Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

    • Hodinky vydržali asi tyždeň,po týždni ,je potrebne resetovať každe dva dni,nabijať častejšie,ako uvádza manuál.Po mesiaci nepoužiteľne!!!

    Po mesiaci uživania s ťažkosťami absolutne nepoužiteľne.

    Reakcia obchodu dynamicshop

    Dobrý deň.

    Produkt mal od výroby chybnú základnú dosku. Vyriešené výmenou za nový kus

    Veríme že s hodinkami budete spokojná.

    Prajeme pekný deň.

    Tím DynamicShop

  • Neodporúča obchod

    70 %

    nie som spokojna s tovarom, hodiny nekomunikujú s mobilom, stále si svojvolne menia jazyk a tapetu na displeji

    Reakcia obchodu dynamicshop

    Dobrý deň.

    Ďakujeme za hodnotenie. Zároveň sme radi, že ste si to medzičasom vykomunikovali so zákazníckou podporou. Na hodinkách ste mali nastavený jazyk v rozpore s jazykom aplikácie ktorá je v Slovenskom jazyku, preto sa Vám pri synchroninizácii vždy prepol späť a rovnako aj ciferník.

    Pri nastaveniach hodiniek odporúčame vždy postupovať podľa Slovenského návodu, v ktorom je to podrobne vysvetlené.

    Prajeme pekný deň.
    Tím DynamicShop

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Dodanie dobré ale kvalita tovaru zlá. Po par použití prestalo fungovať stredove tlačidlo na zastavenie hudby.

    Reakcia obchodu dynamicshop

    Dobrý večer.

    Zrejme ide o omyl a zámenu s iným e-shopom. U nás ste si zakúpili BT slúchadlá, ktoré nemajú žiadne tlačidlá, len dotykovú plochu.

    S pozdravom

    Tím DynamicShop

  • Neodporúča obchod

    70 %

    • funguje dobre okrem merania tlaku
    • Nefunguje dobre, meranie tlaku je čudné - do profilu som dal rok narodenia 1945 a meranie stále to isté 140 / 80, keď v profile zmením dátum narodenia na 1993, meria 110 - 117 / 70 - 77. Čím to je ako sa to má chápať, skrátka nefunguje to logicky, prečo.

    Reakcia obchodu dynamicshop

    Dobrý deň.

    Sme radi, že celkovo ste s produktom spokojný.
    V hodnotení obchodu ste ohodnotili produkt... Zrejme došlo k omylu.

    Každopádne meranie tlaku na tomto produkte je viazané na konkrétnu aktivitu a algorytmus to vyhodnocuje aj podľa zadaného veku. Pri meraní v klude je potrebné zariadenie umiestniť 2cm nad zápästnú kosť.

    Všetko nájdete podrobne vysvelené v návode. V prípade nejasností nás kontaktujte.

    Prajeme pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Dodanie hodnotím kladne ale dodaný výrobok ma sklamal. Hneď po obdržaní obojka som ho psíkovi nasadila a včera mal 2 kliešťov. Tak neviem
    kde je chyba. Som veľmi sklamaná.

    Reakcia obchodu dynamicshop

    Dobrý deň.

    Obojok je potrebné psíkovi nasadiť a nechať aspoň 4 dni pôsobiť aby sa jednotlivé zložky vstrebali do pokožky. Počas tejto doby je vhodné psíka nekúpať.

    Ďakujeme za pochopenie.

    Prajeme pekný deň

    Tím DynamicShop.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Nemožná reklamácia, nekomunikuju.

    Reakcia obchodu dynamicshop

    Dobrý deň.

    Reklamácie sú u nás bezproblémové a obvykle vyriešené do 3 pracovných dní.
    Na reklamáciu môžete využiť náš online systém: https://www.dynamicshop.sk/obchodne-podmienky-2/reklamacia-odstupenie/

    Vďaka tomuto systému nemusíte ručne vypisovať žiadne formuláre, prikladať faktúry ani nič podobné. Jednoducho zadáte len číslo objednávky a e-mail. Napíšete aký je s produktom problém a potvrdíte. Na pár kliknutí máte reklamáciu vytvorenú. Nezaberie vám to viac ako minútu vášho času.

