Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Neodporúča obchod
- Dlha dodacia lehota. Tovat som zatial nedostal.
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 deň
- Tovar prišiel poškodený
Tovar sa má pred expedovaním kontrolovať v obchode čo sa zrejme nestalo lebo na kultivátore ktorý som si objednal bol zlomený plastový kryt.
Reakcia obchodu arco.sk
Dobrý deň,
na toto sa ťažko reaguje, nakoľko sme o vzniknutom probléme nevedeli a dozvedeli sme sa o ňom až odtiaľto.
Vôbec vám nerozumieme. Je to ako keď sedíte u lekára, bolí vás koleno a nepoviete to lekárovi ale potom vonku ľuďom v čakárni.
Takéto situácie sa stávajú, tovar sa môže poškodiť počas prepravy a vieme ich riešiť výmenou dielu, alebo zariadenia.
Len je potrebné to oznámiť.
Vaše ARCO.sk -
Neodporúča obchod
- Dopravca poslal správu o doručení,čo bez vysvetlenia nedoručila pritom celý deň som doma čakal.Tak som to zrušil
Reakcia obchodu arco.sk
Dobrý deň,
tovar bol odoslaný v deň objednávky a na druhý deň doručovaný. Balík ste si cez sms presmeroval na depo DPD a následne vôbec neprevzal. Vynaložili sme prostriedky na doručenie tovaru k vám a museli sme uhradiť aj tie pri vrátení balíka. To myslím stojí za zamyslenie sa. Tu je rozpis pohybu na vašej objednávke. Doručenie na druhý deň od objednania:
24.01.2021 10:19:19 Prijatá objednávka
24.01.2021 10:23:40 Objednávka potvrdená
24.01.2021 14:30:17 Objednavka sa expeduje
S pozdravom ARCO.sk -
Neodporúča obchod
Celkovo váš portál je o ničom
Reakcia obchodu arco.sk
Dobrý deň,
Ďakujeme za Vaše hodnotenie. Snažíme sa neustále zlepšovať, čo potvrdzuje nasadenie nového eshopu v priebehu februára 2021. Bude zodpovedať moderným potrebám zákazníkov a bude poskytovať maximálny rozsah dostupných služieb v tomto segmente.
Veľkú radosť nám robí, keď dostávame spätnú väzbu od ľudí, ktorý rozumejú problematike a dokážu nás posúvať.
Vaše ARCO.sk -
Neodporúča obchod
Zboží uváděné skladem nebylo.
Reakcia obchodu arco.sk
Dobrý deň,
Ďakujeme za Vaše hodnotenie, no tovar dodávame výlučne v rámci SR, čo je uvedené aj vo VOP:
8.6 Tovar dodávame výlučne na území Slovenskej republiky. Zvlášť to platí počas vianočných sviatkov, keď bol problém doručovať tovar na území SR.
S pozdravom ARCO.sk -
Neodporúča obchod
- Vobec neodporucam, vysoka cena, nízka kvalita, uplne zly rozmazany obraz, vysielacku som reklamovala, prisla mi nová, este horšia. Následne som aj tu vrátila a ziadala vratenie peňazí
Obchod super nemal problem s reklamáciou
Reakcia obchodu arco.sk
Vážená pani,
tovar, ktorý ste si objednala ste ani neobdržala, nakoľko ste stornovala objednávku pred jej odoslaním. Predmetom nákupu nebola vysielačka ako píšete.
Dátum zmeny Stav objednávky
03.11.2020 15:48:54 Prijatá objednávka
03.11.2020 15:51:47 Objednávka potvrdená
03.11.2020 16:01:14 Stornovaná objednávka
Odporúčame vám písať recenzie tam kde ste nespokojná a nie tam kde sa ráno zobudíte.
S pozdravom ARCO.sk -
Neodporúča obchod
- Tovar(svietiaci betlehem) bol pokazený, plesní y. Po obdržaní tovaru hneď som písala mail dodávateľovi a stále čakám na ich odpoveď (už týžden)...
Reakcia obchodu arco.sk
Dobrý deň,
do dnešného dňa sme obdržali žiadnu vašu požiadavku. Plesnivý tovar nepripadá do úvahy je to elektronické zariadenie, ktoré sa musí skladovať za primeraných podmienok. Nepredávame potraviny, kde sa vyskytuje pleseň. Tovar môžete v lehote 14 dní vrátiť bez udania dôvodu.
ARCO.sk -
Neodporúča obchod
tovar stale nemam co mam hodnotit...
-
Neodporúča obchod
Osobne nemam az taku dobru skusenost. V popise mal arco.sk, ze ak si zelame dohodnut dodanie zasielky na konkretny den a podobne, treba to napisat do poznamky a dohoda nasledne prebehne. Napriek tomu, ze som tak spravila, nik ma nekontaktoval, az kurier, ked bol uz s tovarom takmer u mna doma. Akurat v den, ktory som bola mimo mesto, cize ma stalo dost sil zmenezovat prebranie tovaru. Navyse, pri sposobe platby som tiez uviedla moznost dobierky, kde bolo vyslovene napisane, ze idealne preferuju platbu kartou kurierovi, nie hotovost, aby sa vyhlo zbytocnemu kontaktu. To sa takisto nestalo a ked moj otec, ktory rychlo utekal z roboty, aby tovar vobec mohol prebrat, chcel platit kartou, kurier povedal, ze nema terminal, ze potrebuje hotovost. Tak musel este otec utekat do bankomatu vybrat znacnu ciastku penazi a letiet naspat zaplatit kurierovi. Tovar ale prisiel v poriadku a zatial funguje. Tolko moja osobna skusenost.
