Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- Každou objednávkou je tovar drahší,i keď sa dizajn nemení! Len sa objednáva to isté
Najprv klienta nalakaju na nizke ceny a potom pri preobjednavke toho istého tovaru je tovar z objednávky na objednávku drahší aj keď už grafik nic nerieši lebo netreba. Pre mňa to smrdí nekalou obchodnou praktikou.
Reakcia obchodu ExpresTlač
Dobrý deň,
ďakujeme za spätnú väzbu. Preverovali sme náležitosti spojené s vytvorením Vašej objednávky.
Reobjednávali ste u nás produkty, ktoré ste už tlačili. Cena sa mení v závislosti od aktuálneho cenníka a taktiež ste si objednali viac kusov ako v predchádzajúcej objednávke. Navýšením počtu sa prirodzene navýši aj cena produktov.
S pozdravom, -
Neodporúča obchod
Ak si nepreplatíte expres vyhotovenie, čakáte velmi dlho. V mojom prípade sú to už 3 týždne a objednávka stále nie je hotová.
Reakcia obchodu ExpresTlač
Dobrý deň,
mrzí nás Vaša nespokojnosť. Objednávku ste schválili do tlače 11.10. Pri objednávke ste si zvolili vyhotovenie Relax, ktoré je cenovo najvýhodnejšie, avšak pri tomto type vyhotovenia nie je garantovaný konkrétny termín vyhotovenia. Vyhotovenie Vašej objednávky bolo s predpokladaným termínom výroby 3+ pracovné dni. Pokiaľ si prajete dokončenie objednávky k určitému dátumu do budúcna je potrebné zvoliť výrobu expres alebo blesk.
Objednávka aktuálne čaká na Vaše vyzdvihnutie. -
Neodporúča obchod
Po 6 dňoch bez odozvy.
Reakcia obchodu ExpresTlač
Dobrý deň,
mrzí nás Vaša nespokojnosť. Radi by sme Vás informovali ohľadom rýchlosti výroby. Pri objednávke ste si zvolili vyhotovenie Relax, ktoré je cenovo najvýhodnejšie, avšak pri tomto type vyhotovenia nie je garantované doručenie. Vyhotovenie Vašej objednávky je s predpokladaným termínom výroby 3+ pracovné dni. Taktiež sa nám od Vás nepodarilo dohľadať žiadny email ani telefonát. Objednávka je aktuálne vo výrobe.
Veríme, že čoskoro bude Vaša objednávka expedovaná. -
Neodporúča obchod
- Komunikacia
- Nedodrzanie terminu
- Zle riesenie reklamacie
Toto bola moje prva skusenost s tymto obchodom a asi aj posledna. Nechal som zhotovit kolaz z fotiek na platne v utorok 10.09.2024 a priplatil som si aj rychlejsie spracovanie do 2 dni. Objednavka prebehla bez problemov, zaplatil som vopred kartou a cakal. Na druhy den, t.j. 11.09.2024 prisla vo vecernych hodinach sprava, ze si mozem prist pre objednavku. Objednavku som si vyzdvihol v piatok 13.09.2024. Az po rozbaleni doma som zistil, ze 2 fotografie su otocena naopak a nikto vo vyrobe si to nevsimol. Nastastie som sa poistil a pri odosielani dat do vyroby som si spravil printscreen obrazovky. Volal som preto hned na zakaznicku linku, kde som dostal informaciu, ze sa jedna o standardnu reklamaciu a kedze na reklamacnom uz nikto nie je, mam to nafotit a poslat mail. Slecnu som informoval, ze to potrebujem mat najneskor v utorok hotove, co podla jej slov nie je problem. Povazoval som to za vybavenu vec. V pondelok rano, t.j. 16.09.2024 mi prisiel mail z reklamacneho oddelenia a