Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Ahojte,po 5-tich mesiacoch nereagovania som sa vdaka Európskemu spotrebiteľskému centru v SR domohol vyrieseniu pokazeneho vyrobku a vrateniu celej sumy.Ak budete potrebovat,tu je adresa -esc-sr.sk.
    Pekny den.

    • Dobrý deň,

      Vaša skúsenosť nás mrzí. Žiaľ nakoľko píšete neoverené hodnotenie, ktoré sa neviaže priamo k žiadnej objednávke, nedokážem Vás v systéme vyhľadať podľa čísla objednávky a adekvátne reagovať. Nakoľko ste sa nepodpísali menom ale len ako "Registrovaný užívateľ", žiaľ ani podľa mena Vás nemôžeme nájsť. Napíšte nám prosím číslo objednávky, aby sme Vás vedeli identifikovať a nepríjemnú situáciu mohli preveriť.

      Ospravedlňujeme sa Vám a želáme pekný deň.

      S pozdravom Jaro z Electronic-star

    • -Faktura c.4002988616,c.zakaznika 3960755,zak.referencia 1901363432

    • Dobrý deň,

      ďakujem Vám za identifikačné údaje. Vrátenie peňazí vidím v systéme vyriešené ku 26.11.2024 napriek tomu, že v sklade fyzicky prijatý nebol.

      Ospravedlňujeme sa Vám a želáme pekný deň.

      S pozdravom Jaro z Electronic-star

  • Obrovské SKLAMANIE!!!!!!!!! Nový reklamovaný tovar prišiel ako použitý, špinavy, poškodený, nefunkčný a neskutočne zašpineny plný chlpov od nejakého zvieraťa.
    Komunikácia z operátorom a hlavne asi z poľským prízvukom ťažko to popísať.

    reklamné číslo 264448 je neopraviteľný.
    Posielame Vám nový kus tovaru.
    Číslo reklamy: 265387.
    Vašu požiadavku evidujeme pod číslom 8006587321.

    • Dobrý deň,

      ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti s reklamáciou produktu zakúpeného 23.10.2023. V týchto dňoch môžete očakávať vrátenie peňazí. Zaslanie tovaru v spomínanom stave prešetrujeme v sklade.
      Ospravedlňujeme sa Vám a želáme pekný deň.

      S pozdravom Jaro z Electronic-star

  • Electronic Star.sk-dobry vyber,ceny celkom fajn,akurat vsetko bez zaruky..Kupil som party repro Auna,pokazil sa konektor nabijania,tak som ho chcel v zarucnej dobe reklamovat a opravit.Komunikoval som s nejakym p.Vrbom,ktory mi ponukol vratenia 20% kupnej sumy,na co som reagoval zaporne,kedze bez nabihania je repro nefunkcne.Pankop sa odmlcal,po case som s tym suhlasil,ze ho dam kamosovi opravit,ale panko uz vobec nereaguje,ani po piatom maile..Absolutne nekomunikuju,predaju a hotovo,pokazi sa,kaslu na Vas.Celu zalezitost som postupil vratane prvej komunikacie SOI.sk,aj ked viem,ze to je mala suma,ale aspon som ich poziadal,aby na svojej stranke zaradili Electronic Star medzi rizikove e shopy,ktore tam eviduju.Inac je to uz skoro 3 mesiace,co sa hraju na mrtveho chrobaka..vraj 3 roky zaruka.
    Tak pozor na dany obchod Electronis Star.sk.

    • Dobrý deň,

      Vaša skúsenosť nás mrzí. Žiaľ nakoľko píšete neoverené hodnotenie, ktoré sa neviaže priamo k žiadnej objednávke, nedokážem Vás v systéme vyhľadať podľa čísla objednávky a adekvátne reagovať. Nakoľko ste sa nepodpísali menom ale len ako "Registrovaný užívateľ", žiaľ ani podľa mena Vás nemôžeme nájsť. Napíšte nám prosím číslo objednávky, aby sme Vás vedeli identifikovať a nepríjemnú situáciu mohli preveriť. Reklamačný postup máme na stránke uvedený a určite Vám ho aj kolega posielal e-mailom: https://www.electronic-star.sk/Reklamacia/
      Reklamáciu stačí zaevidovať a reklamovaný tovar priniesť alebo poslať na uvedenú adresu.
      V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať cez pracovné dni v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 02 / 2129 42 00 alebo e-mailom na: [email protected].
      Ospravedlňujeme sa Vám a želáme pekný deň.

      S pozdravom Jaro z Electronic-star

    • Tuto univerzalnu odpoved posielate kazdemu..mate tam odo mna aspon 6 e mailov-Faktura c.4002988616,c.zakaznika 3960755,zak.referencia 1901363432, datum 30,05,2023.a rekla,acia sa neda zaevidovat,co som Vebovi pisal. Ozaj, a volam sa Peter Jagrik

    • Dobrý deň prajem,

      ďakujem za Vašu odpoveď a identifikačné údaje. V systéme som Vás dohľadal. Vidím reklamácie 2000452866 zo 7.7.2023 a 2000560067 zo 4.9.2023. Ani pri jednej reklamácii nevidím, že by tovar od Vás v servisnom stredisku prijali. Ak ste tovar posielali, poprosím Vás o číslo zásielky, aby som to mohol preveriť. V prípade, ak ste tovar neposielali, kontaktujte nás telefonicky a novú reklamáciu Vám zadáme my. V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať cez pracovné dni v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 02 / 2129 42 00 alebo e-mailom na: [email protected].

