Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Akciová cena, rýchle doručenie
    • Darčekova kazeta bola poškodená - vzhľadom k tomu, že takýto dráhy alkohol chcem darovať, tak Som sklamana z toho, že čo mi poslali. Nabudúce si kúpim radšej inde takýto dráhy alkohol.

    Obchod ma sklamal - už tam nebudem radšej nakupovať, ab som sa vyhla sklamaniam.

    Reakcia obchodu Drinkcentrum.sk

    Dobrý deň prajem,

    ľutujeme, že ste mali nepríjemnú skúsenosť s našim obchodom a že darčekové balenie, ktoré ste od nás obdržali, bolo poškodené. Rozumieme, že takáto situácia môže spôsobiť sklamanie a nepríjemnosti, najmä ak išlo o darček pre niekoho blízkeho.

    Chceli by sme zdôrazniť, že nám na našich zákazníkoch veľmi záleží a sme odhodlaní riešiť akékoľvek problémy, ktoré môžu počas nákupného procesu vzniknúť. Bohužiaľ, bez Vášho upozornenia na problém sme nemohli konať a snažiť sa situáciu napraviť.

    Chápeme, že táto skúsenosť mohla ovplyvniť Vaše vnímanie nášho obchodu, ale veríme, že nám dáte šancu ukázať Vám, že Vaša spokojnosť je pre nás prioritou.

    S úctou,

    Pavol
    Tím Zákazníckeho Servisu
    Drinkcentrum.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • ponukaju tovar ktory nevedia dodat.

    Reakcia obchodu Drinkcentrum.sk

    Dobrý deň prajeme,
    ďakujem za reakciu, no dovoľte nám to uviesť na správnu mieru.
    Ponúkame tovar, ktorý vieme zabezpečiť - či už do týždňa (Váš prípad pri jednej položke) alebo s dlhšou dobou dodania.
    Každopádne do košíka sa dať len tovar skladom alebo s príznakom "na ceste k nám" (to znamená že do týždňa je na sklade).
    Tento tovar si však zákazník nemusí vložiť do košíka, pokiaľ nechce čakať.
    Vy ste tak urobili a následne Vás kolegyňa kontaktovala aj s možnosťami ako vyriešiť Vašu objednávku, čiže to čo tu píšete je klamstvo.
    S pozdravom team Drinkcentrum.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    dve objednávky s odstupom týždňa a ani jedna nebola dodaná včas.

    Reakcia obchodu Drinkcentrum.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a ľutujeme akékoľvek nepríjemnosti, ktoré ste zažili s Vašou objednávkou. Chceme Vám poskytnúť vysvetlenie k situácii, aby sme mohli spoločne nájsť najlepšie riešenie.

    Čo sa týka Vašej prvej objednávky zaznamenanej o 12:53, je dôležité poznamenať, že všetky objednávky prijaté po 12:00 sú zvyčajne expedované nasledujúci pracovný deň, čo je v súlade s našimi dodacími podmienkami. Z tohto dôvodu bola Vaša objednávka spracovaná a odoslaná až nasledujúci deň.

    V prípade druhej objednávky, ktorá bola zasiahnutá víkendom, je potrebné zdôrazniť, že dni cez víkend (sobota a nedeľa) sa nezapočítavajú do štandardného času doručenia. Na základe toho sa očakávaný čas doručenia predĺžil. Okrem toho sme zaznamenali jeden deň meškania zo strany prepravnej spoločnosti DPD, za čo sa ospravedlňujeme. Vždy sa snažíme, aby boli naše zásielky odosielané a doručované včas, ale niekedy môžu nastať nečakané situácie, ktoré sú mimo našej kontroly.

    Ešte raz sa ospravedlňujeme za nepríjemnosti a dúfame, že Vám budeme môcť v budúcnosti poskytnúť lepšie služby.

    S úctou,
    Pavol
    Zákaznícky servis Drinkcentrum.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nie je spoľahlivý. Podľa hesla " Sľúbiť môžem čokoľvek".

    Reakcia obchodu Drinkcentrum.sk

    Dobrý deň prajem,
    napíšte konktrétne prosím?

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Došlo úplne iné venovanie ako som poslala

    Reakcia obchodu Drinkcentrum.sk

    Dobrý deň prajeme,
    vzniknutá situácia nás samozrejme neteší a ospravedlňujeme sa.
    Team drinkcentrum.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Tovar bol poškodený o čom som informovala Predajcu e mailom a ani mi naň neodpovedal
    • Poškodený tovar

    Dodanie celkom v pohode, ale dalej ich už nezaujímalo, že tovar bol poškodený a vôbec nereagovali na reklamáciu

    Reakcia obchodu Drinkcentrum.sk

    Dobrý deň prajeme,
    bohužiaľ sa tovar pri preprave poškodil, no poslali sme Vám nový a situácia je, teda vyriešená k Vašej spokojnosti tak, ako ste nám napísali mail.
    Považujeme, teda túto recenziu za nepravdivú.

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 3 dni

    Neodporucam nakolko spolupracuju s dpd sluzbou s ktoru ma ja vzdy velmi zle skusenosti kurier neochotny ignoroval telefonaty… no cele zle co ma fakt mrzi..

