Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 3 týždne

    • Komunikácia s grafikom bola veľmi pružná.
    • Pokiaľ ide o kvalitu tlače, došlo k značnému farbenému posunu. Ranné svetlo je zelené, naozaj unikátny jav. Asi sa minula žltá a magenta. Takže všetky vytlačené kalendáre putujú do koša.
    • Vytlačené kalendáre dorazili so značným oneskorením.

    Reakcia obchodu ExpresTlač

    Prajeme pekný deň,
    mrzí nás vaša nespokojnosť. V rámci reklamácie sme vám ponúkli riešenie.
    Ako sme vás však informovali, podklady ste dodali vo farbách RGB (slúžia na elektronickú reprezentáciu farieb na displeji, sú žiarivejšie a sú to farby obrazovky média), tlač sa ale realizuje vo farbách CMYK. Pri tlači je preto nutné previesť farby z RGB do CMYK, čo spôsobí mierny rozdiel vo farebnosti. Ideálne je pripravovať dáta pre tlač už priamo v CMYK-u.

    Pri objednávke ste si zvolili najpomalší typ vyhotovenia (Relax), s predpokladaným termínom výroby 4+ pracovné dni.
    Po vašom finálnom potvrdení objednávky do výroby sme ju vyhotovili a expedovali za 5 pracovných dní.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednal som si tovar, na email mi prišlo potvrdenie objednávky s vyrátanou cenou. Tovar mi mali doručiť do 3 dni (takto to prezentuje obchod). Asi po týždni som sa opýtal grafika, ako bude tovar vyzerať, aká bude koncová cena (obchod sa prezentuje, že zákazníkovi popredu pošlú na náhľad vizuálny návrh + celkovú cenu, ak zákazník súhlasí, vykoná platbu a dostane tovar), grafik sa odmlčal. Neviem na čom som? Miesto koncovej ceny a návrhu mi prišlo, že mám ohodnotiť obchod. Nič som nekúpil, teda nemám čo hodnotiť. Pekný večer. Peter

    Reakcia obchodu ExpresTlač

    Prajeme pekný deň,
    pravdepodobne došlo k nedorozumeniu. Komunikovali ste cenu s obchodným zástupcom, zároveň ste si zaregistrovali objednávku cez web. Grafik naopak čaká na vaše potvrdenie cenovej kalkulácie.
    Mrzia nás vzniknuté komplikácie, budeme vás kontaktovat pre doriešenie situácie.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Nedostal som to čo som objednal.

    Reakcia obchodu ExpresTlač

    Dobrý deň,
    neevidujeme ohľadom objednávky žiadnu komunikáciu, sťažnosť alebo reklamáciu. Na základe vášho popisu žiaľ nevieme určiť, kde vznikol problém. Budeme vás kontaktovať pre objasnenie a vyriešenie situácie.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Nedodržaný deklarovaný termín dodania, nižšia kvalita dodanej pečiatky

    Reakcia obchodu ExpresTlač

    Prajeme pekný deň,
    mrzí nás, že sme nesplnili vaše očakávania. Pri pečiatkach nie je možné zvoliť si rýchlosť výroby a predpokladaný termín vyhotovenia je 1 pracovný deň. Realizácia sa predĺžila o 1 pracovný deň, ospravedlňujeme sa za zdržanie. Termín je v tomto prípade predpokladaný, nie garantovaný.
    Na malé texty v logu a riziko nečitateľnosti vás grafik upozornil. Ak má pečiatka iné kvalitatívne nedostatky, budeme radi, ak sa obrátite na naše reklamačné oddelenie a zašlete nám aj fotku odtlačku. Radi vyriešime situáciu k vašej spokojnosti.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Expres tlač do 24 hodín a v prípade potrieb úpravy grafika sa ozvú v čo najkratšom možnom čase. Ozvali sa mi možno po 36 hodinách, kedy som sa sama spýtala na stav mojej objednávky. Nakoniec od objednávky po doručenie bol čas jeden krásny dlhý týždeň a pečiatka sa v logu aj texte zlieva.

    Neodporúčam, nechala som sa zlákať urgentnou potrebou pečiatky a sľubovaným expres dodaním. Nabudúce určite nakúpim inde

    Reakcia obchodu ExpresTlač

    Dobrý deň,
    mrzí nás vzniknutá situácia a Vaša nespokojnosť. Preverovali sme náležitosti spojené s vyhotovením Vašej objednávky.
    Grafický návrh Vašej pečiatky obsahoval veľmi tenké linky, ktoré sa po vytlačení môžu zlievať a preto bola grafika niekoľkokrát upravovaná. Úpravy zdržali proces výroby. Je nám ľúto, že spracovanie objednávky neprebehlo podľa Vašich predstáv a ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti. Budeme Vás kontaktovať pre doriešenie situácie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Davnejsie som bol spokojny. Vsetko islo rychlo, grafik velakrat pomohol, proste tak ako to ma byt. Ale po zmene na Exprestu a po zmene sidla, otras. Pridelili nam nejakeho externeho grafika (viem podla @gmail emailu), ktory nas mal uplne na salame. Obycajne vizitky riesime uz 3 tyzdne a stale niesu u nas. Vedeli sme, ze niesu najlacnejsi, ale servis bol super. Ale zmenilo sa to. Odporucam pohladat inu tlaciaren.

