• Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenzia bola odstránená - nejedná sa o hodnotenie nákupu.

  • Recenzia bola odstránená - nejedná sa o hodnotenie nákupu, ale produktu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    No feedback about the store
    No delivery date

    Reakcia obchodu FEIM

    Dobrý deň, ďakujeme za spätnú väzbu,

    len pre upresnenie znova zopakujem informáciu, ktorú som vám písala do emailu, nakoľko vám pravdepodobne končia v SPAME.
    Objednávku sme vám obratom potvrdili aj poslali termín expedície, tovar už je na ceste k vám.

    Budeme veľmi radi, ak vám bude dobre slúžiť.

    Prajem vám všetko dobré
    Peťa, zákaznícky servis

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Výbrobok nemá poždované vlastnosti, ake som si predstavovala.

    Reakcia obchodu FEIM

    Dobrý deň,

    veľmi pekne ďakujeme za hodnotenie, mrzí nás, že neodporúčate náš eshop, ktorý je len predajcom tovaru.

    Ak nie ste s tovarom spokojná, môžete v rámci lehoty odstúpiť a tovar nám vrátiť. Sme veľmi prekvapení, nakoľko ste si objednala tovar od kvalitnej renomovanej a medzi zákazníkmi veľmi obľúbenej nemeckej značky, kde sa stretávame len s najlepšími hodnoteniami.

    Budeme radi, ak nám dáte pri ďalšom nákupe šancu napraviť si renomé.

    Prajem krásny deň,
    Peťa, zákaznícky servis

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Široký výber
    • Dobre ceny
    • Komplikované vyhľadávanie medzi tisíckami svietidiel
    • K väčšine svetiel chýba rozmerový náčrt
    • Zákazník sa po objednaní tovaru ktorý mal byť skladom dozvie že tovar skladom nie je

    Reakcia obchodu FEIM

    Dobrý deň, p. Marek.

    Sme radi, že ste nám venoval dostatok času a vyplnil ste dotazník spokojnosti, ktorý zasiela portál Heureka.

    Prekvapilo ma, že na jednej strane vyzdvihujete široký výber a na druhej strane píšete, že sa na našom eshope zle vyhľadáva. Ako ste spomenul, ponúkame tisícky svietidiel a nie je v našich silách zabezpečiť všetky technické výkresy od dodávateľov, nakoľko sa sortiment neustále mení.

    A práve preto som tu ja, Peťa so zákazníckeho servisu, aby som vám či už na emaile alebo na zákazníkmi veľmi obľúbenom Smartsuppe zodpovedala na všetky potrebné informácie, ktoré k nákupu potrebujete.

    Nabudúce sa prosím na mňa obráťte a verte, že vašu objednávku vybavím k 100% spokojnosti a zaslúžime si Odporúčanie obchodu, za nie vždy ľahkú prácu, ktorú celý náš tím každý deň vykonáva.

    Prajem krásny deň
    Peťa, zákaznícky servis

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Zavádzanie zákazníka

    Na stránke obchodu som si objednala živé ktorý mal byt skladom a dodacia doba mala byt max.2 dni. Po uhradení za živé mi prišla informácia že tvar skladom nemajú a musia ho objednať u dodávateľa. Takéto jednanie považujem za zavádzanie zákazníka preto daný obchod neodporúčam .

    Reakcia obchodu FEIM

    Dobrý večer, ďakujeme za vaše hodnotenie,

    žiaľ mrzí nás, že informácie v ňom uvedené nie sú správne.
    Tovar, ktorý ste si objednala, skladom nemáme ani sme v čase objednania nemali, je pri ňom uvedené:
    ... K dodaniu zvyčajne do 3 dní.....,
    preto nás veľmi mrzí, že nie ste s našimi službami spokojná, nakoľko čo sme garantovali na eshope, sme do bodky aj splnili.

    Prajem vám všetko dobré, budem veľmi rada, ak sa k nám na eshop kedykoľvek vrátite.

    Prajem pekný deň,
    Peťa, zákaznícky servis

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • na stránke klientov zavádzajú objednaný tovar nemali fyzicky na sklade
    • termín dodania veľmi dlhý

    veľmi sporný e-shop, ktorý tovar fyzicky na sklade nemá a objedná ho od svojho dodávateľa až vtedy, keď získa vašu platbu

    Reakcia obchodu FEIM

    Dobrý deň, ďakujeme za vašu spätnú väzbu.

    Veľmi nás mrzí, že prišlo k nedorozumeniu. Pri zadávaní objednávky bolo zreteľne uvedené, že tovar nie je skladom u nás, ale u výrobcu, od ktorého sme ho expresne stiahli a obratom expedovali k vám. Všetky termíny boli dodržané.

    Prajeme vám všetko dobré a ak by ste sa v budúcnosti opäť rozhodol zrealizovať nákup cez náš eshop, budeme veľmi radi.

    Krásny deň,
    Peťa, zákaznícky servis

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Tovar bol poskodeny

    Reakcia obchodu FEIM

    Dobrý deň,

    ďakujeme za spätnú väzbu. Veľmi sa ospravedlňujeme za komplikácie s Vašou objednávkou. V pondelok vás budem obratom kontaktovať a dohodneme sa na urýchlenom vybavení reklamácie. Nemali sme vedomosť, že vám prišiel poškodený tovar.

