Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • 24 hodin po objednavke som mal notebook doma.

    notebook bol presne to, co som si objednal.

    odporucam obchod.

  • Zakúpený kávovar po pár mesiacoch prestal fungovať. Záručná reklamácia zamietnutá že vraj z dôvodu mechanického poškodenia. Nemajú záujem riešiť ani pozáručnú opravu v prípade záujmu zákazníka. Máme si to ako zákazníci vraj riešiť sami. Neodporúčam od Obchodny-dom.sk nič kupovať, v prípade záručnej opravy automaticky zamietajú všetky opravy.

  • obchodny-dom.sk: Takze po spojeni vsetkych sil a priznania Obchodneho Domu k uprave udajov na web strankach bola moja reklamacia vyriesena. Sporak je odvezeny a cakam na peniaze. Som rada, ze to vyslo a je mi luto, ze som to musela takto neprijemne riesit. Zatial si nie som ista, ci este niekedy pouzijem OD. I tak dakujem za vyriesenie.

  • Ulrika:
    Dobrý deň,

    rada by som Vás požiadala o napísanie čísla objednávky, poprípade preposlanie vyjadrenia reklamačného oddelenia priamo na moju adresu : [email protected]. Situáciu preverím a budem Vás informovať o výsledku, prípadom doriešení. Určite nemáme v záujme zavádzať zákazníkov, mohlo sa stať, že prišlo k pochybeniu a rada by som to osobne preverila.

    Veľmi sa Vám ospravedlňujem za vzniknuté komplikácie a ďakujem za prípadnú spoluprácu.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Jana Richterová - oddelenie zákazníckej spokojnosti

  • Lukas Lomnancik: Mam uplne tu presnu skusenost. V priebehu mojej reklamacie dodali na net informaciu, ktora predtym chybala. Som nahnevana, ze som si nespravila print screen. Slubili, ze sa nebude tato chyba opakovat, ale zda sa, ze je to presne ich strategia. Tak mame doma sporak, ktory je nepouzitelny :-(

  • Dobry den.

    Dna 11.8. som objednala sporak znacky Fagor. Po doruceni sme na prekvapenie zistili, ze pripojenie na sporak je 400V. V popise na internete to nebolo. Hned som vyrobok reklamovala, ale odpoved bola, ze mame sporak vratit na nase naklady. Pokusala som sa dohodnut vymenu vyrobku za iny sporak so standartnym pripojenim. Odpoved prisla: "Dobrý deň,
    pokiaľ je výrobok bez závad je doručenie na vaše náklady. Žiaľ výmenu ako uvádzate nie je možné spraviť. "
    Dnes som zistila, ze informacia o pripojeni bola dodatocne pridana!
    Takze mame doma sporak, ktory nemozeme zapojit a naklad na navratenie, ktory nie som ochotna zaplatit.
    "Dakujem krasne"

  • Dobry den,chcela by som som podat staznost na zamietave vybavenie mojej reklamacie.18.12.2012 som cez vas internetovy obchod kupila bicykel zn.Olpran cerveno biely farba nebola dorucena prisiel zlato biely co som ihned riesila reklamaciou.19.12.2012 mi prisla odpoved (Dňa 19. decembra 2012 8:45, Hobby - OBCHODNY-DOM.sk
    napísal(-a):

    "> Dobrý deň,
    > ve Vašem emailu chyběl text, napište nám dotaz znovu, rádi odpovíme."

