Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- Tovar bol doručený do vlastných čo spôsobuje, že kuriér doručil balík v pracovnom čase kedy som bol ešte v práci.
-
Neodporúča obchod
Poslali o tovar menej bez informácie..celkovo komunikácia s obchodom slabšia. Doprava a rýchlosť OK ale ak niečo riešiť, aj reklamácia tak ťažkosti...
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 4 dni
- Návod na montáž si treba stiahnuť za poplatok,celé zlé
Reakcia obchodu EMOS.sk
Dobrý deň, na základe spoločného telefonického rozhovoru vás ešte takto verejne ubezpečujem, že u nás nie je žiadny návod za poplatok. Kontrolovali sme celý postup pri vašej objednávke, všetko od objednania až po doručenie prebehlo štandardne, tovar ste si objednali v sobotu a doručený vám bol v utorok, to ste aj potvrdili a s výrobkom ste spokojný. Naozaj neviem o akom platenom návode píšete, pri každom produkte máme návod keď sa zoscrolujete na spodok webovej stránky. Konkrétne pri smart termostate P56201 je návod na tomto odkaze https://www.emos.sk/file/1223592/2101900000_31-p56201_00_01_web.pdf .
S pozdravom,
tím eshopu EMOS SK -
Neodporúča obchod
Tovar mi nedošiel.Ani nikto z obchodu sa mi neozval
Reakcia obchodu EMOS.sk
Pekný deň, Martin,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Podľa informácií od našej zmluvnej doručovateľskej spoločnosti vznikla komplikácia pri adresovaní tovaru. Na základe dostupných dát, Vám bol balíček dnes doručený.
V prípade nesprávnych informácií nás prosím kontaktujte na [email protected]
Všetko dobré praje
tím eshopu EMOS SK -
Neodporúča obchod
Nič moc.
Reakcia obchodu EMOS.sk
Pekný deň, pani Anna,
ďakujeme za Vaše hodnotenie. Na základe spätnej väzby od zákazníkov sa vždy snažíme zlepšiť naše služby a produkty. Prosím, napíšte nám na [email protected], čo konkrétne sa Vám v procese nakupovania nepáčilo a kde by ste nám odporúčali sa zlepšiť. Určite spolu so zákazníckou podporou nájdeme spôsob ako naše nedostatky čo najefektívnejšie vyriešiť. Vopred ďakujeme.
Všetko dobré praje
tím eshopu EMOS SK -
Neodporúča obchod
Obchod zavádza a klame. Pošle email že tovar bol odovzdaný prepravnej spoločnosti ale pri overení cez sledovací odkaz je jasné že tovar ešte vôbec neodoslali. Aj napriek tomu že na stránke majú informácie kedy , dátumovo, budú objednávku odosielať. Na email s otázkou samozrejme nikto nereagoval doteraz.
Reakcia obchodu EMOS.sk
Dobrý deň, pán Marián,
Ďakujem za Vašu spätnú väzbu. Mrzia ma komplikácie, ktoré vznikli, skúsim vysvetliť ako to funguje. Informáciu o expedovaní zasiela náš systém automaticky po fakturácii aj s trackovacím číslom a odkazom. Na tomto odkaze je možné sledovať balík až po prevzatí na depe prepravnej spoločnosti. V tomto prípade šlo o Packetu. Tovar ste objednali na prvý vianočný sviatok, náš centrálny sklad mal obmedzenú prevádzku, ale vašu objednávku sme odovzdali prepravcovi už 28.12.2023 a mala byť doručovaná 29.12.2023. Packeta si však prevzala balík až 02.01.2024. Preto ste mali mail so sledovacím odkazom, ktorý nemal kam odkazovať. Do 02.01.2024 sme aj my mali celofiremnú dovolenku, kedy sme začali s Packetou riešiť nedoručené zásielky. Vybavili sme už všetky požiadavky, ktoré sa nám nahromadili cez sviatky, medzi nimi aj vašu. Komunikujeme vždy, nikdy sme nezavádzali a veríme, že navrhnutá kompenzácia v súkromnej komunikácii čiastočne vynahradí spôsobené komplikácie. Ešte raz sa ospravedlňujem,
Lukáš -
Neodporúča obchod
Prišiel mi nefunkčný zosilovač anténny cez Datart.
