Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Absolutne nevyskoleny a mantavy predavac na kamennej predajni, vybavoval ma hodinu pri reklamácii, velka nespokojnosť

    Reakcia obchodu Dobremobily.sk

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa ,ale daný predavač sa do procesu vybavovania reklamácií zaúčal z daného dôvodu Vaše požiadavky nedokázal promptne vybaviť.Veríme, že situáciu sme doriešili k Vašej spokojnosti .Dobremobily

  • Neodporúča obchod

    40 %

    V predajni v Kosiciach mi predajca odmietol nalepit ochranne sklo na mobil. Dovod: kupil som ho cez net velmi lacne.

  • Recenzia bola zmazaná na základe podkladov z eshopu.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Možný osobný odber.

    Vyrobok Samsung GalaxyS7 bol nefunkčný,ale vrátenie peňazí bolo bez problémov.

    Reakcia obchodu Dobremobily.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás daná situácia, ktorá nastala pri Vašom zakúpenom zariadení, bohužiaľ nedokážeme ovplyvniť,že zariadenie bolo chybne vyrobené.Veríme,že aj napriek danému problému ostanete našim verným zákazníkom.
    Zákaznícky servis Natália Korgová

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Nakolko som videl že predávajúca firma je platcom DPH preto som sa rozhodol od nej tovar kúpiť no dodala mi ho bez DPH a tým sa stal tovar najdrahší z ponúk ktoré sme pozerali.

    Tento obchod bol velmi neseriózny a neviem ešte či správny ohladom k účtovníctvu ked má firma číslo DPH a účtuje bez DPH asi niečomu nerozumiem.
    Aj tak neviem či sa tomuto niekto venuje.

    S pozdravom J. Púček

    Reakcia obchodu Dobremobily.sk

    Dobrý deň pán Púček,
    už pri zadaní objednávky sme vás mailom informovali, že produkt je účtovaný v osobitnom režime a DPH sa naň uplatniť nedá. Tak isto pri každom takomto produkte máme túto informáciu na stránke. V tomto prípade sa jedná o Osobitný režim DPH, podľa § 66 zákona č.222/2004 Z.z. (0% DPH). Myslím si, že ako obchod sme vás o všetkom včas informovali. Pokiaľ vložíte tovar do košíka a vyplníte fakturačné údaje systém vás automaticky upozorní, že odpočet DPH nie je možný. V prípade, že s produktom alebo vybavením nie ste spokojný máte k dispozícii 14 dňovú lehotu na vrátenie tovaru.
    Zákaznícky servis Dobré mobily

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • žiadne
    • vôbec nekomunikuje,neodpoveda na mail ani cez online komunikaciu, problem s DPH

    obchod sice rychlo vybavil objednavku, no vobec nereagoval na poziadavku vystavit dalsi doklad (original som pri rozbalovani roztrhal), problem pri vycisleni DPH doklade - zakaznik na zaciatku vobec nie je upozorneny, ze obchdny pripad bude bez DPH

    Reakcia obchodu Dobremobily.sk

    Dobrý deň,
    pri objednávke je cena bez DPH aj s DPH rovnaká. Tak isto pri produkte svieti 0% DPH čo sa vzťahuje na Osobitný režim DPH, podľa § 66 zákona č.222/2004 Z.z. (0% DPH). Druhé upozrenenie je akonáhle zadáte fakturačné údaje do objednávky. Faktúru sme vám doposlali, v prípade nejasností nás neváhajte kontaktovať.
    Zákaznícky servis Dobré mobily

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • stránka
    • nedá sa platit kartou a prevod na účet trvá.
    • Bohužiaľ mi z 3 vecí doručili dve, sklíčko ochranné neprišlo, volal som do obchodu v bratislave odkiaľ to posielali, že čo sa stalo, pán mi sľúbil po ospravrdlnení, že sklíčko hneď pošlú, čo sa doteraz nestalo, dnes keď to píšem je 23.12 2016

    telefón bol za dobrú cenu, no nedodanie časti príslušenstva to úplne pokazilo. Ak by bolo sklíčko dorazilo, resp. ak by vybavili reklamáciu rýchlo, dostali by 5 hviezdičiek. Chybu môže urobiť každý. No bohužiaľ vyzerá to tak, že na mňa zabudli. Ak si to bude majiteľ obchodu z Prievidze čítať, manželka si medzičasom už kúpila sklíčko sama, tak už ho netreba zasielať...