dohodli sme sa na bezplatnom vyhotoveni noveho obrazu. Ozval sa mi grafik s grafickym navrhom, vsetko sme si odsuhlasili a hned isiel obraz na vyrobu. Kedze je dnes streda 18.09.2024 a nikto sa mi neozval, volal som rano opat na zakaznicku linku, kde mi slecna slubila, ze mi to prezisti a da mi vediet. Ani po 3 hodinach sa nikto neozval, tak som na zakaznicku linku volal opat. Tentokrat mi uz nikto nezdvihal telefon. Pocas pisania tejto recenzie mi ale slecna zavolala s tym, ze maju technicky problem pri tlaci, ktory sa snazia vyriesit a nikto nevie, kedy bude vyrieseny. Keby som sa neozval ja, tak by som sa ani o danom probleme nedozvedel, lebo ma nikto neinformoval a evidentne nikoho netrapi, ze som si priplatil za vyhotovenie do 2 dni a ani po vyse tyzdni sa neviem dostat k svojej objednavke. Mozno som mal len smolu a natrafil som na jednu z mala chyb, ktore tato spolocnost robi, ale pri prvej skusenosti, kde najskor dostanete nieco ine ako si objednate a nasledne neriesenie reklamacie tak ako by sa malo, sa toho nakopilo trochu viac ako je vhodne. Chyby sa robia, je to akceptovatelne, ale len do okamihu, ked vidite aspon snahu riesit ich a nie ignorovat. Urobte si kazdy svoj nazor, ale toto je moja skusenost.
Reakcia obchodu ExpresTlač
Dobrý deň,
mrzí nás vzniknutá situácia a Vaša nespokojnosť. Situáciu Vám radi objasníme. Objednávku ste evidovali 10.09.2024 s vlastnou grafikou, ktorú ste si vytvorili na našom webe. Následne objednávka prešla priamo do tlače a vyhotovená a pripravená na vyzdvihnutie bola 11.09.2024. Napriek tomu, že sme na vyhotovenie Express mali 2
dni, stihli sme to v rámci 1 dňa.
Po obdržaní reklamácie 13.9.2024, ktorú ste poslali o 18:37h sme ju promptne riešili nasledujúci pracovný deň, t.j. 16.09.2024 o 9:03 hod. Reklamačná objednávka na pretlač zdarma bola zaevidovaná o pár minút neskôr. Žiaľ,
ani v jednom emaily ste neuviedli, že vyhotovenie produktu potrebujete do utorka, teda ďalší pracovný deň.
Aktuálne evidujeme reklamačnú objednávku ako prevzatú. Bola taktiež vyhotovená v rámci Expresu do 2 pracovných dni. Veríme, že produkt je tentokrát vyhotovený podľa Vašich predstáv a že majiteľovi bude robiť radosť.
S pozdravom, -
Neodporúča obchod
Po piatich dňoch je objednávka stále vo výrobe (jednoduchá, nie veľa kusov). Doteraz boli objednávky doručené rýchlo, za 4 dni odoslané. Na moju otázku čo je so zásielkou žiadna odpoveď. Takto by sa k stálemu zákazníkovi nemali chovať, asi majú dosť zákaziek a nepotrebujú každého zákazníka.
Reakcia obchodu ExpresTlač
Dobrý deň,
mrzí nás Vaša nespokojnosť. Radi by sme Vás informovali ohľadom rýchlosti výroby. Pri objednávke ste si zvolili vyhotovenie Relax, ktoré je cenovo najvýhodnejšie, avšak pri tomto type vyhotovenia nie je garantované doručenie. Vyhotovenie Vašej objednávky je s predpokladaným termínom výroby 4+ pracovné dni. Taktiež sa nám od Vás nepodarilo dohľadať žiadny email ani telefonát.
Objednávka je aktuálne vo výrobe, farebnú tlač už máte vyhotovenú, nálepky čakajú na rezanie.
