Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • 5.12.som si objednal dva televízory Philips a pri opýtaní, kedy mi príde tovar bolo mi sľúbené, že do 17.12. tovar budem mač. Samozrejme, že neprišiel. Keď som zavolal( inak komunikácia tých žien jedna katastrófa, to ako som si vôbec dovolil ich otravovať). Ďaľší sľub : Tovar určite dostanete medzi sviatkami. Opäť nič. Opäť telefonát a samozrejme oprášená veta , príde Vám určite po sviatkoch, ale tento krát som sa opýtal kde vôbec je môj tovar, keď pri zadaní jeho sledovania neustále píše: Odovzdané DPD a mimochodom DPD nič nemá( Tiež som telefonoval. Ženská na telefóne drzím tónom mi oznámila, že nevie kde sa nachádza môj balík a dajú mi vedieť na email. Za tridsať dní som tovar nedostal, tovar firma ani nevie kde ho má. Nikomu danú firmu neodporúčam. Arogantní a nakoniec mi tá baba povedala, že môžem objednávku zrušiť. Prístup sila!!!! A mimochodom nevolajte po 16 00 na ich číslo , lebo sa Vám tam bude do 1700 ozývať iba: Všetci operátori sú momentálne obsadený....Jednu hodinu som nechal telefón zvoniť až ma to o piatej vyplo, že mám volať počas pracovnej doby...

  • Začiatkom decembra som objednala tovar, ktorého dostupnosť bola prezentovaná, že je na sklade. Do dvoch pracovných dní mi prišla odpoveď, že tovar je pripravený na expedovanie a mám čakať na mail o uložení tovaru. Keď mi neprišiel ani po týždni, tak som ich kontaktovala. Prišla mi odpoveď, že tovar bude až po Vianociach. Medzitým sa inde vypredal, mal to byť darček na Vianoce. Radšej zaplaťte pár € viac u iného predajcu, ide o nekorektný prístup k zákazníkom a ich zavádzanie.

  • Ako mozu dat takyto obchod za ....obchod roka.. Ludia nakupuju a oni si robia co chcu, to necitaju recenzie na heuréka....

  • Kupila som od nich kavovar dolce gusto sivo biely, poslali mi sivo bely s cervenym kablom...../otras/,vratila som im,napisali mi ze mi poslu peniaze za tovar 46,€,nie za cely tovar, .....stiahli si za postovne 8,90, / aj ked chyba bola ich nie moja /peniaze dodnes neprisli a este s drzostou mi odpisali, ze mam napisat na odchodnu inspekciu...... kvalitny obchod......pozor citajte recenzie.....urcite to postupim dalej .....

  • Ja Kub: Tak tiez sme objednali v septembri televizor poslali prasknutou obrazovkou. Kuriera neposlali za televizor museli sme vratit mi sami. Na telefon nereagovali a televizor nechcu ani vymenit ani vratit peniaze. Pozrel som aj recenzie potom ta firma do slovenska dovaza iba rozbite veci bez zarukou.

  • Sú to obyčajní nepoctiví obchodníci, ktorí zneužívajú nemožnosť skontrolovať si tovar pri prevzatí. Rada ako postupovať: Ak vám dôjde rozbitý tovar, rovno to vráťte bez toho, aby ste ich o tom informovali. Ak ich budete kontaktovať, nič tým nedosiahnete, iba im dáte do ruky tromf, že už v čase po prevzatí bol tovar poškodený. Ak sa vám ozvú, že im došiel rozbitý, povedzte im, že Vám došiel tovar v poriadku, že to museli oni rozbiť po prevzatí. Mne to takto fungovalo...

  • podpriemerný e-shop, kúpil som mobil, reklamoval ho, údajne mi ho odoslali, no nič neprišlo. Naťahovali sme sa cez Ministerstvo hospodárstva SR a Maďarska, až nakoniec po polroku uznali, že mám právo na vrátenie peňazí. Keďže sú to maďari a majú len slovenský e-shop na nich neplatí SOI, takže si robia čo chcú. Keď mi vystavili dobropis ešte mi napísali, že majú 8 dní na úhradu. Naťahovačky, ľudia tam ledva vedia po slovensky, komunikácia nulová, riadia sa svojimi zákonmi a nie európskymi. Dobre si rozmyslite či chcete ušetriť 1 € lebo majú nižšie ceny, ale v prípade čohokoľvek sa naťahovať s nimi. Jedným slovom KATASTRÓFA e-shop !!! Odporúčam nenakupovať. Ja už teda nikdy u nich nebudem a neodporúčam to ani Vám !!!

  • Ja som si od nich objednaval tusim 3X a vzdy to bolo OK.

  • Extreme Digital zRt su podvodnici! Objednaný TV prisiel s prasknutou obrazovkou. Tv som im poslal naspat a uz mesiac a pol nemam ani tv ani peniaze, jednoducho ma podviedli o vyse 400eur. V mailovej komunikacii mi "vedúca regiónu" Ing. Vadkerti Réka drzo odporučila obratit sa na SOI a ESC...

  • Katka Fojtikova: Je to smutné, ale nič na Slovensku nezmôžete so SOI. Je to maďarský eshop so slovenskou lokalizáciou jazyka a tovar posielajú z Maďarska. Žiadnu pobočku na Slovensku nemajú. Musíte to riešiť cez Európske spotrebiteľské centrum v SR www.esc-sr.sk.

  • Nic nekupujte z tochto eshopu. Mam podobn7 skusenost. Objednala som si mikrovlnku, prisla mi chybna tak som ju poslala naspat a od vtedy presne od 22.2.2016 nemam ani mikrovlnku ani peniaze. Manazer Fabian Gergely mi este drzo povedal nech si podam staznost na Soi.

