Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Rýchle disanie, dobre ceny
    • Tovar prišiel s poškodeným obalom, je ,absolútne nepoužiteľný ako darček (denim diera v obale, kazety adidas poškodené obaly na viacerých miestach, dove odlepeny štítok s označením tovaru). Keby neboli Vianoce, balík vrátim
  • Neodporúča obchod

    20 %

    • zle robená aplikácia
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • poslali mi iný sprchový gél ako som si objednala. Napísal som reklamačný email, no nedostal som odpoveď

    poslali mi iný sprchový gél ako som si objednala. Napísal som reklamačný email, no nedostal som odpoveď

    Reakcia obchodu Bugy.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás vzniknutá situácia. Výrobca zmenil obal výrobku, ale kód výrobku ostal ten istý.
    Do emailu sme Vás o tejto situácii informovali, tiež sme Vám napísali, že tovar môžte vrátiť.
    Bohužiaľ o ďalšom postupe nás už nik neinformoval.
    Ďakujeme za pochopenie.
    Za tím Bugy.sk Julka

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Prišiel mi poškodený rebrik,tak som ho neprebrala.

    Reakcia obchodu Bugy.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás vzniknutá situácia. Nakoľko išlo o 2m rebrík pri prevoze sa mohlo stať, že vznikli nejaké škrabance alebo poškodenia. Je potrebné vždy zásielku skontrolovať. Vo vašom prípade ste zásielku neprebrali a my to následne riešime s prepravnou spoločnosťou.
    Ďakujeme za pochopenie.
    Za tím Bugy.sk Julka

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednaný tovar nebol doručený (bol doručený iný) , po reklamácii som tovar poslal po kuriérovi späť. Dostal som oznamenie, že tovar podľa potvrdenej objednávky nemajú a že peniaze pošlú do 14 dní späť.

    Reakcia obchodu Bugy.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás vzniknutá situácia. Na stránke sme mali ilustračné foto. Najlepšie je riadiť sa podľa popisu. Vašu reklamáciu sme hneď po Vašom upozornení riešili a peniaze Vám boli vrátené podľa našich obchodných podmienok.
    Ďakujeme za pochopenie.
    Za tím Bugy.sk Julka

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zásielka došla

    Objednal som 2x Gillete Cooll wave, no bez upozornenia došlo 2x Gillette Sea Mist, môžem to zahodiť, lebo doma mám už 2

    Reakcia obchodu Bugy.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás vzniknutá situácia. Ospravedlňujeme sa, na stránke sme mali omylom nesprávny nadpis. Obrázok aj popis bol správny. Hneď ako ste nás na to upozornili, chybu sme napravili. Tovar sme od Vás stiahli späť a peniaze sme Vám vrátili. Reklamáciu vieme riešiť hneď, stačí nás informovať.
    Ďakujeme za pochopenie.
    Za tím Bugy.sk Julka

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar EAU de parfum Ariana Grande, skoro vôbec necítiť. Tak je úplne na nič

    Reakcia obchodu Bugy.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás vzniknutá situácia. Už flakón symbolizuje ľahkosť tejto výnimočnej vône. Výdrž vône je vysoko subjektívne tvrdenie a závisí najmä od spôsobu aplikácie, miesta aplikácie, teploty, vlhkosti a koncentrácie. Časté používanie vône, môže viesť k tomu, že ju nemusíte cítiť, ale pre vaše okolie ponecháva trvalý a nezabudnuteľný dojem.
    Ďakujeme za pochopenie.
    Za tím Bugy.sk Julka

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar jedna sviečka prišla rozbitá, obchod som emailom kontaktoval ohľadom reklamacie , samozrejme fotodokumentácia priblížená , zatiaľ čakám obchod sa nevyjadril ani to nijako neriešil ani mi na môj email neodpovedali, dávam im ešte šancu riešiť to nakoľko sú sviatky... Šťastné a veselé Vianoce všetkým ľuďom dobrej vôle ♥️

    Reakcia obchodu Bugy.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás vzniknutá situácia. Na Váš email sme odpovedali hneď ako to bolo možné, nakoľko ste ho písali 22.12. o 21:30 a my sme už bohužiaľ mali voľno a začalo sa pracovať 27.12.2023 vtedy sme na Váš mail aj odpísali . Neviem ako skôr sme to mohli urobiť.
    Pri preprave muselo dôjsť k poškodeniu, reklamáciu sme Vám hneď potvrdili.
    Ďakujeme za pochopenie.
    Za tím Bugy.sk Julka

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar deklarovaný, že je na sklade ale nebol. Objednávku obchod zrušil. Po 10 dňoch ešte stále nevrátili peniaze.

