Zobraziť recenzie

Prihlásiť sa a pridať recenziu
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Dodanie do 7 dní ,. Úplne super nákup na internete EXPEDO

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň,
    Veľmi pekne Vám ďakujeme za recenziu a za odporúčanie našej stránky. Sme radi, že ste s našimi službami a produktom spokojná. Dúfame, že pri ďalšom nákupe si opäť vyberiete našu stránku. :)

    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Odporúča obchod

    50 %

    Rýchle vybavenie, ale tovar stále nedorazil

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň,
    Ďakujeme Vám za recenziu. Vaša objednávka bude doručená na budúci týždeň. Doba dodania je do 8 pracovných dní,takže nie je po termíne. Jeden deň pred rozvozom dostanete smsku s dátumom dodania.

    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Odporúča obchod

    90 %

    S firmou Expado vysoká spokojnosť na všetkom sme sa dohodli slečna s kancelárií bola ústretová

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň,
    Veľmi pekne Vám ďakujeme za recenziu a za odporúčanie našej stránky. Sme radi, že ste s našimi službami a produktom spokojný. Dúfame, že pri ďalšom nákupe si opäť vyberiete našu stránku. :)

    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Som spokojná tovar mi prišiel ako sľúbili

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň,
    Veľmi pekne Vám ďakujeme za recenziu a za odporúčanie našej stránky. Sme radi, že ste s našimi službami a produktom spokojný. Dúfame, že pri ďalšom nákupe si opäť vyberiete našu stránku. :)

    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    Po objednavke mi prisiel email,ale nikde nebolo napísané kedy to príde!! Po jeden a pol týždni dom volal na číslo a pani mi povedala,ze to príde do konca Januára‍♂️. 30.1. mi prišiel email,že to ešte len nim príde do 2 týždnov a až potom to posielajú nám? Akože mesiac a pol čakať na obývaciu stenu je tragické. Neodporúčam

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň.

    Ďakujeme Vám za recenziu. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Tovar sa snažíme dodať čo najskôr. Žiaľ, niekedy sa stáva, že naskladnenie od dodávateľa mešká. Vaša objednávka sa naskladnila,a už sa pracuje na termíne doručenia,o čom Vás za krátký čas budeme informovať. Mrzí nás vaša nespokojnosť.

    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Výborná komunikácia
    • Deklarované je aj skutočnosť
    • Za mňa palec hore

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň,
    Veľmi pekne Vám ďakujeme za recenziu a za odporúčanie našej stránky. Sme radi, že ste s našimi službami a produktom spokojný. Dúfame, že pri ďalšom nákupe si opäť vyberiete našu stránku. :)

    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • 2x nedodržaný termín dodania

    2x nedodržaný termín dodania, po prvom určovaní dodania mi vrátili 5% ceny tovaru, pri druhom nedodržaní termínu dodania tovaru, mi bola vrátená suma o 5% nižšia ako som zaplatil, dôvod, že som odstúpil od zmluvy, asi by som mal čakať ďalšie týždne, neodporúčam uvedený obchod

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň.

    Ďakujeme Vám za recenziu. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Tovar sa snažíme dodať čo najskôr. Žiaľ, niekedy sa stáva, že naskladnenie od dodávateľa mešká. Mrzí nás vaša nespokojnosť.

    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Odporúča obchod

    100 %

    super

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Ďakujeme Vám pekne za recenziu.

    Sme radi, že Vaša objednávka bola vyriešená k plnej spokojnosti. Pevne veríme, že táto spolupráca nebola posledná. Prajeme Vám Pekný deň :)

    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Odporúča obchod

    90 %

    Dobrá komunikácia s predajcom.

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň,
    Veľmi pekne Vám ďakujeme za recenziu a za odporúčanie našej stránky. Sme radi, že ste s našimi službami a produktom spokojná. Dúfame, že pri ďalšom nákupe si opäť vyberiete našu stránku. :)

    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar neprišiel

    Žiaľ som veľmi nespokojná, tovar ešte neprišiel, mal to byt darcek na Vianoce deťom :-( aj sme Vás kontaktovali, no zatiaľ nič neporiesilo.

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň,
    Dobrý deň.

    Ďakujeme Vám za recenziu. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Tovar sa snažíme dodať čo najskôr. Žiaľ, niekedy sa stáva, že naskladnenie od dodávateľa mešká. Vašu objednávku samozrejme urgujeme.

    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Zažujem odstúpenie od zmluvy, lebo napriek záväzku doručiť tovar do Vianoc sa tak nestalo do dnešného dňa (29.12) tovar ešte nebol doručený.

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň,
    Ďakujeme Vám za recenziu. Ospravedľňujeme sa za meškanie. Tovar sa snažíme dodať vždy čo najskôr,žiaľ niekedy sa stáva,že dodávateľ mešká.
    Mrzí nás,čo sa stalo.
    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Po 40 dňoch nemám doma zakúpený tovar dosť smutne

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň,
    Ďakujeme Vám za recenziu. Vaša objednávka je naskladnená,ale písali sme Vám email,že objednávka bude doručená v Januári. O všetkom ste bol informovaný. Dodanie objednávky je urgovaná,jeden deň pred rozvozom Vás budeme kontaktovať telefonicky.
    Ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • dosť nekvalitný produkt, prišiel mi aj vnútri poškodený

    dosť nízka kvalita

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za recenziu. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Je nám ľúto,že s tovarom nie ste spokojná. Ohľadne reklamácie sa viete obrátiť na reklamačné oddelenie, na tel.čísle +421 222 205 193,alebo na [email protected]
    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    Po mesiaci mi oznámili ,že posteľ ktorú som objednala už nevyrábajú

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Vážený zákazník.,

    Je nám ľúto, že Vami objednaný tovar stiahol dodávateľ z výroby.
    Ospravedlňujeme sa za to.

