Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Vždy som maximálne spokojná. Aj dnes, v nedeľu, sme boli kúpiť krásne kožené turistické topánky v predajni v Lučenci. Okrem ich kvality sme veľmi spokojní aj s prístupom v predajni. Predavač s menom Viliam nám maximálne vysvetlil, čo bolo treba a veľmi nám pomohol.

  • Za seba už nikdy viac v eshope nenakupim. Pri nákupe biku za skoro 800e som si hodil pre malú do košíka zvonček. Objednávku rozdelili a zvonček mi poslali za čo som zaplatil poplatok za dobierku zvlášť, k tomu bola z neho oddelená asi cenovka po ktorej ostalo lepidlo .. bike mi prišiel, ok poskladal som , zistil som že na vidle sú škrabance, chýbalo uchytenie lanka , huči brzda a kolesa sa neunuvali nafulat normalne, pri pohľade na eshop mi prišlo zle preto že som tam zbadal zľavu na tento kus asi 70e pár dní po mojej kúpe. Bike už samozrejme nevrátim pretože tie škrabance si neuznaju a už som sa na ňom vozil. Zvážte online nákup.

  • Kúpil som si botasky z e-shopu, ktoré som chcel poslať späť, lebo ma tlačia. Po prvé, som si musel dať vytlačiť formulár pre vrátenie (+faktúru), lebo ho neprikladajú. Nakoniec, keď som botasky balil som zistil, že nemajú visačku (čo by som si asi vôbec nevšimol, kebyže ich nechcem vrátiť), tým pádom ich ani nemôžem poslať späť. Vyhýbajte sa tomuto e-shopu.

  • NIKDY VIAC! Predavaci nevedia co predavaju, predaju uplnu inu vec ako si clovek ziada a potom to nechce zobrat spat a vratit peniaze..."pokladnicka" premudreta ako radio....neodporucam ani e-shop ani predajnu...najlepsie uplne vynechat obchod a najlepsie ho aj zatvorit

  • 0,000 bodov .... človek objedná tovar v hodnote za cca 250€ a na druhý deň vám povedia že zásielku rozdelia na e časti a budú ju doručovať postupne.... zaujimavé je že keď som objednával a vyplňal údaje o platbe nebola otom ani len zmienka že tovar maju na roznych skladoch .... v Mall.sk vám aspoň pri platbe dajú vedieť že tovar príde rozdelený na jednotlivé časti a či s tým súhlasíte... ale tento Exišrot asi ma veľmi ďaleko od Mall... neodporúčam tento obchod ... objednával som si odtialto 1x že však skúsim... ale vidím že toto bola moja prva a posledna objednavka v tomto ich cirkuse :D

    S pozdravom R.Pudmerický

  • Posledný krát čo som si od spoločnosti exisportu niečo kúpila. Naposledy to bola športová obuv zn Underarmour čo teda nie je jedna z najlacnejších. Po ani nie pol roku používania sa v zadnej vnútornej časti botasky poškodil materiál čo bránilo ďalšiemu používaniu, keďže to pri pohybe spôsobovalo bolesť, pľuzgiere a škrabance. Podala som teda reklamáciu, kde znalec vyhodnotil, že boli zle používané a obúvané. Používam športovú obuv na šport a obúvam ich obuvákom, takže neviem v čom som mohla pochybiť. Jedna botaska poškodená druhá nie, tak asi nosím zle a používam zle iba jednu.. Každopádne posledný nákup

  • Posledný krát, čo som si od spolocno

  • Spoločnosť EXIsport musíme zhodnotiť negatívne a podať skúsenosti ostatným zákazníkom za účelom vyvarovania sa pred týmto obchodom, pretože po kúpe a platbe môže byť už neskoro

    Spoločnosť NEKOMUNIKUJE so zákazníkmi!
    Neodpovedajú na emaily a na zákaznícke číslo sa ani po hodinovom prepájaní nedovoláte - buď ostane ticho a nič vám v telefóne nepovie alebo vás v telefóne klamú, že ste v poradí a musíte počkať. Ani po hodine sa však nikam nedostanete - otras. S týmto sme sa ešte v žiadnom e-shope nestretli. Na EMAILY vám ani po mesiaci nikto NEODPOVEDÁ! Nemajú absolútne zvládnutú komunikáciu so zákazníkmi, nevedia riešiť problémy a ani odpovedať na základné otázky.