Reakcia obchodu EMOS.sk
Pekný deň, Stanislav,
ďakujeme za Vaše hodnotenie. Pravdepodobne ste tovar nakupovali cez nášho predajného partnera Datart, za ktorého služby žiaľ nenesieme zodpovednosť. Zo zákona máte 14 dní na vrátenie nefunkčného tovaru. Prosím vykonajte tak priamo v Datarte. Mrzia nás spôsobené komplikácie s naším výrobkom.
Všetko dobré praje
tím eshopu EMOS SK -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
- Dodaný iný tovar ako objednaný, priznanie chyby až na 2 pokus.
Každý robí chyby, len si ich treba priznať a nie oblbovať zákazníka.
Reakcia obchodu EMOS.sk
Pekný deň, ďakujeme za Vaše hodnotenie,
vo Vašom prípade sme postupovali štandardným postupom, keďže pri tomto sortimente sa menilo označenie a teda preverovali sme najskôr doručenie z pohľadu zámeny tovaru. Po prvom preverení sme sa od skladu dozvedeli, že pod novým označením ste dostali identický produkt. Až po následnom odkomunikovaní sme sa dozvedeli, že zo skladu Vám bol vyskladnený tovar, ktorý mal rovnaké označenie avšak v príbalovom letáku boli nesprávne rozmery. V žiadnom prípade sme Vás nechceli nejakým spôsobom "oblbovať", iba sme Vám z prvej chceli dopomôcť objasniť problém. Chybu sme si priznali a finančné náklady vrátili. Pevne veríme, že budete spokojní s malou kompenzáciou uvedenou v súkromnej komunikácií.
Všetko dobré praje
tím eshopu EMOS SK -
Neodporúča obchod
Obchod fajn, doprava otras. Za tyzden Packeta nie je schopna dorucit tovar.
Reakcia obchodu EMOS.sk
Zdravíme, Pavol,
ďakujeme za Vaše hodnotenie. Mrzí nás Vaša skúsenosť s prepravcom Packeta. Žiaľ, niektoré procesy nedokážeme z pozície predajcu detailne odsledovať. Napíšte nám prosím detaily prípadu na [email protected]. Určite nájdeme spôsob ako Vám vykompenzovať nepríjemnú situáciu spôsobenú prepravnou spoločnosťou. Vopred ďakujeme.
Prajeme príjemný zvyšok dňa
tím eshopu EMOS SK -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
Nedá sa snimi komunikovat a ani sa nedá dovolat
Reakcia obchodu EMOS.sk
Pekný deň prajeme,
ďakujeme za Vaše hodnotenie a spätnú väzbu. Mrzia nás uvedené komplikácie. V histórií pozeráme, že ste dotaz na našu zákaznícku podporu posielali v piatok o 15:29 so žiadosťou zmeny platby na dobierku. Naše centrum podpory zákazníkom pracuje denne od 8:00 do 15:30, ale len v pracovné dni. Cez víkend sa k nám žiaľ nedá dovolať. Keďže ste zásielku prebrali, pevne veríme, že sa štandardne spojila s Vami naša kolegynka z oddelenia odytu sa s Vami hneď v pondelok spojila a tovar Vám bol doručený bez poškodenia podľa Vašich predstáv.
S prianím pohodového dňa
tím eshopu EMOS SK -
Neodporúča obchod
Tovar ani po 5 dňoch nebol doručený, žiadna info o dodaní tovaru.
Reakcia obchodu EMOS.sk
Dobrý deň,
Ďakujeme za Vaše hodnotenie. Mrzí nás Vaša skúsenosť. Podľa systému odišli všetky informačné emaily o stave objednávky a pohybe balíka z našej strany v poriadku. Preverovali sme detailne aj Vašu zásielku. Keďže ste zvolili prepravu s vyzdvihnutím vo výdajnom mieste Packeta, informácie o doručení do výdajného miesta sa odosielajú v réžii prepravcu a výhradne prostredníctvom emailov. Prosím skontrolujte si aj spamový kôš a napíšte nám na: [email protected]. Všetko doriešime k Vašej spokojnosti.