    Následne vám príde informácia s adresou, na ktorú môžete produkt odoslať. Príde Vám dokonca aj informácia ako môžete produkt odoslať ku nám na naše náklady.

    O celom procese riešenia reklamácie ste neustále informovaný mailom.

    Prekontrolovali sme e-mail, telefónnu linku a aj chat. Nevidíme od Vás žiadnu správu a ani neprijatý hovor.
    Zrejme ste nás kontaktovali cez iný komunikačný kanál. Odporúčame využívať na komunikáciu len oficiálne možnosti na ktoré vie zákaznícka podpora zareagovať.

    Každopádne podľa záznamu Vám objednávka ešte nebola doručená, je to objednávka zo včera, tak skôr predpokladáme, že ste sa pomýlili a toto hodnotenie patrí inému obchodu, keďže nie je možné reklamovať produkt, ktorý ešte nemáte.

    Ďakujeme za pochopenie.

  • Veľké sklamanie, vôbec sa nestotožnili s obrázkom

    Reakcia obchodu dynamicshop

    Dobrý deň.

    Po konzultácii sme zistili, že ste si objednali nesprávny produkt. Vieme to vyriešiť vrátením produktu a následne si objednáte správny produkt, ktorý ste pôvodne chceli (v správnej farbe)

    Prajeme pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Personal maximalne neochotny ukazat tovar pred kupou, nastavit hodinky pri osobnom odbere, otrasne jednanie. Hodinky hned po 1.vlozeni sim karty zamrzli. Uvidime, ci budu fungovat vobec a ako dlho.
    Plus, ktovie ci obchod nenakupuje na Ali v Číne a potom predava tovar drahsi na SR kedze zahadne ich modely neexistuju nikde v Európe...

    Reakcia obchodu dynamicshop

    Dobrý deň.

    Neevidujeme od Vás požiadavku na predvedenie produktu pred kúpou v mailoch a ani v telefonátoch. O takejto požiadavke je potrebné nás informovať. Preverovali sme to a pri osobnom odbere ste nespomínali, že ste si chcely prísť pozrieť produkt pred objednaním. Samozrejme možné to je.

    Nastavenie hodiniek pri osobnom odbere nie je možné, pretože zariadenie nie je nabité. Pred prvým použitím je potrebné hodinky plne nabiť. To Vám ale pri preberaní tovaru slušne vysvetlili a dohodli sa s vymi, že ak nebudete produkt vedieť nastaviť, tak sa môžete kedykoľvek ozvať a s hodinkami prísť ku nám, prípadne využiť telefonickú zákaznícku podporu.

    Zariadenie je po vložení SIM karty potrebné reštartovať - to je uvedené v návode, ktorý je veľmi podrobný.
    Na Aliexpresse skutočne žiadny predajca nenakupuje. Aliexpress je maloobchodný predaj a kvalita produktov je často veľmi nízka.
    My sme exkluzívnym predajcom mnohých značiek, preto niektoré produkty u iných predajcov nenájdete.

    Každopádne sme Veľmi radi, že ste si to medzičasom telefonicky vysvetlili so zákazníckou podporou a zároveň ste nám vysvetlili, že išlo o nedorozumenie z vašej strany.

    Sme veľmi radi, že s produktom ste nakoniec veľmi spokojná a naplnil vaše očakávania.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nedostal som nahradny diel

    Reakcia obchodu dynamicshop

    Dobrý deň. Ak potrebujete náhradný diel je potrebné nás kontakovať. Vieme dodať akýkoľvek náhradný diel k našim produktom.

  • Nerelevantné hodnotenie bolo odstránené.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar za tie peniaze nezodpovedá kvalite!

    Reakcia obchodu dynamicshop

    Dobrý deň.