    Reakcia obchodu ExpresTlač

    Prajeme pekný deň,
    produkty vo vašej objednávke bolo potrebné upraviť v rámci rozmeru aj farebnosti, dodatočne sa menili aj počty kusov a parametre. Na Vašu žiadosť vám bol aj vymenený grafik a konzultovali ste zmeny vo farebnosti. Obaja grafici, ktorí sa venovali objednávke, sú našimi zamestnancami.
    Po odsúhlasení do tlače objednávka čakala na Vašu úhradu, prípadne zmenu spôsobu platby na dobierku. O tejto skutočnosti sme vás 2x informovali. Po zmene platby na dobierku sme v piatok mohli začať s výrobou a dnes (pondelok) objednávku expedujeme.
    Mrzí nás, že v rámci komunikácie a úprav grafiky došlo k zdržaniu. Vaše požiadavky sme sa snažili vyriešiť v rámci pracovných dní vždy promptne a k Vašej spokojnosti. Je nám ľúto, že spracovanie objednávky neprebehlo podľa Vašich predstáv a ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Široké portfólio služieb

    Dlhodobejšie od nich objednávame produkty ale asi zmeníme dodávateľa. Kvalita išla dolu, vizitky namiesto deklarovania toho že budú v krabičke zadarmo došli zabalené v papieri a zviazané gumičkou, Rollup má defekty na tlači a jeho konštrukcia je nekvalitná, a brožúry sú na hranách odreté. A samozrejme infolinka je len na parádu, nikto nedvíha telefón.

    Reakcia obchodu ExpresTlač

    Prajeme pekný deň,
    mrzí nás vzniknutá situácia a ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti. Prosíme o zaslanie reklamácie emailom spolu s fotkami poškodení. Využiť môžete tiež reklamačný formulár vo svojom zákazníckom účte.
    Evidujeme jeden zmeškaný hovor. Kolegovia sa vám následne snažili dovolať, ale neúspešne.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Online a easy na objednanie. Prehladna platforma
    • Kvalita
    • Termin dorucenia nesedel s realitou
    • Process internej reklamacie je nedostatocny
    • Osobne sme museli vyzdvihnut a aj tak nebola obj kompletna (aj ked mala byt)

    Objednanych viacero typov medii vo viacerych objednavkach - tlacoviny, nalepky, banner a stojany… dodavka ani raz 100%! Zle vyseknute nalepky, chyby v tlaci, zle stojany (namiesto a4 som dostal a5), vysek vizitiek….

    Reakcia obchodu ExpresTlač

    Dobrý deň,
    mrzí nás vaša negatívna spätná vazba, kontaktovali sme vás ohľadom detailov. Veríme, že sa nám podarí situáciu vyriešiť k vašej spokojnosti.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • rýchle dodanie

    Napriek tomu, ze firma deklarovala, ze online objednavku skontroluje grafik, tak bud sa na objednavku grafik vobec nepozrel, alebo je grafik slaby. Nedokazal ma upozornit, ze som si na vizitkach zvolil neprimerane male pismo, ktore bude po vytlaceni takmer necitatelne. Ano, volbu pisma som urobil ja v online objednavke, ale od kontrolujuceho grafika by som ocakaval, ze ma na tuto chybu upozorni. :-(

    Reakcia obchodu ExpresTlač

    Dobrý deň prajem, mrzí nás vzniknutá situácia. Dovoľte nám, aby sme ju vysvetlili.
    Objednávali ste si vizitky, ktoré ste si sami navrhli. Nakoľko Váš návrh graficky zodpovedá štandardom, tak prešiel do výroby bez toho, aby sa dostal k grafikovi na kontrolu. Ak by písmo bolo menšie ako štandard, tak sa objednávka pozastaví a priradí sa k nej grafik na kontrolu a úpravu návrhu. Veľmi radi s Vami situáciu vyriešime v rámci garancie spokojnosti a vizitky Vám pretlačíme, tak nás prosím kontaktujte na [email protected].