      S pozdravom Jaro z Electronic-star

  • Neprišiel tovar a peniaze sú fuč: Už pred 12 dňami som objednala a zaplatila 1 položku za skoro 128€, neprišlo žiadne potvrdenie, faktúra ani iná známka, že registrujú túto transakciu. Po pár dňoch som volala na infolinku - už len dopátrať sa k tomu číslu ma stálo pár desiatok minút... Po 5 minútach vyzváňania to vzal semi-neochotný človek a kázal mi poslať na mail screenshot bankovej transakcie. Okamžite som to poslala, odpovedala mi iná semi-neochotná zamestnankyňa, že to mám poslať v pdf. Nuž ok, obratom som poslala. Po ďalších 4 dňoch bez odpovede som sa dotázala, čo teda a dostala som pasívne agresívnu odpoveď, že mám poslať to pdf. Poslala som znovu. Vraj objednávka už je na ceste ku mne, budú ju urgovať. Je to už 5 dní, čo neodpovedajú, akou spoločnosťou, kedy, s akým trasovacím číslom to poslali. Otrasný prístup a vyzerá to aj na zlodejinu pre mňa nezanedbateľnej čiastky

    • Dobrý deň,

      Vaša skúsenosť nás mrzí. Žiaľ nakoľko píšete neoverené hodnotenie, ktoré sa neviaže priamo k žiadnej objednávke, nedokážem Vás v systéme vyhľadať podľa čísla objednávky a adekvátne reagovať. Nakoľko ste sa nepodpísali menom ale len ako "Registrovaný užívateľ", žiaľ ani podľa mena Vás nemôžeme nájsť. Napíšte nám prosím číslo objednávky, aby sme Vás vedeli identifikovať a nepríjemnú situáciu mohli preveriť. V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať cez pracovné dni v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 02 / 2129 42 00 alebo e-mailom na: [email protected].
      Ospravedlňujeme sa Vám a želáme pekný deň.

      S pozdravom Jaro z Electronic-star

    • Dobrý deň, prosím, keď chcete skutočne riešiť vzniknutú situáciu, prečítajte si emaily v schránke. Dnes, včera i predtým som na infomail posielala všetky informácie ohľadom tejto objednávky, ku ktorej NEMÁM ANI LEN ČÍSLO. Prosím, prečítajte si maily od [email protected]
      Inak na infolinku nemá cenu volať kvôli dlhánskemu trvaniu odozvy, otrávenému tónu a nefungujúcemu riešeniu od operátora.

    • Dobrý deň,

      ďakujem za Vašu odpoveď. V objednávke 406064784 máte uvedenú e-mailovú adresu [email protected], ktorá je pravdepodobne zle zadaná, správne je gmail.com. Objednávka Vám bude v pondelok doručovaná. V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať cez pracovné dni v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 02 / 2129 42 00 alebo e-mailom na: [email protected].
      Ospravedlňujeme sa Vám a želáme pekný deň.

      S pozdravom Jaro z Electronic-star

    • Dobrý deň, ďakujem za prvú užitočnú odpoveď od 14.7. Pokiaľ je to skutočne pravda, po doručení objednávky svoju recenziu upravím.

    • Po 15 dňoch nakoniec tovar fakt prišiel. Veľká škoda toho nedostatku komunikácie (infolinka a zamestnankyňa na infomaile), ktorý urobil zlý dojem. Cením si snahu tu v diskusii a u lídra na infomaile. Ďakujem

  • Bacham si hlavu o stenu za túto objednávku.. ako čítam recenzie tak som není jediný..

  • Bohužiaľ som si pozrela iba recenzie a nie diskusiu, tiež sa asi nikdy nedostanem k dotazníku spokojnosti…

    Po týždni mi nevedia doručiť tovar, ani nevedia, kde je. Peniaze mi vraj vrátia, až keď sa tovar vráti k nim od prepravnej spoločnosti (doteraz žiadne informácie od dopravnej spoločnosti, vraj DPD, nekomunikujú ani s obchodom, niekoľkokrát urgované).

    Nemám peniaze ani tovar a operátor mi ešte k tomu drzo zložil telefón (vždy som bola slušná, aj keď nahnevaná, ale slušná!)

    Absolútna neochota riešiť problém inak, iné obchody pošlú tovar iným dopravcom, následne si to s tým nespoľahlivým vyriešia, ponúknu kompenzáciu… tu vám iba drzo odvetvia, že iného dopravcu nepoužijú… dodávka lehota vraj 3-5 pracovných dní, pritom piaty pracovný deň stále nevedia, čo je s mojou objednávkou.

    • *odvetia, *dodacia lehota

    • Dobrý deň Kristína,

      objednávka z 11.6.2024, Vám bola včera 18.6.2024 doručená (v garantovanej lehote 3-5 pracovných dní), na piaty pracovný deň. Niektoré produkty sú odosielané priamo z nášho centrálneho skladu v Nemecku ale väčšina produktov odchádza zo slovenského skladu s doručením do 1-2 pracovných dní. Tovar Vám doručila prepravná spoločnosť Slovak Parcel Service, ktorá Vám mala zásielku doručiť už na 4. pracovný deň. Prepravnú spoločnosť sme 2 krát urgovali.