    Kontrolovali sme Vašu objednávku. Objednaný tovar ste si v Z-boxe nepravzali a vrátil sa nám späť..., takže nie je možné posúdiť kvalitu produktu

    Zrejme ste sa v hodnotení pomýlili a hodnotenie patrí inému obchodu.

    Ak máte o produkt záujem, vieme Vám ho opätovne odoslať.

    Prajeme príjemné sviatky.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • dostala som hodinky, ktoré nefungovali tak ako mali, konkrétne detské smart hodinky za 90€ ktoré sem tam reagujú na wifi a na dátovú kartu, whatsapp ako jediná možná aplikácia funguje jedine keď ju otvoríte ale ináč sa nedovoláte ani nepride správa…. Proste nekvalitný tovar! Zadala som reklamáciu čo bola výmena za iný kus, no ja som ich prosila o vrátenie peňazí lebo za 90€ očakávam viac od hodiniek ( kúpila som asi najdrahšie na trhu a známi ktorí kupili z Činy za 15€ nemajú problém….). Peniaze mi vrátiť odmietli lebo som podľa zákona mala možnosť odstúpiť od zmluvy do 14 dni, čo som nestihla lebo som ich kúpila v predstihu a dala dcére až ked nastupovala do 1. ročníka čiže v septembri. To ich vôbec nezaujímalo, proste poslali iný kus. Niekoľkokrát som ich žiadala aby si nové nechali a vrátili mi peniaze, ale stále sa odrádzali zákonom že na to nemám pravo…. Čo aj nemám, ale asi im lepšie padne nespokojný zákazník a zlá recenzia ako vrátiť 90€…. Proste neodporúčam!! Ešte dodám že ani druhé hodinky nereagujú na internet….. iba keď majú náladu ale whatsapp nič
    • Otrasný prístup a nekvalitný tovar

    Reakcia obchodu dynamicshop

    Dobrý deň.

    Ďakujeme za komentár.
    Pracovníci Vás korektne informovali o možnostiach vrátenia tovaru aj po 14 dňovej lehote a aj v čase keď na to už nie je nárok zo zákona s tým, že by Vám bola vrátená komplet platba aj s poštovným.

    Vy ste to ale neakceptovali. Žiaľ my nemôžeme obchádzať zákon spôsobom ako ste to od nás požadovali.

    Čo sa týka samotného produktu. Hodinky, ktoré ste si zakúpili sú mimoriadne kvalitné a zákazníci sú s nimi veľmi spokojný.

    Na základe testovania produktu, ktorý nám od Vás prišiel technici zistili, že chyba nie je v samotnom produkte, ale vo vašej SIM karte. O probléme a spôsobe riešenia sme Vás informovali.

    Osobne rozumiem, že ste nahnevaná keďže sme Vám nemohli vyhovieť. My ako predajca, ale musíme dodržiavať zákony.

    Pre nás je spokojnosť zákazníka absolútne na 1. mieste. A keď je to možné vždy vyhovieme zákazníkovi aj výrazne nad rámec našich povinností.

    Ďakujeme za pochopenie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Tovar vyzerá úplne inak ako na obrázku

    Reakcia obchodu dynamicshop

    Dobrý deň.

    Pravdepodobne ste si do košíka vložili iný produkt ako ste pôvodne chceli. Občas sa to zákazníkovi stane.
    Fotografie produktu vždy zodpovedajú skutočnosti.

    Produkt nám môžete bez problémov vrátiť a následne si objednať správny produkt.

    Prajeme pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    nedarilo sa mi prepojit hodinky s aplikáciou, nakolko v krabičke bol vložený navod v slovenčine k iným hodinkám (WatchKing H 8)

    Reakcia obchodu dynamicshop

    Dobrý deň.

    Ďakujeme za upozornenie. Mrzí ma, že ste k produktu dostali nesprávny návod. Hodiny H8 používajú inú párovaciu aplikáciu s ktorou nie je možné vaše hodinky pripojiť. Všetky návody máme aj v elektronickej forme a v prípade potreby Vám vieme Slovenský návod zaslať na mailom.