    Reakcia obchodu Drinkcentrum.sk

    Dobrý deň prajeme.
    Dovoľte nám, aby sme Vašu recenziu opravili. To, že máte Vy zlé skúsenosti, neznamená, že ich budú mať všetci.
    Stačí sa pozrieť na ostatné recenzie a zistíte, že ste práve napísal to, čo nie je všeobecne pravda.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Uplny chaos... prisiel enail ze tovar pripraveny na vyzdvihnutie ked sme prisli pre tovar nik nevedel najst kde to je.. polhodinu sa to hladalo naco pootom ze je to pripravene?? No otras uz nikdy viac. Radsej si priplatim niekde kde maju poriadok v objednavkach a nerobia si dobry den zo zakaznika

    Reakcia obchodu Drinkcentrum.sk

    Dobrý deň prajeme, za vzniknutú situáciu sa ospravedlňujeme, no tiež sme len ľudia.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Pani na zakaznickom centre okamzite prepustit, maximalne neochotna, posledny krat som si nieco od vas objednal.

    Reakcia obchodu Drinkcentrum.sk

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Mrzí nás, že ste nespokojný s výsledkom riešeného problému. Prepravná spoločnosť, ktorá nám prepravuje zásielky, bola ihneď po Vašom telefonáte kontaktovaná a keď bola situácia od dopravnej spoločnosti objasnená, ihneď sme Vám volali. Následne ešte v ten istý deň Vám bol balíček doručený. Robili sme všetko preto, aby bola situácia vyriešená v čo najkratšom čase.
    Ďakujeme
    Drinkcentrum

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • rychlost objednavky
    • 2 polozky z 3 dosli vo vybornom stave
    • darcekove balenie doslo poskodene/rozbalene (poskodeny pohar+pretrhnuta nalepka balenia)

    este nie som plne rozhodnuty ci objednam znova z tohto eshopu nakolko najdrahsia polozka z objednavky dosla poskodena...

    Reakcia obchodu Drinkcentrum.sk

    Dobrý deň
    prijmite naše ospravedlnenie, v prípade, že vaša zásielka bola doručená poškodená.
    Je nám ľúto, že ste nás neinformovali o svojej nespokojnosti prostredníctvom mailu alebo telefonátu, kde by sme videli reklamáciu s fotodokumentáciou. Originál darčekové balenia je nutné otvoriť z dôvodu označenia slovenským kolkom. Vyžaduje to naša legislatíva.
    Nepríjemnosti tohto druhu vieme vyriešiť v rámci reklamácie a dohodnúť sa na výmene tovaru resp. inej kompenzácii.
    Ďakujeme
    Drinkcentrum

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • rychle dodanie
    • flasa tiekla okolo hrdla ze my vratia peniaze ale treba ju vratit v mojom pripade zhruba 30km

    Reakcia obchodu Drinkcentrum.sk

    Dobrý deň,
    prijmite naše ospravedlnenie.
    Snažíme sa vyriešiť každú reklamáciu, čo najrýchlejšie, aby zákazník nečakal.
    Na vrátenie zásielok používame pobočky Zásielkovne, kde môže zákazník tovar bezplatne vložiť.
    Je nám ľúto, že sme Vám nevyhoveli.
    Ďakujeme
    Drinkcentrum

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Drahý alkohol má byť zabalený v originalnej krabici a nie len tak hodený do igelitu a poslaný. Takto môžete niekomu posielať čučo a nie drahú flašu.

    Reakcia obchodu Drinkcentrum.sk

    Dobrý deň,

    ďakujem za Vašu reakciu.
    Objednali ste si 3 rôzne produkty balené originál bez krabičky. Je nereálne, aby sme posielali každú jednu fľašu v originál kartóne a navyše prepravná spoločnosť nám dodáva ich kartóny na prepravu, ktoré sú oveľa odolnejšie a spoločnosť má podmienku prepravy len v ich kartónoch.
    Ako nám táto spoločnosť (DPD) zabezpečuje dopravu v ich vlastných kartónoch, tak počet poškodení zásielok sa rovná takmer nule.
    To, že je ešte každá jedna fľaša zabalená do bublinkovej fólie je takisto súčasť ochrany proti poškodeniu.

    Team drinkcentrum.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Rýchle dodanie...
    • Chcel som Bacardi originál z PORTORIKA, poslali mi vyrobené v Taliansku...

    Reakcia obchodu Drinkcentrum.sk

    Dobrý deň,

    Ďakujeme za Vašu reakciu.
    Dovoľte nám Vás poopraviť. Toto Bacardi má uvádzanú ako krajinu pôvodu Portoriko správne, nakoľko firma Martini and Rossi je len ako jedným z importérov do Európy. Tu sa tento produkt v žiadnom prípade nevyrába.
    Táto firma má totiž vo svojom portfóliu viac ako 200 značiek, ale opakujeme, len ako dovozca či distribútor a nie ako výrobca.

    S pozdravom team drinkcentrum.sk

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Bohuzial, ani sa neunuvali nam dat vediet, ze tovar co sme kupili, uz nie je. Na otazku, som odpoved nedostal.