Všetko dobré praje
tím eshopu EMOS SK -
Neodporúča obchod
- Zle uvedené informácie o výrobku
Reakcia obchodu EMOS.sk
Pekný deň prajeme,
ďakujeme za Vaše hodnotenie. Mrzí nás Vaša skúsenosť. Parametre k jednotlivým produktom stanovujú a uvádzajú priamo produktoví špecialisti pod dohľadom produktového manažéra. Prosím napíšte nám na email: [email protected], ktoré informácie podľa Vás nezodpovedali výrobku. Ihneď tieto skutočnosti preveríme s produktovým oddelením a v prípade relevantnosti informácie doplníme, či upravíme. Vopred ďakujeme.
Prajeme pohodový zvyšok dňa
tím eshopu EMOS SK -
Neodporúča obchod
- Obchod OK, výrobky nekvalitné - rád by som vrátil ale zahodil som účtenku.
POZOR - nekvalitné výrobky!!! Nevyhadzujte účtenky pre možnú - pravdepodobnú reklamáciu.
Reakcia obchodu EMOS.sk
Dobrý deň prajeme,
ďakujeme za Vaše hodnotenie. Čo sa týka výrobkov, mrzí nás Vaša skúsenosť. Tovar môžete v prípade nespokojnosti zo zákona vrátiť do 2 týždňov bez udania dôvodu. Pokiaľ už táto lehota prešla, nemusíte hľadať účtenky, ku každému zákazníkovi pristupujeme osobitne a preto nám bude stačiť, keď nám napíšte číslo Vašej objednávky spolu s popisom chyby na adresu [email protected] - naši technici Vám napíšu ako ďalej postupovať. Tovar samozrejme vyreklamujeme.
S prianím pohodového dňa
tím eshopu EMOS SK -
Neodporúča obchod
Kupil som si antenu ktora nič nechyta
Reakcia obchodu EMOS.sk
Pekný deň prajeme,
ďakujeme za Vaše hodnotenie. Je pravdepodobné, že ste si zakúpili anténu, ktorá nie je dostatočne silná, aby zachytila signál vo Vašej oblasti. Prosím napíšte nám číslo Vašej objednávky, presnú adresu, kam chcete anténu nainštalovať a naši technici Vám na základe vstupných dát vypočítajú aký silný je teoreticky signál vo Vašej oblasti, ktorú anténu zvoliť, kam ju smerovať, a či je potrebné dokúpiť predzosilňovač. Vopred ďakujeme.
S pozdravom
tím eshopu EMOS SK -
Neodporúča obchod
- Objednávku som hneď do 5 minút zrušil, aj tak mi ju chceli doručiť.
Reakcia obchodu EMOS.sk
Pekný deň, pán Peter,
ďakujeme za Vaše hodnotenie. Spôsobené komplikácie nás mrzia. Objednávky sa snažíme spracovať a doručiť čo najrýchlejšie, preto pracujeme s automatickým spracovaním objednávok. V priebehu niekoľkých minút už sklad pracuje na vašej objednávke a tento proces sa bohužiaľ nedá zastaviť. Stornované objednávky zastavujeme až priamo u prepravcu, niekedy však tovar aj napriek našej snahe už nie je možné zastaviť, preto ako uvádzame na našom eshope - svoju objednávku nepreberajte, vráti sa k nám. Ak bola objednávka zaplatená vopred, peniaze vám následne vrátime späť na účet.
S prianím pohodového dňa
tím eshopu EMOS SK -
Neodporúča obchod
neschopná doručovacia spoločnosť, s ktorou spolupracujú. 2x doručovali balík a vždy napísali, že nebol doručený do odberného miesta.