    Reakcia obchodu Dobremobily.sk

    Dobrý deň pán Sagan,
    vo vianočnom vyťažení predajcovia pravdepodobne zabudli, čo nás veľmi mrzí. Situáciu sme vyriešili vrátením peňazí a veríme, že sa na náš obchod v budúcnosti obrátite. V prípade ďalších požiadaviek z vašej strany budeme radi, keď sa obrátite na naše infolinky.
    Zákaznícky servis Dobré mobily

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Podané nepresné informácia o telefóne a jeho lokalizácii a stave

    Reakcia obchodu Dobremobily.sk

    Dobrý deň Lukáš,
    veľmi nás vzniknutá situácia mrzí. Veríme, že benefit z našej strany vás potešil a náš obchod opätovne navštívite.
    Zákaznícky servis Dobré mobily

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • vyhoda, ze som nasiel tovar ktory som hladal za najlepsiuz cenu
    • neprehliadnost stranky, zavadzajuce informacie. Nepravdive, alebo neskoro aktualizovane. Okrem ineho, maju akciu s nemenovanym vyrobcom ponukaneho tovaru... ale pre nich akcia neplati. Hlavne ze ich vyrobca ich odporuca na ich strankach na nakup ich vyrobku...

    Mam zmiesany nazor na tento obchod.Na jednej strane prisiel tovar rychlo, vporiadku, a mali najlepsiu cenu.
    Na druhej strane, velke zmetky na stranke, kde ponukaju rozne verzie ktore nakoniec nemaju. Volaju vam ze maju chybu na stranke atd... ALe za 2 dni ich ponukaju zase, tak tam zase volas ze chces tu verziu ktoru si si objednal. A oni zase maju chybu na stranke atd atd.. proste lakaju ludi, i ked skor by som to nazval zavadzaju ludi na nieco co vobec nemaju.... A k tomu pre nich akcie s ich parnermi neplatia.

    Reakcia obchodu Dobremobily.sk

    Dobrý deň pán Bednár,
    ďakujeme za Vaše hodnotenie. Keď si od nás zákazník objedná tovar automaticky sa tovar rezervuje. Po preverení vašej objednávky sme zistili, že v tom istom čase si dvaja zákazníci objednali ten istý produkt. Bohužiaľ jednalo sa o posledný kus. Veríme, že situáciu sme doriešili k vašej spokojnosti a na náš obchod sa v budúcnosti obrátite.
    Zákaznícky servis Dobre mobily

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • -rychle dodanie
    • -objednala som si novy mobil, ale prisiel mi rozbaleny tovar, bez ochrannych folii so stopami po utierani na displeji
    • -balenie neobsahovalo fakturu

    Reakcia obchodu Dobremobily.sk

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za dezinformáciu uvedenú na našom e shope. V popise produktu chýbala informácia, že sa jednalo o výstavný kus.Veríme, že ste bola spokojná s rýchlym vybavením Vašho podnetu.
    zákaznícky servis Natália Korgová

    • Predavaju rozbalene MT

    Reakcia obchodu Dobremobily.sk

    Dobrý deň,
    Vami objednané zariadenie je na našich stránkach označené ako výstavný kus a z daného dôvodu bola krabica rozbalená.Keďže ste mali osobný odber na našej predajni mali ste možnosť skontrolovať si zariadenie pred vyzdvihnutím a v prípade, že Vám nevyhovuje neprevziať si ho.Pri ďalšom prípadnom nákupe Vám doporučujeme pozorne si prečítať informácie o zariadení, alebo sa obrátiť na našu infolinku.
    Dobremobily
    Zákaznícky servis Natália Korgová

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Objednaný mobilný telefón bol celý od odtlačkov prstov čo človeka nepoteší keď si rozbalí nový telefón a vyzerá ako by bol stiahnutý z predajne ako výstavný kus. Tak ako prvé som ho musel celý riadne pozbierať a po dvoch týždňoch používania ho mam v krajskom stave ako prišiel.

    Reakcia obchodu Dobremobily.sk

    Dobrý deň pán Milan,
    daná situácia nás mrzí a tak ako sme si potvrdili v telefonickom kontakte urobíme všetky možné kroky na našom oddelení , aby sme zamedzili podobným situáciám.Verím, že budete spokojný s benefitom, ktorý sme Vám zaslali a v budúcnosti sa opätovne na náš obchod obrátite.
    zákaznicky servis Natália Korgová

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • nedostatočná komunikácia na webe, čo predávajú

    Ak chcete použitý alebo výkupený telefón, ktorého históriu nepoznáte (***editované***) a ste ochotný akceptovať toto riziko za vidinou úspory pár desiatok eur, tak chodťe do toho ale v opačnom prípade neodprúčam.
    Musím oceniť komunikáciu obchodu, čo sa týka bezproblémového vrátenia peňazí aj snahy vec riešiť, ale dalo by sa tomu predísť transparetnejšou komunikáciou pri objednávke.