    Reakcia obchodu Drinkcentrum.sk

    Dobrý deň,

    vzniknutá situácia nás veľmi mrzí, avšak problém bol telefonicky komunikovaný s vysvetlením, že daný produkt už viac nie je k dispozícii.
    Team drinkcentrum.sk

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Nevýhoda bola že na dve fľašky musíte von pred skladom čakať viac ako pol hodinu
    • Nevýhoda je že v jednej budove na poschodí platíte za tovar a v sklade si ho musíte vyzdvihnúť fľašky mali čerstvo nalepené kolky a tak boli celé lepkavé a nevhodné ako darček

    Reakcia obchodu Drinkcentrum.sk

    Dobrý deň,

    v prvom rade sa ospravedlňujeme za komplikácie. Dovoľte nám vysvetliť Vám to.
    Pokiaľ ste čakali pred skladom 30 minút bolo to spôsobené výpadkom portálu finančnej správy. Keďže priamo v našom sklade lepíme kontrolné známky, musíme elektronicky túto skutočnosť oznamovať na finančnú správu neodkladne.
    My nie sme klasický obchod ale sklad s možnosťou osobného odberu a pokiaľ si urobíte objednávku cez náš internetový obchod, tak v potvrdzovacom maily pre osobný odber je vysvetlené a aj obrázkom podložené kde sa za tovar platí a kde je nutné ho si prevziať.
    Je to trochu komplikované, no ako sme napísali, nie sme klasická "kamenná" predajňa ale sklad s možnosťou osobného odberu.
    A čo sa týka Vašej výčitky ohľadom "ešte mokrej kontrolnej známky" - tieto väčšinou lepíme na fľašky až keď sa expedujú (najmä na tovar exkluzívnejší)
    Pokiaľ si objednávku nahlásite až keď prídete k nám, tak tomuto nevieme bohužiaľ nijako zabrániť.
    Odporúčame teda si urobiť objednávku cez internetový obchod a tým predídete "mokrým kolkom".
    Ďakujeme za nákup a aj za Váš postreh, lebo to nás posúva vpred a veríme, že po vysvetlení ostanete našim zákazníkom.
    Team drinkcentrum.sk

    • DŘÍVE dobře fungoval,bez problémů dodával zboží
    • nejdřív mi potvrdili objednávku,pak mi napsali,že mi zboží NEPOŠLOU!!!
    • negunguje česká pobočka!!!

    nelze nakupovat

    Reakcia obchodu Drinkcentrum.sk

    Dobrý deň,
    príjmite naše ospravedlnenie. Momentálne nie je možné expedovať do Čiech, nakoľko doriešujeme právnu legislatívu medzi krajinami, ktorá bola zmenená v rámci Európskej únie. Ďakujeme za pochopenie.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Nevedeli tovar dodat

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Objednane v stredu, vsetko na sklade, ale dorucene az v pondelok. Samozrejme ze obchod by sa vyhovaral na predvianocny naval, no to je len ich neschopnost prenesena na mna - zakaznika. Takze moj prvy aj posledny nakup. A ze mi poslali s nakupom aj nahubok...tak na to naozaj nezabudnem. Alkohol beriem z Ciech alebo Nemecka a ani uz neviem preco som tento krat dal sancu zarobit nasincom.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Cena alka primerana .
    Ale darcek k objednavke nad 100€ covek aj cakal 0.05 nejakeho alka ale rusko bolo akurat na smiech

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neseriozne jednanie zo strany obchodu

    Po vytvoreni objednavky prislo oznamenie "Zajtra Vam bude dorucena objednavka c. ..."Na druhy den rano "Dnes Vam bude dorucena ojednavka c. ..." Cely den som cakal na kuriera a nic.Po telefonate do Drinkcentra mi pracovnicka oznamila ze dnes mi nic nedorucia,ale oni za nic nemozu to system a dorucovacia spolocnost...Tak sme sa dohodli kedy budem doma,ze mi zasielku dorucia.Samozrejme kurier sa ozval ked som doma nebol.Az po osobnom dohovore s kurierom sa mi podarilo po troch dnoch k zasielke dostat. Keby to nebolo k vianociam tak sa na to vy..,ale inokedy som to riesit nemohol.Okrem ineho pracovnicka s ktorou som komunikoval sslubila nejake dobre odskodne-dodnes cakam,cucam si prst a spominam na uzasny nakup v Drinkcentrum. Neviem za co dostal obchod zlate ocenenie asi si tam posielaju sami kaladne hodnotenia namiesto toho aby robili to co treba.

    Reakcia obchodu Drinkcentrum.sk

    Dobrý deň,
    Ďakujeme za Vašu recenziu. Prijmite naše ospravedlnenie za nepríjemnosti pri doručovaní Vašej objednávky. Nielen kladné hodnotenia našej práce, sú pre nás prínosné. Veríme, že si v našom e-shope ešte vyberiete a zároveň, Vám budeme mať možnosť poslať Vám vhodný darček ( uveďte do poznámky ). Ďakujeme. Drinkcentrum