Veríme, že čoskoro bude Vaša objednávka expedovaná. -
Neodporúča obchod
- rýchly čas
- venovanie sa zakaznikovi
- oprava tlače pred
- komunikácia
- nalepky neboli dobrej kvality
Reakcia obchodu ExpresTlač
Dobrý deň,
ďakujeme za spätnú väzbu a sme radi, že s našim zákazníckym servisom ste spokojní.
Mrzí nás zároveň, že s materiálom to tak nie je. Každý materiál má však svoje špecifiká a využíva sa na iné účely. Objednaný materiál - papierová biela lesklá nálepka je interierová nálepka, ktorá sa používa napr. na etikety na produkty, nálepky na zošity, označovacie štítky a pod. Nie je vhodná do náročného prostredia. Zároveň potrebujeme zistiť na aký účel ste nálepky chceli používať.
Pokiaľ situácia pretrváva, tak nás kontaktujte na adrese [email protected] a radi situáciu vyriešime k Vašej spokojnosti.
Prajeme pekný zvyšok dňa. :) -
Neodporúča obchod
Snažila som sa s nimi skontaktovať a nikto mi neodpovedal ani na emaily. Neviem čo mám od toho očakávať. Mám tie vizitky čakať? Alebo už neprídu?
Reakcia obchodu ExpresTlač
Dobrý deň,
mrzí nás vzniknuté nedorozumenie. Objednávka sa zasekla v systéme, ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti. Situáciu sme aktívne riešili s grafikom. Hotový grafický návrh Vám poslal na kontrolu a schválenie.
Veríme, že sa podobná situácia nebude opakovať.
Prajeme Vám pekný zvyšok dňa. -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 týždne
- Komunikácia s grafikom bola veľmi pružná.
- Pokiaľ ide o kvalitu tlače, došlo k značnému farbenému posunu. Ranné svetlo je zelené, naozaj unikátny jav. Asi sa minula žltá a magenta. Takže všetky vytlačené kalendáre putujú do koša.
- Vytlačené kalendáre dorazili so značným oneskorením.
Reakcia obchodu ExpresTlač
Prajeme pekný deň,
mrzí nás vaša nespokojnosť. V rámci reklamácie sme vám ponúkli riešenie.
Ako sme vás však informovali, podklady ste dodali vo farbách RGB (slúžia na elektronickú reprezentáciu farieb na displeji, sú žiarivejšie a sú to farby obrazovky média), tlač sa ale realizuje vo farbách CMYK. Pri tlači je preto nutné previesť farby z RGB do CMYK, čo spôsobí mierny rozdiel vo farebnosti. Ideálne je pripravovať dáta pre tlač už priamo v CMYK-u.
Pri objednávke ste si zvolili najpomalší typ vyhotovenia (Relax), s predpokladaným termínom výroby 4+ pracovné dni.
Po vašom finálnom potvrdení objednávky do výroby sme ju vyhotovili a expedovali za 5 pracovných dní. -
Neodporúča obchod
Objednal som si tovar, na email mi prišlo potvrdenie objednávky s vyrátanou cenou. Tovar mi mali doručiť do 3 dni (takto to prezentuje obchod). Asi po týždni som sa opýtal grafika, ako bude tovar vyzerať, aká bude koncová cena (obchod sa prezentuje, že zákazníkovi popredu pošlú na náhľad vizuálny návrh + celkovú cenu, ak zákazník súhlasí, vykoná platbu a dostane tovar), grafik sa odmlčal. Neviem na čom som? Miesto koncovej ceny a návrhu mi prišlo, že mám ohodnotiť obchod. Nič som nekúpil, teda nemám čo hodnotiť. Pekný večer. Peter
Reakcia obchodu ExpresTlač
Prajeme pekný deň,
pravdepodobne došlo k nedorozumeniu. Komunikovali ste cenu s obchodným zástupcom, zároveň ste si zaregistrovali objednávku cez web. Grafik naopak čaká na vaše potvrdenie cenovej kalkulácie.