  • Miro Jančovič:Ak nereagujú ani na mail,napíšte,že podáte na nich podnet na SOI,alebo na Európske spotrebiteľské centrum www.esc-sr.sk Uvidíte,že zareagujú

  • Dobry deň. Objednal som si LED TV v tomto pofidernom obchode. Hned ako som ho zapol bol chybny. Televizor by som chcel samozrejme vratit lebo je nepouzitelny. Prosim Vas ako mam postupovat ked na zakaznickej linke nik nedviha a ani nik neodpoveda na mail. ĽUTUJEM ZE SOM VOBEC KLIKOL NA TENTO ICH OBCHOD. DAKUJEM

  • Dobry den,chcela by som prispiet skusenostou s tymto eshopom.Objednala som si plynovu varnu dosku ktora prisla poskodena kedze sme mali v prerabke kuchynu montovanie bolo na 4 den od prebratia zasielky vtedy sme si vsimli ze doska je poskodena a hned som sa spojila s eshopom ze ako mozme postupovat pri reklamacii tam ma hned odbili ze nemam narok na ziadnu reklamaciu kedze som to nenahlasila do 3 dni a nemam skodovy zapis od kuriera .... po dlhom mailovom dohadovani podotykam ze s arogantnym personalom sme sa konecne dohodli ze dany tovar mozem poslat na ich servisne centrum a pozru sa na to ...tak sa aj stalo po 2 tyzdnoch mi dosku poslali spat stym ze sa neda opravit ani vymenit ked ju kurier opat doniesol tak sme zistili ze tu krabicu od nich ani nikto neotvoril takze nakoniec uz kurier bol znechuteny tak nam vystavil skodovy zapis a riesime to dalej je to uz 2 mesiac co neviem varit a ani sa domoct vymeny,opravy alebo niakeho kompromisu.Je to az nechutne zarazajuce ako aj v tomto storoci dokazu firmy pracovat pod takouto aroganciou ...tolko s Extreme Digital!!!! Nikdy viac !

  • Myslím si,že všetci, čo sa tu sťažujete, si iné ani nezaslúžite!
    Vždy, keď si niečo objednávam cez e-shop,si prečítam na obchod recenzie a diskusie.Ak by ste si ich pozreli aj na tento pochybný šmejd,nikdy by ste tu pri plnom vedomí a zdravom rozume nemohli nakupovať.
    Priznávam,že som tu pred niekoľkými rokmi tiež kúpil kuchynský robot,no vtedy ešte tu nebolo toľko recenzií a najmä nie negatívnych.Ale návod na použitie robota bol v mnohých jazykoch,okrem slovenského.Preto som do obchodu napísal e-mail,že podľa zákona sú povinní priložiť k výrobku návod v slovenčine a ak mi ho do x dní nepošlú,dám podnet na SOI. Obratom som tento návod na mail dostal.
    Ale odvtedy som u nich nič neobjednal a ani neobjednám.Okrem vlastnej skúsenosti ma od toho odrádzajú najmä skúsenosti iných.

  • slim: Ak ma niekto problem s reklamaciou alebo iny problem s Extreme Digital , nerieste to cez SOI ale cez Európske spotrebiteľské centrum v SR www.esc-sr.sk , moja osobna kladna skusennost alebo ma kontaktujte 0907146008

  • Ak ma niekto problem s reklamaciou alebo iny problem s Extreme Digital , nerieste to cez SOI ale cez Európske spotrebiteľské centrum v SR www.esc-sr.sk , moja osobna kladna skusennost alebo ma kontaktujte 0907146008

  • Podvodníci. Tovar musíte poslať do Maďarska, ak chcete reklamovať. SOIka im už dala pár pokút, ale stále sa nepoučili. NEODPORÚČAM!
    Majiteľ bol už pár krát trestne stíhaný za podvody, tak šiel podnikať do Maďarska a podniká akože pod slovenským zákonom, ale to je klamstvo. Vy sa musíte riadiť maďarskými zákonmi a nemáte také práva ako na Slovensku, čo sa týka reklamácií.

  • Nemôžem uveriť vlastným očiam, ako sa z najhoršej maďarskej firmy, ktorá okráda slušných slovenských spotrebiteľov a zákazníkov, ktorá má stovky negatívnych hodnotení od podvedených zákazníkov, môže stať prostredníctvom "programu" "overený zákazníkmi" z jedného dňa na druhý najlepšia firma na trhu so 100%-nou spokojnosťou zákazníkov! Za posledné 4 mesiace v hodnotení tejto firmy pribúdali len a len negatívne hodnotenia, kde sa zákazníci sťažovali na otrasný prístup tejto spoločnosti a na desiatky podnetov na SOI Slovenskej Republiky a iné orgány v priestupkovom konaní, ktoré boli podané kvôli nevybavovaniu reklamácií, klamaniu zákazníka a ostatným porušeniam obchodných zákonov Slovenskej republiky. Argument, že to boli hodnotenia "neoverené" neobstojí, pretože keď ste nespokojní, tovar vraciate, alebo reklamujete, žiadnu možnosť overeného hodnotenia už nedostanete, takže jediná možnosť, ako je varovať ostatných spotrebiteľov a slušných ľudí je zanechať ohodnotenie ako "neoverený" zákazník. A heureka.sk týchto zlodejov ešte podporuje, takže sa v podstate stáva spolupáchateľ trestného činu podvodu.

  • Objednavam som si tovar, ktory sa mi pokazil samozrejme vramci reklamacie mi ho opravili. musel som zaplatit 9,50€ za dopravu a chcel som tuto ciastku vymahat naspat samozrejme ze ju odmietaju vyplatit. Celu vec som teda dalej posunul SOI-ke! Dufam, ze tak urobi kazdy.