Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • No

    Celá moja objednávka čo som objednal bolo devastovane naposledy som s tohto obchodu objednal niečo

    Reakcia obchodu elektro MT

    Dobrý deň,
    chyba nastala pri preprave produktu.
    Určite sme poskytli rýchle riešenie, s ktorým ste však nesúhlasili.

    Prajeme veľa dobrých skúseností s prepravnými spoločnosťami - doručením produktu.

    Richard Sihelský
    Elektro - M.T. Eshop

  • Neodporúča obchod

    tovar sľubili doručiť do 48 hodín, dnes je 29.11.23 a tovar nedoručený

    Reakcia obchodu elektro MT

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za zdržanie.
    Chyba nastala v kuriérskej spoločnosti, ktorá nedokázala balík doručiť.
    Jedná sa o výnimočný prípad...

    Richard Sihelský
    Elektro - M.T. Eshop

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Rýchle jednanie. Presne dodanie. Som spokojný
  • Neodporúča obchod

    • Nedajú na
  • Neodporúča obchod

    Objednala som si úplne niečo iné ako ste mi poslali!

    Reakcia obchodu elektro MT

    V prípade, ak k takejto chybe došlo (nie sme a neboli sme tým oboznámený) - máte možnosť Vrátenia tovaru do 14dní.

    Richard Sihelský
    Elektro - M.T. Eshop

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Tovar bol poškodený.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • V pondelok som tovar vyplatila cez sepa prevod.v utorok žiadna odozva tak som v stredu volala,kde je moja pracka. Odpoveď bola,že ešte nebola oripisana platba na ucet .preposlala som úradu formou emailu a znova mi bolo povedane,že platba nie je pripisana. Zavolala som do banky,kde mi bolo povedane,že moja platba už dávno musela dojst na ucet firmy . Tak som zavolala a povedala,že rusim objednávku. O pár min som už mala Telefonat,že platba bola pripasana a tovar je v obchode.tovar mal byt doruceny na adresu .ale keďže som čakala 3 dní už som viac nechcela a šli sme pre pracku .myslím si ,že tu nesto o nepripisanu platbu ale o to,že tovar nemali v predajni ,kde som tovar objednavala.

    Reakcia obchodu elektro MT

    Dobrý deň,
    tovar bol na predajni dostupný aj v deň Vašej objednávky (čo bolo komunikované telefonicky).
    Čo sa týka bankového prevodu - zákazník bol kontaktovaný akonáhle boli prostriedky pripísané na účet. (Vieme zaslať emailom bankový výpis, kedy sa tak stalo).
    V prípade, že tovar nie je na predajni, na ktorej si žiada zákazník osobný odber je vždy kontaktovaný telefonicky, kedy bude tovar dostupný pre osobný odber (v prípade, že presúvame tovar z predajne - na predajňu).
    Určite odporúčame v prípade objednávania tovaru cez eshop - online platbu kartou, aby sa takéto problémy v budúcnosti nestávali.
    Práve kvôli takýmto situáciám je platba bankovým prevodom u nás momentálne pozastavená a zákazník má možnosť tovar zaplatiť online kartou, alebo na dobierku.

    Richard Sihelský
    Elektro - M.T. Eshop

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Po 6 dňoch tovar je na ceste chýba je u dopravcu ktorý tovar prevzal už pred 5 dňami

    Reakcia obchodu elektro MT

    Dobrý deň,
    ako ste spomenuli - tovar bol expedovaný hneď na druhý deň ráno po vytvorení objednávky.
    Chyba je teda na strane prepravcu, ktorú (aj napriek emailovým urgenciám) nevieme ovplyvniť.
    Takáto situácia sa stáva len zriedka a samozrejme nás mrzí, nakoľko sme urobili všetko pre čo najrýchlejšie doručenie (viď čas expedície).

    Richard Sihelský
    Elektro - M.T. Eshop

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • tovar prisiel s poskodenym vnutornym obalom, polamany vnutorny polystyren,
    • radiator mal na prednej strane skrabance a odreniny,
    • vonkajsi obal krabica bol v poriadku,
    • takto robia biznis v "elektro MT" nikdy viac

    nestracajte tu cas, neodporucam,

    Reakcia obchodu elektro MT

    Dobrý deň,
    ohrievače na predajniach nevybaľujeme z originálneho obalu.

    V prípade, že krabica nebola poškodená a tovar po rozbalení poškodený bol, je najvhodnejšie využiť "Vrátenie tovaru do 14dní".
    Vo Vašom prípade takáto možnosť nebola realizovaná. Tovar by sme Vám vymenili, alebo vrátili peniaze na Váš účet.

