Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- Pri vybere ubytovania,ponukaju skôr ubytovanie cez týzden.
Reakcia obchodu ADROP.sk
Dobrý deň, Kristian,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Mrzí nás že ste vhodný termín k rezervácii Vášho poukazu na pobyt nenašli.
Poukazy na pobyt v rámci spolupráce so spoločnosťou Connex sú predávané ako poukazy univerzálne, so širokou ponukou dostupných hotelov, nie ako poukaz na konkrétny pobyt. Všetky pobyty sú podmienené voľnými hotelovými kapacitami. Connex nezaručuje rezerváciu v určitom termíne alebo v určitom hoteli. V každom partnerskom hoteli, ktorého podmienky sa neustále menia, je k dispozícii len určitý počet izieb. Ponuka hotelov sa tiež môže meniť. Tak je to u ponuky na stránke a poukaze i uvedené.
U poukazu sme teda doriešili jeho výmenu za iný zážitok z našej ponuky, kde veríme že budete spokojní.
S prianím pekného dňa
Lenka, Adrop.sk -
Neodporúča obchod
zakúpila som tri poukazy na let balónom, čo teda si myslím, nie je málo...a prešiel týždeň a nikto mi nereaguje na žiadosť o termín. Keďže som to chcela na konkrétny dátum, toto mi nepríde ako dobrá voľba. Som zvedavá, ako sa bude dať postupovať, keď budem chcieť poukazy vrátiť..
A nehovoriac o tom, že po tom ako som zaplatila za tri poukazy, prišla mi ponuka na lacnejší poukaz..lepšie by bolo, keby napr. bola taká ponuka ako 2+1 za polovicu (alebo v nejakej zľave), keďže ja idem len ako dozor k dieťaťu.Reakcia obchodu ADROP.sk
Dobrý deň, Adela,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Na základe Vášho kontaktu sme u poskytovateľa letov komunikáciu overovali a urgovali. Poskytovateľ letov bol v čase pokusov kontaktovania ho na dovolenke a tak na komunikáciu nereagoval, čiže nemohol na správy či hovory odpovedať.
Následne po návrate z dovolenky však všetky požiadavky na rezerváciu termínu odbavil, i ten Váš kde ste si termín potvrdili. Termín letu sa Vám teda ešte kvôli počasiu prekladal, no ďalší v systéme vidím už ako realizovaný.
Veríme že ste si let teda užili.
Ceny zážitkov sú u nás väčšinou pevne dané. V niektorých obdobiach roku (napr. naše narodeniny, Vianoce, Valentín) je možné u nás nakúpiť za akčné ceny. Nejdeme však cestou zľavových portálov.
U prvého nákupu je možné využiť počiatočej zľavy po prihlásení sa k odberu noviniek.
V prípade opakovaného nákupu je možné využiť zľavy zaslanej do emailu po každej Vašej objednávke.
S prianím pekného dňa
Lenka, Adrop.sk -
Neodporúča obchod
- Zaciatok hry treba nahlasit 7dni dopredu
- Cesky jazyk, ceske ludove pesnicky
Patracia hra za narodeninovym darcekom deti nezaujala. Ulohy nam nechceli zobrat spravne odpovede. Odpovede bolo treba vypisovat v ceskom jazyku co nie je problem, ale lepsie by bolo vybrat spravnu odpoved z viacerych moznosti. Hru sme nedohrali. Nikoho nebavila, ani deti ani dospelych. Za 35eur urcite nepomer.
Reakcia obchodu ADROP.sk
Dobrý deň, Nina,
ďakujeme za Vaše hodnotenie a spätnú väzbu. Mrzí nás že šifrovacia hra "Hľadanie narodeninového pokladu" nesplnila Vaše očakávania.
Informácia že hra je dostupná len v českom jazyku je uvedená v popise hry na stránke, kde ste poukaz zakúpili a tiež v sprievodných informáciách, ktoré sú súčasťou poukazu.
Podľa zaslaného vyjadrenia poskytovateľa hier, ktoré sme Vám po emailovom kontakte už zasielali a hodnotení od iných užívateľov s hrou nemajú problém.
