie: 20.04.2017 Skončenie funkcie: 26.11.2020
    Osoba nemá zapísané všetky požadované identifikačné údaje

    (od: 23.06.2022 do: 22.06.2022)
    Giannakis Tziannaros
    Frinis 10
    Lakatamia, Nicosia 2304
    Cyperská republika
    Vznik funkcie: 20.04.2017

  • Nikdy v tomto obchode neobjednam. Su to podvodnici. Nikdy nic neposlali. Tovar potvrdili a komunikacia nula bodov. Telefony beru len sporadicky. Aj to sa stale vyhovaraju. NIKDY VIAC. NEODPORUCAM NIKOMU KTO NECHCE STRATIT PENIAZE A CAS.

    • Neskoro som prečítal recenzie...

  • Prešlo 14 dní, a vrátenie peňazí za zrušenie objednávky nikde. Môžete sa vyjadriť Gigastore
    Číslo objednávky č. 524499

  • Aj ja som mal s nimi zlú skúsenosť, ako popisujú všetci v negatívnych recenziách. Tovar som zaplatil vopred prevodom, týždeň ma naťahovali, že majú "logistické problémy" s dodávateľom, ktoré mi ani neboli ochotní vysvetliť a upresniť, o čo vlastne ide. To už som si prečítal recenzie a zostal som zhrozený!!! Pomaly som sa aj lúčil so svojimi vyše 600 €, ktoré som vopred poslal prevodom. Následne asi o 2 dni mi napísali mailom, že s dodávateľom prerušili spoluprácu a mám si vybrať nejaký iný tovar, alebo môžem stornovať objednávku. Samozrejme, objednávku som ihneď stornoval a následne som im pre istotu pravidelne písal emaily, aby mi peniaze vrátili do 14 dní, lebo ak tak neurobia, podám podnet na SOI a aj právničke so žalobou na súd o vydanie okamžitého platobného rozkazu. Čuduj sa svete, neviem, či to naozaj zabralo, v posledný možný deň (teda presne 14 dní odkedy som im zaslal mailom odstúpenie od zmluvy), mi peniaze zázračne prišli na účet a to v noci okolo 21:30 hod.!!! Dokonca link na zadanie recenzie na heureka.sk mi prišiel už v čase, keď bola objednávka stornovaná :-D a samozrejme moju recenziu som tu ani nenašiel, buď ju zrušila heureka.sk, alebo samotný obchod gigastore.sk!!! Ďalšia podozrivá skutočnosť je, že predfaktúru mi vystavila firma MIMONI s.r.o., ale peniaze nazad mi prišli od úplne inej firmy NEXT System s.r.o.!!! Následne som si obe "firmy" vyhľadal na Obchodnom registri SR (orsr.sk) a ďalšie nemilé prekvapenie: firmu MIMONI s.r.o. vlastní schránková spoločnosť so sídlom na Seyschelách, konateľom je človek z Cypru !!! a firmu NEXT System s.r.o. vlastnia nejakí ľudia z Talianska !!! Teda ani jedna z firiem nemá na Slovensku absolútne NIČ okrem zápisu v ORSR !!! Komunikujú s vami nejakí ľudia v českom jazyku, čo mi bolo tiež podozrivé a tak som pátral ďalej. Našiel som následne NAOZAJ VEEEĽA negatívnych recenzií na českú firmu CZC.CZ, kde majú tiež podozrivo nízke ceny a veľmi mi to pripomína Gigastore.sk - vôbec by som za nedivil, keby to bola jedna a tá istá "firma" !!! Divím sa aj heuréke, že s nimi ešte neskončila spoluprácu, lebo je úplne zjavné, že kladné recenzie sú z väčšej časti falošné !!! Kto si po prečítaní môjho príspevku od nich ešte niečo objedná, musí byť úplný blázon :-D Pekný deň prajem všetkým.

    • Bonyek

    • Ide to s nimi riadne dolu vodou, pritom pred nejakým časom to bol slušný eshop, napriek negatívnym recenziam za poslednú dobu som im dal šancu, žiaľ "nesklamali" vyše dva týždne čakám na objednávku. Komunikácia 0 bodov.

  • Niečo strašné.Tovar objednaný 10.3.2022,dnes je 2.5.2022 a nič....Na maily neodpovedajú,telefony nezdvihajú.Podávam trestné oznámenie ,aj podnet na SOI.

    • Ak sa chystáte podať trestné oznámenie veľmi rada sa pripojím

    • Zrušila som objednávku, 5.5.2022. Dnes mi vratili peniaze

  • Pozdravujem vsetkych a mrzi ma tiez ze som skor necital recenziu na ten e-shop GIGASTORE ....1 nakup ci 2 boli v poho a pri poslednom 1 -katastrofa zeplatene nedodane slubi ked volate na ich tel. tak len trpnete ci na druhej strane niekto sa ozve a co povie cim Vam znova zamota hlavu,slubi atd .V JEDNODUCHOSTI TOVAR VYPLATITE DOPREDU PISU ZE SKLADOM POTOM ZRAZU NIEJE POPROSITE O VYMENU TIEZ TOVARU SKLADOM A ZNOVA TO ISTE A PO 1 A POL MESIACI SLUBOV UZ KASLETE NA TO STORNUJETE TOVAR, LEBO NEDODALI A ESTE VAM NAPISU ZE 14DNI CAKATE NA SVOJE PENIAZE VRATENIE VLASTNE ZA TO CO ANI NEDOBAVILI A NEPOSLALI NEJAEDNA SA O ZIADNU VRATKU Z MOJEJ STR. A ESTE MAJU TU DRZOST 14 DNI NAPISAT JE 15DEN A PENIAZE NIKDE SOM ZVEDAVY KEDY SA URACIA,V KAZDOM PRIPADE ZAJTRA POJDEM DO BANKY A ZACNEM RIESIT UVYDIME NEODPORUCAM!!!!!!!!!!.

  • Aj mňa už niekoľkokrát zaujali ceny na Gigastore (a Ingram) ktoré sú výrazne nižšie oproti konkurencii. To je samo o sebe podozrivé a preto som sa pozornejšie pozrel na ich obchodné podmienky a prečítal som si recencie na Heuréke. Už fakt, že nie je možné platiť dobierkou je podozrivý a dostatočný na to, aby som od nich nič nekupoval. A recencie to "zaklincovali". Moje doporučenie: Od Gigastore (a Ingram) NEKUPOVAŤ!