    Po objednávke nám neukazovalo ani stav objednávky u dopravcu, upozornili sme obchod, len sa vyhovorili a nemali problém záujem riešiť. Nepochopiteľné, za normálnych okolností sa obchody snažia problém hneď riešiť aj pre ich dobro. Zrovna sa nám podarilo konečne v jednom prípade skontaktovať s obchodom a opakovane zamestnanci sľúbili, že to budú hneď riešiť a budú nás kontaktovať. NESTALO SA TAK ZAS. Spoločnosť resp. jej zamestnanci klamú zákazníkov, nevážia si ich a snažia sa len zarobiť, potom ich už nič nezaujíma.

    REKLAMÁCIE: Po doručení prišli viditeľné poškodené produkty, dokonca niektoré objednávky púšťajú farby, upozornili sme na to, chceli sme to riešiť, poslali sme žiadosť a žiadna odpoveď. Nechcú riešiť reklamácie, opäť len zaplatiť a ostatné ich nezaujíma.

    V určitých prípadoch nám niekto na email odpovedal, naozaj v ojedinelých prípadoch a v druhom emaile už negovali predchádzajúcu odpoveď - vyhovára sa jeden na druhého, neoveria si základné info, oklamali nás aj v maily (môžeme doložiť dôkazy pre info za účelom preverenia). Absolútne hrozný prístup k zákazníkom, nedodržiavajú niektoré pravidlá, obchodné podmienky. Problémy nemajú záujem riešiť a ignorujú potom zákazníkov. Tieto všetky skúsenosti nasvedčujú prístupu obchodu a ich cieľom. V minulosti tiež nevybavovali reklamácie a prepísali spoločnosť, keďže mali problémy. Teraz je to staronová značka.

    Dajte si pozor na EXIsport a spoločnosť prevádzkujúcu obchod. Nestretli sme sa ešte s takým prístupom pri žiadnej objednávke a to objednávame aj vo veľkom v mnohých prípadoch ako právnické osoby. Obchod neodporúčame.
    Snažili sme sa to riešiť aj slušne so spoločnosťou, no ani sa nevyjadrili radšej, ani po opakovaných výzvach.

    • Podľa viacerých obdobných recenzií sa príspevok zhoduje s realitou a skutočnosťou o ich prístupe k zákazníkom.

  • Zakaznicke centrum sa snazi odmietnut vratenie tovaru v zakonnej lehote 14 dni. Pracovnicka umyselne zavadza a klame zakaznikovy. Ked jej polozite fundovanu otazku, tak aby sa vyhla odpovedi, povie ze nie je kompetentna na to odpovedat. Ked ju poziadate, aby vas kontaktoval niekto kompetentny zase bude len zavadzat a umyselne sa vyhybat rieseniu problemu. Svoje obchodne podmienky tento obchod stavia nad obchodny zakonnik. Nakupovat tu je nebezpecne. Pri vrateni tovaru musite vyplnit formular a cakat na jeho potvrdenie obchodom. Budete cakat a cakat az sa nakoniec dozviete, ze funkcionalita webu nefunguje. Zarazajuce je, pracovnicka Vam bude tvrdit, ze ste suhlasili z ich obchodnymi podmienkami na ich webe a tie platia, avsak formular, ktory ste povinny vyplnit fungovat nemusi a teda neplati. Plati iba to, co im vyhovuje. Vy ste bez prav. Obchod jednoznacne zavadza s umyslom poskodit spotrebitela. Nenechajte sa odradit. Tak ako som to urobil ja. Chodte do predajne, tam je vacsia sanca ze narazite na slusnych ludi respektujucich zakony. Zakaznicke centrum je tu iba na to, aby Vas odradilo od uplatnovania si svojich prav. Nekomunikujte s tymto zakaznickym centrom, stracate cas a budu vam klamat. Nevyplnujte formular na stranke, je to pasca. Po vyplneni vam to vypise aby ste cakali na schvalenie a oni tak ziskavaju cas, zatial co vy mozete prepast 14 dnovu lehotu. Je to nekaly umysel tohto obchodu preniest svoje podnikatelske riziko na plecia zakaznikov. Najlepsie bude ked sa tomuto obchodu vyhnete zdaleka. Obchod vykape, tak ako vykapali vsetky pobocky obchodu v Bratislave az na jednu umelo vydrziavanu.