S prianím pekného dňa
Lenka, Adrop.sk -
Neodporúča obchod
Drahá večera napriek zaplateniu 100€ poukazu. Čakala som viac za 100€
Reakcia obchodu ADROP.sk
Dobrý deň, pani Zelenyanszka,
ďakujeme za Vaše hodnotenie a spätnú väzbu. Mrzí nás že poukaz na večeru v reštaurácii Sky Bar & Restaurant nesplnil Vaše očakávania. Poukaz je zakúpený na hodnotu 50-100 € s ktorým v reštaurácii vyberáte jedlo a pitie z ponúkaného menu podľa aktuálnych cien. Bonusom je posedenie v príjemnom prostredí s pekným výhľadom na staré mesto Bratislavy :)
S prianím pekného dňa
Lenka, Adrop.sk -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
- Veľmi predražené. Pekný obal. K tomu kúpili 3 kávy jednu prazickou a lacnú šálku z ikea všetko spolu a samostatné si človek kúpi tak o 30 e lacnejšie.
Reakcia obchodu ADROP.sk
Dobrý deň, Tomáš,
ďakujeme za Vaše hodnotenie a spätnú väzbu. Mrzí nás že sada na domáce praženie kávy nesplňuje Vaše očakávania a príde Vám predražená. U každej sady je presný popis čo box obsahuje, kde je možné samozrejme nákup prehodnotiť.
Ceny craftiry sad zahŕňajú všekty náklady ktoré pri ich tvorbe máme, jak obsahom, balením, tvorbu návodov, komplatáciou i skladovaním.
S prianím pekného dňa
Lenka, Adrop.sk, -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- potraviny po dobe spotreby, dokonca jedna viac ako rok, ostatné tesne pred skončením doby spotreby
- všetko totálne predražené
- reklamné fotky veľmi zavádzajú
- hlavne tovar po dobe spotreby
tovar po dobe spotreby, dokonca jeden viac ako rok, ostatné tesne pred skončením doby spotreby, bol zaslaný reklamačný mail aj s fotodokumentáciou
Reakcia obchodu ADROP.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu, nastalá situácia nás samozrejme mrzí a za spôsobené komplikácie sa opravedlňujeme. Hmotné darčeky ktoré v našej ponuke máme nám odosielajú väčšinou zmluvný dodávatelia s ktorými spolupracujeme, čiže ide z našej strany o prepredaj, tu to žiaľ nie sme schopní ovplyvniť a poškodzuje to meno i našej spoločnosti. U tých ktoré máme skladom priamo my dobu trvanlivosti potravín pravidelne a starostlivo kontrolujeme.
Vašu reklamáciu evidujeme a riešime spolu emailom.
S prianím pekného dňa
Lenka, Adrop.sk -
Neodporúča obchod
- Komunikácia je operatívna. Snažia sa.
- Predražená ponuka zážitkov a služieb. Ich marža je veľmi vysoká v porovnaní s ostatnými poskytovateľmi (aj o 20 %).
- Môže sa stať, že vybraný zážitok sa ani neuskutoční kvôli problémom s dodávateľom - peniaze Vám ale nevrátia, len predĺžia čas uplatnenia na iný zážitok. Nikdy viac!
Reakcia obchodu ADROP.sk
Dobrý deň, Ján,
je nám ľúto, že ste s našimi službami neboli spokojný. Ponuka jázd na snežnom skútri v Rejdovej na ktorú ste mali pôvodný poukaz bola žiaľ kvôli nevhodným podmienkám ukončená a tak rezerváciu v čase keď ste nás kontaktovali nebolo možné uskutočniť. Situáciu sme spolu riešili cez email, kde sme ponúkli riešenie s ktorým ste súhlasili a ako náhradu vystavili univerzálny poukaz na výber nového zážitku či darčeka a predĺžili jeho platnosť, na čo ste mi dokonca poďakovali a potvrdili že situáciu chápete. Mrzí ma že ste nám teda už vtedy nedali spätnú väzbu, že Vám výmena nevyhovuje. Keďže sú väčšinou poukazy zakúpené ako darček pre niekoho a tak by obdarovaný prišiel o svoj zážitok sme rádi ak môžeme spostredkovať následne výmenu poukazu.
Čo sa týka cien, tie máme pevne stanovené od poskytovateľov a dodávateľov a môžu sa teda líšiť s inými spločnosťami v závislosti na akčnej ponuke, poskytovateľovi, prípadne plátcovstve DPH.
S prianím pekného dňa
Lenka, Adrop.sk -
Neodporúča obchod
- Už nikdy nenakupim, v apríli sme kúpili darček, v máji som žiadala termíny zoskokov- neboli až v júni, najprv začiatkom , potom až koncom a nakoniec zrušili celý zoskok- necelý mesiac pred termínom.