-
Neodporúča obchod
platničky sa veľmi pomaly zohrievajú
-
Neodporúča obchod
- Pomalá komunikácia
Zakúpil som kosačku a už pri prvom kosení v prvých 5 min sa vypla nehovoriac o kvalite kosenie a rovnosti kosenia. Moja stará kosačka Alko pokosila 100x lepšie. Vyjadrenie obchodu treba si to riešiť cez servis alebo poslať do obhodu s tým že použitý výrobok sa nedá vrátit. Tak potom ako to odskúšať a následne reklamovať?
Reakcia obchodu arco.sk
Vážený pán ,
zakúpený tovar môžete u nás vrátiť bez udania dôvodu v zákonnej lehote 14 dní. Je to dostatočne dlhá doba na to aby mal zákazník priestor na overenie funkčnosti výrobku, prípadne zistil jeho vady. Vaše zistenia po 20 dňoch, že vám zakúpená elektrická kosačka nevyhovuje výkonom, uviedla ste " Náš futbalový trávnik má odporúčanú výšku kosenia 2,5 - 3 cm" vás viedli k pokusu o vrátenie výrobku, čo však z dôvodu prekročenia zákonom stanovenej lehoty a pravidelného používania výrobku nebolo možné. Kosačka vypína z dôvodu preťaženia elektomotora a bude vypínať stále, pokiaľ sa nebude využívať v súlade z návodom na prevádzku zariadenia. Cenový rozdiel a jednotlivé typy kosačiek naznačujú, že je v nich rozdiel. V prípade, že nemáte skúsenosti, je potrebné sa poradiť s predávajúcim. Vždy sa snažíme vyjsť v ústrety zákazníkovi, ale váš zlý výber výrobku nevieme ovplyvniť.
S pozdravom ARCO.sk -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
- Dlhé roky nakupujem cez internet, doteraz som sa nestretol s prístupom predajcu riešiť dodanie poškodeného tovaru na ťarchu kupujúceho.
Tovar dodaný poškodený v nepoškodenom obale. Po viac ako 3 týždňoch prišlo vyjadrenie od predajcu, že sa nejedná o výrobnú vadu, či môže dať naceniť opravu v servise mimo záruky a po overení ceny dať výrobok s mojim súhlasom opraviť. Po poskytnutí zľavy z kúpnej ceny som si obratom vyriešil opravu na vlastné náklady.
Reakcia obchodu arco.sk
Vážený pán Peter,
výrobok ste poslal k nám bez toho aby ste sa pýtal či je možné výrobok zviesť na servis na naše náklady. Tiež ste tovar nakupoval na firmu, kde nemáte nárok na riešenie reklamácie podľa Občianskeho zákonníka, ale podľa Obchodného zákonníka. Napriek tomu, že ste uviedol, že je odlomená súčiastka na vysávači sme celý čas nepochybovali, či sa tak nestalo u vás a poskytli sme vám výraznú zľavu nad rámec toho aby sme to mali podľa zákona za povinnosť. Napriek tomu sme vám poskytli výhodu vo forme výraznej zľavy z tovaru na pokrytie nákladov na výmenu súčiastky. A teraz to uvádzate ako nedostatok. Sme radi, že sme vám aj napriek tomuto negatívnemu hodnoteniu vyšli predtým v ústrety.
Dúfame, že budete v budúcnosti objektívnejší ako ste bol v tomto hodnotení.
S pozdravom ARCO.sk -
Neodporúča obchod
- Objednal som si soda strana poštovné zdarma plus nejaké siripy a fľaše a na tie už bolo poštovné tak nákup ma stál o 5 eur viac lebo na tie položky poštovné už bolo
Neodporúčam tento obchod za Tie ceny to kúpite všade
Reakcia obchodu arco.sk
Vážený klient, nerozumieme vášmu hodnoteniu, ktoré ste uviedli. Ak ste o objednávku nemali záujem vieme vyjsť klientovi v ústrety a objednávku zrušiť. V prípade nákupu ste videli cenu dopravy a cenu tovaru, je totiž v objednávke a aj počas procesu vytvárania ju vidieť a je to jeden zo základných údajov. Napriek tomu ste objednávku urobili, súhlasili ste s cenou a následne ste začal ako na trhovisku vyjednávať o výslednej cene. V komunikácii sme vám navrhli zrušenie objednávky a vy ste to napriek tomu odmietol. K jednému produktu, ktorý mal uvedenú cenu dopravy zdarma ste objednali štyri ďalšie, ktoré ale cenu nemali zvýhodnenú. Nevieme poslať niekoľko balíkov zadarmo. Za dopravu sa totiž platí aj za ten balík, kde je uvedená cena dopravy zadarmo. Výsledná suma však zohľadňovala tento stav a suma za dopravu bola len suma jednej dopravy a to 4,3€. Úmyselne zavádzate o cene výrobku lebo s cenou 80 € je stále na trhu najlacnejší. Prajeme vám veľa úspešných dní.