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • produkty same o sebe su kvalitne
    • neochota a nezaujem personalu
    • chaoticke jednanie
    • neaktivna komunikacia a ignoracia pridelenym obchodakom
    • zakryvanie vlastnych chyb klamstvom

    kvalita tlace je fajn, ale vsetko ostatne je cele zle

    Reakcia obchodu ExpresTlač

    Prajeme pekný deň,
    vaše hodnotenie sa vzťahuje na stornovanú objednávku. Preverili sme komunikáciu ďalších 2 objednávok, ktoré ste následne u nás realizovali.
    Pridelený obchodný zástupca s vami komunikoval niekoľkokrát denne. Následne sa odmlčal z dôvodu prebiehajúceho víkendu. Požiadavky spracovávame v rámci pracovných dní.
    Zaregistrovali sme aj kontakt prostredníctvom chatu, ktorý sa žiaľ prerušil. Objednávka však bola ďalej riešená s obchodným zástupcom.

    Kvôli nevhodnosti zvoleného materiálu došlo k predĺženiu pôvodného predpokladaného termínu dodania. Museli sme vám odporučiť iný typ papiera a táto komplikácia spôsobila pozastavenie objednávky a zdržanie vo výrobe. Ospravedlňujeme sa za spôsobené problémy.

    Vašu poslednú objednávku ste následne reklamovali. Vzhľadom na absolútne využitie produktov z vašej strany , malý rozsah poškodenia a nezáujem o pretlač sme vám ponúkli maximálnu možnú zľavu.

    Na základe doterajšej dlhodobej spolupráce nás veľmi mrzí vaša recenzia. Komunikácii počas realizácie vašich objednávok sa budeme ešte detailnejšie venovať a verím, že odhalíme a odstránime možné pochybenia z našej strany.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednávka č.41217426 bola zaplatená 20.10.2022, mala byť dodaná 24.10.2022. Nie je možné sa dovolať.

    Reakcia obchodu ExpresTlač

    Prajeme pekný deň,
    kolegovia z obchodného oddelenia vás budú kontaktovať.
    Ospravedlňujeme sa za komplikácie, predpokladaný dátum dodania sa pri výrobe na mieru môže predĺžiť. Vašu objednávku by sme mali expedovať dnes, najneskôr zajtra. O odoslaní vás budeme informovať notifikáciou.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Doteraz spokojnosť
    • Čakanie bez odozvy

    Tovar sme objednali v stredu pred týždňom. Do piatku mal byť dodaný. Grafik mal výhrady k obálke, ktorú sme prerobili a tak sa termín posunul o jeden deň. V pondelok sme dostali SMS, že sa výroba zdržala. Dnes je streda a nič - žiadna nová informácia okrem toho, že je to vo výrobe. Už sme to pozerali u konkurencii, ktorú vyskúšame nabudúce, ak sa vôbec dočkáme výroby...

    Reakcia obchodu ExpresTlač

    Ospravedlňujeme sa za predĺženie termínu dodania. Vašu objednávku sme zaradili medzi prioritné, spracujeme ju čo najskôr. Knihy sú v poradí na zviazanie, najneskôr 20.11. expedujeme.
    Pri výrobe žiaľ môžu nastať neočakávané situácie, ktoré predĺžia pôvodný predpokladaný termín vyhotovenia. Robíme maximum pre rýchle spracovanie objednávok. V prípade, že dodanie potrebujete na určitý presný termín, budeme radi, ak nás včas informujete prostredníctvom chatu, mailu alebo telefonicky.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Kvalita služieb
    • Ochota personálu
    • Dlhé dodacie lehoty

    Do dnes mi nebol tovar doručený a v detaile ešte píšu že je "v balení", takže predpokladám že ani dnes doručený nebude - a to mal prísť 11.10, dnes je 13.10. V poslednej dobe sa im stáva často že, citujem: objednávka sa zdržala vo výrobe. Doteraz som býval spokojný s kvalitou aj dodacou dobou, teraz čím ďalej viac začínam uvažovať o inej spoločnosti.

    Reakcia obchodu ExpresTlač

    Dobrý deň,
    mrzí nás vzniknutá situácia a ospravedlňujeme sa za dlhšiu dobu vyhotovenia Vašich produktov. Niekedy sa však objednávka zdrží aj z kapacitných dôvodov, ale pracujeme na tom, aby sa podobné situácie neopakovali. Objednávka je už zabalená a pripravená na expedovanie. Predpokladáme, že najneskôr zajtra bude doručená.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    asi dvadsiata objednavka v poradi, ktora neprisla na cas

    Reakcia obchodu ExpresTlač

    Dobrý deň,
    mrzí nás vzniknutá situácia a predlženie výroby Vašej objednávky. Termín vyhotovenia sa predĺžil, pretože objednávku sme museli prepracovať. Po výstupnej kontrole sme zistili nedostatky v podkladoch (narušená bezpečnostná zóna grafiky pri oreze). Objednávka je aktuálne vo výrobe a je označená ako prioritná, aby bola vyrábaná prednostne. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    My sme vyberali firmu podla rychlosti dodania. Reklamuju rychlost dodania 2 dni. Realita je vsak ina.
    Po niekolkych "urgovackach" (tel, email), akoze tovar poslali. Zadali balik prepravcovi, ale neodovzdali ho na prepravu. Celkova komunikacia je na urovni pol hviezdy pri zaratani jednej sms ako ich proaktivnemu pristupu ku klientovi.

