Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Nic nula
    • Obrovske

    Stlac v pravo hore na monitore X ok

    Reakcia obchodu EMOS.sk

    Príjemné popoludnie, môžete mi, prosím, napísať na [email protected], z čoho plynie uvedená reakcia? Budem veľmi rada za popis Vašej situácie, čím zistený nedostatok dokážeme preveriť a zjednať nápravu. Určite je v záujme spoločnosti EMOS SK neustále zlepšovanie poskytovaných služieb. Ďakujem veľmi pekne za spätnú väzbu a prajem ešte príjemný deň.

  • Neodporúča obchod

    tovar bol poškodený

    Reakcia obchodu EMOS.sk

    Dobrý deň, vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Kontaktujte nás, prosím, na adrese [email protected] alebo [email protected] a verím, že spoločne vyriešime danú záležitosť k Vašej spokojnosti.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • zla spolupraca z kurierskou službou ktora bola neochotna a dopredu ma neinformovala ze mi doruci tovar.Zavolali mi ze uz su pred domom a neboli ochotny pockat 10 minut pokial som prisiel domov.Aj to mali dorucit o den skor a uz sa mi viac neozvali!!!

    NEODPORUCAM !!!