    Prajem pekný deň,
    Richard Sihelský
    Elektro - M.T. Eshop

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Čakam ako kokot a nič neprišlo utorok mi prišla sms že už ma to kurvier a sobota nič to išiel cez Guatemalu jebem navas nebudem čakat do roku 3000

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Bohatý výber

    Vždy tu rád nakupujem.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Dvojplatnička mi bola doručená načas. Pri objednávaní som do poznámky uviedla, že nemám záujem o reklamovaný tovar, resp. tovar vrátený iným zákazníkom. V prípade, ak majú len reklamovaný tovar, prosím o zrušenie mojej objednávky. Pritom mi prišla dvojplatnička v nasledovnom stave: jeden gombík na dvojplatničke ide otočiť veľmi ľahko, druhý ťažko, takmer sa zasekáva. Tesnenie pod ľavou platničkou je nasadené nerovnomerne, v ľavej časti platničky vyčnieva o cca pol centimetra viac v porovnaní s pravou časťou platničky. Platničky po zapnutí hrejú, no ide jednoznačne o nepodarok, pravdepodobne už opravovanú dvojplatničku.

    Reakcia obchodu elektro MT

    Dobrý deň,
    reklamované, alebo opravované produkty NEPREDÁVAME.
    Bol odoslaný nový - zabalený model.
    V prípade nespokojnosti s tovarom je možné vrátiť tovar do 14dní bez udania dôvodu.

    Richard Sihelský
    Elektro - M.T. e-shop

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednávka a nakoniec nemajú tu farbu tak dajú čiernu o 20 eur drahšiu , neodporúčam , email odpoved bez toho že by mi povedal že o 20 eur drahšie hneď by som ho kade tade poslal .
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • zavádzajú zákazníkov

    Údaj "Skladom" je podľa VOP len informatívny. Prakticky teda úplne zbytočný, pretože slúži len nato zavádzal zákazníkov. Až po objednaní Vám ponúknu to čo (možno) vedia dodať. A zďaleka to nebola adekvátna náhrada. Strata času.

    Reakcia obchodu elektro MT

    Dobrý deň,
    tovar, ktorý je označený "SKLADOM" reálne skladom je.
    V daný deň však prišla stovka objednávok na 1 kus tovaru (dvojplatnička - pravdepodobne kvôli aktuálnej situácii) a nebolo možné uspokojiť každého zákazníka - preto sme sa snažili ponúkať adekvátne náhrady.

    Richard Sihelský
    Elektro - M.T. e-shop

  • Neodporúča obchod

    Obchod mal a dodnes má - šesť dní po mojej objednávke - na svojej stránke uvedené, že tovar majú na sklade v rôznych farebných vyhotoveniach. Po potvrdení objednávky a mojej úhrady mi mailom oznámili, že k dispozícii sú slúchadlá len v bielej farbe.
    Chyby sa stávajú, no to, že stránku ani potom neupravili, ma viedlo k zrušeniu objednávky.
    Úhrada a následné storno prebehlo dňa 04.II.2022; peniaze mi vrátili 09.II.2022.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Po prijati objednavky, mi obchod obratom poslal zrusenie, lebo tovar nemali na sklade, pritom eshop neuvadzal, ze by bol na objednavku, na sklade u dodavatela alebo nebodaj posledny kus, mali ho skladom, preto som tovar objednala. Prvy a poslednykrat ‍♀️

    Reakcia obchodu elektro MT

    Dobrý deň,
    tovar bol posledný kus na predajni.
    Tovar v rovnaký deň objednalo väčšie množstvo zákazníkov (systémový problém).

    Za chybu systému sa ospravedlňujem.

    Richard Sihelský
    Elektro - M.T. e-shop

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Na stránke ponúkajú tovar pritom ho nemajú.
  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Zákaznícka linka funguje výborne. Vždy mi hneď odpísali alebo zdvihli telefon.
    • Prijemny personál
    • Pomalé vybavenie zásielky, ktorú som nakoniec stornovala, nemohla som viac čakať

    Reakcia obchodu elektro MT

    Dobrý deň,
    bohužiaľ bol problém v platobnej bráne, ktorá zobrazovala Vašu platbu za tovar ako neúspešnú.
    Takýto problém sa občas vyskytne a vždy to so zákazníkom komunikujeme.
    Situácia nás mrzí.
    Ďakujeme za kladné hodnotenie personálu.

    Richard Sihelský
    Elektro - M.T. e-shop

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • došiel mi preliačeny zadny kryt sporáka

    Reakcia obchodu elektro MT

    Dobrý deň,
    situácia nás mrzí.

    Jednalo sa o nový - nerozbalený výrobok, ktorý samozrejme poškodený pri expedícii od nás nebol. Poškodenie tak vzniklo pravdepodobne pri preprave.
    Vždy zdôrazňujeme dôležitosť kontroly produktu pri prevzatí - i rozbalenie výrobku. Vodič je povinný počkať, pokiaľ tovar skontrolujete a následne mu (zákazník) podpisuje prevzatie nepoškodeného výrobku.
    Takáto kontrola je nutná za každej situácie / pri každom tovare.

    Verím, že sa Vám takáto situácia v budúcnosti už nestane.

    Richard Sihelský
    Elektro - M.T. e-shop

  • Neodporúča obchod

    Pred 6 dňami som poslala objednávku a obchod mi tovar neposiela a neposiela......