Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Obchod ok ale tovar nebolo mozne zlozit museli sme volat odbornika neoznace komponenty zly popis

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neschopná .neprijemna pani
    • Neschopná ,nepríjemná pani
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar, bol vraj poskodeny a tak mi nebol dodany, objednavka zrusena zo strany obchodu , ale aspon zavolali z obchodu aby som zbytocne nesla si tovar vyzdvihnut.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Neviete, či kúpite kvalitný výrobok. Ja som to šťastie nemal. Problémy, ktoré súvisia s výmenou kreslá neprajem nikomu.

    Bez komentára. Nebol som spokojný s kvalitou výrobku. Pre konštrukčné chyby ho nebolo možné zložiť.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Objednávka bola v poriadku, len tovar prišiel od dopravcu už v deravej krabici, kde mohol byť poškodený tovar ale vyzerá že je ok. Ale skriňa ktorá bola objednaná, za mňa kvalita veľmi slabá a návod na montáž otrastný. Poskladať tu skriňu bez poškodenia je až nadľudský výkon.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Ak chcete kompletný výrobok, nedá sa objednať celý cez eshop. musite ist do kamennej predajne, doobjednať a este aj zaplatiť dopravu, alebo si to odviesť osobne. Navyše 6 týždňov dodacia lehota. Takže nekompletný výrobok máte ešte 6 týždňov doma.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Jedna skriňa bola rozbitá mala zlomený okraj dosky. Chcel som vymeniť za druhý kus. Najskôr mi pani povedala, že mi to vymenia, naložil som do auta a na ceste do Aska mi pani volá, že sa to nedá, pretože som to objednal cez echop. Ďakujem tej pani , že mi ušetrila čas a 60 km. Musím to reklamovať do eshopu. Mňa ako zákazníka nezaujíma či to bolo cez eshop , alebo som to vyzdvihol na predajni. Pre mňa je to jeden obchod. Keby im skutočne záležalo na spokojnosti zákazníka, tak to vymenia a riešia si to interne.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dodacia lehota 5-15 týždňov
  • Neodporúča obchod

    100 %

    tovar prisiel poskodeny.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • objednavku zrusili rychlo aj si rychlo strhli peniaze
    • ubehol tyzden a peniaze nemam este spet
    • ine eshopy dokazu vratit peniaze behom 1-2 dni od vratenia/zrusenia objednavky
  • Neodporúča obchod

    70 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • doprava zdarma v isty den nakupu
    • postel dodnes nezlozena, lebo navod neprehladny a nepouzitelny
    • chyba videonavod ,kedze postel ma milion skrutiek a casti
  • Neodporúča obchod

    20 %

    S mojou nedávnou návštevou predajne Asko v Nitre nie som spokojná. Síce som kupovala len malý tovar, ktorý podľa webovej stránky táto predajňa mala skladom, na celej ploche sa tovar nenachádzal. Personál, ktorý ho so mnou hľadal mi na to povedal:"viete, ak to máme niekde zaskladnené, nikto vám to hľadať nepôjde." Hovorím si fíha. Skúsim to teda objednať online s doručením do tejto prejde. Asistentka predaja povedala, ze to môžem, avšak ak sa potvrdí to, čo si myslela, nikto mi tovar hľadať nepôjde a jednoducho mi zrušia objednávku. Tak aj bolo. Po 3o minútach mi zavolali, že moju objednávku rušia, pretože tovar je nedostupný. A to aj napriek tomu, že web ho stále písal ako dostupný. Tak v tomto obchode asi niečo nefunguje celkom správne. Bohužiaľ, možno aj preto tam okrem mňa neboli iní zákazníci.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar objednaný cez internet s osobným vyzdvihnutím v predajni. Prišiel mi mail, že tovar je pripravený na vyzdvihnutie v predajni. Na druhý deň som išla do predajne vzdialenej 26 km, kde mi povedali, že sa tam taký tovar nenachádza. Tovar má byť k dispozícií po týždni.

