Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Doba dodania (minimálne týždeň a viac pri tlačovinách, kde celá doba finalizácie podkladov, tlače a viazania zaberie 1-2h)
    • Nefungujúca komunikácia medzi zamestnancami (grafik, technik, podpora)
    • Opakované zavádzanie ohľadom doby dodania

    Objednávku na dve knihy vo formáte A5 som vytvoril v piatok a do nasledujúceho piatka som žiadal o doručenie. Urobil som to tak zámerne, pretože som už mal negatívnu skúsenosť s dlhou dobou dodania. V piatok som ešte poslal emailom aktualizované podklady k objednávke a daný ticket sa vraj stratil ako som zistil v pondelok. Takmer celý týždeň som každý deň volal a pýtal sa na stav objednávky a bol som vždy uistený, že v piatok bude doručená. Nestalo sa tak a prišla v pondelok (10 dní). Problém bol iba v tom, že to bol svadobný dar na sobotu pre kamarátov a podieľalo sa na ňom 54 ľudí.

    Reakcia obchodu ExpresTlač

    Dobrý deň,
    veľmi sa ospravedlňujeme za vzniknutú situáciu. Preveríme postup spracovania objednávky a budeme vás kontaktovať ohľadom kompenzácie.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Výborná web stránka.
    • Veľmi dobrá komunikácia s grafičkou pri oprave obalu knihy.
    • Neviem, kedy mi bude vyhotovená moja objednávka. Myslel som si, že to bude len pár dní.
    • Pri objednávke som sa nevedel vrátiť na začiatok, aby som zmenil napr. obálku z matnej na lesklú. Asi by som musel zadať novú objednávku od začiatku.

    Keď dostanem svoju objednávku, možno zmením názor.

    Reakcia obchodu ExpresTlač

    Dobrý deň,
    mrzí nás vzniknuté zdržanie. Knihy V2 majú štandardne trochu dlhší termín dodania, ako iné jednoduchšie tlačoviny. Vašu objednávku ste v piatok popoludní potvrdili do výroby, v pondelok sme začali s realizáciou a dnes bola objednávka expedovaná.
    Ospravedlnujeme sa za spôsobené komplikácie a veríme, že knihy budú presne podľa vašich predstáv.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Zlá kvalita výrobku aj napriek jasným požiadavka.

    Reakcia obchodu ExpresTlač

    Dobrý deň,
    mrzí nás vaša nespokojnosť s objednávkou. Nálepky boli prevzaté osobne bez výhrad. Pokiaľ produkt nie je podľa vašich predstáv, vždy sa na nás môžete obrátiť a požiadavku sa budeme snažiť vyriešiť v rámci reklamácie alebo garancie spokojnosti .

  • Pri niekoľkých posledných objednávkach to vôbec nebolo expres tlač. Voľakedy sa len zriedka stalo, že objednávka nebola vyrobená na čas a ak, tak prišla smska, že je technický problém. Teraz prejde aj 5 dní, keď príde správa, že mám schváliť do tlače. A ani po týždni ešte nemám tovar.

    Reakcia obchodu ExpresTlač

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za vzniknuté zdržanie. Pri vašej objednávke bola potrebná úprava grafikom a v takom prípade sa termín dodania môže predĺžiť (informujeme o tom pri jednotlivých krokoch objednávky). Po vašom odsúhlasení do výroby sme letáky vyhotovili a expedovali za 1 pracovný deň.

    Uvedomujeme si vzniknuté zdržanie, ktoré vzniklo kvôli nutnosti grafickej úpravy a veľmi nás mrzia spôsobené komplikácie. Niekedy sa objednávka zdrží aj z kapacitných dôvodov, ale pracujeme na tom, aby sa podobné situácie neopakovali. Notifikácie o zdržaní objednávky boli dočasne vypnuté kvôli priebiehajúcim zmenám v obj. systéme, aktuálne sú už opäť funkčné.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zavádzajúce informácie o dobe doručenia

    Obchod som si vybrala kvôli EXPRESS tlači, púta pozornosť doručenim do 24 h. Neskor zistite, že za tuto službu je potrebné si priplatiť, ale tovar mal doraziť dalsi pracovný den (pondelok). OK, poviete si, pochopiteľné. Bohužiaľ, už je štvrtok a žiadny update o odoslani objednávky sa naďalej nekoná.

