Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- Nic nula
- Obrovske
Stlac v pravo hore na monitore X ok
Reakcia obchodu EMOS.sk
Príjemné popoludnie, môžete mi, prosím, napísať na [email protected], z čoho plynie uvedená reakcia? Budem veľmi rada za popis Vašej situácie, čím zistený nedostatok dokážeme preveriť a zjednať nápravu. Určite je v záujme spoločnosti EMOS SK neustále zlepšovanie poskytovaných služieb. Ďakujem veľmi pekne za spätnú väzbu a prajem ešte príjemný deň.
-
Neodporúča obchod
tovar bol poškodený
Reakcia obchodu EMOS.sk
Dobrý deň, vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Kontaktujte nás, prosím, na adrese [email protected] alebo [email protected] a verím, že spoločne vyriešime danú záležitosť k Vašej spokojnosti.
-
Neodporúča obchod
- zla spolupraca z kurierskou službou ktora bola neochotna a dopredu ma neinformovala ze mi doruci tovar.Zavolali mi ze uz su pred domom a neboli ochotny pockat 10 minut pokial som prisiel domov.Aj to mali dorucit o den skor a uz sa mi viac neozvali!!!
NEODPORUCAM !!!