Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Neviem prečo sa dá objednať a predom aj zaplatiť tovar, ktorý nie je skladom!

  • Neodporúča obchod

    20 %

    na eshope mali ze tovar je skladom tak som cakal ze pride max do 2 dni ale ubehlo uz 7 dni a tovar mi stale nedorazil, komunikacia slaba nikto ma ani neupozornil na to ze tovar bude meskat alebo take nieco, proste ziadna komunikacia

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som zaplatil , bol na sklade a dodnes nič nemám.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Rýchle vybavenie a odoslanie objednávky
    • Dobrá komunikácia obchodu
    • Tovar prišiel poškodený, predajca ho poškodený s vedomým odoslal

    Obaly dojčenského mlieka boli poškodené (stlačené plechovky), predajca odpovedal, že takto im boli mlieka doručené od výrobcu. Oficiálne stanovisko výrobcu Sunar bolo, že v žiadnom prípade neodosielajú produkty s poškodenými obalmi a ak sa poškodia pri preprave, obchod ich môže na náklady výrobcu vrátiť a pošlú nové produkty. V žiadnom prípade sa nemá takto poškodený tovar predávať a už vôbec používať, neručia za kvalitu, hlavne nakolko sa jedná o dojčenskú výživu.

    Reakcia obchodu Bugy.sk

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za vzniknuté nedorozumenie, ale Sunar prišiel už od výrobcu troška poškodený. Plechovka bola troška preliačená, ale v žiadnom prípade nemohlo dôjsť k poškodeniu obsahu.
    Ďakujeme za pochopenie.
    Za tím Bugy.sk Julka

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Najprv mi zavolali, že treba zmeniť objednávku, keďže je k dispozícii len jeden kus. Tovar som objednal pred 2 týždňami a stále čakám.

    Reakcia obchodu Bugy.sk

    Reakcia obchodu Bugy.sk

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za vzniknuté nedorozumenie, ale keďže išlo o výpredaj mali sme skladom posledný kus, o ktorom sme Vás informovali hneď na druhý deň od objednania. Súhlasili ste aj s týmto jedným kusom. Následné po telefonáte sa balík odoslal. Kuriér Vás kontaktoval, ale nepodarilo sa mu s Vami skontaktovať. Poslali Vám informáciu, že balík sa nachádza v ParcelShope, kedže balík po týždni nikto nebol vyzdvihnúť vrátil sa k nám.
    Ďakujeme za pochopenie.
    Za tím Bugy.sk Julka

  • Neodporúča obchod

    10 %

    som velmi nespokojny cakam do dnes na opravenu fakturu spozdravom veduci udržby Hotel Sorea

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Neodporucam neseriozny obchod objednala som si tovar a zrusili mi kvoli cene klamu

  • Neodporúča obchod

    Dobrý deň,
    vybraný produkt ste na sklade nemali, len jeden kus /2,90 €/, mala som záujem o päť kusov, poštovné vo výške 3,90 €, takže pre mňa bola kúpa jedného kusu neekonomická, ťažko sa môžem seriózne vyjadriť k predaju, vážim si to, že mi platba za tovar bola poukázaná späť a účet, keďže som platbu zrealizovala pred dodaním tovaru, prajem veľa úspechov a pekný deň

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Tovar nefunguje

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Dodacie lehoty úplne v prdeli, zavádzajúce maily o kompletizaacii objednávky /1/kus

    Reakcia obchodu Bugy.sk

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za vzniknuté nedorozumenie. O zmene doručovania sme Vás informovali hneď po spracovaní objednávky. Objednávka bola vytvorená vo štvrtok, hneď na druhý deň/ tj. piatok/ sme Vás informovali, že výrobca má daný rebrík vo výrobe a expedovať sa bude ďalší pracovný deň /tj. pondelok/. Mrzí nás, že rebrík sa nám nepodarilo doručiť do 2 pracovných dní, ale doručili sme ho až na 3 pracovný deň.
    Za tím Bugy.sk Julka

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Matné farby sú okay žiaden problém.
    • Kvapalina do ostrekovačov mi síce bola doručená ale jedna nádoba bola plná a v druhej Polka chýbala.
    • 9103 strieborná, za tie peniaze sa nedalo nič dobre čakať ale farba steká a robí šmuhy .

    Reakcia obchodu Bugy.sk

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za vzniknuté nedorozumenie, ale na aplikáciu farieb je potrebné dodržiavať návod a pokyny výrobcu. Je nám ľuto, že nie ste spokojný s daným výrobkom.
    Ohľadom kvapaliny, mohlo dôjsť k úniku kvapaliny pri preprave kuriérom (čomu nedokážeme zabrániť). Stačilo nás kontaktovať a vybavili by sme to ako reklamáciu.
    Za tím Bugy.sk Julka

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dlouhá dodací lhůta, není možnost zaplatit na dobírku.