    Reakcia obchodu ExpresTlač

    Dobrý deň,
    mrzí nás vzniknuté nedorozumenie, ale na samolepky máme štandardne termín vyhotovenia 1-2 pracovné dni od potvrdenia grafiky do výroby. Termín sa môže predĺžiť aj o prípadnú grafickú úpravu, ak podklady niesú pripravené podľa štandardu. Všetky tieto informácie sú uvedené aj na stránke a informujeme o nich aj v jednotlivých krokoch objednávky.
    Po vašom odsúhlasení objednávky do tlače sme nálepky expedovali v priebehu 2 pracovných dní a o odoslaní sme vás informovali v utorok sms aj mailovou notifikáciou,

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Objednané 24.4.2021. V objednávke bolo doručenie 27.4.2021. Reklamácia 28.4.2021. Operátor sľúbil, že si to odsleduje osobne a na 29.4.2021 to bude 100% doručené. 30.4.2021 zásielka nedorazila, reklamovali sme zase a aj žiadali písomne o zrušenie objednávky. Nakoniec 31.4.2021 nám to doručili. Express tlač - dodanie 7 dní.

    Reakcia obchodu ExpresTlač

    Dobrý deň,
    veľmi nás mrzia spôsobené nepríjemnosti. Pri vašej objednávke nám žiaľ vzniklo viacero komplikácií a termín dodania sa neúmerne predĺžil. Kolega, s ktorým ste komunikovali, sa naozaj snažil o expedíciu podľa dohody. Z kapacitných dôvodov sa nám nepodarilo objednávku odoslať včas.
    Radi by sme vás zároveň informovali, že objednávky vyhotovujeme a doručujeme v rámci pracovných dní, nie cez víkendy.
    Kontaktovali sme vás ohľadom kompenzácie. Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • dlha doba dodania
  • POMALE EXPRES DODANIE

    Reakcia obchodu ExpresTlač

    Dobrý deň,
    mrzí nás vzniknuté zdržanie, pri vašej objednávke nám vzniklo pár komplikácií, ktoré predĺžili výrobu.
    Kontaktovali sme vás ohľadom kompenzácie,
    ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • ceny
    • poslabšia komunikácia
    • zmätočné označenie niektorých položiek
    • termíny

    Reakcia obchodu ExpresTlač

    Prajeme pekný deň Katarína,
    objednávku z 21.9., na ktorú reagujete, evidujeme pod iným objednávateľom. Podľa času objednávky sa ale jedná pravdepodobne o 20ks plagátov. Pri tejto objednávke okrem automatických notifikácií ohľadom stavu obj. neregistrujeme inú komunikáciu.

    Mrzí nás Vaša nespokojnosť a ospravedlňujeme sa, pokiaľ v procese došlo k zdržaniu alebo iným komplikáciám z našej strany.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Klamú ohľadne expresného doručenia objednávky do 24 hodín. Promočné oznámenia som si objednala a uhradila 3.9. večer, takže som nečakala ich doručenie nasledujúci pracovný deň (4.9.), ale až v pondelok 7.9. Vybrala som si existujúcu šablónu, aby som nemusela čakať na ich grafika. Promóciu som mala 10.9. a až v tento deň mi boli doručené promočné oznámenia.

    Reakcia obchodu ExpresTlač

    Dobrý den,
    veľmi sa vám ospravedlňujeme za vzniknuté komplikácie. Deň sa objednávka zdržala vo výrobe, následne jeden deň u prepravcu kvôli zmene doručovacej adresy ( o zmenu miesta dodania sme nežiadali z našej strany).
    Aj v prípade výberu šablóny z našej stránky je možné , že bude nutná úprava grafika. Pri vašej obj. texty zasahovali do bezpečnostnej zóny pre orez a neboli vycentrované.
    Budeme vás kontaktovať ohľadom kompenzácie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Spravila som objednávku 03.09. 20202. 07.09.2020 som schválila posledné úpravy a odvtedy sa mi nik neozval. Včera som volala na zákaznícky servis a dozvedela som sa, že to len laminujú a zajtra by to malo byť. Doteraz žiadna informácia od nich. A to zajtra odchádzam, som zvedavá ako sa to dorieši celé..