      Želáme pekný deň.

    • Ľutujem Vás za vašu prácu .. ani jedná pozitívna recenzia

  • Reagujem ako overeny zakaznik avsak kezdze oni velmi dobre vedia ze ak s Vami riesili nejaku reklamaciu tak Vam neposlu dotaznik spokojnosti takze ani nemate moznost reagovat tak to robim aspon takto.

    Tovar mi prisiel rozbity, dovolaval som sa ako hlupak na reklamacne odkial ma hadzali na technicku podporu a opacne. Niekolko dni si ma takto pohadzovali aj medzi sebou kolegovci z reklamacneho proste neskutocne. Vraveli ze sa ozvu co a ako dalej ale nikto sa neozval uplne sa na zakaznika vydlabu ak Vam ide o reklamovanie produktu a uz ste samozrejme zaplatili tak nezajem. Po tyzdni to musel riesit az lider ktoremu som sa musel stazovat lebo nemate komu a mozte ist na lamparen.

    Tovar som musel opat rozoberat vraciat a medzi tym si ma kurierske spolocnosti prehadzovali medzi sebou a hadzali zodpovednost jeden na druheho.

    Neskor mi prislubili vratenie penazi, do dnesneho dna nemam produkt za 620€ a ani peniaze a to cakam mesiac. Budem to musiet riesit skrz policiu. Uz nikdy viac taku lahostajnost a neochotu som este v zivote nezazil a to ten shop nemusel byt overovani.

    Nezabudnite ak zaplatite uz sa na Vas vykaslu a mozte sa dovolavat a riesit maju Vas na haku.

    • Aby ste nemali vyhovorky pozrite si ma pod menom Kiraly

    • Dobrý deň,

      Vaša skúsenosť nás mrzí. Dotazník spokojnosti, posiela spoločnosť Heureka a posiela ho všetkym zákazníkom bez rozdielu. My ako obchod to nemáme možnosť ovplyvniť. Pod menom "Kiraly" evidujeme viac ako 50 objednávok. Napíšte mi prosím na e-mail: [email protected]
      Rád reklamáciu poškodenej zásielky preverím a vyriešim k Vašej spokojnosti.

      Ospravedlňujeme sa Vám a želáme pekný deň.

      S pozdravom Jaro z Electronic-star

    • Marian Kiraly, Kosice, skuste si ma najst teraz a tusim si ma aj pamatate ked uz asi 7x som Vas ziadal o vratenie penazi. Slubmi sa veci neriesia bol by som zvedavy kebyze prevezmem Vasu zasielku a mesiac Vam za nu nezaplatim uz po troch dnoch by ste ma na sud davali. Boh hovori nerob druhemu to co nechces aby oni robili tebe...zamyslite sa nad tym a zacnite byt spravodlivy a ferovy k zakaznikom. Tak Vas mrzi Vase zaobchadzajte ako firmy k ludom ze to robite kazdemu tretiemu poton sa necudujte ze prichadzate o zakaznikov a o mna ste teda definitivne prisli.

  • Nemozem obchod odporucit.Objednala som produkt,zaplatila,slubene dodanie do 3 dni-ani nahodou,az na zaklade x telefonatov som konecne tovar dostala.Po kratkom case sa pokazil,zaslat na reklamaciu som musela na vlastne naklady,poslali novy produkt,ten je vsak pokazeny opat.Nikdy viac electronic star

    • Dobrý deň,

      Vaša skúsenosť nás mrzí. Žiaľ nakoľko píšete neoverené hodnotenie, ktoré sa neviaže priamo k žiadnej objednávke, nedokážem Vás v systéme vyhľadať podľa čísla objednávky a adekvátne reagovať. Nakoľko ste sa nepodpísali menom ale len ako "Registrovaný užívateľ", žiaľ ani podľa mena Vás nemôžeme nájsť. Napíšte nám prosím číslo objednávky, aby sme Vás vedeli identifikovať a nepríjemnú situáciu mohli preveriť. V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať cez pracovné dni v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 02 / 2129 42 00 alebo e-mailom na: [email protected].
      Ospravedlňujeme sa Vám a želáme pekný deň.

      S pozdravom Jaro z Electronic-star

  • Kúpili sme si rádio AUNA Sound Maître, kuchynské rádio bolo dva krát na reklamácií z toho dôvodu že bol pokazený display. Po druhej reklamácii mi poslali nove rádio že sa môže jednať o chybný kus. Rádio fungovalo cca jeden deň a zase ta istá chyba. Neodporúčam kupovať produkty z tejto stánky ,predávajú nekvalitne veci,a to že keď som rádio kúpil tak písali že do dvoch dní príde rádio, to ani nehovorím čakal som vyše týždňa .
    PS- kupoval som z tejto stránky 2 krát v živote, prvý krát aj posledný krát :)ID zakaznika122169517 cislo faktury20216350704

    • Dobrý deň,

      mrzí nás táto nepríjemnosť za ktorú sa ospravedlňujeme. Pri prvej reklamácií sa vada výrobku neprejavila. Vyjadrenie našeho servisného technika:
      "Zariadenie splna reklamacne podmienky. Uvedena zavada sa neprejavila. Prevedeny test a kontrola zariadenia. Prevedeny reset zariadenia. Zariadenie funkcne bez zavad."
      V druhom prípade, kolegovia pre istotu nechali poslať nový kus, kedže sa vada opäť neprejavila, ale ako ústretový krok Vám poslali nový výrobok.