Mrzia nás vzniknuté komplikácie, budeme vás kontaktovat pre doriešenie situácie. -
Neodporúča obchod
- Nedostal som to čo som objednal.
Reakcia obchodu ExpresTlač
Dobrý deň,
neevidujeme ohľadom objednávky žiadnu komunikáciu, sťažnosť alebo reklamáciu. Na základe vášho popisu žiaľ nevieme určiť, kde vznikol problém. Budeme vás kontaktovať pre objasnenie a vyriešenie situácie. -
Neodporúča obchod
Nedodržaný deklarovaný termín dodania, nižšia kvalita dodanej pečiatky
Reakcia obchodu ExpresTlač
Prajeme pekný deň,
mrzí nás, že sme nesplnili vaše očakávania. Pri pečiatkach nie je možné zvoliť si rýchlosť výroby a predpokladaný termín vyhotovenia je 1 pracovný deň. Realizácia sa predĺžila o 1 pracovný deň, ospravedlňujeme sa za zdržanie. Termín je v tomto prípade predpokladaný, nie garantovaný.
Na malé texty v logu a riziko nečitateľnosti vás grafik upozornil. Ak má pečiatka iné kvalitatívne nedostatky, budeme radi, ak sa obrátite na naše reklamačné oddelenie a zašlete nám aj fotku odtlačku. Radi vyriešime situáciu k vašej spokojnosti. -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- Expres tlač do 24 hodín a v prípade potrieb úpravy grafika sa ozvú v čo najkratšom možnom čase. Ozvali sa mi možno po 36 hodinách, kedy som sa sama spýtala na stav mojej objednávky. Nakoniec od objednávky po doručenie bol čas jeden krásny dlhý týždeň a pečiatka sa v logu aj texte zlieva.
Neodporúčam, nechala som sa zlákať urgentnou potrebou pečiatky a sľubovaným expres dodaním. Nabudúce určite nakúpim inde
Reakcia obchodu ExpresTlač
Dobrý deň,
mrzí nás vzniknutá situácia a Vaša nespokojnosť. Preverovali sme náležitosti spojené s vyhotovením Vašej objednávky.
Grafický návrh Vašej pečiatky obsahoval veľmi tenké linky, ktoré sa po vytlačení môžu zlievať a preto bola grafika niekoľkokrát upravovaná. Úpravy zdržali proces výroby. Je nám ľúto, že spracovanie objednávky neprebehlo podľa Vašich predstáv a ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti. Budeme Vás kontaktovať pre doriešenie situácie. -
Neodporúča obchod
Davnejsie som bol spokojny. Vsetko islo rychlo, grafik velakrat pomohol, proste tak ako to ma byt. Ale po zmene na Exprestu a po zmene sidla, otras. Pridelili nam nejakeho externeho grafika (viem podla @gmail emailu), ktory nas mal uplne na salame. Obycajne vizitky riesime uz 3 tyzdne a stale niesu u nas. Vedeli sme, ze niesu najlacnejsi, ale servis bol super. Ale zmenilo sa to. Odporucam pohladat inu tlaciaren.
Reakcia obchodu ExpresTlač
Prajeme pekný deň,
produkty vo vašej objednávke bolo potrebné upraviť v rámci rozmeru aj farebnosti, dodatočne sa menili aj počty kusov a parametre. Na Vašu žiadosť vám bol aj vymenený grafik a konzultovali ste zmeny vo farebnosti. Obaja grafici, ktorí sa venovali objednávke, sú našimi zamestnancami.
Po odsúhlasení do tlače objednávka čakala na Vašu úhradu, prípadne zmenu spôsobu platby na dobierku. O tejto skutočnosti sme vás 2x informovali. Po zmene platby na dobierku sme v piatok mohli začať s výrobou a dnes (pondelok) objednávku expedujeme.