    Reakcia obchodu ExpresTlač

    Prajeme pekný deň Laura,
    ospravedlňujeme sa za zdržanie. Vaša objednávka je v poradí na balení, ale už vyhotovená (dnes 10.9., v čase napísania vašej recenzie). O pár minút obdržíte notifikáciu o možnosti prevzatia.
    Zvolili ste si osobný odber, môžete sa kľudne zastaviť. Na prevádzke sme do 20:00

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Dlhá doba dodania skoro týždeň, obchod nekomunikuje

    Bola som zvyknutá na dodanie do 48 hodín
    Aj keď som objednávku potvrdila trvalo skoro týždeň kým som ju mohla vybrať. Aj to som 2x písala čo je s tlačou?

    Reakcia obchodu ExpresTlač

    Dobrý deň,
    veľmi nás mrzí vzniknuté zdržanie. Objednávka bola potvrdená do tlače v piatok neskoro večer, následne v pondelok sa začala realizovať. Aj keď sa nejednalo o veľký náklad, nepodarilo sa nám ju žiaľ pripraviť skôr ako v stredu popoludní. Pokiaľ sa dodací termín predĺži, zákazníkov informujeme sms notifikáciou.
    Uvedomujeme si, že došlo k neprimeranému posunu a ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti. Je nám ľúto, no výroba bola veľmi vytažená.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nedodanie tovaru v stanovenom termine
    • Neustale problemi v tlaci
    • Komunikacia iba na zaciatku objednavky
    • Svojvolne zmeneny vyber materialu

    Reakcia obchodu ExpresTlač

    Dobrý deň,
    osrpavedlňujeme sa za komplikácie. Pri vašej objednávke nám vznikol systémový problém a došlo k výraznému predĺženiu termínu. Následne sme sa snažili vyriešiť situáciu k vašej spokojnosti, no rozhodli ste sa pre storno objednávky. Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí.

    Preverovali sme postup objednávky, no k spomínanej svojvoľnej zmene materiálu z našej strany nedošlo. Kedže ste si objednali v jednom produkte vizitky pre viacero osôb, upravili sme vám parametre na variabilnú tlač pre dosiahnutie čo najideálnejšej ceny. O tomto postupe sme vás informovali.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Par dni po. Nedodrzali stanoveny termin

    Reakcia obchodu ExpresTlač

    Dobrý deň,
    veľmi nás mrzí Vaša nespokojnosť a vzniknuté meškanie. Podľa našich informácií z objednávkového systému sa termín výroby posunul o 1 deň.
    Objednávka bola finálne schválená z Vašej strany do tlače v stredu 5.8 po 15-stej a expedovali sme ju v piatok 7.8. s doručením najbližší pracovný deň.
    Za zdržanie výroby a spôsobené komplikácie sa vám ospravedlňujeme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • grafická dizajnérka pracuje, ako keby o svoju robotu nemala záujem.

    Nákup obyčajných vizitiek dopadol katastrofálne. Grafická dizajnérka "zdarma" dostala predlohu, podľa ktorej mala spracovať dizajn vizitky, nakoľko prvotný dizajn vizitky ponúknutý dizajnérkou bol hrôzostrašný a bez fantázie. Predlohu poňala na 10% a preto som musela 4 dni pripomienkovať návrhy vizitky na schválenie, aby sedel so zadanou predlohou. Vrchol všetkého bol, keď opätovne ignorovala moje pripomienky. Keď pripomienku zapracovala, tak sa zmenil veľkosť písma, čo nebola požiadavka alebo si nevšimla, že ľavá a pravá strana vizitky majú odlišné veľkosti písma v sekcii adresa a mail. Keď už bola vizitka ready to print a chcela som doladiť iba rozostupy a veľkosť písma v mene, tak mi obchod oznámil, že "zdarma" je iba 30 minút grafických prác, a keď chcem ešte niečo doplniť, tak ma to bude stáť peniaze... V obchodných podmienkach ani v podmienkach pri uzatvorení zmluvy na webe nič podobné nie je spomenuté. Kupujúci nielen že strávi hodiny kontrolou obyčajnej vizitky, ale má pocit, že nalákajú zákazníka, následne grafička odflákne naschvál svoju prácu, aby mohla na grafickom dizajne stráviť neúmerne veľa času a tak dosiahnu, že presiahnu práce na dizajne XY hodín a dajú zaplatiť klientovi grafický dizajn, ktorý bol pôvodne "zdarma". Primárne ma nerozčúlilo, že mám zaplatiť grafický dizajn. Ja by som zaplatila grafický dizajn, čestnému obchodu, ktorý oznámi obchodné podmienky vopred, obchodu kde by som si nemusela dizajn robiť v podstate sama a keby som nestrávila nad pripomienkovaním 4 dni.