      S pozdravom Jaro z Electronic-star.

  • Dobrý deň, prosím vás ako mám zistiť číslo faktúry a identifikačné číslo potrebné na vrátenie zásielky, kde to píše lebo skúšal som už všetky možné čísla na krabici a nič nesedí ďakujem

    • Dobrý deň paní Dávid,

      číslo faktúry a zákaznícke číslo, sú uvedené priamo na faktúre, ktorú sme Vám poslali. V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať cez pracovné dni v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 02 / 2129 42 00 alebo e-mailom na: [email protected].

      S pozdravom Jaro z Electronic-star.

  • Takže k mojmu predchadzajúcemu prispevku. Zabudla som uviesť meno. Tak ho uvadzam. Asi preto, že som nahnevana že čo si spoločnosť môže dnes dovoliť. Ja som dôchodkyňa a pre mňa je každe euro dobre
    Cirbusova

    • Dobrý deň paní Cirbusova,

      Vaša skúsenosť nás mrzí. Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie pri vrátení peňazí. Práve sme spolu telefonovali a ako sme zistili, žiaľ máte u nás dve objednávky s rovnakými údajmi na ten istý produkt. Jednu objednávku doručenú a druhú objednávku odmietnutú, teda nedoručenú. Odstúpenie od zmluvy bolo vytvorené k tej odmietnutej objednávke, ktorá nebola doručená a zaplatená. Práve sme to po preverení dali do poriadku, odstúpenie od zmluvy spárovali so správnou (doručenou a zaplatenou) objednávkou. Peniaze môžete očakávať v najbližších dňoch na svojom účte. V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať cez pracovné dni v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 02 / 2129 42 00 alebo e-mailom na: [email protected].
      Ospravedlňujeme sa Vám a želáme pekný deň.

      S pozdravom Jaro z Electronic-star.

  • Chcem zverejniť svoju negativnu skusenosť. Objednala som si dňa 12.11. 2020 kuchysky robot keďže bol pre mňa ťažky a mi nevyhovoval tak ihneď som ho obratom vratila. Do dnešneho dňa napriek mnohym urgenciam a zaslani vypisu o uhrade do dnešneho dňa mi peniaze neboli vratene . Aj keď v zmluvnych podmienkach maju uvedene, že peniaze pri vráteni tovaru budu zaslane do 14 dni. Už ani neviem kiľkykrat mi pisali že mam vyčkať. Tak od novembra už uplynula dlha doba.
    Tak si zvažte či cez tuto firmu si niečo objednate

    • Dobrý deň paní Cirbusova,

      Vaša skúsenosť nás mrzí. Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie pri vrátení peňazí. Práve sme spolu telefonovali a ako sme zistili, žiaľ máte u nás dve objednávky s rovnakými údajmi na ten istý produkt. Jednu objednávku doručenú a druhú objednávku odmietnutú, teda nedoručenú. Odstúpenie od zmluvy bolo vytvorené k tej odmietnutej objednávke, ktorá nebola doručená a zaplatená. Práve sme to po preverení dali do poriadku, odstúpenie od zmluvy spárovali so správnou (doručenou a zaplatenou) objednávkou. Peniaze môžete očakávať v najbližších dňoch na svojom účte. V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať cez pracovné dni v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 02 / 2129 42 00 alebo e-mailom na: [email protected].
      Ospravedlňujeme sa Vám a želáme pekný deň.

      S pozdravom Jaro z Electronic-star.

  • Cez túto firmu som si objednala tovar, avšak, musela som ho vrátiť. Komunikovala som s pani Terezou L., ktorá sa správala maximálne nevhodne. Žiadny profesionálny prístup. Na moju požiadavku neodpovedala relevantne a keď som to s ňou spätne komunikovala a žiadala o vyjadrenie k mojej otázke odpísala mi len OK. Takto sa komunikuje s klientom? Nakoniec mi spoločnosť už 2 týždne nevrátila peniaze ako úhradu za náklady spojené s vrátením tovaru. A to uvádzajú v ich obchodných podmienkach že to bude hradené bez zbytočného odkladu do 14 dní. Som zvedavá ako to bude riešiť SOI. Už 2x som im volala a pán na telefóne je taktiež veľmi nepríjemý, rozpáva sa s odmeraným tónom. Povedal, že mi peniaze poslali, ale do dnešného dňa nemám nič.
    VEĽKÁ NESPOKOJNOSŤ a neodporúčam !

    Čítala som viacere recenzie, na ktorých sa ľudia sťažujú ohľadom pracovníkov. Na pani Terezu L a jej doslova nekompetentné a od veci reagovanie na emaily (môžem potvrdiť z vlastnej skúsenosti) a na pána z Česka, ktorý je na infolinke. Ten je arogantný a doslova cítiť ako sa Vám "vysmieva".
    Ako je možné, že stále takíto ľudia poskytujú služby aj naďalej?! To koho zamestnávate?
    A ako je možné, že nevraciate peniaze tak, ako to máte v obchodných podmienkach? Nie som prvá, ktorá má s týmto problém.