Reakcia obchodu ADROP.sk
Dobrý deň, Katarína,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Nemožnosť zážitok bungee jumping zo žeriava v Košiciach realizovať nás veľmi mrzí a ešte raz sa ospravedlňujeme za vzniknuté komplikácie. Zoskok sa mal uskutočniť v mesiaci júl. Konkrétny termín a situáciu okolo upresnenia termínu sme sa snažili urýchliť aby bol termín k dispozícii a možná jeho rezervácia najpozdejšie od júna. Začiatkom júna sme sa však dozvedeli informáciu že zoskoky nebudú môcť byť realizované z prevádzkových dôvodov a tak sme kontaktovali všetkých kupujúcich s aktuálnou informáciou a možnosťami riešenia situácie. U Vášho poukazu sme sa dohodli na zmene poukazu na bungee jumping z komína, kde veríme že si obdarovaná zážitok i napriek komplikáciam pôvodného zoskoku užije.
S prianím pekného dňa
Lenka, Adrop.sk -
Neodporúča obchod
- siroke spektrum zazitkov
- vyssie ceny
- zlozity system zajednania si zazitku
- pri preklikavani sa k obejdnavke neustale otravne vyskakujuce moznosti inych produktov
Reakcia obchodu ADROP.sk
Dobrý deň, Chose,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Mrzí nás že Vám nevyhovoval proces uplatnenia univerzalného poukazu a rezervácie zážitku u nás. Vo Vašom prípade bolo potrebné prejsť cez objednávku a vybrať si konkrétny zážitok, keďže univerzálny poukaz ktorý ste mali bol vystavený na hodnotu s výberom konkrétneho zážitku obdarovaným. Vyplňovania údajov je tak viac než pri poukaze už na konkrétny zážitok, kde stačí pejsť iba rezervačným odkazom. Ceny máme pevne stanovené a môžu sa teda líšiť s inými spločnosťami v závislosti na akčnej ponuke, poskytovateľovi, prípadne plátcovstve DPH.
Veríme však že si vyhliadkový let ktorý ste si vybrali užijete :)
S prianím pekného dňa
Lenka, Adrop.sk -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
Absolútne predražené. Zlodejina
Reakcia obchodu ADROP.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za spätnú väzbu, avšak ceny zážitkov či darčekov sú stanovené podľa cien od dodávateľov. Ceny sa môžu líšiť v závislosti na akčnej ponuke, poskytovateľovi, prípadne plátcovstve DPH.
S pozdravom a prianím pekného dňa
Lenka, Adrop.sk -
Neodporúča obchod
- Žiadna
- Balík nedorazil
Objednavala som si balík 16.12 a stále ho nedoručili.. kontaktovala som zásielkovnu kde som si to dala poslať a o žiadnej mojej zásielke nemali info ani k ním nebol doručená..
Reakcia obchodu ADROP.sk
Dobrý deň, Nikola,
nastalá situácia s nedoručenou zásielkou nás mrzí.
Vašu objednávku v systéme evidujeme v poriadku ako vybavenú, čiže od nás vyexpedovanú 18.12.2022.
Zásielka bola dopravcom prevzatá 19.12.2022 a podľa sledovacieho odkazu je jej posledný pohyb z 21.12.2022 s príjmom na expedičné depo Lieskovec. Zásielku som preverila i u dopravcu avšak nepodarilo sa im ju dohľadať a preto sme požiadali o jej reklamáciu.
Chyba teda vznikla na strane dopravcu, kde došlo pravdepodobne k jej stráte. Mali tam ešte údaj i o vložení zásielky do z-boxu, nie je teda pravda že zásielka im nebola doručená.
Túto situáciu žiaľ nie sme schopní ovplyvniť, za jej nastanie a vzniknuté komplikácie sa ospravedlňujeme. Už to spolu riešime emailom, kde sme ponúkli možnosti buď zaslania novej zásielky alebo vrátenie platby za objednávku.
Ďakujeme za pochopenie
S pozdravom a prianím pekného dňa
Lenka, Adrop.sk -
Neodporúča obchod
sprostredkujú predaj tovar nemajú na svojom sklade
Reakcia obchodu ADROP.sk
Dobrý deň, Marta,
ďakujeme za Vaše hodnotenie. Hmotné darčeky, ktoré u nás v ponuke nájdete, máme skladom buď my a odosielame priamo od nás alebo produkty odosiela priamo dodávateľ, podľa toho sa odvíja možnosť doručenia a poplatky za doručenie.
Vašu objednávku na darčekový set chilli korenia sme po telefonickom kontakte stornovali, z dôvodu doručenia prostredníctvom kuriéra priamo od dodávateľa s vyšším poplatkom za dopravu.
