Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Vianočná reťaz vydržal len 2 týždne a prestal svietiť
    Neodporúčam

    Reakcia obchodu EMOS.sk

    Dobrý deň prajeme,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a veľmi nás mrzí, že ste mali problémy s vianočnou reťazou. Ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti a určite sa týmto problémom budeme zaoberať. Ak máte záujem, kontaktujte nás, prosím, na našom zákazníckom servise, aby sme Vám mohli poskytnúť náhradné riešenie k Vašej spokojnosti.

    S pozdravom

    tím eshopu EMOS SK

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • nedostatočná výstupná kontrola produktu

    1 ks LED žiarovka z 8 nefunkčná

    Reakcia obchodu EMOS.sk

    Dobrý deň prajeme,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie. Mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť, avšak budeme radi, keď nás budete kontaktovať, aby sme túto nezrovnalosť rýchlo vyriešili k Vašej spokojnosti.

    S pozdravom

    tím eshopu EMOS SK

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Nekomunikacia onchodu musel som urgovat dodavku....problem s platenim kartou

    Reakcia obchodu EMOS.sk

    Dobrý deň prajeme,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie. Mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť a budeme robiť všetko preto, aby sa táto situácia už neopakovala.

    S pozdravom

    tím eshopu EMOS SK

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • neda sa dovolat pre informacie

    nie je žiadny telefony kontakt

    Reakcia obchodu EMOS.sk

    Dobrý deň, Fero,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie. Mrzí nás Vaša nespokojnosť s našimi službami. Na našej stránke máte k dispozícii pole INFOLINKA, ktoré Vám po rozkliknutí rozbalí viacero možností a pri každej z nich máte detailne popísané ako postupovať, a v prípade nedostatočných informácií máte možnosť zvoliť políčko "kontaktujte nás", kde sa Vám zobrazia čísla pevnej linky a vy si vyberiete to, ktoré je určené na riešenie Vašich dotazov.

    S pozdravom

    tím eshopu EMOS SK

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Rýchle dodanie tovaru.
    • Sú to čínske nepodarky ,ktoré sú nekvalitné.
    • Obratom bola riešená aj reklamácia a keď som videla ten akože dobrý kus, došli mi slová. Zaslali mi kus,ktorý už bol reklamovaný a podomácky opravený s dierou naspodu/bol to stromček v popise písané,že sklenený-čistý plast/.
    • Ani pri jednom výrobku nebola písaná krajina pôvodu.Tešila som sa na kvalitné výrobky.
    • Ďalší výrobok /reťaz s hviezdami/rozsypali sa plastové časti

    Určite neodporúčam.Myslela som,že ak si priplatím,tak to bude kvalitné...Jeden tovar som našla v kauflande za polovičnú cenu .

    Reakcia obchodu EMOS.sk

    Dobrý deň, vyzerá to, že pri Vašej objednávke sa pokazilo všetko čo sa pokaziť dalo.

    Mrzí nás Vaša skúsenosť, niekedy je chyba na našej strane, niekedy nám "pomôže" prepravca... Každopádne nás prosím kontaktujte a doriešime to k vašej spokojnosti.

    Tím eshopu EMOS SK

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Tovar bol doručený do vlastných čo spôsobuje, že kuriér doručil balík v pracovnom čase kedy som bol ešte v práci.

    Reakcia obchodu EMOS.sk

    Dobrý deň prajeme,

    v prípade, že ste si zvolili doručenie na adresu kuriérom, tak nie je možné si čas prispôsobiť podľa vlastných preferencií. Ak ste si chceli vyzdvihnúť tovar podľa toho, ako Vám to časovo najviac vyhovuje, je lepšie zvoliť Packetu.

    S pozdravom

    tím eshopu EMOS SK

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Poslali o tovar menej bez informácie..celkovo komunikácia s obchodom slabšia. Doprava a rýchlosť OK ale ak niečo riešiť, aj reklamácia tak ťažkosti...

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Návod na montáž si treba stiahnuť za poplatok,celé zlé

    Reakcia obchodu EMOS.sk

    Dobrý deň, na základe spoločného telefonického rozhovoru vás ešte takto verejne ubezpečujem, že u nás nie je žiadny návod za poplatok. Kontrolovali sme celý postup pri vašej objednávke, všetko od objednania až po doručenie prebehlo štandardne, tovar ste si objednali v sobotu a doručený vám bol v utorok, to ste aj potvrdili a s výrobkom ste spokojný. Naozaj neviem o akom platenom návode píšete, pri každom produkte máme návod keď sa zoscrolujete na spodok webovej stránky. Konkrétne pri smart termostate P56201 je návod na tomto odkaze https://www.emos.sk/file/1223592/2101900000_31-p56201_00_01_web.pdf .