    S pozdravom
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    tovar nám mal byť doručený od 2 do 4 týždňov, dnes je to už 5 týždňov a nič.

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za recenziu. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Tovar sa snažíme dodať čo najskôr. Žiaľ, niekedy sa stáva, že naskladnenie od dodávateľa mešká. Vašu objednávku samozrejme urgujeme a s informáciou od dodavateľa,že vami objednaný tovar sa naskladní, bola ste informovaná. :)

    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    dobry den tovar hadam dojde nepoškodeny

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň,
    Vaša objednávka by mala byť doručená v poriadku.Naši šoféri dávajú pozor pri naložení objednávok na auto.Pred doručením objednaného produktu Vás budeme informovať. Ďakujeme za Váš nákup.
    Prajeme Pekný deň

    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Odporúča obchod

    100 %

    • rýchle doručenie

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň,
    Veľmi pekne Vám ďakujeme za recenziu a za odporúčanie našej stránky. Sme radi, že ste s našimi službami a produktom spokojný. Dúfame, že pri ďalšom nákupe si opäť vyberiete našu stránku. :)

    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • rýchle vybavenie a doručenie objednávky

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Ďakujeme Vám pekne za recenziu.

    Sme radi, že Vaša objednávka bola vyriešená k plnej spokojnosti. Pevne veríme, že táto spolupráca nebola posledná. Prajeme Vám Pekný deň :)

    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ako mám ohodnotiť niečo čo mi ešte neprišlo? Zle nastavená anketa.

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň,

    Vaša objednávka ešte nebola doručená,lebo dodacia doba ešte neuplynula. Po naskladnení automaticky dostanete email a jeden deň pred rozvozom Vás budeme kontaktovať telefonicky.

    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • 10 %

    • nič ani cena
    • komunikácia
    • reklamácia
    • dodacia lehota

    Táto spoločnosť je prebratá od FOR INTERIOR s.r.o., ktorá je v konkurze od leta 2023. Mne ako zákazníkovi neprišla žiadna informácia že sa spoločnosť dostala do konkurzu ani že ju prebrala iná spoločnosť. Reklamácia postele, ktorá je zjavne nepoužiteľná, je nemožná a ja som kvôli tejto spoločnosti prišla o vyše 700 EUR. S názvom EXPEDO je vytvorených minimálne 6 firiem, takže dôveryhodnosť a spoľahlivosť spoločnosti je na bode mrazu. Nábytok je pritom z Poľska za slovenskú astronomickú prirážku!

    NEODPORÚČAM!!!! Otrasná komunikácia so zákazníkmi a po vyše 20 mailoch a 20 fotkách a screenshotoch ich obchodných podmienok a reklamačného poriadku mám ja stále pokazenú posteľ doma a peniaze fuč. Nikdy viac!

    V Novembri 2022 som si objednala posteľ, ktorá prišla niekedy pred vianocami. V lete 2023 sa matrac postele zlomil, požiadala som o reklamámciu. Takmer mesiac som ležala na zlomenom matraci, pretože podľa tejto spoločnosti je normálna vec nechať pokazenú posteľ mesiac. Za necelý rok používania je posteľ nepoužiteľná. Posteľ je dosť nekvalitná.

    Keď mi prišiel matrac, nastal problém, pretože pani z reklamácii mi povedala že mam polovicu postele nachystať a zabaliť do strečovej fólie. Keď prišli chlapi na výmenu hovoria mi že oni potrebujú len matrac zmontovať. Chvalabohu boli takí nápomocní aby mi to spravili aj vymenili. ALE namontovali matrac zle!

    Rozhodla som sa vzdať boj s posteľou a reklamovať ju a žiadať o vrátenie peňazí. Opäť s tou istou pani z reklamácii sme si vymenili značné množstvo mailov a fotiek a pani ma priam nabádala aby som si to opravila sama, pričom v obchodných podmienkach je jasne napísané, že ak by som si to ja sama opravila, tak zaniká záruka na posteľ. Pani konala proti ICH VLASTNÝM obchodným podmienkam takže opäť spoľahlivosť a dôveryhodnosť opustili konverzáciu. Ďalej majú v reklamačnom poriadku napísané, že ak je vada neostrániteľná a vadný tovar sa nedá používať tak ako tovar bez vady, mám právo odstúpiť od zmluvy. Tak buď pani nevie ani aké obchodné podmienky a reklamačný poriadok spoločnosť v ktorej je zamestnaná má, alebo vedome zavádza zákazníkov.

    Rozhodne do tohto problému zapojím ak Slovenskú obchodnú inšpekciu, pretože neschopnosť pani na reklamáciách je neuveriteľná.

    Žiadam firmu, aby sa nevyjadrovala pod túto recenziu pretože prádznych rečí mám plný mail. ďakujem. Nepotrebujem čítať ďalšie klamstvá a nepravdy.

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň,

    Ďakujeme pekne za recenziu a za hodnotenie. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Reklamačné oddelenie postupovalo v súlade s predpismi. Je nám ľúto, čo sa stalo, ale bohužiaľ existujú nariadenia, ktoré sa v takýchto prípadoch musia dodržiavať.

    S pozdravom,
    Expedo nábytok