Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar bol doruceny a vsak s vadou reklamoval dom zle zositie jazyka a vsak reklamaciu neuznali kvoli spine na podrzke... Bosp obchod uz nikdy viac a kedze reklamacia uznana nebola obraciam sa na obchodnu inspekciu

    Nikdy viac

    Reakcia obchodu BOSP

    Vážený zákazník, obuv sme Vám posielali s týmto textom:

    V reklamačných podmienkach je to jasne uvedené: bod č. 18 – „Ak je predmetom reklamácie obuv, tak tú je potrebné dôkladne očistiť od akýchkoľvek hrubých aj malých nečistôt, ako aj od akýchkoľvek cudzích predmetov a chemikálií. Očistením obuvi sa rozumie nie len očistenie zvršku obuvi ale aj nečistôt, ktoré sú na podošve. Predajca nie je povinný preberať obuv na reklamáciu v takom stave, kde by mu vznikla povinnosť s čistením reklamovanej obuvi.“ V prvom rade tie topánky musí niekto zobrať do ruky, aby mohol posúdiť reklamáciu. Každé reklamované topánky postupujeme ďalej znalcovi v odbore na posúdenie chyby. Podľa stanoviska znalca musí tie topánky zobrať do ruky pracovník, ktorý bude ďalej manipulovať s obuvou v prípade opravy. Reklamácia ako taká nebola zamietnutá, keďže sa ešte nedostala k znalcovi na posúdenie. Obuv Vám bola vrátená len z dôvodu, že bola špinavá – na očistenie.

    Obuv k nám prišla druhýkrát očistená, po posúdení znalcom sme uznali reklamáciu a poslali sme Vám nový pár obuvi.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Dodanie rýchle
    • Arogantný prístup pri reklamácii
    • Nemožnosť dovolať sa do obchodu
    • Nepripúšťajú žiadnu diskusiu pri reklamácii

    Kúpila som si turistické topánky za 150,- eur, teda drahé. Avšak po skúške počas 3 hodín mi odrali obe nohy až do krvi. V Reklamačnom poriadku má obchod uvedené, že reklamované topánky nesmú byť nosené v exteriéri, no chyby turistických topánok určených na dlhodobé nosenie, sa nedajú identifikovať inak, než tým, že ich má človek dlhšie na nohe a prejde sa v nich aj po vonku. Ja som ich mala na nohách cca 3 hodiny a bola som s nimi len na terase domu a na pozemku domu. Aj po 5 dňoch odvtedy si nohy stále liečim, lebo ma tak veľmi odrali. Keď som tovar vrátila, volala som do obchodu, aby som to vysvetlila, no nikto mi nedvíhal. Následne mi prišiel arogantný mail, že moju žiadosť o reklamáciu zrušili, lebo po preskúmaní zistili, že topánky boli nosené v exteriéri a posielajú mi ich naspäť. Ja ich môžem akurát tak hodiť do koša, pre mňa sú nenositeľné. Toto sú už piate topánky, ktoré som od nich kúpila, všetky pomerne drahé, lebo veľa chodím do terénu. Z nich dve sa mi po necelých 2 rokoch rozpadli, ale nereklamovala som. Tieto som ale už reklamovala, lebo sa nedajú nosiť. Obchod si neváži ani stálych zákazníkov, a preto s nimi končím spoluprácu a obchod neodporúčam nikomu.

    Reakcia obchodu BOSP

    Vážený zákazník,

    vaša objednávka bola vybavená a odoslaná dňa 24.7.2024 a doručená Vám bola dňa 29.7.2024. V objednávke ste mali produkt obuv Taras Low Brown, veľkosť č. 40. V rámci nášho proklientského servisu ste dňa 30.7.2024 cez elektronickú žiadosť požiadali o výmenu tovaru (nie reklamáciu) za identický model v inej farebnej variácií Taras Low, veľkosť č. 40.
    Zásielka od Vás nám bola doručená a rozbalená dňa 5.8.2024, kde sme po následnej kontrole zistili a e-mailom informovali (vôbec nie arogantným), že na „vrátenej obuvi sú špinavé podrážky a topánky boli pravdepodobne skúšané v exteriéri. Z tohto dôvodu nemôže vyhovieť Vašej žiadosti na výmenu tovaru za iný model.“
    Je to štandardný postup v prípade, že neboli dodržané Obchodné podmienky pre prípad výmeny alebo vrátenia tovaru a preto nás nemilo prekvapila reakcia z Vašej strany a to formou zverejnenia negatívnej recenzie na sociálnych sieťach.
    Píšete, že "topánky som skúšala len na terase domu a po jeho pozemku, po dobu cca 3 hodín" a následne ďalej "obe nohy mi to neskutočne odrelo, ľavú až do krvi a doteraz si to liečim".
    Je to nepochopiteľné, lebo v Žiadosti na výmenu tovaru (nie reklamácií) ste do poznámky uviedli text: "Obe topánky na vnútornej strane päty veľmi odierajú hneď po prvých minútach nosenia."
    Samozrejme, že, keď pri skúšaní topánok pre zistenie správnej veľkosti má odierajú hneď po prvých minútach nosenia, tak ich predsa nebudem nosiť ďalšie cca 3 hodiny bez ich vyzutia.
    Obuv, ktorá bola nosená a skúšaná v exteriéri je z našej strany ďalej nepredajná, tak sme Vám ju museli vrátiť a žiadosť na výmenu tovaru zamietnuť. Je nám ľúto, ale pri porušení Obchodných podmienok sme museli takto postupovať.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nespokojnosť spray za cca 12 EUR a nefunguje. Nedalo sa použiť, pumpička nefunguje.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    ja som si nic neobjednal