    Ospravedlňujeme sa za chybu. Budeme Vás telefonicky kontaktovať a okrem zaslania správneho návodu Vám to určite vynahradíme.

    Prajeme pekný deň.
    DynamicShop

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Čínsky tovar , ktorý stoji o polovicu menej cez Aliexpress.

    Reakcia obchodu dynamicshop

    Dobrý deň.

    Produkty zakúpené u nás na Aliexpresse nenájdete. Naše produkty sú v najvyššej kvalitatívnej triede, majú najlepšie čipy, materiály a spracovanie.

    Na Čínskych portáloch obvykle nájdete výrazne nižšie triedy kvality. Je dobré vyskúšať a reálne porovnať.

    Ak by ste s čímkoľvek potrebovali poradiť, kontaktujte nás. Radi Vám pomôžeme.

    Prajeme pekný deň.
    DynamicShop

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Relatívne rýchle doručovanie.
    • Zreteľní slovenský manuál. (síce neviem či je to cnosťou obchodu alebo distribútora/importéra).
    • Balenie bolo pohode.
    • Stránka obchodu je prehľadná.
    • Objednaný produkt zdanlivo má všetky funkcie ktoré boli inzerované, to je dobré. Takže inzerovaný popis je v pohode, ale...
    • ...ale jedna funkcia ukazuje falošné výsledky a jedna funkcia je nepresná. Či je to chyba/nevedomosť obchodu to je už otázne.
    • Keďže skutočný názov modelu objednaného produktu je iný ako v inzeráte je písané, predpokladám že buď nevedia čo predávajú ľuďom alebo naschvál premenovali produkt aby ľudia nevedeli porovnať ostatnými obchodmi a recenziami. Ale to je len moja teória.

    Kvôli uvedených dôvodovou bohužiaľ obchod odporúčať neviem.

    Reakcia obchodu dynamicshop

    Dobrý deň.

    Ďakujeme za viac menej kladné hodnotenie.

    A k vašim výhradám:
    Chceli by sme Vás poprosiť o informáciu, ktorá funkcia je nepresná a ktorá ukazuje zlé výsledky. Pre zakúpené hodinky bola výrobcom vydaná aktualizácia systému, ktorá hodinky ešte zdokonalila. Odporúčame si nainštalovať aktualizáciu.

    Čo sa týka názvu produktu tak sa predáva pod názvom, aký uvádza výrobca. Objednávku sme preverili a dodali sme Vám taký produkt ako ste si objednali.

    Nerozumieme na základe čoho usudzujete, že by sa mal produkt volať inak ako uvádzame.

    Ak by ste potrebovali s produktom poradiť prípadne máte akékoľvek otázky, neváhajte nás kontaktovať. Radi Vám pomôžeme.

    Spokojnosť zákazníka je u nás na 1. mieste.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • nejde spárovať s mobilným telefónom

    Reakcia obchodu dynamicshop

    Dobrý deň. Zakúpené hodinky majú výbornú prepojiteľnosť s telefónom. Je potrebné postupovať podľa priloženého SK návodu a na pripojenie použiť odporúčanú aplikáciu.

    Samozrejme nás môžete kontaktovať mailom, telefonicky, alebo cez Chat a s pripojením Vám radi pomôžeme.

    DynamicShop

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nekvalitný tovar, nefungujuca nabíjačka k smart hodinkam

    Reakcia obchodu dynamicshop

    Dobrý deň.

    Produkty predávané v našom e-shope sú v najvyššej kvalitatívnej triede. Každopádne aj napriek mimoriadnej výstupnej kontrole sa môže stať, že sa do predaja dostane chybný kus aj keď je to veľmi ojedinelé.

    Situáciu samozrejme vyriešime expresne k vašej spokojnosti, buď vrátením platby alebo výmenou za nový kus. Podľa vašej požiadavky.

    Tím DynamicShop

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.