    S pozdravom,
    tím eshopu EMOS SK

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mi nedošiel.Ani nikto z obchodu sa mi neozval

    Reakcia obchodu EMOS.sk

    Pekný deň, Martin,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Podľa informácií od našej zmluvnej doručovateľskej spoločnosti vznikla komplikácia pri adresovaní tovaru. Na základe dostupných dát, Vám bol balíček dnes doručený.
    V prípade nesprávnych informácií nás prosím kontaktujte na [email protected]

    Všetko dobré praje
    tím eshopu EMOS SK

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Nič moc.

    Reakcia obchodu EMOS.sk

    Pekný deň, pani Anna,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie. Na základe spätnej väzby od zákazníkov sa vždy snažíme zlepšiť naše služby a produkty. Prosím, napíšte nám na [email protected], čo konkrétne sa Vám v procese nakupovania nepáčilo a kde by ste nám odporúčali sa zlepšiť. Určite spolu so zákazníckou podporou nájdeme spôsob ako naše nedostatky čo najefektívnejšie vyriešiť. Vopred ďakujeme.

    Všetko dobré praje
    tím eshopu EMOS SK

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod zavádza a klame. Pošle email že tovar bol odovzdaný prepravnej spoločnosti ale pri overení cez sledovací odkaz je jasné že tovar ešte vôbec neodoslali. Aj napriek tomu že na stránke majú informácie kedy , dátumovo, budú objednávku odosielať. Na email s otázkou samozrejme nikto nereagoval doteraz.

    Reakcia obchodu EMOS.sk

    Dobrý deň, pán Marián,

    Ďakujem za Vašu spätnú väzbu. Mrzia ma komplikácie, ktoré vznikli, skúsim vysvetliť ako to funguje. Informáciu o expedovaní zasiela náš systém automaticky po fakturácii aj s trackovacím číslom a odkazom. Na tomto odkaze je možné sledovať balík až po prevzatí na depe prepravnej spoločnosti. V tomto prípade šlo o Packetu. Tovar ste objednali na prvý vianočný sviatok, náš centrálny sklad mal obmedzenú prevádzku, ale vašu objednávku sme odovzdali prepravcovi už 28.12.2023 a mala byť doručovaná 29.12.2023. Packeta si však prevzala balík až 02.01.2024. Preto ste mali mail so sledovacím odkazom, ktorý nemal kam odkazovať. Do 02.01.2024 sme aj my mali celofiremnú dovolenku, kedy sme začali s Packetou riešiť nedoručené zásielky. Vybavili sme už všetky požiadavky, ktoré sa nám nahromadili cez sviatky, medzi nimi aj vašu. Komunikujeme vždy, nikdy sme nezavádzali a veríme, že navrhnutá kompenzácia v súkromnej komunikácii čiastočne vynahradí spôsobené komplikácie. Ešte raz sa ospravedlňujem,

    Lukáš

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Prišiel mi nefunkčný zosilovač anténny cez Datart.

    Reakcia obchodu EMOS.sk

    Pekný deň, Stanislav,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie. Pravdepodobne ste tovar nakupovali cez nášho predajného partnera Datart, za ktorého služby žiaľ nenesieme zodpovednosť. Zo zákona máte 14 dní na vrátenie nefunkčného tovaru. Prosím vykonajte tak priamo v Datarte. Mrzia nás spôsobené komplikácie s naším výrobkom.

    Všetko dobré praje

    tím eshopu EMOS SK

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Dodaný iný tovar ako objednaný, priznanie chyby až na 2 pokus.

    Každý robí chyby, len si ich treba priznať a nie oblbovať zákazníka.

    Reakcia obchodu EMOS.sk

    Pekný deň, ďakujeme za Vaše hodnotenie,

    vo Vašom prípade sme postupovali štandardným postupom, keďže pri tomto sortimente sa menilo označenie a teda preverovali sme najskôr doručenie z pohľadu zámeny tovaru. Po prvom preverení sme sa od skladu dozvedeli, že pod novým označením ste dostali identický produkt. Až po následnom odkomunikovaní sme sa dozvedeli, že zo skladu Vám bol vyskladnený tovar, ktorý mal rovnaké označenie avšak v príbalovom letáku boli nesprávne rozmery. V žiadnom prípade sme Vás nechceli nejakým spôsobom "oblbovať", iba sme Vám z prvej chceli dopomôcť objasniť problém. Chybu sme si priznali a finančné náklady vrátili. Pevne veríme, že budete spokojní s malou kompenzáciou uvedenou v súkromnej komunikácií.

    Všetko dobré praje

    tím eshopu EMOS SK

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Obchod fajn, doprava otras. Za tyzden Packeta nie je schopna dorucit tovar.

    Reakcia obchodu EMOS.sk

    Zdravíme, Pavol,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie. Mrzí nás Vaša skúsenosť s prepravcom Packeta. Žiaľ, niektoré procesy nedokážeme z pozície predajcu detailne odsledovať. Napíšte nám prosím detaily prípadu na [email protected]. Určite nájdeme spôsob ako Vám vykompenzovať nepríjemnú situáciu spôsobenú prepravnou spoločnosťou. Vopred ďakujeme.