    Tento obchod je na tolko drzi, ze sa este bude chvalit na heureke, ze vratil peniaze skor ako v inych pripadoch. Pritom ja ako zakaznik, ked som bol na predajni vratit tovar som nemal inu moznost iba akceptovat, ze mi peniaze vratia na ucet, napriek tomu, ze ja som platil hotovostou. Vraj nemali dostatok penazi. Ale chvailt sa budu aky rychli boli. Rychli by boli keby vratili ihned peniaze a nie az v priebehu dalsieho tyzdna.

    Za mna jasny palec dole a velka obkluka.

  • Som veľmi sklamaná. Po nákupe zimnej obuvi za 49.90 v predajni v L. Mikuláši som ju žiaľ musela reklamovať. O mesiac mi prišla SMS, aby som sa zastavila v obchode. Ten však bol zavretý s nápisom: Otvoríme začiatkom apríla. 3x sme tam boli zbytočne. Napokon nás čakalo prekvapenie. Firma Exisport vraj neexistuje, miesto nej je TOMIREX s.r.o. Vrátiť mi vraj môžu len 25 Eur, aj to len vtedy, ak si u nich kúpim iný tovar. PREČO??? Žiadam vrátenie topánok, dám si ich odborníkovi opraviť, alebo plnú sumu.
    Nikdy viac v tejto firme nakupovať nebudem.
    Na moje dotazy mailom zatiaľ nikto neodpovedal. Sťažnosť som poslala aj doporučeným listom a čakám.

    • Dobrý deň. Mam ten isty problem. Pred vyse mesiacom som poslala na reklamaciu tovar a dodnes mi neprisla ziadna odpoved iba to, ze sa mam zastavit v predajni. V predajni mi bolo povedane, ze oni reklamacie nevybavuju. Telefon nefunguje a na maily neodpovedajú. Prosim dajte mi vediet ak budete mat nejaku informáciu.