ARCO.sk -
Neodporúča obchod
Ťažko hodnotiť keď som dostal len potvrdenie objednávky a potom mi prišla faktúra ale čo tým neviem komunikácia žiadna do objednávky som zadal že doručenie kuriérom a platba dobierkou tak a teraz super po 10 dňoch mi pošlete aby som ohodnotil nákup ale aký nákup ?nemám tovar tak nemám čo hodnotiť iba ak vás to poteší tak veľmi zlá skúsenosť s týmto obchodom prajem pekný deň a viac spokojných zákazníkov ☹️
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
- Pri vybavovaní reklamácie odkazuje zákazníka na dodávateľa tovaru.
Dodaný krovinorez Güde sa mi na 2 deň kosenia pokazil. Reklamoval som ho. Odpoveď: "Výrobok skontrolovaný, poškodený (zadretý)
piest, krúžky, valec. Závada spôsobená obsluhou, reklamácia neuznaná. Možnosť opravy v sume 50 € (generálna oprava motora)." Používal som krovinorez presne podľa návodu, predchádzajúci krovinorez (tiež Güde) mi vydržal 10 rokov a nie som si vedomý žiadneho porušenia návodu na obsluhu. Obchod ako môj partner sa nespráva prozákaznícky, ale ľahostajne a odkazuje ma, aby som som si to vybavil s dodávateľom tovaru. Ale to som si potom mohol výrobok kúpiť priamo u toho dodávataľa, t.j. Gude Slovakia... Takže MODLITE SA, aby sa Vám tovar NEPOKAZIL.Reakcia obchodu arco.sk
Dobrý deň,
chápeme vaše rozhorčenie, no servis sa vyjadril a aj odborný posudok GUDE Slovakia to potvrdil, že bol motor zadretý neodborným použitím. Nám nenáleží skúmať čo ste s výrobkom robil a či ste si prečítal navod na použitie. Zo záveru vyplýva, že keby ste si výrobok kúpil kdekoľvek na svete, pokazil by ste ho. To kde ste ho kúpil, nemalo vplyv na to ako ste ho používal. Odborný posudok vypracoval značkový servis, ktorý je v mieste sídla GUDE Slovakia, takže modlenie nemá vplyv na výsledok odborného posudku.
Prajem pekný deň
ARCO.sk -
Neodporúča obchod
- Trampolína prišla v poriadku jediné čo sa nám nepáčilo bolo že návod nebol v slovenčine
-
Neodporúča obchod
- bežný internetový predajca
ponúkaný tovar nezodpovedá kvalite, krájač na potraviny PHILCO PHFS 8002, nôž je tupý, motor len hučí ale nereže, resp. reže pomaly.
Ponúkaný tovar touto spoločnosťou je v tomto prípade nekvalitný.Reakcia obchodu arco.sk
Dobrý deň,
v prípade, že si vyberiete tovar ktorý vám nevyhovuje, môžete ho v lehote 14 dní vrátiť bez udania dôvodu. Vy ste nás ale ani nekontaktoval. Tovar je v štandardnom prevedení v kvalite prislúchajúcej cene, ktorú ste za tovar zaplatili. V prípade záujmu o výrobky profesionálnej kvality do prevádzok je nutné rátať s 8 až 10 násobne vyššou cenou.
ARCO.sk -
Neodporúča obchod
tovar po tyzdni urgencii prisiel ale krabica bola niecim oliata tak som to neprebral kupil som inde a som spokojny
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- Tovar mi bol doručený až po 8 dňoch, po oznámení nedoručenia predajca nebol ochotný jednať s kuriérskou spoločnosťou a dodať produkt skôr.
Reakcia obchodu arco.sk
Dobrý deň,
nedovolí mi reagovať na Vašu recenziu a to z dôvodu, že v prípade, že si vyberiete úhradu tovaru prevodom na účet, predajca očakáva pred odoslaním tovaru prijatie finančných prostriedkov na účet, ktorý je uvedený v komunikácii. To že sa manžel dotazoval kedy príde tovar po troch dňoch a zistilo sa, že nie je objednávka uhradená je Vaša chyba. To vy ste urobili objednávku, a vy ste si nesprávne vybrali spôsob platby. Následne sme na požiadavku manžela urobil zmenu v spôsobe úhrady a tovar poslali. To, že dodávateľ doručil tovar nie nesledujúci deň, ale o deň neskôr je žiaľ štandardný čas na doručenie a v jeho rozpätí nedokáže nikto vstúpiť do procesu doručovania nejakou reklamáciou. Preto si treba uvedomiť, kto urobil chybu a treba byť objektívny v hodnotení akýchkoľvek chýb aké v budúcnosti urobíte.
Prajem Vám v tom veľa úspechov.