Mrzí nás, že v rámci komunikácie a úprav grafiky došlo k zdržaniu. Vaše požiadavky sme sa snažili vyriešiť v rámci pracovných dní vždy promptne a k Vašej spokojnosti. Je nám ľúto, že spracovanie objednávky neprebehlo podľa Vašich predstáv a ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti. -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 5 dní
- Široké portfólio služieb
Dlhodobejšie od nich objednávame produkty ale asi zmeníme dodávateľa. Kvalita išla dolu, vizitky namiesto deklarovania toho že budú v krabičke zadarmo došli zabalené v papieri a zviazané gumičkou, Rollup má defekty na tlači a jeho konštrukcia je nekvalitná, a brožúry sú na hranách odreté. A samozrejme infolinka je len na parádu, nikto nedvíha telefón.
Reakcia obchodu ExpresTlač
Prajeme pekný deň,
mrzí nás vzniknutá situácia a ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti. Prosíme o zaslanie reklamácie emailom spolu s fotkami poškodení. Využiť môžete tiež reklamačný formulár vo svojom zákazníckom účte.
Evidujeme jeden zmeškaný hovor. Kolegovia sa vám následne snažili dovolať, ale neúspešne. -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 5 dní
- Online a easy na objednanie. Prehladna platforma
- Kvalita
- Termin dorucenia nesedel s realitou
- Process internej reklamacie je nedostatocny
- Osobne sme museli vyzdvihnut a aj tak nebola obj kompletna (aj ked mala byt)
Objednanych viacero typov medii vo viacerych objednavkach - tlacoviny, nalepky, banner a stojany… dodavka ani raz 100%! Zle vyseknute nalepky, chyby v tlaci, zle stojany (namiesto a4 som dostal a5), vysek vizitiek….
Reakcia obchodu ExpresTlač
Dobrý deň,
mrzí nás vaša negatívna spätná vazba, kontaktovali sme vás ohľadom detailov. Veríme, že sa nám podarí situáciu vyriešiť k vašej spokojnosti. -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 4 dni
- rýchle dodanie
Napriek tomu, ze firma deklarovala, ze online objednavku skontroluje grafik, tak bud sa na objednavku grafik vobec nepozrel, alebo je grafik slaby. Nedokazal ma upozornit, ze som si na vizitkach zvolil neprimerane male pismo, ktore bude po vytlaceni takmer necitatelne. Ano, volbu pisma som urobil ja v online objednavke, ale od kontrolujuceho grafika by som ocakaval, ze ma na tuto chybu upozorni. :-(
Reakcia obchodu ExpresTlač
Dobrý deň prajem, mrzí nás vzniknutá situácia. Dovoľte nám, aby sme ju vysvetlili.
Objednávali ste si vizitky, ktoré ste si sami navrhli. Nakoľko Váš návrh graficky zodpovedá štandardom, tak prešiel do výroby bez toho, aby sa dostal k grafikovi na kontrolu. Ak by písmo bolo menšie ako štandard, tak sa objednávka pozastaví a priradí sa k nej grafik na kontrolu a úpravu návrhu. Veľmi radi s Vami situáciu vyriešime v rámci garancie spokojnosti a vizitky Vám pretlačíme, tak nás prosím kontaktujte na [email protected]. -
Neodporúča obchod
- produkty same o sebe su kvalitne
- neochota a nezaujem personalu
- chaoticke jednanie
- neaktivna komunikacia a ignoracia pridelenym obchodakom
- zakryvanie vlastnych chyb klamstvom
kvalita tlace je fajn, ale vsetko ostatne je cele zle
Reakcia obchodu ExpresTlač
Prajeme pekný deň,
vaše hodnotenie sa vzťahuje na stornovanú objednávku. Preverili sme komunikáciu ďalších 2 objednávok, ktoré ste následne u nás realizovali.