  • Nikdy viac EXISPORT 2.
    Pripájam sa k názoru pána Petra Malého mám podobnú skúsenosť s EXISPORTOM a to dvakrát v Mestách Martin a Žilina. Prvý krát som to nechal tak ale teraz to už nemienim nechať tak ,kvôli poškodzovaniu dobrého mena Adidas, lebo aj výroba môže zlyhať, je to predsa ľudské . Prvý prípad asi 4 roky dozadu, kúpil som si kožené goretexové topánky značky Adidas, ktoré som nosil len mesiac do práce štýlom nastúpil som do auta vystúpil a v práci som sa prezul do oblekových topánok. Topánky mali jednu vadu bol nich všitý veľmi ostrý plast, ktorý tenisku z boku rozrezal. Tak som šiel reklamovať, ale ani vo sne by ma nenapadlo, že mi to neuznajú a odvolávali sa na znalca z Košíc, ktorý uviedol, že som zavadil o niečo ostré a roztrhol som ju. Napálilo ma to,lebo to boli topánky, ktoré stáli vyše sto Euro. Tak som v nich chodil vysypávať smeti a po mesiaci sa to isté stalo aj na tej druhej topánke. Nejak som to pre-dýchal odpustil a život ide ďalej, lenže sa to zopakovalo opäť a teraz som si povedal, že to nemienim nechať tak, lebo nebudem v tom určite sám a táto predajná sieť pristupuje k reklamáciám, takto štandartne a robia z ľudí hlupákov, a na Slovensku im to zrejme super funguje. Teraz Vám opíšme druhý prípad môjho nakupovania. Pred zimou som si kúpil tenisky Addidas Terrex, ktoré užívam už dlhé roky jednalo sa o tretí pár, ktorý mám doma a bol som vždy maximálne spokojný, lebo niečo vydržali. Originál Addidase nemali moje číslo, takže mi ostával EXisport, len som bol hlúpy, že som pozabudol čo mi už vyparatili a zrejeme som odpustil, tak som si ich tam kúpil a to bola moja chyba. Tenisky som nosil celú zimu všetko, OK. Nosil som ich do práce a na šport tak pomenej. Po zime som ich odložil, lebo mi ich nebolo treba a v auguste som sa vybral do Tatier, kde ma tenisky z vnútra odreli, lebo sa vydralo vnútro a trčal tam plast. Tak som ich teda reklamoval. Reklamácia zas neuznaná opäť bolo u znalca v Košiciach čo robí posudky, ktorý je zrejeme kúpený aby nerobil objektívny posudok. Dostal som vyjadrenie, že som tenisky som opral, čo vôbec nebola pravda očistil som ich ručne predtým ako som ich šiel vrátiť lebo boli špinavé z používania, a isto preukazovali vlhkosť, lebo sa v nich noha potila. Druhá haluz bola, že bola napísaná, že boli nosené ako bežné nosenie , áno nosil som ich aj do práce aj na šport, takže neviem či sa mám naučiť lietať. A zas keby ich poriadne zaťažujem na šport na čo sú určené, to vnútro je po mesiaci tak zodraté, ale jasné v prípade EXIšportu by bol zas iný argument. Toto je už tretí pár čo mám, doma všetky som zničil to tla na turistikách a mám ich aj doma a nestal tam ten problém, takže si myslím, že môže isť zlú sériu topánok. V predajni mi bolo povedané, že ADIDAS robia už nekvalitné veci aby som si už nič nekupoval, že oni za to nemôžu. Takže sa ešte snažím dovolať spravodlivosti cez importéra značky na Slovensku. Tak Vás chcem upozorniť iba na to: "keď vtáčka lapajú pekne mu spievajú" a kvalita predajcu sa prejavuje službách nie len tom, že niečo predám. Nie som človek, ktorý sa na niečo stále sťažuje, ale toto ma fakt dožralo a som človek, ktorý pracoval v obchode, takže mám reálne skúsenosti. Na základe tohto popisu Vás chcem poprosiť drahý EXIsport, nerobte z nás zákazníkov hlupákov . Ak tento podnet chcete riešiť nechám Vám tu mail [email protected].