    Prajem pekný deň,
    Peťa, zákaznícky servis

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar ste ponúkali, ale nemali.
    Veľmi ste ma sklamali. Tovar som dlho hľadala, nakoniec som si vybrala a prišlo sklamanie.

    Reakcia obchodu FEIM

    Dobrý deň,

    úprimne nás mrzí vaše sklamanie. O nedostupnosti produktu sme sa dozvedeli až pri preverovaní dostupnosti svietidla. Stavy produktov na e-shope pravidelne aktualizujeme, ale pri tak širokom portfóliu svietidiel, ktoré ponúkame, a nechceme oň ukrátiť našich zákazníkov, sa môže stať, že mohlo medzičasom prísť k dopredaju skladových zásob u dodávateľa, ktorý nám ho už nevedel dodať. Akonáhle sa o nedostupnosti produktu dozvieme, sťahujeme ho z ponuky e-shopu, čo bolo aj vo vašom prípade. Poslali sme vám na výber pekné náhrady za nedostupné svietidlo, na náš e-mail ste žiaľ už nereagovali. Pokiaľ vám vieme pomôcť s výberom svietidla podľa vašich predstáv, pokojne nás kontaktujte na [email protected] a radi vám s výberom pomôžeme.

    Prajem všetko dobré.
    Jarka, zákaznícky servis

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Na stranke mali ze je tovar dostupny ale nebol, a cakacia doba mala byt niekolko tyzdnov, tak som to zrusil
  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Mali napisane, že tovar je dostupný do 3 dni, ale potom sa ukázalo, že by boldostupny až po niekoľkých týždňoch, tak som objednávku stornoval

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Som spokojný
    • Dlhá doba dodania 3 týždne som čakal
    • Komunikácia

    Reakcia obchodu FEIM

    Dobrý deň,

    úprimne nás zaráža Vaše hodnotenie, v ktorom ste spokojný s celkovým priebehom obchodu a napriek tomu nákup v našom e-shope neodporúčate. Pri telefonickej komunikácii s objednávateľkou tovaru, bola táto nadmieru spokojná s priebehom dodania tovaru aj s tovarom samotným. Tovar sme zasielali o 2 týždne skorej, ako bola pôvodne plánovaná expedícia. Za našu stranu vidíme celkové vybavenie objednávky pozitívne. Prajeme všetko dobré.

    S pozdravom,
    Jarka, zákaznícky servis

  • Neodporúča obchod

    • Jednoznačne zavádzanie zákazníkov. Pojem "obvyklá doba dodania" pre mňa znamená, že obvyklá doba dodania. Nie to, že vám obchod zavolá, že daný tovar niesu schopní dodať. Myslím si, že takto majú na svoje stránke veľa iného tovaru, ktorý si "môžete" kúpiť, t.j. vložiť do košíka a objednať, ale reálne ten obchod nema tovar skladom, ani ho nevie zabezpečiť, len tieto tovaru využíva na to, aby si zákazník vybral niečo iné. Obyčajne zavádzanie. Nikdy viac tam nič nekúpim. Žiadne prozakaznicke jednanie. Ak raz ako obchodník spravím chybu, tak ponúknem zákazníkovi aspoň zľavový kupón ako "odškodné". Takže s FEIM som skončil. Cele zle.

    Jednoznačne zavádzanie zákazníkov. Pojem "obvyklá doba dodania" pre mňa znamená, že obvyklá doba dodania. Nie to, že vám obchod zavolá, že daný tovar niesu schopní dodať. Myslím si, že takto majú na svoje stránke veľa iného tovaru, ktorý si "môžete" kúpiť, t.j. vložiť do košíka a objednať, ale reálne ten obchod nema tovar skladom, ani ho nevie zabezpečiť, len tieto tovaru využíva na to, aby si zákazník vybral niečo iné. Obyčajne zavádzanie. Nikdy viac tam nič nekúpim. Žiadne prozakaznicke jednanie. Ak raz ako obchodník spravím chybu, tak ponúknem zákazníkovi aspoň zľavový kupón ako "odškodné". Takže s FEIM som skončil. Cele zle.

    Reakcia obchodu FEIM

    Dobrý deň p.Viliam,
    celý priebeh objednávky hodnotím kladne. Žiaľ, museli sme ukončiť objednávku z našej strany, čo nás neteší. Ale i to sa stáva. Poslali ste objednávku. Ak nemáme svietidlá skladom, uvádzame pri produkte Zvyčajne dodanie do xx dní. Toto platí, ak má dodávateľ skladom. Pri vašej objednávke sme dostali info, že produkt už vypredali a vyradili z predaja. Kontaktovali sme vás mailom i telefonicky a ponúkli aj možno výberu iného svetla, kde som vám ponúkala zľavu. Takže "odškodné" som vám ponúkla. Svetlo som našla skladom ešte na konkurenčných e-shopoch, čo som vám spomenula. Vy ste chceli svetlo od nás, lebo sme mali najlepšiu cenu. I keď ste poslali zlé hodnotenie, ďakujeme i tak. Pracujeme na tom, aby ste dostali ešte lepšie informácie k objednávkam. Chceme vám ponúkať celé portfólio jednotlivých výrobcov, nielen to, čo máme skladom. Prajeme všetko dobré. S pozdravom ostáva Dana

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • tovar nie je na sklade a bude až v priebehu roka, preto je nelogické, že ho ponúkate

    ak niečo ponúkam tak by som ho mal aj okamžite doručiť