• Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Myslel som si, že rýchle dodacie lehoty.
    • Váš obchodný manager pridelí dodávku tovaru firme GEIS a viac sa doručenie nestará. Na moje viacnásobné urgencie, že tovar stále nemám dodaný sa ma opýtal, že čo on s tým má robiť. Dokonca súhlasil so zrušením objednávky, našťastie ja som mal väčšiu trpezlivosť.

    Hlavný problém vidím v doručovateľskej firme GEIS, v ktorej nefunguje dopravný dispečing. Oznámili mi niekoľko termínov dodávky, manželka si kvôli tomu musela spraviť voľno, ale tovar prišiel až po troch dňoch na tretí termín.
    Firma GEIS zverila doručenie v subdodávke súkromníkovi, ktorý sa mi sťažoval, že všade mu klienti nadávajú, že prichádza neskoro, hoci on len plní príkazy dispečingu.
    Škoda, že dodavateľská firma takto pokazí celkový dojem. Odporúčam Vám ju vymeniť.

    Reakcia obchodu Obchodný-dom.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme Vám za spätnú väzbu k Vášmu nákupu. Spokojnosť zákazníka je vždy u nás na prvom mieste a preto Vám vystavujeme dobropis na preplatenie poplatku za dopravu a toto dopravné Vám vrátime . Ospravedlňujeme sa za komplikácie a pochybenie v doprave, ktoré sme sa snažili komunikovať a riešiť s prepravcom .
    S pozdravom Tibor Bíbel oddelenie zákaznícke spokojnosti

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Pre mňa asi žiadne
    • Objednal som si stoličku, doma som zistil, že je poškodená - narušená vrstva farby. Po prevzatí tovaru tovaru späť do obchodu mi bolo oznámené, že nevrátia peniaze nakoľko som to objednával na firmu a tak bolo zahájené reklamačné konanie, čiže celkovo už čakám na stoličku 3 týždne od odoslania objednávky.

    - ak ste fyzická alebo právnická osoba netýkajú sa Vás ich reklamačné podmienky, respektíve možnosť vrátenia tovaru do 7 dní :(

    Reakcia obchodu Obchodný-dom.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás Vaše hodnotenie nákupu najmä keď o tejto skutočnosti ste boli upozornený v obchodných podmienkach s ktorými ste súhlasili. Nákup na firmu spadá pod obchodný zákonník v ktorom nieje uvedená 14 denná lehota na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
    S pozdravom Tibor Bíbel oddelenie zákazníckej spokojnosti.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Tovar som dostal,ale nie ten ktorý som si objednal.Objednal som planžetu na holiaci strojček BRAUN 1008 alebo 2540 a bol mi nesprávne doručená planžeta Use parts 20S, ktorá na môj typ nepasuje.
    • Hneď po doručení tovaru som ho reklamoval,ale imejl k Vám neprešiel ani po viac násobnom opakovaní.
    • Verím,že zjednáte nápravu k majej spokojnosti.

    Reakcia obchodu Obchodný-dom.sk

    Dobrý deň,
    ospravedlňujem sa Vám za chybnú dodávku a rovnako aj za neskorú reakciu k Vášmu hodnoteniu . Z Vášho e-mailu v objednávke naozaj neevidujeme žiadnu reklamáciu . Prosím zašlite nám fotky výrobku , ktorý ste obdržali na e-mail [email protected] .
    S pozdravom Tibor Bíbel oddelenie zákazníckej spokojnosti.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    v dnešnej dobe dosť slabé. údajne tovar na sklade a čakám 15 dní a stále ho nemám. ...

    Reakcia obchodu Obchodný-dom.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu reakciu. Bohužiaľ sa niekedy nemusia stihnúť stránky aktualizovať a z tohto dôvodu sme Vám zasielali potvrdenie objednávky o tom že tovar skladom nemáme, aby ste sa mohli ihneď rozhodnúť či v objednávke chcete pokračovať, alebo si vyberiete tovar, ktorý je skladom.
    Vaša objednávka je pre Vás už pripravená k odberu .