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar nebol skladom

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Pekne spracovaný marketing

    Realita bohužiaľ nezodpovedá marketingovej prezentácii.
    Tabuľka doporučovaných veľkostí nesedí a ponúkaná výmena veľkosti je čisto teoretická - bola zamietnutá na základe veľmi malicherného dôvodu (nepravdivé tvrdenie o používaní v exteriéri)
    Nedoporučujem si objednávať podľa priloženej tabuľky veľkostí a pri skúšaní obuvi postupovať s maximálnou opatrnosťou (skúšať iba na koberci v obyvačke) aby Vám nezamietli výmenu

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 2 dni

    Tovar ktorý som si objednal (43,5) bol vyskladneny o 2 čisla menší a odpoveď z reklamačného som nedostal.Neda sa k vám dovolať. Tovar som vrátil poštou.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Topánky nepohodlné no strasne za celý môj život sa mi také niečo nestalo.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Tovar som si objedal na predfaktúru. Neprišla im informácia o tom ako sa úhrada s prefdaktúrou platí. Či mám čakať na nejakú predfaktúru alebo tovar uhradiť bez nej. Musel som sa sám doftípiť, že najprv mám tovar uhradiť bez akéhokoľvek dokladu-informáice zaslanej z Vašej strany. Tovar som uhradil ale nikto ma neinformoval či Vám došla moja úhrada. Musel som telefonovať do predajne. Ak niekomu pošlete 139 eur patrilo by sa aspoň informovať zákazníka, že úhrada bola Vami prijatá.
    • Doručenie. To je ďalší príbeh. Píšete, že tovar má byť doručený do dvoch dní. Čo v mojom prípade nebola pravda. Tovar som si objedal a uhradil vykonal v pondelok 27.11. a doručený mi bol vo štvrtok 30.11 do Alza Boxu. Čo sú 4 dni. Priznám sa mal som chuť zase Vám telefonovať, že kde sa to zaseklo. Píšem Vám to v dobrom, aby ste si zlepšili svoj prístup a mali viac spokojných zákazníkov. S úctou Ján Mika
  • Neodporúča obchod

    Žiadal som vystavenie dvoch faktúr, potom som žiadal opraviť aspoň tú faktúru ktorá mi bola vystavená. Doteraz som neobdržal žiadnu opravu faktúry. Žiadal som, aby ste sa mi ozvali telefonicky. Doteraz ma nikdy nekontaktoval. Som maximálmne nespokojný

    Reakcia obchodu BOSP

    Dobrý deň, žiaľ, po odoslaní objednávky už nie je možné meniť fakturačné údaje. Na túto skutočnosť je zákazník upozornený pri zadávaní fakturačných údajov v objednávkovom procese. Vami požadovaná zmena nie je možná aj z toho dôvodu, že ste danú objednávku uhradil formou platobnej brány GoPay - kartou. Platba je preto priradená k jednej objednávke a spárovaná s jednou faktúrou. Nie je možné z účtovného hľadiska jednu objednávku s prijatou jednou platbou rozdeliť objednávku na dve objednávky. Ale s týmto všetkým ste boli oboznámený. Za pochopenie ďakujeme.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Zásielka neobsahovala inpregnacny sprej bola nekompletná obuv len v krabici bez papiera bez návodu na ošetrenie obuvi

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Na internetovej stránke resp. Webovej stránke obchodu je prezentovaný tovar s GoraTex v tom zmysle že noha počas nosenia bude suchá ale až keď obdržíte tovar a prečítajte si záručné lehoty na tovar tak tam je že tento materiál vydržíš ledva 12 mesiacov aj záruka na tento materiál je len 12 mesiacov to je neakceptovateľné?!?!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar v e-shope bol uvedený skladom a reálne skladom vraj nebol....

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Komunikácia dobrá ale zasielkova služba vraj nebola schopná zabezpečiť doručenie a bosp zásielku zrusil

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Obuv nevhodná na zimné použitie , sneh , ľad , podrážka sa extrémne šmýka .

    Na druhý deň po zakúpení obuvy som sa šmykol v týchto topánkach a zlomil som si nohu, na dvoch miestach, až tak, že som musel absolvovať operáciu .

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ocelova špica tlačila
    • Podrazka sa na pate prebarala
    • Nedrzali nohu po stranach
    • Nekvalitne ponozky
    • Impregnacia nepouzitelna

    Chcu sa porovnavat s poprednymi vyrobcami topanok, ale kvalita je na velmi nizkej urovni.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Pekne usite, Vyzeraju kvalitne.
    • Topanky maju nizku vysku v oblasti prstov. Tlacia na spici. Vhodne len na uzke a nizke chodidla.

    Myslim, ze 60% dospelych muzov na SR nemoze vyhovovat ta topanka.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.