S prianím pekného dňa
Lenka, Adrop.sk -
Neodporúča obchod
- 4xzrušené pre počasie
- neviem podľa čoho vyberajú termíny asi stále keď má pršať
Nad Žilinou vidím lietať balony stále ale sú asi objednané inde, neodporúčam tento obchod
Reakcia obchodu ADROP.sk
Dobrý deň, Kamil,
ďakujeme za Vaše hodnotenie. Je nám to ľúto že Vám boli termíny rušené, no let balónom je závislý na počasí a to nie sme schopní my alebo poskytovateľ letov ovplyvniť. Nie vždy sa let podarí hneď uskutočniť, niekedy sa trafí čakajúci i viac krát do zrušeného termínu, s tým u tohto zážitku je potrebné počítať.
Lety balónom sú závislé od priaznivého počasia (v zime sa v podstate nelieta, je letových dní málo). Nesmie fúkať vietor viac ako 5 m/s (20km/h) pri zemi, nesmie pršať alebo snežiť a dohľadnosť musí být minimálne 5 km, teda nesmie byť hmla. Konečné rozhodnutie o uskutočnení letu je vždy na pilotovi balóna, ktorý je zodpovedný za bezpečnosť pasažierov. Pokiaľ sa pilot rozhodne zrušit let pre nepriaznivé počasie, je to vždy v prvom rade pre bezpečnosť.
Preverila som rušené termíny i u poskytovateľa letov a obdržala som informáciu že ste let už absolvovali 10.10.2021 o 16:00. Verím že ste si let i napriek predchádzajúcim rušeným termínom užili, oplatilo sa počkať a prípadne prehodnotíte svoj postoj k hodnoteniu zážitku.
Ďakujeme za pochopenie.
S prianím pekného dňa
Lenka, Adrop.sk -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 4 dni
Neodporúčam
Namiesto 3 ks Darčeková debna Jack Daniel's Honey mi poslali len 1ks
ešte som objednal Darčeková debna pre pivárov 1ks tu aj 1ks doručili
Tovar som objednával 31.7. 2021 23:47
Tovar bol odoslaný z ČR prostredníctvom DPD
Tovar mi bol doručený 4.8.2021
Do dnes 7.8.2021 nemám žiadne info / spravu do ADROP.sk či mi bude zvyšný tovar doručený / možno ho vypili predsa sú to 2 bedne asi ešte majú opicu /Reakcia obchodu ADROP.sk
Dobrý deň, Pavol,
situáciu som s Vámi riešila už po upozornení od Vás emailom. Po prijatí Vášho emailu som Vašu objednávku preverila a zistili sme že pri preposlani objednávky už priamo dodávateľovi, ktorý debny odosiela, sa zle prepísal počet kusov a to len 1 ks Darčeková debna Jack Daniel's Honey a 1 ks Pivná debna malá.
Veľmi nás táto situácia mrzí a ešte raz sa ospravedlňujeme za nezrovnalosť ktorá vznikla. Zvyšné 2 debny Vám budú doručené v najbližších dňoch.
Ďakujeme za pochopenie.
S prianím pekného dňa
Lenka, Adrop.sk -
Neodporúča obchod
- Behom troch týždnou ste si dvihli ceny a vobec ste na to tých čo mali zakúpené poukazy nebrali ohlad. Ked si dotýčný chce vyzdvihnut darček, tak potom zistí, že musí ešte doplacat :-( .
Reakcia obchodu ADROP.sk
Dobrý deň, Miloš,
ďakujeme za Vaše hodnotenie.
Mrzí nás Vaša skúsenosť, kde medzi zakúpením a uplatnením Vášho univerzalného poukazu na konkrétny zážitok - let balónom došlo k zmene cien.
Univerzálny poukaz je zakúpený na dannú hodnotu, nie je ešte jasné aký zážitok si obdarovaný vyberie. Ceny zážitkov sú tvorené na základe cien od poskytovateľov zážitkov a pokiaľ sa danný poskytovateľ rozhodne zmeniť cenu musíme to akceptovať a zmena sa prejaví i u nás. Nie je teda možné u univerzalného poukazu garantovať ceny zážitkov ako pri jeho zakúpení.
Ďakujeme za pochopenie.
S prianím pekného dňa.
