Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Obchod v pohode akurát tovar nezodpovedá popisu..vydrz batérie...

    Reakcia obchodu dynamicshop

    Dobrý deň.

    Ďakujeme Vám za hodnotenie.

    Veľmi nám záleží na tom aby popisy produktov boli správne.

    Na stránke uvádzame výdrž batérie v pohotovostnom režime 10-20 dní. (t.j. výdrž bez používania)
    Zároveň, ale uvádzame aj výdrž batérie pri používaní 5 dní a s touto výdržou je potrebné počítať.

    Samozrejme ak ste tento údaj v popise prehliadli a produkt Vám nevyhovuje môžete nám ho vrátiť a vrátime Vám peniaze.

    Prajeme pekný deň.
    DynamicShop

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Rýchle dodanie, bezproblémové vrátenie tovaru.
    • Nekvalitný tovar

    Reakcia obchodu dynamicshop

    Dobrý deň.

    Ďakujeme Vám za hodnotenie.
    Produkty v našej ponuke sú v najvyššej kvalite.

    Po preverení prípadu bolo zistené, že chyba nebola v samotnom produkte, ale v USB kábli, ktorý ste použili na nabíjanie.

    Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň.

    Tím DynamiShop

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Chcela som vrátiť hodinky.Napísalq som im oni odpísali hneď že prečo ich chcem vrátiť ale adresu alebo čo ďalej ani slovkom
    • A manželove hodinky prestali fungovať po týždni

    Určite by som tu už nekúpila vôbec nič

    Reakcia obchodu dynamicshop

    Dobrý deň.

    Ďakujeme za hodnotenie.

    Dostali sme vašu požiadavku na vrátenie tovaru v našom online systéme... Ako správne píšete náš systém Vám okamžite zaslal automatickú správu v nasledovnom znení:

    "Dobrý deň.

    Chceli by som sa spýtať na dôvod vrátenia. Nie je to samozrejme povinné, ale nám by to veľmi pomohlo (pri úprave a zlepšovaní popiskov a celkovej prezentácii produktu). Nezaujal Vás prípadne iný produkt z našej ponuky, ktorý by lepšie vyhovoval? Ďakujeme."

    No na správu sme nedostali žiadnu odpoveď...., takže sme nemohli okamžite reagovať. Keby to trvalo dlhšie(pár dní), tak vám systém automaticky odošle výzvu na zaslanie tovaru aj s adresou. Túto otázku dávame zákazníkom aj preto, že dôvodom vrátenia môže byť, že nevedia na hodinkách niečo nastaviť a z toho dôvodu nadobudli dojem, že nefungujú.

    Samozrejme zákazník nám nie je povinný uviesť dôvod vrátenia. Prípadné odstúpenie vždy vybavujeme expresne. Platbu vraciame hneď po prijatí tovaru, bez zbytočného naťahovania.

    PS: Zatiaľ sa nám nestalo, že by niekomu nevyhovoval náš postup, práve naopak zákazníci oceňujú, že sa zaujímame.

    Každopádne uznávame že máte pravdu... doplníme do automatickej správy rovno adresu na vrátenie tovaru, ak sa zákazník nechce k dôvodom vyjadrovať.

    Ďakujeme za upozornenie a pomoc pri zlepšovaní našich služieb.

    Prajeme pekný deň.

    Tím DynamicShop

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Neviete Nič o kvalite tovaru

    Reakcia obchodu dynamicshop

    Dobrý deň. Objednali ste u nás ochranné rúško. Toto rúško vyrába chránená krajčírska dielňa. Predaj tohto produktu im pomohol zvládnuť ťažkú finančnú situáciu (my sme im len pomohli s predajom bez nároku na zisk). My osobne aj množstvo zákazníkov je veľmi spokojných s týmto produktom.

    Samozrejme ak Vy nie ste stačí nás kontaktovať a vyriešime to k vašej spokojnosti.

    Prajeme krásny deň.

    Tým DynamicShop

  • Aj napriek obojky u psa denno denne nachadzam kliestarov takze zbytocne vyhodene peniaze..

    Reakcia obchodu dynamicshop

    Dobrý deň.

    Nejaký čas trvá kým sa antiparazitické látky z obojka rozložia po koži psíka a bude to naplno fungovať. Kliešte sa obvykle zdržujú na končekoch trávy a keď sa psík pohybuje v takomto prostredí, kliešte sa mu prirodzene zachytia na srsti. A vy tieto kliešte po prechádzke na psíkovi nájdete. Tomuto sa nedá zabrániť žiadnym antiparazitickým obojkom. Obojok slúži na to aby sa kliešť neprisal do kože.

    Samozrejme, ak s produktom nie ste spokojná vyriešime to vrátením platby. Spokojnosť zákazníkov je u nás na 1. mieste.

    Prajeme krásny deň.

    Tým DynamicShop