    Reakcia obchodu Dobremobily.sk

    Dobrý deň ,
    vy ste od nás obdržal osobne na predajni nový zafóliovaný Iphone pochádzajúci z EU distribúcie,takže pôvod zariadenia bol priamo z Applu a podľa sériového čísla si viete genézu zariadenia skontrolovať.Na základe nášho telefonického rozhovoru sme Vám poskytli informácie o produkte , takže v každom prípade sa jednalo o nové zariadenie s 2 ročnou zárukou. Doporučujeme, pokiaľ nie ste stálym a dlhodobým užívateľom daného zariadenia respektíve značky, pred kúpou si informácie o produkte zistiť na stránke http://www.iphoneox.com/ kde by ste zistili, že produkt nikdy nebol zapnutý.
    S pozdravom zákaznicky servis Natália Korgová

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 2 dni

    • žiadne. Hľadala som telefón klapkový. Dnes sú v ponuke modernejšie telefóny, ale nemám čas chodiť po obchodoch a hľadať.
    • Nemôžem vrátiť tovar napr. v 3 dňovej lehote, ak mi z nejakých dôvodov nevyhovuje. Napr. zakúpený telefón má veľmi slabý signál, čo je dôležité pre pravidelné používanie.

    Nikdy viac telefón cez internet nekupujem, lebo to je kúpa mačky vo vreci. Viem, že je to mačka, povedali mi farbu, ale neviem aká. Ak mi telefón nevyhovuje, nemôžem ho vrátiť. Tak mi treba - to bol nápad...

    Reakcia obchodu Dobremobily.sk

    Dobrý deň pani Rozália,
    zo zákona máte právo na odstúpenie od zmluvy v rámci 14 dní, keďže ale z Vašej strany nebolo možné sa s Vami skontaktovať a dohodnúť sa na výmene, alebo vrátení peňazí považujeme Vašu recenziu za neopodstatnenú.
    Dobremobily

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Absolútne žiadne, pretože klamú a úmyselne zavádzajú zákazníkov. Na predaj používaných alebo použitých mobilných telefónov majú predsa na stránke zriadenú samostatnú kategóriu "Výkupové mobily", nerozumiem preto ich snahe predávať podvrhy. Navyše Vás ešte predajca pred uhradením platby ubezpečuje, že tovar je nový, starostlivo zabalený a netreba ho ani kontrolovať. Ešte že som použil staré dobré pravidlo dôveruj ale preveruj. Predajca na pobočke v Prievidzi zostal rovnako v šoku ako ja. Samozrejme sa jednoznačne vyhovoril, že mobil cestoval z pobočky v Nitre a tak je to vraj ich problém a ja mobil radšej nemám preberať. Ide hlavne o princíp, že si tovar chcete konečne prevziať a hlavne v presvedčení, že je nový, keď si ho rovnako v tom domnení aj objednávate. Realita bola však úplne iná.
    • Úmyselné zavádzanie na internetovej stránke.

    Možno som bol výnimka typu 1 prípad zo 100, ale aj tak by som si tými cenami a "novotou" niektorých mobilných telefónov nebol taký istý.

    • poslali mi iny tovar
  • Recenzia bola zmazaná na základe podkladov z eshopu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Moj problem bol na mieste predaja s predavajucim, oblboval rečami a podobne.
  • Neodporúča obchod

    70 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Vystupna kontrola v zmysle objedanvky nefunguje

    Po dodani telefonu som zitil ze ochrane prvky balenia boli porusene a na telefone vykonali prvotne nastavenia a fotili s nim... Po reklamacii tel. vymenili, balenie vsak bolo znova porusene ! (napriek poziadavke na novy, norozbaleny vyrobok) Kedze tel. nevykazoval znamky poskodenia, rozhodol som sa dalej nereklamovat, aj ked predajna bola ochotna vratit peniaze

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Komunikácia so zákazníkom.

    Objednala som si tovar, nasledne sa mi ani nevyjadrili v akom stave je objednavke,az po mojom dotaze. Nasledne mi v ten den prisla sms, ze tovar je na predajni,kde som nasledujuci den prisla a telefon tam este nebol. Ked napisete na dobremobily, tak Vas este obvinia, ze ste neprisli do spravneho obchodu,ze telefon tam bol. Z tohto hladiska "dobre"mobily neodporucam.