    Reakcia obchodu ExpresTlač

    Dobrý deň,
    je nám ľúto, že sa grafiku nepodarilo pripraviť podľa Vašich predstáv. Za spôsobené nepríjmenosti sa Vám ospravedlňujeme.

    S Vašou stažnosťou ale nemôžeme súhlasiť. Spôsob spracovania pripomienok neprebehol podľa uvedených tvrdení.
    Čo sa týka poplatku za dodatočné grafické úpravy - niekedy nie je možné vopred odhadnúť, koľko požiadaviek bude mať zákazník a akým spôsobom sa bude návrh upravovať. O prípadnom navýšení sumy za grafické práce zákazníka informujeme a so zmenou samozrejme nemusí súhlasiť.
    Objednávka bola na základe Vašej požiadavky zrušená a uhradená suma kompletne vrátená na Váš účet.

    Prajeme pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Uvádzajú na svojej stránke:
    - Zdarma sa postaráme o kontrolu alebo spracovanie grafiky (čiastočne lož)
    - Tlačoviny dodáme už do 24 hodín v špičkovej kvalite (úplná lož)
    - Preklep či gramatické chyby po zákazníkovi nekontrolujú (pravda, lenže ani po sebe)

    Takže som si objednal (Nedela) skontroloval som si gramatiku a preklepy dal som svoj grafický návrh s tým že mi je úplne jedno ako tú grafiku upravia.
    Po 3 dňoch, ked som sa domnieval že z toho asi nič nebude som zrazu dostal odpoveď. Grafiku aj zmenili a pekne OK, ale nekontroloval som text, nakoľko ten som zaslal v poriadku ja a nechcel som na ňom nič meniť. Zbadal som neskôr preklep v texte, (štvrtok), ktorý som po nich nekontroloval, ale už neskoro bolo to vytlačené. Tak boli taký milí že mi to dali zaplatiť a oni vytlačia druhé za polovičnú cenu. OK dohodli sme sa to bol už piatok. Predpokladal som že vytlačiť 150 ks vizitiek potrvá tak hodinu a že to budem konečne mať.
    No dostal som správu pondelok o 17:00 že to ešte len expedovali a až v stredu som dostal správu
    "že v najbližších dnoch mi príde balík"
    bombónik je že:
    Nie že by napísali dátum čiže den a čas +- 3 hodiny, niektorý ludia pracujú a nemusia mať ani tel. pri sebe, to ich asi nenapadlo.
    Nakolko mi prišiel mail v Stredu o 08:13
    Vážený zákazník .....................bude doručovaný dnes medzi 08:30 - 11:30

    No aj som si to prečítal, ked som prišiel večer z roboty a pozeral som maily a aj zmeškaný hovor som mal, ale prišlo mi zbytočné reagovať na to okolo 19:00

    Práve tu je druha Nedela od prvého objednania, ale už pred dvomi dnami som dal urobiť u konkurencie a mal som to do 24hod. a aj za lepšiu cenu doma.
    A týchto expresákov ???? nech si každý vyberie sám píšem ako to bolo.
    A to som im dával spočiatku ešte šancu
    Ale teraz osobne banujem - STRATA ČASU -

    Reakcia obchodu ExpresTlač

    Dobrý deň, mrzí nás akákoľvek negatívna skúsenosť a budeme sa vec snažiť vyriešit k Vašej spokojnosti. Naša kolegyna zo zákazníckeho servisu sa s Vami skontaktuje pre doriešenie.

