Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
Veľkosť ponožiek BOSP Winter socks 35-38 nesedí a pokojne by som ich nazvala podkolienkami.
BOSP Protišmykové návleky hill 35-42 sú skôr na veľkosť od 40 vyššie. Z mojich topánok veľkosť 38 sa jedna šmýkala dole a strácala som ju. -
Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Neodporúča obchod
- nikdy neplatte predom,tovar odovzdaju prepravnej spolocnosti a viac sa nestaraju...
tovar nedodany,uz preslo dva tyzdne,nekomunikuje s vami ani obchod ani prepravna spolocnost :(
Reakcia obchodu BOSP
Vážený zákazník, v objednávke ste nezadal popisné číslo. Ak ste si dal ulicu tak sa predpokladá, že na tú ulicu sa zásielka doručí a popisné číslo je v tom prípade detail. Ak ste chcel obuv doručiť do práce, mohli ste si zadať adresu svojej práce. Prípadne pick up point a balík si vyzdvihnúť tam. Je logické, že údaje ktoré zadáte Vy, následne posunieme kuriérovi. Určite nie je v našom záujme robiť problémy naším zákazníkom, a tak isto ani kuriér nemá snahu nedoručiť balík. Ak Vám obuv stále neprišla, znamená to, že na depe sa čaká na inštrukcie (čiže nedohodli ste sa s kuriérom Vy, a ani ste nám nedal inštrukcie ktoré by sme posunuli ďalej) a ak neprídu, tak najneskôr do 7 pracovných dní sa k nám obuv vráti a my Vám vrátime peniaze. Platba kartou je spoľahlivá, a v prípade sporu jednoducho dohľadateľná vec. Komunikujeme so zákazníkmi, odpoveď o postupe ste dostal v správe dňa 10.9.2021"
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- tovar mam dalsi predaj a ziadna zlava
Reakcia obchodu BOSP
Dobrý deň, Vážime si každý jeden poznatok od našich zákazníkov, ktorí si dajú tú námahu a napíšu nám cez hociktorý kanál svoje skúsenosti či už s produktom alebo eshopom. Avšak Vy ste požadovali veľkoobchodnú spoluprácu, čo s naším eshopom absolútne nesúvisí. Nákup cez eshop (aj keď 5 a viac párov) neznamená veľkoobchodnú spoluprácu. Oboznámili sme Vás, že nové veľkoobchodné spolupráce neuzatvárame a to hlavne z toho dôvodu, že nie sme schopní vyrobiť množstvá, ktoré by pokryli naše vlastné potreby. Tento krok vytvoriť objednávku a dať nám negatívnu recenziu len kvôli spomenutému problému, myslíme si, že je dosť zákerný. Ak už budeme niekedy otvárať nové spolupráce, o takýchto partnerov určite nemáme záujem.
-
Neodporúča obchod
- prehľadná stránka
- materiál vyzeral kvalitne
- iné očakávania
Hovorím len za seba a za typ topánky kt. som si objednal: BOSP Ural Pro 41, S19215_001. Veľkosť topánky celkovo bola dobrá ale malíček na pravej nohe som mal príliš stlačený. Ten istý problém som mal aj u veľmi kvalitných topánok od inej značky takže ma to až tak neprekvapilo. Na spracovaní vidno, že nieje komerčné a cítil som za tým ľudskú prácu. To bola v mojom prípade skôr nevýhoda lebo som dostal topánku, na akú niesom zvyknutý. Ohyb v členku vytŕčal do strán a vyzeralo to trocha zvláštne, nie ako iná treková obuv od známych značiek. Materiál aj topánka vyzerali kvalitne, to áno.. ale ten ohyb + tlačenie malíčka ma nepresvedčili. Musel som ich vrátiť.
-
Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.
-
Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.
-
Neodporúča obchod
- Na stránke uvádzali iné parametre, než aké výrobok obsahoval, čo ma viedlo k vráteniu tovaru odmiei zaplatiť poštovné.
- Nepresnosť kontaktných údajov.
