-
Už som poslal 20 E-mail, na každy mi niečo odpisali no ani tovar ani peniaze nemám.Kdo chce vedieť viac nech mi zavola 0907 681 267
-
reklamacia sa vyriesila
zly kus si firma zobrala na vlastne naklady a dali mi novy.
Uznali si chybu a doriesilo sa to.
-
matus: Ok, super.
Budeme radi, ked sa to da doporiadku. Kazdopadne Vam vieme potom poslat nasho kuriera priamo k Vam, aby zasielku vyzdvihol. -
Electronic-star:
uz som bol kontaktovany telefonicky a zadal o sebe udaje takze uz mate info...
ja som nenapisal ze ste teraz neni ochotny vec napravit...
snazim sa vyrobok nafotit a zaslat...ako hovoril vas kolega. -
matus: Nuz tak nam poslite aspon email s Vasim kontaktom, aby sa s Vami kolegovia vedeli skontaktovat a identifikovat vasu reklamaciu.
Velmi radi Vam pomozeme so vzniknutou situaciou a myslim, ze videte aj Vy, ze z nasej strany je tu snaha Vam co najviac vyhoviet.
Ako sme spominali, ak bola prekrocena pri reklamacii lehota 30 dni, vzdy mate narok na vratenie celej sumy za tovar, co nie je problem zariadit.
Budeme radi, ak sa tento problem podari odstranit k Vasej spokojnosti a Vy ostanete nasim zakaznikom. -
matus: Matus napíš mi na [email protected]
-
abbas:
a kde ho zistim? :D -
Electronic-star:
-potom je zaujimave ze ten protokol tu nieje a ani mi neprisiel na mail...
-ked som volal na vasu linku bolo mi povedane ze mam nafotit tie problemy co pisem a poslat - a to bude velky problem lebo odfotit skrabance je tazke ale pokusimm sa...
-urcite ju prekrocilo len nakolko nemam doklad o tom kedy mi to prislo je tazko dokazat ze ste presiahli limit.. jedine ze by ste mi poslali ten protokol aj vsetky papiere co mam mat a tam by to bolo pokial to niekto ,,neupravi,, podla seba...
-od vas mi prisiel manual a faktura co nepotreujem lebo fakturu mam a aj jeden manual ale to najhlavnejsie chyba... -
matus:
Dobry den,
je nam luto ak sa stala komplikacia pri reklamacnom procese. Samozrejme pri kazdej reklamacii u nas je vedeny reklamacny protokol, kde kvalifikovany a opravneny technik popise zistenu vadu. Takyto reklamacny protokol urcite existuje aj k vasej reklamacii a nie je problem Vam ho zaslat, ak sa nahodou nenachadza v baliku.
Vas pripad postupilo nase marketingove oddelenie vedeniu spolocnosti. Poprosime Vas, aby ste sa ozvali na nasu zakaznicku linku, samozrejme prezistime vzniknutu situaciu, u ktoreho z nasich technikov sa mohla stat chyba a v pripade, ak sa ukaze ako pravdiva, posleme k Vam nasho kuriera a na nase naklady Vam zabezpecime vymenu vadneho tovaru za uplne novy.
V pripade,ak nase reklamacne oddelenie naozaj prekrocilo lehotu 30 dni, mate narok na vratenie celej sumy za zakupeny tovar.
Co sa tyka lehoty na vybavenie reklamacie, priemerna doba opravy tovaru u nas je vo vyske ca. 14 dni a snazime sa ju vybavovat pre zakaznikov co najrychlejsie este pred uplynutim zakonnej šé dnovej lehoty.
Radi Vam pomozeme so vzniknutou situaciou, aby ste mohli bez komplikacii vyuzivat vyrobok zakupeny u nas, ci v pripade prekrocenia lehoty vratime kupnu cenu za zakupeny tovar.
-
matus: matuš cau..ozvi sa mi na mail..dik..
-
Cau Matuš..Mám rovnako negatívnu skúsenosť s nimi. Tak napríklad..Ja som si objednal u nich výrobok, gramofon, ktorý dobre nehral...Poslal som ho kuriérom na vlastné náklady na prvú reklamáciu, uznali ju, a opravili. Teda som si myslel..Vyskúšam doma a tá istá chyba, tak som to opäť poslal na vlastné náklady späť, Opravili, poslali späť, pustím a znova tá istá chyba, To už boli 2 uznané reklamácie. Tak po tretí krát posielam na vlastné náklady a reklamácia už trvala podstatne dlhšie ak ov prípade prvých dvoch. Chápeš, kedže išlo o tretiu museli by mi vrátiť peniaze. Dali to preto na posúdenie nejakému vraj ich externému zamestnancovi a ten reklamáciu neuznal. A pritom ten stroj mi ale vôbec nejde ! Je stále rovnako zlý. Ked som si svoj názor napísal do recenzíí tak mi odpovedali, odpísali totalne drzý mail ,neslušný, že na mňa v " dobrom " spomínajú, že takého zákazníka ktorý sa stále sťažuje ešte nemali a pod.
Tak isot som sa vyjadril, že najprv treba predávať normálne veci a nie kraksne a potom sa ohrádzať. Dokonca m iz recenzií zmazali komenty, kde ich kritizujem, lebo nie sú schopní ani kritiku prijať.
Aj som povedal a za tým si stojím, že nech sa láskavo najprv naučia správať k zákazníkom. atd.Nie som jediný, ktorý ma negatívne skúsenosti !!!!! -
Zaujimalo by ma kto uvas opravuje reklamovane spotrebice
lebo aby reklamacia trvala od 5.11 do 10.12 co je 37 dni vyrobok sa mi vratil nefunkcny, spinavy, zo strhnutymi hlavickami na sroboch a bez protokolu o oprave...
fakt hnus co mi prislo... -
miro: Dobrý deň, sme platcami DPH na Slovensku, takže ak vyslovene nepožiadate fakturovať s 0% sadzbou DPH, prirodzene DPH fakturujeme. Na tom nie je nič neobvyklé.
-
Firma predava tovar z DPH ale ja som to kupoval na firmu cize ICO aj SK som uviedol Tim padom by to mali predat bez dph a oni vyfakturovali aj z DPH cize je to o dphacku zbytocne drahsie