    Reakcia obchodu ASKO NÁBYTOK

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši objednávku a za zpětnou vazbu formou dotazníku spokojenosti.
    Přijměte od nás omluvu za vzniklou systémovou chybu, ke které došlo po obdržení objednávky.
    Věříme, že Vaše další zákaznická zkušenost v naší společnosti bude pozitivní.
    S pozdravem
    Vaše ASKO - NÁBYTEK

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Sluzba osobne vyzdvihnutie ma zjavne velke nedostatky.Nezaujem riesit vzniknuty problem,taktiez problem s vratenim vsetkych penazi

    Reakcia obchodu ASKO NÁBYTOK

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za nákup ve společnosti ASKO NÁBYTOK a poskytnutou zpětnou vazbu formou dotazníku. Velmi si toho vážíme.
    Omlouváme se za negativní zkušenost s nákupem. Věříme ,že Vaše další zákaznická zkušenost v naší společnosti bude pozitivní.

    S pozdravem

    Vaše ASKO - NÁBYTOK

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Došiel nám nekvalitný tovar. Nedal sa poskladať, nakoľko v ňom boli zlé komponenty, ktoré sme si museli dorobiť.

    Reakcia obchodu ASKO NÁBYTOK

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši objednávku a za zpětnou vazbu formou dotazníku.
    Velmi se omlouváme za vzniklou situaci, která bohužel může nastat.
    Doporučujeme Vám obrátit se na naše reklamační oddělení, kde Váš problém v co nejkratší době vyřeší.
    Doporučujeme vyplnit reklamační formulář na našich stránkách:
    https://www.asko-nabytok.sk/reklamacie
    S pozdravem
    Vaše ASKO - NÁBYTOK

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Široký sortiment
    • Nemožnosť rýchleho riešenia reklamácie
    • Neochotní ľudia na reklamačnom oddelení
    • Tovar dodaný v nepoužiteľnom stave
    • Dodávajú tovar iba pred prvé vchodové dvere.
    • Dovoz robí iba šofér bez závozníka

    Absolútna nespokojnosť. Tovar prišiel v demonte. Nebola žiadna možnosť ho skomplwtizovať pretože chýbali dielce. Chýbal návod v slovenskom alebo českom jazyku. Komunikácia s reklamačným oddelením - jedna veľká katastrofa. Neochota, arogancia, povýšenosť. Riešenie problému naťahujú zrejmä s cieľom uplynutia 14-dňovej lehoty na odstúpenie od kúpnej zmluvy.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nepáči sa mi komunikácia online e-shopu s obchodom. Nie sú prepojený a pri objednávke online a vyzdvihnutí osobne nastane nedorozumenie.
    1. Moja objednávka nebola ani nachystaná a osobne na predajni nemali o nej ani info ! Pritom mne už prišiel e-mail že je nachystaná a pripravená k vyzdvihnutiu.
    2. Keď som prišla na predajňu nemali ani presný počet kusov objednaného tovaru na sklade ako som uviedla v objednávke ! Požiadala som pracovníčku na storno objednavky a rozhodne obchod neodporúčam.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Na predajni mi bolo vysvetlene aby som si nabytok objednal z domu vraj to bude vybavene skor a dovezu mi to az domov nakolko predajna nema vozidlo na rozvoz tovaru a musel by som platit sukromneho prepravcu...
    • Tovar mi prisiel poskodeny...spracoval som reklamaciu cez emailovu adresu...nedostal som ziadnu spatnu odpoved o prijati reklamacie...
    • Dlha cakacia doba na tovar...ak ho nema Asko na sklade tak ho dorucia od 5 do 7 tyzdnov...
    • Tovar v akcii nemaju na sklade je len na objednavku do 5 az 7 tyzdnov...nerozumiem potom na co je akcia ked tovar nemaju

    Nevyhoda pri objednani tovaru je dlha cakacia doba 5 az 7 tyzdnov...tovar prisiel poskodeny...reklamacia sa zatial nepodarila vyriesit...

  • Neodporúča obchod

    • Návod k skladaniu nábytku je veľmi dobre prepracovaný.
    • Veľmi kvalitne zabalený
    • Kvalita nábytku je katastrofálna
    • Cena nábytku ani z ďaleka neodráža kvalitu
    • Neodporúčam používať výrobok, nábytok spĺňa len dekoračné účely.
  • Neodporúča obchod

    80 %

    • Rychle dodanie, dobra cena
    • Nekvalita prevedenia