    • Dobrý deň,
      Vaša skúsenosť nás mrzí. Žiaľ nakoľko píšete neoverené hodnotenie, ktoré sa neviaže priamo k žiadnej objednávke, nedokážem Vás v systéme vyhľadať podľa čísla objednávky a adekvátne reagovať. Nakoľko ste sa nepodpísali menom ale len ako "Registrovaný užívateľ", žiaľ ani podľa mena Vás nemôžeme nájsť. Napíšte nám prosím číslo objednávky, aby sme Vás vedeli identifikovať a nepríjemnú situáciu mohli preveriť. V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať cez pracovné dni v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 02 / 2129 42 00 alebo e-mailom na: [email protected].
      Ospravedlňujeme sa Vám a želáme pekný deň.

      S pozdravom Jaro z Electronic-star.

  • Dobrý deň. Tento e-shop absolútne neodporúčam. Objednávala som kuchynský robot-mixér. Hneď ako prvé sa mi nepáčilo, že treba platiť vopred a platba na dobierku nie je možná, no povzniela som sa nad to. Mixér prišiel za 5 pracovných dní. Po rozbalení som chcela výrobok skúsiť, no nešiel zapnúť. Nakoĺko to bol piatok večer, riešila som to následne v pondelok ráno e-mailom, na ktorý mi prišla automatická odpoveď, že pán je na dovolenke a odpíše mi jeho kolega... čakala som 2 dni a nič. Rozhodla som sa preto riešiť reklamáciu sama v zmysle reklamačného formuláru, ktorý majú na webe. Nedalo mi to, tak som zavolala na infolinku, no nedozvedela som sa nič extra. Mixér im prišiel na reklamačné oddelenie tak som požiadala o refund dopravy balíka na reklamáciu. Sumu za prepravu vrátili, ale pani sa ma cez e-mail pýtala, či chcem peniaze za mixér vrátiť alebo chcem nový tovar, pritom to mala v reklamačnom formulári, že si prajem tovar za tovar. Reklamáciu uzavreli tak, že výrobok je neopraviteľný a že mi pošlú dobropis, nakoľko môj typ už na sklade nemajú. Hovorím ok. Objednala som si iný výrobok z inej stránky a deň na to mi prišla správa od kuriéra, že mi Electronic Star posiela balík. Volala som na infolinku (ano opäť) a pán z Česka mi povedal, že asi sa stala chyba lebo mixér bol vyxpededovaný. Ja však už čakám iný. Mixér však ani v deň dodania (dnes) "nečakane" neprišel... kuriér ma kontaktoval s tým, že museli riešiť typ platby. Spoločnosť na balík uviedla dobierku (áno za výmenu tovaru a áno aj toto pokazili, aj keď to bola výmena na faktúre bolo 0,00 €). Tento e-shop už nikdy viac. Ak mixér príde a náhodou bude fungovať, tak ho asi darujem mame, lebo doma by mi len pripomínal zlú sķúsenosť. S pozdravom, Martina Főldešiová.

    • Dobrý deň,
      Vaša skúsenosť nás mrzí. Veľmi sa Vám ospravedlňujeme za doručený nefunkčný výrobok, ktorý sa Vám snažíme na naše náklady vymeniť, čo možno najrýchlejšie. Na Váš e-mail z 17.8.2020 Vám kolega odpísal, žiaľ do dnes nemá odpoveď. O vybavení reklamácie sme Vás Informovali v dvoch e-mailových správach. V prvej o vrátení peňazí za prepravné, tak ako ste žiadali a v druhej o odoslaní nového kusu tovaru. Taktiež Vás rovnako informoval aj kolega na zákazníckej podpore. Telefonáty a e-mailové správy archivujeme a nezhodujú sa s tým čo ste vyššie uviedli. Nový kus tovaru Vám bol včera doručovaný bez dobierky, zásielku ste odmietli prevziať. Prepravná spoločnosť na tejto zásielke neevidovala a ani neeviduje dobierku: http://t-t.sps-sro.sk/result.php?cmd=VERKNR_SEARCH&sprache=SK&km_mandnr=1&kundenr=21818&verknr=1-2020-6870186
      V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať cez pracovné dni v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 02 / 2129 42 00 alebo e-mailom na: [email protected].
      Ospravedlňujeme sa Vám a želáme pekný deň.

      S pozdravom Jaro z Electronic-star.

    • Dobrý deň... tak ja už nemám slov na to, čo tu vy píšete. Ja som nič neodmietla prevziať ale volal mi kuriér, že mi nemôže zásielku doručiť, nakoľko je to zle zaevidované ako dobierka. A ešte mi tu píšete, že ja klamem? A ktorý kolega mi odpísal? Odpísala mi stránka Berlin Brands Group čo je automatický e mail. Žiadny váš kolega mi neodpísal a nič nemám ani v spame. Toto ste mi odpísali:
      Dobrý deň,

      chceli by sme Vás informovať, že Vami zaslaný tovar na reklamáciu číslo 87040 je neopraviteľný.
      Vami zakúpený tovar nie je už skladom. Vaše bankové údaje pošleme na naše účtovné oddelenie v Nemecku, aby vystavili dobropis. Po spracovaní žiadosti Vám budú peniaze zaslané späť na Váš účet.

      S pozdravom

      zákaznický servis electronic-star Slovenská Republika
      ....a zrazu príde mixér??
      Produkt odmietam až teraz prevziať a budem si žiadať o vrátenie finančných prostriedkov na môj účet. Už u Vás nikdy nenakúpim za správanie aké máte voči zákazníkom. Zákazníka označíte neprávom za klamára.