Reakcia obchodu BOSP
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu recenziu, hneď v prvom maily ste uvádzali, že nám obuv vrátite a my Vám vrátime peniaze. Reálne ste nám obuv aj poslali a my sme Vám vrátili peniaze. Na stránke bol chybne uvedený popis podošvy obuvi za čo sme sa Vám ospravedlnili a hneď sme to na stránke opravili. Na faktúre ste mali správne fakturačné údaje na vrátenie tovaru, vychádzali ste z pečiatky kde bolo uvedené správne PSČ ešte z čias kedy fungoval bývalý závodný podnik Jas Bardejov a kde sídli aj naša spočnosť. Doteraz s tým nebol žiaden problém. Na faktúre je podstatný podpis a nie pečiatka, ktorá slúži len v rámci vnútroponikových procesov. Ale pre takéto prípady do budúcna už budeme používať novú pečiatku. Stále ak nastane nejaký problém pri nákupe tak sme prístupní to vyriešiť k zákaznikovej spokojnosti. Pevne veríme, že Vás táto skúsenosť neodradí od ďalšieho nákupu. -
Neodporúča obchod
Prvorade cakal som, ze zimna vojenska obuv sa nesmyka. Lepsie povedane, ze nezhucim na prvom lade, ako by som mal zelezne podrazky.
Druhorade kazdy mame nejaku tu nohu.
- Pride mi dlzka snurok ako slovensky realny rozpocet na
zdravotnictvo. T.j. snurka mi nevyjde na cele kanady a teda 2
najvrchnejsie rady nezaviazem, lebo nie je cim. Teda nechutne kratke
snurky.
- Topanka sa postupne prispôsobuje, ALE pride mi, ze podrazka by
mala byt o nieco sirsia
Potom ako som si objednal tovar, naskocila zlava, keby som chcel byt vydra, tak vratim tovar a objednam si cez zlavu (najmä po tom co som zhucal na lade a musel som si dokupit protismykove gumenne navleky). Prajem si len, aby to bola len nahoda.Reakcia obchodu BOSP
Zdravíme Vás, ďakujeme za postrehy, každý poznatok nám pomáha zlepšovať sa v produktoch aj v službách zákazníkom.
Takže, poporiadku:
1) šmýkanie sa na ľade - z našich poznatkov sa na ľade šmýka akákoľvek podošva. Môže byť, že niektorý výrobca použije mäkšiu zmes gumy aby eliminoval pošmyknutie, no nedá sa tomu zabrániť. Výnimkou sú podošvy vyslovene na ľad, ktoré obsahujú špeciálne plochy, ako napr. kovové výstupky, alebo nový ARCTIC GRIP systém od VIBRAM ktorý už testujeme. Zimná vojenská obuv má byť pevná, zateplená do istej miery. Podošva je taká aby bola vhodná do terénu, poskytovala útlm energie pri došľapovaní, ale zároveň poskytovala oporu pri ťažkom náklade a samočistiaci dezén aby sa nenabaľovalo blato. Samozrejme, tých požiadaviek na obuv je mnoho, už len z pohľadu certifikačného procesu, no a ďalšie podľa požiadaviek zákazníka.
2) šírka podošiev - tá nijako nevplýva na komfort v obuvi. Je pravda, že je potrebné obuv nosiť aby si noha sadla. Pozdĺž celého chodidla je na plastovej výztuži (tzv. napínacej stielke) vrstva EVAc v hrúbke 4 mm ktorá sa tvaruje. Zo skúseností z testovania to trvá cca 6 hodín nepretržitej chôdze.
3) krátka dĺžka šnúrok - stáva sa to, je to jednoznačne naša chyba, takéto veci riešime bezodkladne a šnúrky vieme poslať - ak dostaneme od zákazníka info. Nemáme dôvod nevychádzať zákazníkovi v ústrety. Denne sa vyrobí cca 1000 párov obuvi ktoré prechádzajú cez 250 párov rúk - tým že je tu silný vplyv ľudského faktora, stane sa to.
4) ohľadom zliav neviem ako sa vyjadriť. Poviem pravdu, náš eshop nie je dlho na trhu a jedinú zľavu ktorú sme doteraz mali, bola práve "black friday". Rozhodli sme sa skúsiť zapojiť sa do tohto zľavového víkendu na poslednú chvíľu, a zákazníkov sme informovali deň vopred.
AK by ste Mali otázky alebo dotazy, pokojne nás kontaktujte. Cez sociálne médiá Facebook alebo Instagram, alebo mail [email protected]. Ochotne poradíme k Vašej spokojnosti či už pred nákupom, alebo po ňom. -
Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.