-
Neodporúča obchod
objednávku prijali, podľa môjho výberu platbu prevodom na základe poskytnutých údajov som vykonal. Hned po hodine som dostal odpoveď, že objednávku stornujú kvôli prázdným skladom u dodávatela. Od tej doby čakám na svoje peniaze aby mi vrátili!
-
Neodporúča obchod
Objednávku potvrdil automat, dodanie do 4 týždňov. Výzva na ohodnotenie produktu prišla po týždni. A tým to skončilo. Zo strany obchodu žiadna ďalšia reakcia, ani po 5 týždňoch. Ak takto pristupujú aj k ostatným objednávkam, ako tvoria zisk, ktorý je podstatou podnikania ?
Reakcia obchodu elektro MT
Dobrý deň,
vždy pri takto označenom tovare je zákazník kontaktovaný telefonicky, alebo emailom pri blížení sa dátumu doručenia (ak tovar nebol doručený na sklad).
Za situáciu sa ospravedlňujeme, momentálne majú dodávatelia niekedy problém s dodaním tovaru a pri produktoch označených ako "dodanie od 2 do 4 týždňov" sa môže stať, že sa dodanie predĺži.
Richard Sihelský
Elektro - M.T. e-shop -
Neodporúča obchod
- Objednávku hocikedy svojvoľne zrušia a ani vám to neoznámia.
-
Neodporúča obchod
Mixer mi bol doruceny iba s jednymi vidlickami
-
Neodporúča obchod
- Nulova komunikacia
- Ziadne alternativne riesenie
- Iba email info o zruseni objednavku z dovodu nedostupnosti tovaru
Prva a hned zla skusenost s obchodom. Viac ani stranku nemam dovod pozerat.
-
Neodporúča obchod
- Objednany tovar bol na sklade, ale poskodeny, co nebolo uvedene na stranke ani pri objednani, tovar doterah nebol doruceny.
-
Neodporúča obchod
- Tovar je objednany zial nedorazil v danom termine a tak ho neprevezmem
Reakcia obchodu elektro MT
Tovar bol označený ako "skladom u dodávateľa" a keďže je momentálna situácia ohľadom Covid19 veľmi nepriaznivá, postihla aj dodávateľov a výrobný sektor.
Dodávateľ preto predĺžil termín dodania produktu.
V momentálnej situácii je daný prípad možný pri nákupe v ktoromkoľvek e-shope.
Zároveň sa v takejto situácii snažíme ponúknuť náhradu v rovnakej cene, ktorá je skladom - aby sme zákazníkovi vyhoveli.
Richard Sihelský
Elektro - M.T. e-shop -
Neodporúča obchod
- Zle popísaný návod
Odporúčam skontrolovať odpadovú hadicu, je zapchatá od výroby aby pri presune netiekla. Nikde sa o tom nezmienili, kvôli tomu mi dva krát vytopilo kúpeľňu.
Reakcia obchodu elektro MT
Dobrý deň.
Mrzí nás Vaša skúsenosť, avšak:
x Návod nepíšeme my, ale dodávateľ - vo Vašom prípade Whirlpool
x Práčky sú po výrobe testované a tak je možné, že nový (zabalený kus) bude mokrý/vlhký, alebo trocha vody z hadice vytečie - takýto test absolvuje každý model akejkoľvek značky.
Z našej strany bolo uskutočnené maximum a dokonca expedícia prebehla hodinu po objednaní tovaru.
Richard Sihelský
Elektro - M.T. e-shop -
Neodporúča obchod
- tovar bol predaný inému zákazníkovi
- po uzavretí objednávky a potvrdení dodávky, bol tovar predaný inému zákazníkovi
Aj napriek radostnému očakávaniu z kúpy pekárne chleba, bola dodávka
zmarená predajom tovaru inému zákazníkovi. Pracovník sa ospravedlnil, za kolegu, ktorý tento počin vyvolal. Nedostatok tovaru, niekedy vyvoláva aj
riešenia, ktoré si vyžadujú správny postup. Niekedy menej znamená viac. -
Neodporúča obchod
- Žiadna komunikácia obchodu, napriek označeniu tovaru, že je skladom. Tovar ani po 10 dňoch nedorazil.
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
- Napriek tomu, ze som zaplatila za sluzbu vynaska tovaru 15 €, pracovnik donaskovej sluzby to odmietol urobit.
Zial nemozem doporucit tento obchod, lebo napriek tomu, ze sme si priplatili 15 € za vynasku tovaru , nam tuto sluzbu pracovnik donaskovej sluzby odmietol poskytnut. Pri reklamacii v obchode sme neboli nijako odskodneni, ani nam suma nebola vratena.
Reakcia obchodu elektro MT
Situácia nás veľmi mrzí, avšak nedošlo k pochybeniu našej spoločnosti.
Zaplatená služba bola v hodne služby realizovanej prostredníctvom prepravnej spoločnosti a bola zadaná do ich systému(tzn., že za túto službu sme si nič neúčtovali naviac - len hodnotu, ktorú nám účtuje prepravná spoločnosť). Situácia zostala na bode mrazu, keďže vodič i dané depo tvrdí, že služba bola realizovaná.
V tejto situácii sme podnikli maximum k jej doriešeniu, žiaľ, na základe týchto skutočností a podpísanému preberaciemu protokolu (podľa ktorého zákazník potvrdí, že dodanie prebehlo v poriadku a nemá žiadne výhrady s tovarom či službami), sa s vecou nedalo ďalej hýbať.
Prepravná spoločnosť do dnes tvrdí, že služba bola realizovaná.
Jedná sa o ukážkový prípad toho, aby zákazník vždy tovar skontroloval a v prípade, ak by bol tovar poškodený / prípadne ak nedošlo k realizovaniu zaplatených služieb, ktoré mala vykonať prepravná spoločnosť - aby v žiadnom prípade nepodpísal preberací protokol, nakoľko podpisom potvrdzuje, že došlo k realizovaniu prepravných služieb a tovar je v poriadku.
Richard Sihelský
Elektro - M.T. e-shop -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 5 dní
Tovar bol poskodeni
Reakcia obchodu elektro MT
Dobrý deň p. Katarína,
je nám ľúto, že ste s nami mala takúto skúsenosť, avšak chyba nastala na strane prepravnej spoločnosti GEIS, my sme tovar odoslali v bezchybnom stave a momentálne s nimi riešime reklamáciu.
Ako môžete vidieť recenzie nižšie, najväčší problém je práve preprava.
Od pondelku spúšťame prepravu cez DHL, čo by malo služby ešte viac skvalitniť.
Dúfame, že v budúcnosti nám ešte dáte šancu a objednáte si u nás tovar.
S pozdravom
Tím ElektroMT -
Neodporúča obchod
Tovar mi obchod nedorucil a ani nekomunikuje o case kedy tak mieni urobit....
Reakcia obchodu elektro MT
Dobrý deň p. Adriana,
je nám ľúto, že ste s nami mala takúto skúsenosť, rozposielali sme mail o nedostupnosti zákazníkom, ktorí si daný produkt objednali, zrejme došlo k chybe a mail Vám nebol doručený. Snažíme sa s každým zákazníkom komunikovať o vzniknutej situácií.
Skontrolujte si emailovú schránku, obdržali ste od nás email. :)
S pozdravom
Tím Elektro M.T.