    • Dobrý deň,

      telefonicky sme dnes ráno overovali u prepravnej spoločnosti, či na zásielke evidujú (prípadne včera evidovali) dobierku a bolo nám potvrdené, že nie. Kolega Vám na e-mail 17.8.2020 o 12:39 odpísal: "Dobrý den,

      velice se omlouváme za komplikace s výrobkem. Celou situaci samozřejmě vyřešíme co nejrychleji k Vaší spokojenosti. Poprosím Vás, abyste si vyplnila tento online formulář:
      https://www.track-elstar.eu/returns/index.php?lang=sk

      Poprosím Vás také o informaci, na kdy mám objednat kurýra, který u Vás zdarma zboží vyzvedne. Vše budeme řešit přednostně a urgentně

      Děkujeme."

      E-mail som Vám práve preposlal znovu.
      Automitický e-mail o vrátení peňazí Vám bol odoslaný omylom, išlo o žiadosť na preplatenie sumy 4,90 €. Taktiež Vám však bol poslaný e-mail: "Dobrý deň, Chceli by sme Vás informovať, že produkt, ktorý ste zaslali na reklamáciu číslo 86431 je neopraviteľný. Posielame Vám nový kus tovaru. S pozdravom Podpora electronic-star Slovensko".

      Peniaze Vám samozrejme radi vrátime, kolegyňa sa Vás to už v telefonáte (19. aug 2020 08:27:08) na zákazníckej podpore pýtala, akou formou si želáte reklamáciu vybaviť.

      Ospravedlňujeme sa Vám a želáme pekný deň.

      S pozdravom Jaro z Electronic-star.

  • Po prečítaní recenzií na tento e-shop som sa obával niečo objednať.....ale nakoniec som si objednal.
    Na moje MILÉ prekvapenie mi tovar prišiel tak, ako majú napísané ,,DO 6.-pracovných dní, bol pedantne zabalený a nebolo nič poškodené (tovar obsahoval okrem iného aj 4 ks sklenených podstavcov) tak som sa bál rozbitia alebo prasknutia.
    Platba kuriérovi prebehla v pohode- v hotovosti.
    UVIDÍME NABUDÚCE....... ale nebudem sa báť u nich objednať aj inokedy..... DOPORUČUJEM tento zahr. eshop :)

    • Dobrý deň Friend,
      veľmi si vážime Vašu spokojnosť s nákupom u nás.
      Želáme pekný deň.

      S pozdravom Jaro z Electronic-star.

  • Pisem ohladom mnou objednanej objednavky, cez vas e-shop zo dna 19.06.2020, v ktorej som objednaval tovar na . Objednavku ste prijali a myslim, ze chronologiu nasej komunikacie najdete v historii nasej e-mailovej komunikacie. K tomu sa nechcem vyjadrovat, nakolko komunikacia s pracovnikmi vasej spolocnosti bola v poriadku do urciteho momentu. Ale ohladom coho vobec pisem. Viac ako tyzden cakam na dorucenie zasielky / cas od objednania /. Urcite najdete v komunikacii s vami aj ziadost o dorucenie zasielky na inu adresu, ako je sidlo. No, kedze urcite ste pripojeni na net a disponujete udajmi o nasej spolocnosti, tak v zivnostenskom registri je urcite uvedena nasa prevadzkaren...
    Dnes, 29.06.2020 som cca o 08.15 hod, kontaktoval telefonicky aj pisomne vasu spolocnost ohladom zistenia terminu dorucenia mnou objednanych veci +421 2 212942 00. Panko z vasej spolocnosti, meno neviem, ale bol cech, mi oznamil, ze zasielka bola nami odmietnuta dna 25.06.2020. Taktiez mi oznamil, ze standartne nedorucujete zasielky inde, ako sidlo spolocnosti a ze sa jedna o podvod, ked je zasielka dorucena inde...
    Neviem ake ma pan, co so mnou dnes rano komunikoval vzdelanie a vseobecny rozlad, ale vyprosim si, aby oznacoval dorucovanie zasielky na riadne uvedenu prevadzkaren v ZR SR za podvod. Pokial viem, tak sidlo spolocnosti a riadne uvedene prevadzkarne, su odlisne veci, ale s jednym majitelom. Mimo ineho aj vasa spolocnost na riadne uvedene prevadzkarne v ZR SR...
    Dnes som kontaktoval kuriersku spolocnost, ktora mi zasielku dorucovala. Bola vedena pod cislom: 703-210-05818913. Dotazoval som na informaciu, ci vobec maju niekde uvedene, ze maju dorucit zasielku na inu adresu. Totizto ja som s niekym z vasej spolocnosti pisal ohladom dorucenia a bolo mi oznamene, ze je mozne tuto adresu zmenit, akonahle zasielka prejde hranice do SR. Tym som povazoval vec za vyriesenu. No a mila pani v kuriesrskej spolocnosti mi oznamila, ze zasielka, na ktoru cakam tyzden, je na ceste spat k vam... Nedisponuju ZIADNOU informaciou o tom, ze zasielka mala byt dorucena na adresu riadne zapisanej prevadzkarne...
    Panko, cech, mi oznamil, ze ked pride nejaka pani do roboty, tak sa na to pozrie a zavola mi, avsak asi dneska ani neprisla do roboty, lebo doposial sa mi nikto neozval... Tak som sa rozhodol ozvat ja.
    Touto cestou by som sa vam rad podakoval za cas, ktory som cakal na dorucenie s vysledkom, ze nemam nic a tyzden v prdeli... Je pravda, ze pred nakupom som necital recenzie na vasu spolocnost..., chyba z mojej strany.
    Dufam, ze sa tento mail dostane aj k panom statutarom, lebo myslim, ze platia nemale peniaze na mzdy par neschopnym zamestnancom, ktori netlacia znacku electronic.star do predu, ale opacnym smerom. Obrali ste ma o cas... Uz nemam zaujem o nic, s cim obchoduje vasa spolocnost cez e-shop, z odberov noviniek a blbosti okolo vasho e-shopu na nas e-mail nas prosim vymazte
    V dnesnej dobe a takto robit biznis... odvaha...