    Reakcia obchodu Bugy.sk

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za vzniknuté nedorozumenie, ale náš kuriér neumožňuje dopravu zásielok do zahraničia na dobierku.
    Ihneď ako to bude možné, radi sprístupníme doručovanie zásielok do zahraničia na dobierku.
    Ďakujeme za pochopenie.
    Za tím Bugy.sk Julka

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • https://bugy.sk/salvatore-ferragamo-amo-per-lei-parfumovana-voda-50-ml
    • Parfem je velmi SLABY V POROVNANI S Fan parfumeri možno 20% odvar.

    Reakcia obchodu Bugy.sk

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za vzniknuté nedorozumenie, ale predávame iba originál parfémy, v originálnom balení od originál výrobcov. Výrobca má rôzne limitované edície, kde vôňa môže byť odlišná od štandardnej verzie.
    Ďakujeme za pochopenie.
    Za tím Bugy.sk Julka

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ani z ďaleka to nie je ten sprej, tá vôňa čo bola. Niekedy hit, tento mi dokonca smrdí

    Reakcia obchodu Bugy.sk

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za vzniknuté nedorozumenie, ale je možné, že v priebehu času výrobca mierne pozmenil výrobnú receptúru. My ako predajca nedokážeme ovplyvniť zloženie predávaných výrobkov.
    Ďakujeme za pochopenie.
    Za tím Bugy.sk Julka

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zahltia zákazníka sprosto otravnými reklamnými ponukami, aj vtedy, keď nepotvrdí odber, čím samozrejme porušujú zákon, no im je to zrejme jedno. Ľudia nie sú hlúpi, vedia si vyhľadať to čo potrebujú, bez toho, aby ste sa im nabúravali do súkromia.

    Zlá skúsenosť, budem sa snažiť tomuto obchodu vyhnúť.

    Reakcia obchodu Bugy.sk

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za vzniknuté nedorozumenie, ale pri reklamných osloveniach zákazníkov dodržiavame GDPR smernicu. Ak viete nás o nejakom porušení, informujte nás prosím, a ihneď vykonáme nápravu.
    Ďakujeme za možné upozornenia..
    Za tím Bugy.sk Julka

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Do 8.decembra 2022 som žiadny tovar, ktorý som si objednal ešte 27.novembra 2022 nedostal. Takže nemám čo hodnotiť čo sa týka tovaru. Snáď len to, že dodacie doby nekorešpondujú s tým, čo uvádzate pri objednávke.
    Mal by som najväčšiu chuť celú objednávku zrušiť a objednať tovar inde.

    Reakcia obchodu Bugy.sk

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za vzniknuté nedorozumenie, ale hneď po prijatí objednávky sme Vás informovali, že čakáme na doplnenie tovaru od dodávateľa. Mrzí nás dlhšia doba čakanie, pri vybavovaní Vašej objednávky.
    Ďakujeme za pochopenie.
    Za tím Bugy.sk Julka

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zavádzajúce informácie o dodaní ,skutočnosti je iná ako píšete

    Reakcia obchodu Bugy.sk

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za vzniknuté nedorozumenie. Informovali sme Vás, že vašu zásielku budeme posielať v iný termín.
    Bohužiaľ dodávateľ čakal na materiál na výrobu rebríka. Nakoľko neodhadli taký záujem o daný akciový produkt.
    Ďakujeme za pochopenie.
    Za tím Bugy.sk Julka

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Parfém vôbec nevonal ako mal.

    Reakcia obchodu Bugy.sk

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za vzniknuté nedorozumenie. Predávame iba originálne výrobky, v originálnom balení. Vy ste si objednali limitovanú verziu, ktorá má odlišnú vôňu od štandardnej vône, vtedy môžete nadobudnúť pocit, že parfém nevonia tak ako by mal.
    Ďakujeme za pochopenie.
    Za tím Bugy.sk Julka

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • neseriózny

    Reakcia obchodu Bugy.sk

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za vzniknuté nedorozumenie, ale nedopatrením Vám pri balení nebol zabalený jeden kus tovaru. Tento tovar sme Vám medzičasom dodatočne zaslali.Ešte raz sa ospravedlňujeme za vzniknuté nepríjemnosti.
    Ďakujeme za pochopenie.
    Za tím Bugy.sk Julka

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    nedodáva to čo som objednal
    za rozdiel v cene som čakal aspoň nejaký bónus

    Reakcia obchodu Bugy.sk

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za vzniknuté nedorozumenie, ale po vzájomnej dohode sme Vám produkt zamenili a rozdiel vo vami zaplatenej cene sme Vám poslali na Váš účet.
    Ďakujeme za pochopenie.
    Za tím Bugy.sk Julka