Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- Super ceny
-
Odporúča obchod
OK
-
Odporúča obchod
- Super
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 4 dni
- Cena a rychlost
-
Odporúča obchod
- ... všetko o.k. ...
-
Odporúča obchod
- best cena
nie sú vždy najlacnejší (aj keď v tomto prípade boli) , ale ak sú medzi prvými tak vždy preferujem nákup u nich
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 4 dni
Bol to 1 nákup a veľká spokojnosť
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- dobrá cena
-
Odporúča obchod
Rýchle dodanie
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
- Najlepšie ceny
- Najlepšia doprava
- Dodržiavanie termínov dodania
Najlepší internetový obchod, ktorý drží ceny najnižšej úrovni a stojí si za tým vo sľúbi telefonicky.
-
Neodporúča obchod
- Bez problémov zrušili objednávku
- Všetci, čo ste si objednali cez službu Premium v domnení, že je to poštovné zadarmo - NIE JE TO TAK. V skutočnosti ste si tovar len prenajali a nie ste jeho majiteľmi, ČO JE SPOMENUTÉ LEN V OBCHODNÝCH PODMIENKACH, KTORÉ MAJÚ !!!89 NORMOSTRÁN.!!!
- Ak bude obchod argumentovať tým, že si každý má možnosť vybrať a všetko je v OP - NIE JE TO TAK. Podľa zákona by mala byť služba jasne a zrozumiteľne vysvetlená už v procese objednávky, navyše ak na ňu nekliknete pri poštovnom, donúti vás ju vybrať pri procese platby ako jedinú platobnú metódu okrem prevodu na účet.
- Stratil som zbytočne kopu času - keby mi boli normálne napísali, že bez Premium sa nedá objednať, tak by som to neriešil a išiel ďalej. Zbytočné vyhováranie a zavádzanie určite nikoho nepoteší.
Bohužiaľ som sa nechal nalákať na výhodné ceny kategórie outlet a objednal som tovar. Potom som si však z dlhej chvíle prečítal OP a zistil, že som si ho nekúpil, ale prenajal. Z tohto dôvodu som im napísal email s tým, že by som rád zmenil objednávku na takú, aby bola bez služby Premium, a teda aby som sa stal majiteľom tovaru, pričom som uviedol, že nemám problém doplatiť náklady na poštovné a balné a ak bude treba, tak aj DPH (opäť to nie je nikde uvedené, ale pri službe Premium obchod prenájmom tovaru obchádza platbu DPH).
Tu sa ale predtým milá komunikácia zmenila na vyhýbavé odpovede. Dostal som odpoveď, že jediná možnosť je objednávku zrušiť a tovar objednať znova - citujem inštrukcie:
" V prípade záujmu o tento produkt prosím sledujte sekciu outlet, malo by sa tam dané zariadenie v nasledujúcich minútach zobraziť."
Refreshoval som stránku asi trištvrte hodinu a nestalo sa tak, preto som sa na nich opäť obrátil s otázkou, kde je problém. Na to prišla odpoveď:
"nakoľko pridávanie produktov je ovládané systémovo, nevieme Vám poskytnúť dopredu informácie o zobrazení produktov. "
Na produkte som mal už predtým strážneho psa plus som zo zvedavosti nastavil externý server, ktorý sledoval zmeny na ponuke webu - do dnešného dňa nebol produkt opätovne pridaný do ponuky.
KLAMSTVÁ A ZAVÁDZANIE V EMAILOVEJ KOMUNIKÁCII:
Poslali mi aj mail vystihujúci výhody služby Premium. Problém však je, že ten mail bol V ROZPORE s ich vlastnými Obchodnými podmienkami.
EMAIL: "Napriek tomu, že sa jedná o formu prenájmu nie ste v užívaní zariadenia nijako obmedzovaní, môžte ho podľa vlastného uváženia predať či podarovať ďalej, zariadenie od Vás nebudeme žiadať v budúcnosti vrátiť."
Z OBCHODNÝCH PODMIENOK:
"5.9 Nájomca nie je oprávnený Predmet nájmu scudziť, založiť, prenajať, požičať inej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Prenajímateľa."