    Kedze sa jednalo o vianocny darcek pre dceru, tak som si povedala, ze teda farbu riesit nebudem, az keby sa dcere nepacil. Farba nakoniec nebola najvacsi problem. Kedze bola podla mojho nazoru dlha zima, nebolo mozne bicykel vyskusat. Cca v aprili bol bicykel prvý krat vonku s tym, ze nefungoval prehadzovac, brzda nesla nastelovat a na zadnom kolese bola osmicka (som zena bicyklom nerozumiem), tak som poziadala v servise bicyklov o nastavenie, kde mi bolo doporucene bicykel reklamovat, kedze bol v zaruke vzhladom k nakladnej vymene dielov na bicykli. Dala som na radu odbornikov v servise a isla bicykel, samozrejme zmontovany reklamovat 12.06.2013-podotýkam, ze bol pouzity cca 15 minut - vyskusany. Po 30 dnovej reklamacnej dobe vrateny komplet rozobraty (nebolo mozne ho vyskusat), zabaleny v krabici s popisom, ze bol nastaveny, premazany a plne funkčny. Po privezeni domov v krabici ma cakalo neprijemene prekvapenie v podobe poskriabania kostry bicykla, odmontovanymi riaditkami, ktore viseli na brzdach a osuchaneho sedadla (odmontovaneho), preto som sa vratila na predajnu s tym, ze 15 minut pouzity bicykel bol na reklamacii poskodeny. Nasledne mi bol znovu prevzaty na reklamaciu s tym, ze bude zamietnuta, lebo bicykel bol pouzivany a poskriabanie sme sposobili my a nie odmontovane riaditka volne visiace. Prosim o nasledne vyjadrenie k zamietnutej reklamacii, mam minimalne 5 svedkov, ze bicykel mal len zaprašene kolesa ziadne ine pouzitie na nom viditelne nebolo. Dakujem za odpoved.

  • Lukas Lomnancik: Dobrý den,
    velice se omlouváme za vzniklé problémy. Je nám líto, že na webových stránkách byli uvedeny chybné informace. Budeme dělat vše proto, aby se to již v budoucnu neopakovalo.

    Kristýna Ondrovičová - oddělení zákaznické spokojenosti

  • Ja mam hroznu skusenost, ktora zatienila vsetky dobre. V internetovom nakupovani niesom novacik a kupil som notebook asus. Prisiel sice so zdrzanim, ale to som nepovazoval za zavaznejsi problem. Hlavnym lakadlom tohto drahsieho typu, bola deklarovana funkcia widi na bezkablovy prenos obrazu. V clankoch na stranke bolo o nej vsade pisane a tak som si priplatil za prakticke vyuzitie tejto funkcie. Nb prisiel a funguje dodnes, ale ked som si kupil widi adapter k telke, aby som tuto funkciu vyuzil, sklamanie. Stale mi to neslo, tak som volal do asusu a povedali mi, ze tento nb touto funkciou nedisponuje. Tak som napisal reklamaciu a chcel som sa dohodnut na vymene za iny model, alebo zlavu na dalsi nb, s touto funkciou. Odpoved bola, ze aby som im dokazal, ze mali v popise tohto nb tuto funkciu. A kedze si nerobim printscreeny objednavaneho tovaru, tak som v kybli.

  • Oto Lang: Dobrý den pane Langu,
    velice děkujeme za připomínky. Na reklamaci máme 30 dní. Vždy se reklamace snažíme řešit co nejdříve a především ke spokojenosti zákazníka. Budeme se snažit do budoucna zapracovat na vylepšení naší komunikace. V případě zájmu nás můžete kontaktovat na [email protected] a ten s Vámi záležitost vyřeší.

  • Dobrý večer. Internetový obchod OBCHODNÝDOM.sk začínam považovať za neseriózny internetový obchod. Moja reklamácia, ktorú som podal 4.1. 2013 nie je doteraz vyriešená. Komunikácia so zákazníkom a jeho informovanie o priebehu reklamácie je na nule. Len pre upresnenie dodávam, že 4.1.2013 mi priviezol kurier totálne rozbitu priamočiaru pílu. Ihneď som sa spojil s Vašim reklamačným oddelením, kde som poškodenie nahlásil a zaslal som aj fotografie a záznam o škode od kurierskej spoločnosti. Píla bola určite poškodená už od dodávateľa. Ani krabica od píly a ani vonkajší obal nebol dotknutý. Neviem čo sa doteraz rieši, keď by všetko malo byť jasné. Pripomínam len to, že som pílu riadne zaplatil a doteraz ju nemôžem používať. Som nútený si dodnes pílu požičiavať a pílu od obchodnydom.sk mám doma v špajzy a nikto ju nechce. Len na upresnenie dodávam, že ani ja ju nechcem. 3.2.2013 bude naplnená zákonná lehota na vybavenie reklamácie a začínam sa obávať, že to nestihnete. Chcem sa spýtať, čo sa bude diať, keď túto záležitosť "nestihnete" vyriešiť? Momentálne dávam Vášmu obchodu 0% spokojnosť a jednoznačne varujem zákazníkov, aby od Vás čokoľvek kupovali. Ponuku tovaru a ceny hodnotím veľmi dobre, ale starostlkivosť o zákazníka je katastrofálna. S pozdravom Lang