Tím, Adrop.sk -
Neodporúča obchod
Ja už by som asi zážitok u Vás nekúpila, totiž doteraz aj keď mám zakúpený let lietadlom sa to nerealizovalo ani sa mi priamo s termínom prevádzkovateľ neozval a mám informácie, že ani ostatní moji známi sa tiež k svojmu zážitku nevedia dostať, nehľadiac nato, že som si nevedela ten kód zážitku predlžiť, alebo doplatiť, zlá orientácia na stránke a systém nefungoval správne. Navyše myslela som že lety rezervujete Vy ako firma, a nie nejaký iný prevádzkovateľ, ktorý sa mi raz ozval telefonicky, že mi zavolá termín a odvtedy nič, a viem, že ani iní ľudia sa ku svojim zážitkom kvôli prevádzkovateľovi nedostali zatiaľ. Takže evidentne nie som sama, s kým sa nekomunikuje. Ale myšlienka je to pekná, ako zážitok, ale je nutné ju prevádzkovať inak a hlavne pružnejšie a pod jednou značkou a nie kupiť u Vás a potom volať inej firme
JanaReakcia obchodu ADROP.sk
Dobrý deň, Jana,
ďakujeme za Vašu recenziu. Každý príspevok, či už pozitívny alebo negatívny, nás posúva vpred.
Mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť s nákupom na našej stránke i rezerváciou termínu u poskytovateľa letov.
Dohľadala som komunikáciu ohľadom zámeny poukazu, ktorú sme spolu riešili, z dôvodu ukončenia činnosti poskytovateľa letov u pôvodného poukazu. Ospravedlnila som sa za komplikácie a keďže bol poukaz ako darček ponúkla som výmenu poukazu za iný zážitok a následne čakala na spätnú väzbu od Vás, aby som prípadne zámenu poukazu v systéme nastavila a zaslala návod. Bez toho Vás to na tú zmenu nepustilo, to sme si následne vykomunikovali. Snažila som sa Vám byť čo najviac nápomocna, prípadne ponúkla uskutočniť výmenu spolu po telefóne, kde Vás budem navigovať.
Čo sa týka realizácie zážitkov, áno, sme zážitková agentúra, čiže sprostredkovateľom zážitkov nie priamo poskytovateľom. Naše stránky sú tak i prezentované.
V prípade, že nastane nejaký problém, niečo nie je v poriadku pri rezervácii termínu, čerpaní zážiktu stačí sa na nás obrátiť prostredníctvom zákazníckej linky a situáciu preveríme. Preverila som teda i Vašu situáciu s rezerváciou termínu.
S poskytovateľom letov ste už v kontakte, termíny kvôli počasiu neboli možné, čiže Vám nemali aký termín zaslať. Podľa predpovedi počasia by sa mohlo lietať cez víkend, no tento termín Vám nevyhovuje. Ste teda dohodnutí, že Vám opäť pošlú ďalšie termíny neskôr, štandardne, podľa predpovedi počasia.
Ospravedlňujeme sa a veríme že vhodný termín nájdete a na let budete mať len dobré spomienky.
V prípade potreby sa na na nás neváhajte obrátiť.
S prianím pekného dňa
Lenka, Adrop.sk -
Neodporúča obchod
Tovar bol pokrčeným, poškodená krabička
Reakcia obchodu ADROP.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vaše hodnotenie. Je nám ľúto že došlo pri preprave k poškodeniu darčeka. Riziko poškodenia balíčku pri preprave nedokážeme ovplyvniť, obzvlášť v predvianočnom čase, kedy sú dopravci zahĺtení. Na dôkladnú vizuálnu kontrolu doručeného tovaru pred podpísaním prevzatia máte plné právo a pokiaľ badať známky poškodenia, zásielku nemusíte prebrať. Mrzí nás však, že ste nás priamo nekontaktovali v dobe doručenia o situácii, balíček sme mohli vyexpedovať znovu, prípadne situáciu vyriešiť k Vašej spokojnosti.
S prianím pekného dňa
Tím, Adrop.sk -
Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl.: 8.3.2 OP Heureka.
-
Neodporúča obchod
- Zaujimave zazitky
- Maly vyber na vychodnom Slovensku, velmi vysoke ceny za zazitky (najma ak berieme do uvahy lokalitu)
- A velmi vysoke doplatky za predlzenie poukazu
Napad je to fajn, zazitky vam nik nevezme a je dokazane, ze prispievaju k stastiu viac ako veci. Avsak cena by mala zodpovedat uzitku. V Poprade 69 eur za 90 minut bylinkovej thajskej masaze je podla mojho nazoru velmi prehnana suma (dostali sme iny darcek, ale z dovodu tehotenstva a teraz maleho babatka sme ho boli nuteni vymenit a predlzit kupon a kedze boli dva, 2x sa platilo predlzenie). Je dobre zohladnovat regionalne rozdiely.
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
objednala som strelbu pre manzela a dceru ***číslo kódu editované***, bohuzial pod stromcekom si dcera rozbalila poukaz dva krat na jej meno pod rovnakym kodom a manzel nic a to som pritom este volala so zamestnancom, ci je vsetko v poriadku.