    Reakcia obchodu Bugy.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás vzniknutá situácia. Pri tomto produkte sme mali uvedené, že je na objednávku. Hneď sme Vás informovali, že dodávateľ tento produkt prestal vyrábať. Dohodli sme sa na storne a vrátení peňazí. Peniaze sme Vám vrátili do 10 pracovných dní aj napriek tomu, že v podmienkach máme uvedené, že peniaze sa vracajú v priebehu 14 dní.
    Ďakujeme za pochopenie.
    Za tím Bugy.sk Julka

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Po odeslání objednávky jsem byl kontaktován že je nutno si příplatit za dopravu
    • zboží přišlo poškozené, obchod nereaguje

    Reakcia obchodu Bugy.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás vzniknutá situácia. Na našej stránke máme uvedené do akých rozmerov a váhy posielame balíky, na Vašu výslovnú žiadosť sme nadrozmerný rebrík odoslali kuriérom Top Trans, s tým že navýšenie poštovného, ktoré vzniklo doplatíte ( Balík do ČR expedujeme až po uskutočnení platby s obvodovými rozmermi balíka max. 3m (3m = 2x výška + 2x šírka + 1x dĺžka), Vami objednaný rebrík dosahuje dĺžku 4m)
    Vašu sťažnosť na poškodenie rebríka sme posunuli výrobcovi, pričom zástupca výrobcu s Vami priamo komunikoval. Prikladáme vyjadrenie výrobcu
    "ťažko povedať čo sa stalo. Predpokladám, že kuriér počas nakládky alebo vykládky mohol rebrík pustiť a ten mohol spadnúť niekde na nejakú hranu alebo naň mohlo niečo spadnúť. Možností je veľa.
    V každom prípade podľa foto vyzerá, že to nieje veľká závada a nemá vplyv na funkčnosť"
    Ďakujeme za pochopenie.
    Za tím Bugy.sk Julka

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Aj keď moja objednávka bola malá a obchod sa rozhodol, že ju odošle doteraz nedorazil.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar v ponuke, dal sa objednat
  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Objednala som si tovar - švedska utierka drog a prišli mi viaceré farby.

    Reakcia obchodu Bugy.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás vzniknutá situácia. Na našej stránke máme pri každom výrobku obrázok, ktorý je ilustračný. Bohužiaľ pri švédskej utierke nevieme zaručiť rovnakú farbu, lebo dodávateľ nám ju posiela v rôznych farbách.
    Ďakujeme za pochopenie.
    Za tím Bugy.sk Julka

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar, ktory mal byt doruceny do 2 dni, mi ani po tyzdni neprisiel. Bugy.sk sa mi vobec neozvali, pravdepodobne vobec netusia, ze objednavka nebola vybavena. A teda to ani neriesia. Este ze som neplatil vopred, lebo objednavku rusim.

    Reakcia obchodu Bugy.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás vzniknuté nedorozumenie. Vašu objednávku sme expedovali hneď na druhý deň od Vášho objednanie.Po prevzatí prepravnou spoločnosťou už zásielku nekontrolujeme, nakoľko musia dodržiavať dohodnuté obchodné podmienky a doručovať zásielku do 24h. Hneď ako balík odošleme, príde Vám mail o expedovaní tovaru. Ako ste nás informovali, že Vám ešte zásielka nebola doručená kontaktovali sme prepravnú spoločnosť. Mrzí nás to, prepravca mal v tomto období problém s doručením - situáciu sme hneď riešili.
    Ďakujem.
    Za tím Bugy.sk Julka

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • objednávku som zrušil a napriek niekoľkým písomným urgenciam som ku dnešnému dňu neobdržal späť uhradenú sumu za tovar

    doporučujem aby ste tento obchod radšej obchádzali a keď sa len predsa rozhodne oibjednávať tovar, určite neplaďte prevodom alebo online kartou, s vrátením peňazí budete mať značný problém a budete sa stále musieť domáhať svojich práv. V tomto obchode už určite nebude nakupovať. Dobré mravy sú im veľmi vzdialené....

    Reakcia obchodu Bugy.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás to, ale postupovali sme podľa obchodných podmienok, nedošlo k žiadnemu oneskoreniu vrátenia platby.
    10. Odstúpenie od kúpnej zmluvy
    Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe kúpnej zmluvy alebo v súvislosti s ňou vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov.
    Vo štvrtok 31.8.2023 som Vás informovala, že platba Vám bude vrátená v pondelok, nakoľko bol sviatok a víkend. V pondelok Vám platba bola vrátená a hneď na to sme Vás o vrátení platby informovali. Bohužiaľ neviem ovplyvniť činnosť banky, tá tiež postupuje podľa určitých podmienok.
    Ďakujem.
    Za tím Bugy.sk Julka

  • Neodporúča obchod

    20 %

    nebol mi dodany počet kusov ktory som si objednal

    Reakcia obchodu Bugy.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás to, ale nakoľko išlo o výpredaj v akciových cenách, nemali sme skladom už také množstvá ako ste si objednali. Hneď sme Vás informovali a súhlasili ste aj s takto upravenou objednávkou. Objednávka bola upravená s vaším schválením.
    Ďakujem.
    Za tím Bugy.sk Julka

  • Neodporúča obchod

    • Po týdnu nedorazilo žadne zboží, jen drzý dotazník

    Reakcia obchodu Bugy.sk

    Dobrý deň,
    vaša objednávka je už týždeň pripravená, ale zvolili ste si platbu online, ktorá Vám bohužiaľ neprešla a hneď ste boli na to upozornený a poslali sme Vám údaje k platbe prevodom. Do dnešného dňa platba neprišla. Mrzí nás to, ale tovar posielame až po úhrade čo máme samozrejme aj v obchodných podmienkach.
    Poprosíme pri platbe vždy uvádzať variabilný symbol, aby nedošlo ku nedorozumeniu.
    Ďakujem.
    Za tím Bugy.sk Julka

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Neviem prečo sa dá objednať a predom aj zaplatiť tovar, ktorý nie je skladom!