    Dovoľte uviesť niekoľko informácií ako reakciu:
    1. Po zadaní Vašej objednávky v stredu o polnoci vám následne grafička zaslala vytvorenú úplne novú grafiku vo štvrtok o 13tej hodine. Teda nie o 3 dni ako píšete. Jednalo sa o kompletné prerobenie grafického návrhu, nakoľko vami nahratí návrh bol netlačiteľný a myslím, že grafička vám to pripravila veľmi pekne. Tento návrh ste o 15 minút na to (vo štvrtok) schválili do tlače.

    2. Následne ste nám písal vo stvrtok v noci, že ste si dodatočne všimol preklep. Pri schvaľovaní návrhu do tlače upozorňujeme, že je dôležité skontrolovať všetky texty, nakoľko do návrhu zasahoval grafik. Vo vašom prípade ho kompletne prerábal a pri schvaľovaní ste dostali upozornenie "Pozor! Návrh upravoval náš grafik. Dôkladne skontrolujte všetky texty". Zaškrtli ste pri odsúhlasovaní nasledovné: "Texty som skontroloval/a a všetky sú bez chýb". Kontrola textov je veľmi dôležitá, keďže aj grafik je len človek a texty nemohol kopírovať ale prepisoval ich z pôvodného obrázku, ktorý ste dodali.

    3. Keďže ste si dodatočne všimol preklep a vizitky už boli vytlačené, kolegyňa vám zaevidovala reklamačnú objednávku s doplatkom len 30% z ceny pôvodnej objednávky. Grafička spracovala opravený návrh a v piatok o 15:42 (40 minút po spracovaní reklamačnej objednávky) Vám ho zaslala na schválenie. Obratom ste ho schválil. Tým, že návrh sa dostal do tlače o 15:45 a o 16:00 vyzdvihuje kuriér zásielky (bohužiaľ v letnom režime je to takto skôr), nebolo možné Vašu zákazku expedovať v daný deň a expedovali sme ju až v pondelok. Následne už doručovanie riešila kuriérska spoločnosť. Dostal ste podacie číslo, link na sledovanie zásielky aj číslo na zákaznícky servis GLS.

    Z našej strany preverujeme, prečo ste dostali len email a nie aj SMS o odhadovanom okne doručenia od spoločnosti GLS. Bohužiaľ, kuriér určuje vždy 3-hodinové okno doručenia a nedá sa to lepšie špecifikovať. Zároveň zisťujeme, prečo vás po prvom neúspešnom doručení nekontaktoval kuriér ešte aj ďalší deň. Má povinnosť realizovať dva pokusy o doručenie.

    To že ste nespokojný je objektívne a mrzí nás to. Ako som spomenul vyššie, bude vás kontaktovať kolegyňa pre doriešenie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • deklarovane dodanie do 24 hod neplatilo
    • vizitky mi prisli zle orezane, musel som ich dat na reklamaciu
    • reklamaciu mi uznali a zasa bola cast vizitiek zle orezana

    Reakcia obchodu ExpresTlač

    Dobrý deň Juraj,
    ospravedlňujeme sa Vám za spôsobené komplikácie.
    Pri rezaní môže dôjsť k odchýlke. Mrzí nás, že sme nedokázali reklamáciu spracovať k vašej úplnej spokojnosti. Budeme Vás kontaktovať ohľadom doriešenia situácie.

    Prajeme pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Objednala som vizitky, tie su v pohode no nalepky s firemnym logom su nezodpovedajuce cene, kvalita tlace je chaba, logo sa da z nalepky zotriet prstom.. a to som volila tu lepsiu kvalitu

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Pekná kranička na vizitky zdarma
    • Kvalita tlače nízka
    • Neskoré dodanie
    • Požiadala som o vzorkovník. Bolo mi povedané, že je to spoplatnené, pritom na ich webstránke píšu, že je zdarma.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar dodal sam majitel lebo ich personal ma v tom chaos