"5.13 Nájomca je povinný informovať Prenajímateľa o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa Predmetu nájmu a Služieb, ktoré môžu mať zásadný význam pre užívanie Predmetu nájmu a riadne poskytovanie Služieb. Predovšetkým je Nájomca vždy do 15.02. každého kalendárneho roka trvania Zmluvy povinný informovať Prenajímateľa o technickom stave Predmetu nájmu podľa stavu ku koncu predchádzajúceho kalendárneho roka, a to vyplnením online formulára, ktorý sa nachádza na Webe, alebo vytlačením a doručením vyplneného formulára na adresu Obchodného zástupcu." - NA WEBE ŽIADEN FORMULÁR ANI NIE JE
12.1 "V rámci posledného 13. mesiaca trvania Zmluvy sa Nájomca môže rozhodnúť, či Zmluvu ukončuje a vtedy musí buď vrátiť Predmet nájmu Prenajímateľovi alebo si Predmet nájmu odkúpi za aktuálnu cenu Predmetu nájmu (AC). "
Snáď ani nemusím písať o tom, že ak máte predmet prenajatý, podľa zákona nemusia akceptovať vrátenie tovaru do 14 dní bez udania dôvodu či vybaviť reklamáciu do 30 dní - je to na ich dobrej vôli.
ZAMYSLENIE K POSLEDNEJ ODPOVEDI:
Tento text bol objektívnym zhrnutím mojej objednávky, názor si urobte sami, avšak ešte by som sa rád vyjadril k vnútornému fungovaniu eshopu. Napadá mi len niekoľko možností, ako interpretovať poslednú odpoveď, ktorú som dostal a neviem, ktorá možnosť je horšia.
1) Eshop v skutočnosti ovláda 100% automatizovaný systém, nad ktorým nemá kontrolu ani správa eshopu, takže systém si môže robiť čo chce a nikto nemá žiadny spôsob, ako doň zasiahnuť, iba ak stornovaním objednávky. Na prvom mieste je teda všemocný systém, jemu podliehajú zamestnanci a až niekde na poslednom mieste je zákazník.
2) Objednávku nezmenili a produkt opätovne nepridali zámerne, pretože bez služby Premium sa v skutočnosti z toho eshopu ani nedá objednať.
Tak či onak, možno keby som si nebol prečítal OP, tak by som nebol o ničom vedel a s objednávkou by som bol spokojný - ja by som ako zákazník benefitoval z priaznivej ceny a oni z predaja bez DPH. Otázkou však je, či tých pár ušetrených eur stojí za tú neistotu a s touto otázkou by som rád aj uzavrel túto "recenziu" - nech si to každý zodpovie sám za seba.Reakcia obchodu Bestcena.sk
Dobrý deň p. Andrej
v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za recenziu.
Po Vašej požiadavke o zrušenie služby „Prémium“ vo Vašej objednávke sme Vás informovali, že takto vytvorenú objednávku už žiaľ v systéme nie je možné zmeniť. Z tohto dôvodu ste súhlasili so stornovaním predmetnej objednávky. Nakoľko po stornovaní sa produkt automaticky opätovne objaví v ponuke na stránke, informovali sme Vás v dobe, kedy bola stornovaná, aby ste mali možnosť vytvoriť si na dané zariadenie novú objednávku, už podľa Vášho želania – bez služby „Prémium“. Po stornovaní predmetnej objednávky v systéme však pravdepodobne došlo k jej priradeniu k inej objednávke, z dôvodu čoho tovar nebol opätovne zobrazený na stránke.
Keďže priradzovanie produktov nevieme ovplyvniť, chceli by sme sa Vám ospravedlniť za vzniknuté komplikácie.
V prípade nejasností, alebo ak by ste čokoľvek potrebovali, sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected].
Ďakujeme.
S pozdravom Bestcena.sk -
Odporúča obchod
Top eschop, top telefón za super cenu,
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
- Rýchle doručenie
-
Odporúča obchod
- Komunikácia 100%
- Balenie 100%
- Celková spokojnosť 100%
- žiadna
-
Odporúča obchod
spolahlivy e-shop,dobra komunikacia,rychle dodanie tovaru
-
Odporúča obchod
- cena
-
Odporúča obchod
- Výborná komunikácia s obchodom
- Rýchla dodávka tovaru
- Neviem o žiadnej
Rozhodne odporúčam obchod
-
Odporúča obchod
- Rýchle dodanie, spokojnosť
-
Odporúča obchod
- Len odporúčam.
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
- Cena
- Rýchlosť dodania
- Komunikácia
- Pri vrátení tovaru do 14 dní z dôvodu vady výrobku by mohli preplácať aj kuriéra
Tovar som v lehote 14 dní vrátil nakoľko bol chybný. Komunikácia ohľadom vrátenia super. Všetko prebehlo v poriadku.