    S pozdravom Tibor Bíbel - oddelenie zákazníckej spokojnosti.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Rizpadlo pedal, vylomilo sa bakelit.Ale neposielam naspet nakolko .Postupne aj druhy pedal sa vylomi, pritom deti davaju si pozor na ti.

    Nijak , nakolko asi ja mam taku smolu ze tovar nevydrzi vuac ako tyzden.

    Reakcia obchodu Obchodný-dom.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme Vám za spätnú väzbu k Vášmu nákupu. Spokojnosť zákazníka je vždy u nás na prvom mieste , preto prosím môžete tovar reklamovať napísaním e-mailu na adresu [email protected] , s priloženými fotografiami.
    S pozdravom Tibor Bíbel oddelenie zákaznícke spokojnosti

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Nakupoval som prvykrat, takze nechcem hodnotit. Sortiment maju velmi dobry.
    • Nemalo by sa stavat, ze fakturu za tovar poslu az na vyziadanie. Kupoval som varnu ruru, ku ktorej mi nedodali navod v slovencine.Po vyziadani mi poslali navod od ineho typu.Takze navod na pouzivanie nemam.

    Po dodani tovaru som v rozpakoch o serioznosti obchodu.Komunikacia je vyborna, ale nedodanim faktury a navodu na obsluhu stratili u mna kredit spolahlivosti.

    Reakcia obchodu Obchodný-dom.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme Vám za spätnú väzbu k Vášmu nákupu. Spokojnosť zákazníka je vždy u nás na prvom mieste . Faktúru odosiela automaticky systém na Váš e-mail, prosím skontrolujte si aj nevyžiadanú poštu. Zaslaný návod nám dodal výrobca, ktorý udáva rovnaký návod na dva produkty, ako uvádzame na úvodnej stránke návodu.
    S pozdravom Tibor Bíbel oddelenie zákaznícke spokojnosti

    • na prvý pokus kúpiť - žiadne
    • katastrofalna dodacia lehota

    Ako môžem odporučiť obchod, keď po desiatich dňoch ešte nemám tovar, ktorý v deň objednávania mal byť na sklade ?

    Reakcia obchodu Obchodný-dom.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu reakciu. Bohužiaľ sa niekedy nemusia stihnúť stránky aktualizovať a z tohto dôvodu sme Vám zasielali potvrdenie objednávky o tom že tovar skladom nemáme, aby ste sa mohli ihneď rozhodnúť či v objednávke chcete pokračovať, alebo si vyberiete tovar, ktorý je skladom.
    S pozdravom Tibor Bíbel - oddelenie zákazníckej spokojnosti.

    • Pohodlie nákupu i keď s rizikom
    • Doručenie poškodeného tovaru.

    Nakupovať i s rizikom reklamácie poškodeného tovaru, ak je na to čas.

    Reakcia obchodu Obchodný-dom.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme Vám za spätnú väzbu k Vášmu nákupu. V podobnej situácií je potrebné bezodkladne informovať nás a dopravcu. o doručení poškodenej zásielky. Pokiaľ je zjavné, že už obal je pri doručení poškodený, zásielku nepreberajte.
    S pozdravom Tibor Bíbel oddelenie zákaznícke spokojnosti

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Zlú prepravnú spoločnosť, ktorá nezaobchádza s balíkmi na úrovni. Info od prepravcu (hádžu s balíkmi)

    Pri poškodenom balíku a následnej reklamácií si musím dopravu riešiť sám a na vlastné náklady.

