Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Odporúča obchod

    90 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Dobré ceny,
    • Prémiové služby zadarmo, aj keď tie ešte nemám vyskúšané
    • Kvalitný tovar v originálnom zapečatenom balení.
    • Stránka nedáva možnosť založiť si účet, sledovať objednávky, ukladať tovar do obľúbených položiek, sledovať cenu.
    • Trošku dlhšia čakacia doba ale nič hrozné

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Ďakujeme za Vašu objednávku aj kladné hodnotenie našich služieb. Veríme, že s nimi budete spokojný.
    Rovnako ako celá rada našich zákazníkov.

    team Bestcena.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • rýchle spracovanie objednávky
    • dodanie tovaru obratom

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Teší nás Vaša spokojnosť. Ďakujeme.

    team Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Objednávka 16.1.2020, termín doručenia mal byť 2-3 dni, 21.1.2020 som kontaktovala obchod v akom stave je moja objednávka. Dostala som odpoveď, že pravdepodobne do 24.1.2020 bude tovar zaslaný. Keďže som tovar potrebovala skôr, musela som objednávku zrušiť.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Petra,

    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za recenziu.

    Za vzniknutú situáciu sa Vám ospravedlňujeme. Aktuálne odstraňujeme komplikácie, vinou ktorých došlo k omeškaniu expedície niektorých objednávok. Spravíme všetko pre to aby sa podobná situácia v budúcnosti neopakovala.

    Za prípadné komplikácie sa Vám ešte raz ospravedlňujeme.

    V prípade nejasností, alebo ak by ste čokoľvek potrebovali, sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected].

    Ďakujeme.

    S pozdravom Bestcena.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Rychle dodanie
  • Odporúča obchod

    100 %

    • Vzdy som tovar dostal aký som objednal
    • Super jednanie
    • Super zabalené

    Bestcena jedna na vysokej urovni

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Ďakujeme za Vašu objednávku aj kladné hodnotenia. Snažíme sa na našom zákazníckom servise pracovať.

    team Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    Tovar som ani po 10 dňoch nedostala.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Overený zákazník,

    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za recenziu.

    Ospravedlňujeme sa Vám za zdržanie expedície Vašej objednávky. Vinou chyby na našich skladoch sa doba dodania predĺžila. Aktívne pracujeme na odstránení tohoto problému.

    Za prípadné komplikácie sa Vám ešte raz ospravedlňujeme.

    V prípade nejasností, alebo ak by ste čokoľvek potrebovali, sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected].

    Ďakujeme.

    S pozdravom Bestcena.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Cena, komunikacia
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Rýchle vyhľadávanie a dodanie tovaru
  • Odporúča obchod

    60 %

    • Prišlo to
  • Odporúča obchod

    90 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • dobra cena
    • rychla expedicia
    • o kazdom kroku vybavenia som bol informovany mailom, nemusel som kontrolovat niekde na stranke
    • dorucenie tovaru kurierskou sluzbou (pisali, ze som nezdvihal, pritom mi kurier ani nevolal), tovar som dostal tym padom az o dva dalsie dni

    jediny maly zadrhel bol s kurierskou spolocnostou, nejako sme sa nevedeli nakontaktovat a dodanie sa natiahlo o tri dni...inak bolo vsetko v uplnom poriadku.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Využívame služby PPL / InTime, ktoré sú dlhodobo dobre hodnotené. Mrzí nás mierne komplikácie s dodaním, ale veríme, že budete spokojný. Ďakujeme za Vaše hodnotenie.

    team Bestcena.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Máte nevyriešené presmerovacie linky na vaše často kladené otázky. Máte tam veľa možnosti ale žiadna nepresmeruje na odpoveď, vždy na vašu hlavnú stránku.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Obchod neodpovedal na mail, po telefonickom hovore bola dodacia lehota az 8 dni

    Telefon som objednaval na zaklade dodacej lehoty 2-3 dni, pretoze som potreboval vycestovat a nemohol som cakat 8 dni, ktore mi po telefonickom hovore upresnila slecna na linke.Poziadal som o stornovanie nakupu, v com mi okamzite vyhoveli.Kedze som platil online ceskou kartou a spat mi poslali platbu v eurach, nakoniec som mal stratu 600Kc, ziaden telefon a zlu skusenost.Obchod slubuje dodacie lehoty, ktore nedokaze splnit a tym zavadza zakaznika.Zlata Alza.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Rajmund Pellionis

    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za recenziu.

    Vašu objednávku sme zaevidovali dňa 1.1.2020 po 13:00 hodine. Pre tieto objednávky je uvedená dodacia doba 3-4 pracovné dni. Vaša objednávka bola štandardne spracovávaná, až bola dňa 3.1.2020 na základe Vašej požiadavky stornovaná a platba Vám bola štandardným spôsobom ihneď vrátená.

    Za prípadné komplikácie sa Vám ospravedlňujeme.

    V prípade nejasností, alebo ak by ste čokoľvek potrebovali, sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected].

    Ďakujeme.

    S pozdravom Bestcena.sk

  • Odporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • cena a rychlost vybavenia zasielky
    • produkt nemal velmi dobry popis, cize to bolo trochu prekvapenie co doslo. obrazok bol tiez iba ilustrativny

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Ďakujeme za Váš podnet. Zlepšíme popisy i fotografie.

    team Bestcena.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Spoľahlivý a svedomitý obchod
    • Nepoznám

    Spoľahlivý partner pre nákupy v e shope

  • Neodporúča obchod

    dodacia doba bola TRI DNI, ŽIAĽ oznámili mi , že o 12 dní, Takže ... STORNUJEM objednávku
    Zaplatené už majú, ale zatiaľ NIKTO NEREAGOVAL na moje maily..

    Myslím, źe je kopu ďaľších obchodov ktoré tovar ponúkajú ... a neťahajú zákazníkov za nos...

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Overený zákazník

    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za recenziu.

    Na základe informácií obdržaných z našich skladov o zdržaní Vašej objednávky Vám bol zaslaný informačný e-mail z nášho systému s upozornením, že expedícia uvedenej objednávky sa predĺži o 1 – 2 pracovné dni. V tomto e-maily nebola spomenutá uvedená lehota (12 dní).
    Váš e-mail so žiadosťou o zrušenie predmetnej objednávky bol obdržaný dňa 30.12.2019 po pracovnej dobe a Vaša požiadavka bola vybavená našou pracovníčkou nasledujúci pracovný deň. Platba Vám bude obratom vrátená akonáhle nám bude z Vašej strany poskytnuté číslo účtu potrebné pre uskutočnenie transakcie.

    Za zdržanie vo vybavovaní Vašej objednávky a s ním spojené komplikácie sa Vám ospravedlňujeme.

    V prípade nejasností, alebo ak by ste čokoľvek potrebovali, sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected].

    Ďakujeme.

    S pozdravom Bestcena.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    ok.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Rýchle doručenie, dobrá informovanosť, tovar bol dobre zabalený

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Ďakujeme za Vašu objednávku aj hodnotenie.

    team Bestcena.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Rýchlosť a komunikacia z obchodom
    • Nič
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • najlepšia cena
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • spoľahlivosť
    • dobrá komunikácia
    • informovanie o stave doručenia tovaru