    • Dobrý deň,
      Vaša skúsenosť nás mrzí. Pri dodaní tovaru oslobodeného od DPH je predajca povinný doručiť tovar v sídle spoločnosti. Hlavne, ak ide o tovar uhrádzaný pri prevzatí formou dobierky, z dôvodu, aby nedošlo k nákupu na Vašu spoločnosť inou, neoprávnenou osobou. Po písomnom súhlase je možné zásielku presmerovať a doručiť na inú, dodaciu adresu. Vašu zásielku, však prepravná spoločnosť bez nášho súhlasu, vrátila späť, za čo sa Vám ospravedlňujeme. V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať cez pracovné dni v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 02 / 2129 42 00 alebo e-mailom na: [email protected].
      Ospravedlňujeme sa Vám a želáme pekný deň.

      S pozdravom Jaro z Electronic-star.

  • NEKUPOVAŤ , s touto firmou mám obrovské problémy. Prišiel mi úplne iný tovar ako som si objednal (Internetové rádio). Na druhý krát sa to podarilo , ale tovar po troch dňoch začal vykazovať vady a po týždni nefunkční.Jedná sa o Klarstein VitAir Turbo Smart Heißluftfritteuse rot . Určite firme electronic-star sa vyhnite oblúkom!!!!
    Na uvedené vady som poukázal tu je odpoveď , citujem :
    "Nech sa páči, dajte podnet na SOI, máte 2 naše produkty, ste vulgárny a nespolupracujete.
    Bohužiaľ , nedá sa komunikovať.
    s pozdravom"

    • Dobrý deň,
      Vaša skúsenosť nás mrzí. Žiaľ nakoľko píšete neoverené hodnotenie, ktoré sa neviaže priamo k žiadnej objednávke, nedokážem Vás v systéme vyhľadať podľa čísla objednávky a adekvátne reagovať. Nakoľko ste sa nepodpísali menom ale len ako "Registrovaný užívateľ", žiaľ ani podľa mena Vás nemôžeme nájsť. Tovar Vám radi vymeníme za nový kus alebo Vám vrátime peniaze, určite s tým nemáme žiadny problém. V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať cez pracovné dni v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 02 / 2129 42 00 alebo e-mailom na: [email protected].
      Ospravedlňujeme sa Vám a želáme pekný deň.

      S pozdravom Jaro z Electronic-star.

    • Dobrý deň
      Cislo dokladu
      Datum
      Cislo zakaznika
      2020-5395452
      02.03.2020
      116568736
      Tovar Vám vraciam , je nefunkčný a žiadny iný OD VÁS UŽ NECHCEM-PRE ZLÉ SKÚSENOSTI S VAMI.

    • Nerelevantný komentár bol odstránený.

    • Ďakujem, tovar u Vás vyzdvihne kuriér na naše náklady, peniaze Vám budu v plnej výške vrátené.
      Naša spoločnosť nesie názov Berlin Brands Group a.s.: https://finstat.sk/46895680

      Ešte raz sa Vám ospravedlňujem za nepríjemnosti.

      S pozdravom Jaro z Electronic-star.

    • Berlin Brands Group a.s , asi predáva podradný tovar do východnej Europe??

    • Nerelevantný komentár bol odstránený.

    • Zriedkavo sa môže stať, že je dodaný tovar nefunkčný. Avšak my ako obchod robíme všetko preto, aby sme zákazníkovi tovar vymenili na naše náklady, pokiaľ sa niečo také stane. Ako jeden z mala obchodov sme získali certifikát "SHOPROKU 2019 Finalista", taktiež ako jeden z mala obchodov držíme certifikát "overené zákazníkmi".

      S pozdravom Jaro z Electronic-star.

  • Nikdy viac nákup v tomto obchode. Som maximálne zhrozená z prístupu a kvality tovaru.
    Ešte pred Vianocami som objednala dva rovnaké repráky. Jeden reprak na druhý deň sa začal kaziť a druhý reprak prišiel rozbitý a chýbalo mu prislusenstvo ako reprak atď . Vyhovárajú sa na zasielkovu spoločnosť, ale určite poslali rozbitý tovar (vrchná krabica nepoškodena, spodná ano). Prvý chybný tovar som mohla vrátiť a reklamovať, jasné, že postu som si musela hradiť, druhý tovar mi zakázali poslať, že keď príde rozbitý na sklad pošlú mi ho naspät. Ja mám čakať na nejaké vyjadrenie od zasielkovej spoločnosti, ktoré do dnes neprislo a ja 14.2.2020. Mám doma rozbitý tovar, ktorý nemôžem vrátiť a peniaze žiadne. Nikdy viac pozerám, že viacerí mali také isté podozrenie keď čítam recenzie.