    Reakcia obchodu Obchodný-dom.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme Vám za Vašu reakciu a ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie. Pokiaľ Vám prepravca doručí zásielku s poškodeným obalom, je potrebné zásielku ani neprevziať, tak ako upozorňujeme aj na našich stránkach.
    Ak odstupujete od kúpnej zmluvy dopravu Vám samozrejme nehradíme, ak ale tovar prišiel poškodený a vy ho zasielate ako reklamáciu, tak keď je reklamácia uznaná, dopravu na základe podacích lístkov preplatíme.
    S pozdravom Tibor Bíbel oddelenie zákazníckej spokojnosti.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • pisu ze je tovar na sklade aj ked ani nevedia kedy mozno bude

    neodporucam nemaju to a ani neinformuju o stave objednavky!!!

    Reakcia obchodu Obchodný-dom.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu reakciu. Bohužiaľ sa niekedy nemusia stihnúť stránky aktualizovať a z tohto dôvodu sme Vám zasielali potvrdenie objednávky o tom že tovar skladom nemáme, aby ste sa mohli ihneď rozhodnúť či v objednávke chcete pokračovať, alebo si vyberiete tovar, ktorý je skladom.
    S pozdravom Tibor Bíbel - oddelenie zákazníckej spokojnosti.

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Žiadné
    • Nekomunikuje.

    Podvodnici

    Reakcia obchodu Obchodný-dom.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás Vaša recenzia. Vaším problémom sa zaoberá reklamačné oddelenie, ktoré sa snaží s Vami komunikovať v najrýchlejšom možnom čase. Prosím Vás o trpezlivosť a pochopenie.
    Riešiť situáciu sa snažíme k Vašej spokojnosti.
    S pozdravom Tibor Bíbel oddelenie zákazníckej spokojnosti.

    • Žiadne
    • Sľubia no nedodržia

    Otras nikdy viac.

    Reakcia obchodu Obchodný-dom.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu reakciu, ktorá nás neteší, najmä preto že sme od Vás nedostali odpoveď ako máme s Vašou objednávkou pokračovať. Sedem dní po objednaní sme Vám zasielali informáciu s ponukou na náhradný tovar, pretože dodávateľ nám Vami objednaný tovar nieje schopný dodať. Bohužiaľ doteraz sme odpoveď neobdržali.
    S pozdravom Tibor Bíbel oddelenie zákazníckej spokojnosti.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • zavádza
    • aktualizacia

    Reakcia obchodu Obchodný-dom.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu reakciu. Bohužiaľ sa niekedy nemusia stihnúť stránky aktualizovať a z tohto dôvodu sme Vám zasielali potvrdenie objednávky o tom že tovar skladom nemáme, aby ste sa mohli rozhodnúť či v objednávke chcete pokračovať.
    S pozdravom Tibor Bíbel - oddelenie zákazníckej spokojnosti.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Ziadne
    • Nedodrzanie slova

    Neodporucam

    Reakcia obchodu Obchodný-dom.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme Vám za spätnú väzbu k Vášmu nákupu. Spokojnosť zákazníka je vždy u nás na prvom mieste , a preto nás mrzí Vaše hodnotenie. Neviem o aké nedodržanie slova sa jedná, ale tovar ste objednávali dňa 22.12.2014 a dňa 23.12.2014 vidím na stránkach prepravcu, že príjemca nebol prítomný, a tak Vám zásielku nedoručil.
    S pozdravom Tibor Bíbel oddelenie zákaznícke spokojnosti

  • Objednali sme si tovar, 17.12. prislo Potvrdenie o prijatej objednavke, ale dodnes mi neprisiel mail, ci si uz mozem prist pre tovar, alebo v akom stave je moja objednavka.

    Reakcia obchodu Obchodný-dom.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu reakciu. Ak zákazník objedná tovar, ktorý nemáme skladom ani my a ani náš dodávateľ, je potrebné počítať s dodacou lehotou 2-4 týždne.

    S pozdravom Tibor Bíbel oddelenie zákazníckej spokojnosti

  • Žiadna komunikacia zo strany obchodu. Do dnes mi nikto nevysvetlil preco mi nebol tovar dodany. Ked som tovar objednaval bola na vebe o tovare informacia ze predmetne puzdro je na sklade. Zvazujem o zruseni objednavky.
    Matušik.