    S pozdravom

    Tomáš Kapusta
    nespokojný zákazník

  • Nikdy viac EXISPORT !!!
    Nepatrím medzi chronických sťažovateľov, ale čo sa mi stalo pri reklamácii vode odolných tenisiek MERELL MOAB GTX s vode odolnou membránou, kúpených za „akciovú“ cenu 99,99 euro v EXISPORTe v B. Bystrici, to ma už fakt vytočilo. Už len cena za tenisky 99,99 eur bola dosť vysoká, ale predavačka Exisportu ma ubezpečila, že tenisky sú naozaj kvalitné a ešte ma nahovorila k nim si prikúpiť aj spray, ktorý ich bezpečne ochráni, za + 12,99 eur. Čiže za jedny tenisky so sprejom som dal Exisportu 112,98 eura! Mali to byť super tenisky, vode odolné, so všetkými superlatívami za tú cenu a „máte na to bezpečnú záruku 2 roky.“ V Exisporte bol však opak pravdou. Tenisky som mal na sebe asi 4x, v krabici je ešte aj visačka od ceny. Tenisky sa, samozrejme, na boku dole rozlepili. Reklamoval som ich v zákonnej lehote v predajni. Predavačka pri podávaní reklamácie nevedela do počítača ani napísať moju adresu. Nakoniec sa konečne podarilo spísať reklamáciu a vytlačiť mi reklamačný protokol. Počkal som na vyjadrenie EXIsportu a na moje prekvapenie mi reklamáciu zamietli s odôvodnením, že tenisky sa rozlepili v procese užívania a ani vykonanie skúšky nepremokavosti nie je možné. To asi som mal mať tie tenisky v skrini celé 2 roky, aby sa náhodou nerozlepili. Tenisky za sto eur mohol EXISPORT v rámci zákonnej reklamačnej lehoty aspoň zalepiťZaujímavé je, že aj reklamačný protokol a aj doklad o vybavení reklamácie má rovnaký podpis tej istej panej z predajne. Paradoxne vyznieva tvrdenie EXIsportu na ich www. stránke (viď prílohu), že „zákazníkov staviame na vrchol nášho úspechu a všetkého, čo robíme.“
    P. S. Videl som tie isté tenisky aj v Prahe, tam stáli na naše cca 67 eur. Chcel som však podporiť slovenského predajcu. Ale košická firma Exisport u mňa ako zákazníka skončila. Aspoň viem, že kde už nikdy nenakupovať – v Exisporte. To je môj názor a moja osobná veľmi negatívna skúsenosť EXIsportom na Slovensku.




    http://blog.sme.sk/diskusie/1800139/6/Nepodarky-a-nosene-veci-Spolumajitel-EXisportu-je-podnikatel-roka.html

  • Vyskusala som viacere zlavove kody Exisport.com, no jedine 100% funkcne a aktivne som nasla tieto http://www.zlavovekody.sk/web/exisport-com/ Dakujem za zlavu

  • Cena kvality za rok 2015... posledné 3 hodnotenia "NEODPORÚČAM"... veľmi objektívna súťaž...

  • dobry den mosem doporucit obchod exlsport mam dobre skusnosti a stole ked treba tam dobre nakupim tak ho doporucujem

  • Už tretí deň čakám, a stále sa len objednávka spracováva. A to majú obuv a aj moju veľkosť na sklade. Do teraz to bolo vždy do 48hodín u mňa.

  • Kúpila som si športovú obuv,ktorú som po mesiaci reklamovala,lebo po bokoch popukala koža.Reklamácia mi bola uznaná,a kedže som si na predajni žiadnu podobnú obuv nevybrala,čakala som,že mi budú vrátené peniaze tak,ako sa to vo väčšine obchodov robí.Na moje počudovanie,som dostala v tej hodnote poukážky,ktoré nemám ako využiť,kedže športové veci často nenakupujem.Majú právo takto postupovať?Ved ja som predsa tie topánky nevracala z nejakého rozmaru,ale preto,že boli šmejdy.

  • Kupila som si tam topanky salomon 79,90e po 2 mesiacoch sa mi zacali parat to mi prisili a po par dnoch som si vsimla ze sa mi para aj druha topanky a to mi uz neuznali.....a to som ich mala asi 5x obuté a ze trekova obuv .....už tam nikdy nic nekupim !!!!! z činaka mi vydržia dhsie

  • Môj manžel sa ulakomil na lacnú napodobeninu že turistickej topánky Grisport - predražená nekvalita, nehovoriac o tom že ešte v žiadnej topánke nohy tak nesmrdeli - nedoporučujem ! Tie topánky nemôžu byť v byte ani v chodbe , smrdia akoby sa do nich pes vy......l

  • Ludia nekupujte nič v exispotre,budete chcieť reklamovať a neznajú vám nič,verte mám s tým skúsenosti a niesom sama,už nikdy viac exisport