    • Dobrý deň,
      Vaša skúsenosť nás mrzí. Za prepravnú službu Slovak Parcel Service sa Vám ospravedlňujeme, od 30.12.2019 u nich urgujeme reklamáciu poškodenia pri preprave. Reklamácia bude dnes vyriešená. Druhý kus reproduktora k nám bol vrátený na odstúpenie od zmluvy, pričom sme Vám zaňho 9.1.2020 vrátili peniaze. V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať cez pracovné dni v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 02 / 2129 42 00 alebo e-mailom na: [email protected].
      Ospravedlňujeme sa Vám a želáme pekný deň.

      S pozdravom Jaro z Electronic-star.

  • NEKUPOVAT v TOMTO PSEUDO SHOPE.!!!!!Dobry den. 16.12.2019 som spravil tu osudnu chybu a vyuzil som sluzby eshopu elektronik-star a objednal si odstranovac par. S tym ze mozno mi to nestihne prist do vianoc ale to som neriesil. No neprislo to este ani do dnesneho dna (8.1.2020). Dokonca sa to uz raz stihlo aj vratit do skladu. A ked som asi 10x volal do shopu a pytal sa ze ako je na tom zasielka kedze ten odkaz na sledovanie zasielok vonkoncom nefunguje tak ma stale odbili ze mam byt trpezlivy ze ono mi to pride. Takze moje hodnotenie tohto bordelu co sa vola e-shop ELEKTRONIK-Star (skor elektronik-s..t) je maximalne negativne a nikomu tento obchod neodporucam. Ta partia neschopnych, arogantnych a neochotnych (ludi) co tam vybavuju telefonaty nie su ani len schopny zistit stav zasielky ktoru odoslali a este mna sa pytaju ci mam cislo zasielky. Akoze sorry ale uz nikdy viac. Z nemecka na slovensko skoro mesiac? 4 alebo 5 krat mi vraveli ze mi budu volat a povedia mi ze co zistili. Nezavolali mi ani raz. Arogantni darmozraci. !!!!!

    • Dobrý deň,
      Vaša skúsenosť nás mrzí. Za prepravnú službu Slovak Parcel Service sa Vám ospravedlňujeme, od 2.1.2020 u nich urgujeme doručenie Vašej objednávky. Pôvodnú objednávku z 16.12.2019 žiaľ kuriérska služba omylom vrátila späť. V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať cez pracovné dni v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 02 / 2129 42 00 alebo e-mailom na: [email protected].
      Ospravedlňujeme sa Vám a želáme pekný deň.

      S pozdravom Jaro z Electronic-star.

  • Asi pred tromi týždňami mi z tohto obchodu prišla sušička na ovocie. Celý proces kúpy prebehol v poriadku, tovar mi bol doručený v priebehu piatich pracovných dní. Výrobok bol riadne zabalený v originálnej krabici a ešte v kartónovom obale. Po odbalení a prečítaní návodu na obsluhu som sušičku uviedol do prevádzky na prázdno na 30 min. Všimol som si kvalitu výroby plastových dielov / tiež pracujem v plastovej prevádzke so vstrekolismi/. Boli viditeľne preliačené, hrany boli ostré-neopracované, hrozí nebezpečie porezaním. Ja keby som vyrobil taký diel a prešiel by výstupnou kontrolou k dodávateľovi, by som aj s kvalitárom mal hodinovú výpoveď. Po skúšobnej prevádzke som si nakrájal jablká z vlastnej záhradky na cca 3mm plátky a začal som sušiť 6 hodín pri 60 stupňoch. V kuchyni bol hrozný zápach, štípali ma oči, ale vydržal som to častým vetraním. Po 6. hodinách som zvedavo otvoril sušičku a vyskúšal som môj výtvor. Jabĺčka však na prekvapenie boli také isté, ako predtým, len trošku zmenili vôňu. Proces sušenia som opakoval aj na druhý a na tretí deň. Až po trťom sušení majú správnu konzistenciu. Výrobok som ihneď reklamoval.Zaslal som aj foto výrobku. Pracovník obchodu mi vo všetkom vyšiel v ústrety a dohodli sme sa, že mi pošlú nový tovar. Po týždni mi prišla "nová" sušička. Pekne zabalená, obaly bez poškodenia prepravcom, ale horšie to bolo po odstránení PE obalu. Plastové diely preliačené ako u predošlej a navyše vrchný diel viditeľne doškriabaný.
    Pripadalo mi to, ako by mi poslali tovar používaný už aspoň pol roka. Takže ďaľšia reklamácia, fotenie, mailovanie, čakanie...Pri dnešnej konkurencii je to obrovská opovážlivosť zo strany predávajúceho. Ak mi to druhá strana riadne nezdôvodní, túto skúsenosť posúvam na ŠOI.

    • Dobrý deň,
      Vaša skúsenosť nás mrzí. Ďakujeme za podnet a urobíme maximum pre to, aby sa Vaša situácia viackrát nezopakovala. Za tovar Vám budú vrátené peniaze. Jablká je potrebné sušiť 12-16 hodín, 5-6 hodín je skutočne málo. V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať cez pracovné dni v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 02 / 2129 42 00 alebo e-mailom na: [email protected].
      Ospravedlňujeme sa Vám a želáme pekný deň.

      S pozdravom Váš tím Electronic-star