    Reakcia obchodu Obchodný-dom.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu reakciu. Bohužiaľ sa niekedy nemusia stihnúť stránky aktualizovať a z tohto dôvodu sme Vám zasielali potvrdenie objednávky o tom že tovar skladom nemáme, aby ste sa mohli rozhodnúť či v objednávke chcete pokračovať.
    S pozdravom Tibor Bíbel - oddelenie zákazníckej spokojnosti.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Osobne som si vyzdvihol na predajni tablet Lenovo Yoga 2 v cene 300€ plus som kupoval obal. Doma po skontrolovaní som zistil ze mi dodali namiesto čierneho obalu biely. Po návrate do predajne mi povedali ze iny nemajú a doniesli mi oranzový "na výmenu". Nezobral som ho a išiel som preč. Neskôr som si na internete všimol, že v tomto obchod majú čierny obal, tak som ho opäť objednal, v ten istý deň, ako mi "omylom" dali biele namiesto čierneho a snažili sa vymeniť za oranžový. Nakoniec som objednal opäť čierny obal, prišiel na predajňu a bez problémov mi ho dali.

    Reakcia obchodu Obchodný-dom.sk

    Dobrý deň,
    ospravedlňujem sa Vám za nemilú skúsenosť, ale pri výdajných miestach internetových obchodoch je bežné že nerezervované skladové zásoby na predajni sa môžu v priebehu hodín, ba aj minút meniť. Verím, že naše služby ešte využijete a my Vás presvedčíme o našich kvalitách.
    S pozdravom Tibor Bíbel oddelenie zákazníckej spokojnosti.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Katastrofálna komunikácia obchodu po potvrdení objednávky. Niečo ako email ktorým Vám oznámia že tovar je vyexpedovaný prípadne sms u nich neexistuje to že niečo Vám príde sa dozviete chvíľku pred donáškou a nikoho nezaujíma či vy máte alebo nemáte pripravene všetko potrebne na prevzatie tovaru (hlavne hotovosť). Nakoniec Vám to pošlú po hrozne dlhej dobe a zistíte že to je prelepené páskou s logom HEJ.SK ...

    Reakcia obchodu Obchodný-dom.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme Vám za spätnú väzbu k Vášmu nákupu. Spokojnosť zákazníka je vždy u nás na prvom mieste, a preto informáciu o expedícií odosielame na e-mail. Je možné, že Vám táto informácia spadla do nevyžiadanej pošty .
    Hej .sk je náš partnerský obchod, s ktorým máme spoločné predajné a skladové priestory.
    S pozdravom Tibor Bíbel oddelenie zákaznícke spokojnosti

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • ziadne
    • ziadna komunikacia

    overte si dobu dodania u predavajuceho

    Reakcia obchodu Obchodný-dom.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu reakciu. Z dôvodu , že všetok tovar nemáme skladom, sme Vám zasielali potvrdenie objednávky o tom že tovar skladom nemáme, aby ste sa mohli rozhodnúť či v objednávke chcete pokračovať.
    S pozdravom Tibor Bíbel - oddelenie zákazníckej spokojnosti.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Dodane mi bolo ine co som si zaplatil a objednal.
    • Idiot balic

    Nespolahlive

    Reakcia obchodu Obchodný-dom.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa Vám za vzniknutú situáciu ktorá nastala vo Vašej objednávke.

    Určite sa nejedná o štandartný postup.

    V tomto prípade by som Vás poprosila aby ste nás presne informovali o tomto probléme na e-mail [email protected] a kolegovia s Vami celý problém vyriešia k Vašej spokojnosti.

    Ďakujeme za pochopenie a veríme že sa situácia vyrieši v čo najkratšom čase.

    S pozdravom

    Tereza Pakanová - oddelenie zákazníckej spokojnosti