Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Do dnešného dňa nemám tovar ani peniaze nik mi nedvíha telefón ani neodpisuje na email. Polovica mojej objednávky bola doručená no druhu polovicu s nejasných dôvod zrušili kde má najskôr oboznámili že objednávku rozdelia na dve časti a kuriéra nedoplacam no v zápätí objednávku zrušili som veľmi pohoršena prístupom a verím že sa mi podarí sa s vami čo najskôr spojiť a problém vyriešiť
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Pôvodná objednávka bola rozdelená na 3 časti. Lyže, palice a obal na lyže. Palice boli zrušené, že neprešli výstupnou kotrolou, vak bol už dodaný ale lyže stále nedodané. Už 11 dní sa nič nedeje. EXI Sport Online chat a aj telefónne číslo je stále vo víkendovom móde - t.j. systém sa správa ako by bol víkend, a tým pádom sa nedá nič vybaviť. Aj keď je pracovný týždeň. Moje emaily obchod ignoruje. Uz je to 11 dní...

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    V balení mi chýbali vecí na poskladanie bicykla. Rychloupinak na predné koleso, vazelina na pedále.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • 4.12. Objednané a zaplatené, 16.12. Este nemam
  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Pri vrátení tovaru 14dňová lehota na vrátenie sumy.
  • Neodporúča obchod

    70 %

    • Veľký výber
    • Nešla platba kartou , 3 krát bola vytvorená objednávka aké tým že sa nedalo zaplatiť , musela som zrušiť objednavku
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Zrušenie objednávky z eshopu:
    Vraj som si zásielku nevyzdvihla včas t.j. 3 pracovne dni, pritom 3 dni neprešli a plus som ráno v daný deň písala email na exisport podporu nech mi zásielku podrzia aspoň do konca dňa a to bolo aj schválené z ich strany, no ale ked som prišla do obchodu vyzdvihnúť si balík tak mi predavačky povedali, že objednávka z eshop bola zrušená a nikto im nedal vedieť o preloženej dobe, takže som si tovar musela kúpiť na predajni, zaplatila som za to tým pádom 2x a teraz čakám kým sa niekto vyjadrí k emailu ktorý som posielala ohľadom vrátenia peňazí.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    tovar prišiel otvorený, použitý a na zaslanú písomnú reklamáciu nikto nereaguje

  • Neodporúča obchod

    10 %

    neskutočne dlhé dodanie, tovar objednaný a zaplatený 30.11. a tovar stále nemám. Informácia o odoslaní tovaru mi prišla až po urgencii po týždni, kedy budú tovar odosielať.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nemám ani tovar ani peniaze. Komunikácia bod mrazu. On-line obchod.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • Tovar vyzeral inak ako na fotke, predávajúce boli neochotné, proces vyzdvihovania balíka v predajni bol zdlhavy, komplikovany, keď som chcela tovar vrátiť jedna predavačka sa začala smiať, bloček nestačil chceli odo mňa aj faktúru, nevrátila mi celú sumu

    Určite neodporúčam objednávať online, už nikdy nenavštívim ani predajňu, prístup predávajúcich bol neprofesionálny

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Komunikácia so zákazníckym servisom jedna veľká katastrofa.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • výhodné zľavy
    • daleké externé sklady

    Síce cena bola dobrá a našťastie kupované v predstihu ale po týždni žial tovar ešte nedorazil. Čo dorazilo : dotazník spokojnosti.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    8 dni čakám na obj - peniaze preč a tovar nikde obchod neodpovedá na tel ani na email

  • Neodporúča obchod

    • Nedoručený tovar,neodpisovanie na email a nemožné sa dovolať na zákaznícku linku
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • V rámci black friday relatívne dobré ceny, ale tam to aj končí
    • Tovar stále nedoručený napriek tomu, že pred objednávkou a stále aj teraz je vedený ako "skladom"
    • Eshop vôbec nekomunikuje - nereagujú na maily, na číslo sa nedá dovolať ani v pracovných hodinách - majú automatickú hlášku, že treba volať v pracocnom čase - volal som v utorok o 14:00???
    • Objednávku mám vyplatenú a od objednania absolútne žiadna notifikácia o stave alebo budúcom dodaní

    Nákup v eshope rozhodne neodporúčam - v kamennej predajni možno, ale eshop zrejme už nikdy viac. Objednávku mám vyplatenú, ale zostal som úplne bez akýchkoľvek informácií, obchod nekomunikuje. Rozhodne neodporúčam, nakoľko som mal o Exisporte podstatne lepšiu mienku. Táto skúsenosť, žiaľ pre Exisport, ovplyvní moje uvažovanie o akomkoľvek budúcom nákupe v tejto sieti obchodov.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Čakám už 6 dni na tovar

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednavka bola zaplatena a hned zrusena. Do dnesneho dna by nebol tovar doruceny pritom som zasielala scan prevodu penazi. Ziadam nahradu. Id 25.11 ziadna odpoved

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Termoprádlo nesprávna veľkosť
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Zaplatila som a po pár dni mi zrušili objednávku s tým, že nebola uhradená. Peniaze naspäť nemám ani tovar. Zákaznícka podpora ma ignoruje.