    Prajeme príjemný zvyšok dňa

    tím eshopu EMOS SK

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Nedá sa snimi komunikovat a ani sa nedá dovolat

    Reakcia obchodu EMOS.sk

    Pekný deň prajeme,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie a spätnú väzbu. Mrzia nás uvedené komplikácie. V histórií pozeráme, že ste dotaz na našu zákaznícku podporu posielali v piatok o 15:29 so žiadosťou zmeny platby na dobierku. Naše centrum podpory zákazníkom pracuje denne od 8:00 do 15:30, ale len v pracovné dni. Cez víkend sa k nám žiaľ nedá dovolať. Keďže ste zásielku prebrali, pevne veríme, že sa štandardne spojila s Vami naša kolegynka z oddelenia odytu sa s Vami hneď v pondelok spojila a tovar Vám bol doručený bez poškodenia podľa Vašich predstáv.

    S prianím pohodového dňa

    tím eshopu EMOS SK

  • Neodporúča obchod

    Tovar ani po 5 dňoch nebol doručený, žiadna info o dodaní tovaru.

    Reakcia obchodu EMOS.sk

    Dobrý deň,

    Ďakujeme za Vaše hodnotenie. Mrzí nás Vaša skúsenosť. Podľa systému odišli všetky informačné emaily o stave objednávky a pohybe balíka z našej strany v poriadku. Preverovali sme detailne aj Vašu zásielku. Keďže ste zvolili prepravu s vyzdvihnutím vo výdajnom mieste Packeta, informácie o doručení do výdajného miesta sa odosielajú v réžii prepravcu a výhradne prostredníctvom emailov. Prosím skontrolujte si aj spamový kôš a napíšte nám na: [email protected]. Všetko doriešime k Vašej spokojnosti.

    Všetko dobré praje

    tím eshopu EMOS SK

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Zle uvedené informácie o výrobku

    Reakcia obchodu EMOS.sk

    Pekný deň prajeme,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie. Mrzí nás Vaša skúsenosť. Parametre k jednotlivým produktom stanovujú a uvádzajú priamo produktoví špecialisti pod dohľadom produktového manažéra. Prosím napíšte nám na email: [email protected], ktoré informácie podľa Vás nezodpovedali výrobku. Ihneď tieto skutočnosti preveríme s produktovým oddelením a v prípade relevantnosti informácie doplníme, či upravíme. Vopred ďakujeme.

    Prajeme pohodový zvyšok dňa

    tím eshopu EMOS SK

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Obchod OK, výrobky nekvalitné - rád by som vrátil ale zahodil som účtenku.

    POZOR - nekvalitné výrobky!!! Nevyhadzujte účtenky pre možnú - pravdepodobnú reklamáciu.

    Reakcia obchodu EMOS.sk

    Dobrý deň prajeme,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie. Čo sa týka výrobkov, mrzí nás Vaša skúsenosť. Tovar môžete v prípade nespokojnosti zo zákona vrátiť do 2 týždňov bez udania dôvodu. Pokiaľ už táto lehota prešla, nemusíte hľadať účtenky, ku každému zákazníkovi pristupujeme osobitne a preto nám bude stačiť, keď nám napíšte číslo Vašej objednávky spolu s popisom chyby na adresu [email protected] - naši technici Vám napíšu ako ďalej postupovať. Tovar samozrejme vyreklamujeme.

    S prianím pohodového dňa

    tím eshopu EMOS SK

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Kupil som si antenu ktora nič nechyta

    Reakcia obchodu EMOS.sk

    Pekný deň prajeme,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie. Je pravdepodobné, že ste si zakúpili anténu, ktorá nie je dostatočne silná, aby zachytila signál vo Vašej oblasti. Prosím napíšte nám číslo Vašej objednávky, presnú adresu, kam chcete anténu nainštalovať a naši technici Vám na základe vstupných dát vypočítajú aký silný je teoreticky signál vo Vašej oblasti, ktorú anténu zvoliť, kam ju smerovať, a či je potrebné dokúpiť predzosilňovač. Vopred ďakujeme.

    S pozdravom

    tím eshopu EMOS SK

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Objednávku som hneď do 5 minút zrušil, aj tak mi ju chceli doručiť.

    Reakcia obchodu EMOS.sk

    Pekný deň, pán Peter,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie. Spôsobené komplikácie nás mrzia. Objednávky sa snažíme spracovať a doručiť čo najrýchlejšie, preto pracujeme s automatickým spracovaním objednávok. V priebehu niekoľkých minút už sklad pracuje na vašej objednávke a tento proces sa bohužiaľ nedá zastaviť. Stornované objednávky zastavujeme až priamo u prepravcu, niekedy však tovar aj napriek našej snahe už nie je možné zastaviť, preto ako uvádzame na našom eshope - svoju objednávku nepreberajte, vráti sa k nám. Ak bola objednávka zaplatená vopred, peniaze vám následne vrátime späť na účet.

    S prianím pohodového dňa

    tím eshopu EMOS SK