    Reakcia obchodu ExpresTlač

    Dobrý deň,je nám ľúto, že Vaša objednávka bola doručená neskôr. Produkty sme vyhotovili a pripravili na expediciu 14.9. podvecer. Kurier prebral zasielky najblizsi pracovny den po statnom sviatku.Doručovanie v rámci víkendov prepravca nerealizuje. Mrzí nás, že sa Vaša objednávka zdržala.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Dodacia doba

    Obyčajné vizitky - 100 ks objednané 9.9. je 19.9. a stále ich nemám

    Reakcia obchodu ExpresTlač

    Dobrý deň,
    mrzí nás vzniknutá situácia a dlhšie vyhotovenie objednávky. Uznávame, že doba vyhotovenia bola neadekvátne dlhá a je nám to veľmi ľúto. Niekedy sa však objednávka zdrží z rôznych dôvodov. V tomto prípade bolo zdržanie kvôli poruche výrobného zariadenia – vizitky čakali na lamináciu. Ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti. Kontaktovali sme Vás ohľadom kompenzácie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Komunikacia s obchodom. Najhorsia za posledne roky. Praca grafika je len na oko. Grafikovi sa neda dovolat a on Vas kontaktovat nebude ako to bolo v minulosti.
    Mozete to reklamovat ale najprv to musite zaplatit. Potom si obchod uzna chybu, ze to grafik nespravil a ponuknu Vam par % zlavu. To, ze Vam sposobili nemalu skodu ich nezaujima.
    Hlavne, ze ste to zaplatili.

    Reakcia obchodu ExpresTlač

    Dobrý deň,
    mrzí nás vaše stanovisko k reklamovanej objednávke. Keďže ste sa rozhodli tovar prevziať napriek vašim výhradám, bola potrebná úhrada objednávky.
    Na návrh riešenia ste už nereagovali. Je nám to ľúto , no nie všetky reklamácie je možné vyriešiť osobne a na počkanie.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Spravili peknú grafiku a to je asi všetko
    • Ponúkajú expresne doručenie , objednal som 30.6 dnes ne 7.7 a stale svieti status že vo výrobe.

    Grafik dobrý ale spomalený, Vyroba spomalená, ceny dobre len kedy bude objednávka doručená je vo hviezdach.
    Na stránke ponúkajú 24h ale skutočnosti to asi bude 24 dni. Len majú preklep na stránke.

    Reakcia obchodu ExpresTlač

    Dobrý deň,
    veľmi nás mrzia spôsobené nepríjemnosti. Pri vašej objednávke nám žiaľ vzniklo viacero komplikácií a termín dodania sa neúmerne predĺžil. Vašu objednávku sme zaradili medzi prioritné, aby bola dokončená čo najskôr. Budeme ju expedovať ešte dnešný deň. Ospravedlňujeme sa za spôsobené komplikácie a budeme Vás kontaktovať ohľadom kompenzácie.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • nedodané načas

    tlač farebne nezodpovedala schválenému vzoru

    Reakcia obchodu ExpresTlač

    Dobrý deň,
    mrzí nás vzniknutá situácia a ospravedlňujeme sa za neskoršie doručenie.
    Jeden deň sa objednávka zdržala vo výrobe kvôli kapacitným dôvodom. Objednávka bola finálne schválená z Vašej strany do tlače v pondelok 20.6 po 15-stej a expedovali sme ju v stredu 22.6. s doručením najbližší pracovný deň.
    Je nám ľúto, že sme nestihli predpokladaný termín doručenia a budeme Vás kontaktovať ohľadom kompenzácie.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • archív predošlých projektov

    Dlhá doba dodania, slabá komunikácia. Takmer totožná objednávka s drobnou zmenou v texte. Od objednania uplynulo 7 dní a od pripomienky na spracovanie orezu 5 dní. Zatiaľ bez reakcie grafika.

    Reakcia obchodu ExpresTlač

    Dobrý deň, mrzí nás vzniknutá situácia a ospravedlňujeme sa za spôsobené komplikácie. Vaše požiadavky na zapracovanie boli jednoduché, avšak zrejme došlo k nepochopeniu situácie zo strany grafika a tým sa celý proces predĺžil. Je nám ľúto, že proces trvá dlhšie ako štandardne, avšak produkty sú vyrábané na mieru a podľa propozícií zákazníka. Na objednávku sme hneď zadali prioritu a bude expedovaná ešte v priebehu dnešného dňa.