Pridelený obchodný zástupca s vami komunikoval niekoľkokrát denne. Následne sa odmlčal z dôvodu prebiehajúceho víkendu. Požiadavky spracovávame v rámci pracovných dní.
Zaregistrovali sme aj kontakt prostredníctvom chatu, ktorý sa žiaľ prerušil. Objednávka však bola ďalej riešená s obchodným zástupcom.
Kvôli nevhodnosti zvoleného materiálu došlo k predĺženiu pôvodného predpokladaného termínu dodania. Museli sme vám odporučiť iný typ papiera a táto komplikácia spôsobila pozastavenie objednávky a zdržanie vo výrobe. Ospravedlňujeme sa za spôsobené problémy.
Vašu poslednú objednávku ste následne reklamovali. Vzhľadom na absolútne využitie produktov z vašej strany , malý rozsah poškodenia a nezáujem o pretlač sme vám ponúkli maximálnu možnú zľavu.
Na základe doterajšej dlhodobej spolupráce nás veľmi mrzí vaša recenzia. Komunikácii počas realizácie vašich objednávok sa budeme ešte detailnejšie venovať a verím, že odhalíme a odstránime možné pochybenia z našej strany. -
Neodporúča obchod
Objednávka č.41217426 bola zaplatená 20.10.2022, mala byť dodaná 24.10.2022. Nie je možné sa dovolať.
Reakcia obchodu ExpresTlač
Prajeme pekný deň,
kolegovia z obchodného oddelenia vás budú kontaktovať.
Ospravedlňujeme sa za komplikácie, predpokladaný dátum dodania sa pri výrobe na mieru môže predĺžiť. Vašu objednávku by sme mali expedovať dnes, najneskôr zajtra. O odoslaní vás budeme informovať notifikáciou. -
Neodporúča obchod
- Doteraz spokojnosť
- Čakanie bez odozvy
Tovar sme objednali v stredu pred týždňom. Do piatku mal byť dodaný. Grafik mal výhrady k obálke, ktorú sme prerobili a tak sa termín posunul o jeden deň. V pondelok sme dostali SMS, že sa výroba zdržala. Dnes je streda a nič - žiadna nová informácia okrem toho, že je to vo výrobe. Už sme to pozerali u konkurencii, ktorú vyskúšame nabudúce, ak sa vôbec dočkáme výroby...
Reakcia obchodu ExpresTlač
Ospravedlňujeme sa za predĺženie termínu dodania. Vašu objednávku sme zaradili medzi prioritné, spracujeme ju čo najskôr. Knihy sú v poradí na zviazanie, najneskôr 20.11. expedujeme.
Pri výrobe žiaľ môžu nastať neočakávané situácie, ktoré predĺžia pôvodný predpokladaný termín vyhotovenia. Robíme maximum pre rýchle spracovanie objednávok. V prípade, že dodanie potrebujete na určitý presný termín, budeme radi, ak nás včas informujete prostredníctvom chatu, mailu alebo telefonicky. -
Neodporúča obchod
- Kvalita služieb
- Ochota personálu
- Dlhé dodacie lehoty
Do dnes mi nebol tovar doručený a v detaile ešte píšu že je "v balení", takže predpokladám že ani dnes doručený nebude - a to mal prísť 11.10, dnes je 13.10. V poslednej dobe sa im stáva často že, citujem: objednávka sa zdržala vo výrobe. Doteraz som býval spokojný s kvalitou aj dodacou dobou, teraz čím ďalej viac začínam uvažovať o inej spoločnosti.
Reakcia obchodu ExpresTlač
Dobrý deň,
mrzí nás vzniknutá situácia a ospravedlňujeme sa za dlhšiu dobu vyhotovenia Vašich produktov. Niekedy sa však objednávka zdrží aj z kapacitných dôvodov, ale pracujeme na tom, aby sa podobné situácie neopakovali. Objednávka je už zabalená a pripravená na expedovanie. Predpokladáme, že najneskôr zajtra bude doručená.