Reakcia obchodu EMOS.sk
Pekný deň, pán Ivan,
mrzí nás Vaša skúsenosť s naším prepravným partnerom. Aj napriek našej maximálnej snahe a úsiliu sa niekedy stane, že dôjde k podobnej nezrovnalosti, ako pri Vašej objednávke. Snažíme sa aj v takýchto prípadoch zaistiť spokojnosť zákazníka. Pevne veríme, že kolegyne z odbytového oddelenia, ktoré sa s Vami telefonicky spojili, Vám dopomohli k riešeniu.
S pozdravom a prianím príjemného dňa
tím eshopu EMOS SK -
Neodporúča obchod
po vytvoreni objednavky, žiadne potvrdenie, žiadna komunikacia !!!!!!!
Reakcia obchodu EMOS.sk
Dobrý deň, Pali,
mrzia nás spôsobené komplikácie. Prosím skontrolovali by ste si aj spamový kôš? V našej komunikácií evidujeme odoslané potvrdenie o objednávke, ktoré Vám bolo zasielané 22.6.2023 12:38. Email o odosielaní zásielky spolu s číslom balíka a odkazom na sledovanie zásielky Vám bol odosielaný 23.6.2023 o 14:07. Ostatné detaily boli zasielané elektronicky od spoločnosti Packeta. Niekedy sa stane, že zákazníci omylom zadajú pri objednávke nesprávny mail a tak sa komunikácia zasiela na nekorektnú emailovú adresu. Prosím spojte sa s nami na telefónnom čísle: 041 509 16 10 alebo nám napíšte na [email protected] - predmetnú komunikáciu Vám prepošleme a vzniknuté problémy doriešime k Vašej spokojnosti.
Všetko dobré praje
tím eshopu EMOS SK -
Neodporúča obchod
- Kúpený tovar nespĺňa udavane parametre
Reakcia obchodu EMOS.sk
Pekný deň, Ujo Ďuso,
ďakujeme za Vaše hodnotenie. Objednávali ste si u nás Set-top box EM190-S. Prosím vedeli by ste nám napísať na email: [email protected], v ktorých bodoch nespĺňa tovar udávané parametre? Informácie, ktoré uvádzame k produktom na eshope www.emos.sk sú pravdivé, viacnásobne overené oddelením produktových špecialistov a rovnako tak produktovým manažérom. Budeme radi, ak nám nezrovnalosti uvediete do emailu. Pokiaľ Vám tovar nevyhovuje, máte zo zákona možnosť do 14 dní od kúpy nám tento tovar vrátiť bez udania dôvodu. Po prebratí tovaru Vám vrátime peniaze na priložené číslo účtu. Vopred ďakujeme.
S pozdravom
tím eshopu EMOS SK -
Neodporúča obchod
- zla komunikacia s backoffice
Reakcia obchodu EMOS.sk
Dobrý deň pán Boris,
snažil som sa dopátrať, kde sme mohli spraviť chybu pri komunikácii s Vami. Spravili ste objednávku, kde ste uviedli zle adresu a poslali ste nám mail aby sme zmenili doručovaciu adresu. To sme spravili a tovar sme vám doručili expresne rýchlo. Snažím sa vždy pozerať na každý prípad zo strany nakupujúceho a tak to aj uzatvoriť - k spokojnosti zákazníka (Máme takmer 1100 pozitívnych hodnotení). Vždy je čo zlepšiť a ak sme pri Vás urobili chybu, ktorú nevidím, budem rád ak sa mi ozvete na: [email protected] a pomôžete mi zlepšiť zákaznícky servis, za ktorý som v spoločnosti EMOS SK zodpovedný.
Ďakujem
Lukáš -
Neodporúča obchod
- Tovar je nefunkcny
Reakcia obchodu EMOS.sk
Pekný deň,
mrzí nás Vaša skúsenosť s naším zvončekom. Pošlite nám Váš nefunkčný výrobok na aresu: EMOS SK s.r.o., Hlinická 409/22, 014 01 Bytča. Priložte prosím informáciu, či chcete tovar vymeniť alebo vrátiť peniaze. Váš tovar Vám expresne vymeníme alebo bez problémov vrátime peniaze.
S pozdravom
tím eshopu EMOS SK