  • hafer: Dobrý den,
    velice se Vám omlouváme za vzniklé problémy. Někdo z obchodu by se Vám měl určitě ozvat sám a ne, aby jste se musel ozývat Vy. Za delší dodací lhůty se omlouváme, ale bohužel v době Vánoc a po Vánocích je obchod velice vytížený. Budeme se snažit, aby se to již v budoucnu neopakovalo.

    Kristýna Ondrovičová - oddělení zákaznické spokojenosti

  • Kamil Ondrus: Dobrý den pane Kamile,
    velice se Vám omlouváme za zmatky v době Vánoc. Samozřejmě se budeme snažit, aby se příště podobné situace již neopakovali. Prosím kontaktujte nás na [email protected] a ten Vám nabídne nějakou adekvátní kompenzaci za problémy.

    Kristýna Ondrovičová - oddělení zákaznické spokojenosti

  • hafer: 4,1, slava mame vianoce č.2. o 16,30hod vykladáme tovar, ale?!?!?! prvy mail ,tovar sme poslali pred vianocami dostanete ho dnes(obchod.-dom.sk), druhý mail 2,1, sme odoslali tovar dnes Vám bude doručený a prvý raz poslali link na doručovatela, kde si môžem tovar vyhladať(hej.sk).Pred tým som si sam telefonicky našiel tovar už ako ho vezie šofer a to už bolo 12 hod.Nikto mi z obchodného-domu.sk nedal vedieť ,ani telefonom, ani mailom,ani sms,že tovar už ide ku mne domov. Za celý ten čas od 11.12.2012 s Vami nik nekomunikuje ,nik Vám nič nenapíše ani sa s Vami nedohodne kedy to príde k Vám, pokial sa o to nepostarate Vy sami.Ten to obchod vrelo NEDOPORUČUJEM ,lebo oni Vás vyžmykajú zo všetkeho volného času,klamú, a tie služby ,keď si nie čo objednate tia si spravite sami za nich.Dúfam, že cez nich nebudem nie čo reklamovať,asi ma potom z nich trafí.

  • hafer: 3.1.2013.Po telefonate o 13 hod zase len sluby ,tovar dostanete 4.1. ,a na učte o expedicii ani riadok.To je internetovy obchod 2012-amateri ,ktorý len klam.....Počítam ,že zajtra budú na vinne poveternostné podmienky ,lebo napadlo 2cm snehu.

  • hafer: 2.1.2013 o 19hod. Bieda sa je dovolať ,. Na 4-5 krát Vám to niekto zdvyhne apotom tie isté sluby ,že už je to na ceste ,ale doklad o tom ,že sa to pohlo nikde.Došiel aj mail s veľkým prepačte aže bol pre mňa tovar blokovaný od 22.12,aleposledná veta,v najbližších dňoch to budeme expedovať.Telefonom ,že do dvoch dní.Pravde podobne to budem musieť stornovať a na vratenie platby si zase počkám.No nič človek sa popali iba raz

  • hafer: 2.1.2013 Tovar odoslaný od 22.12.2012 a stale neviem čo je a kde je ,pritom bol skladom a po tel. rozhovore 28.12.2012 sa zo skladu stratil.To je firma .A jeto.

  • Aj ja sa podelím s Vami o moju nie príjemnú skusenosť s obchodným-domom.sk.Tovar som si objednal 11.12.2012.,vyplatil12.12.2012 a čakal a čakal a čakal,až som im 16.12. napísal. Oni aj odpísali 17.12 ,že mi tovar možno nestihnú do vianoc dodať a aj som sa s tým zmieril. 20.12 som im napísal či už nahodov nebudú vedieť bližší termin a tu to začalo.21.12 zrazu naskladnili tovar a ja sa tešil ,že sa to možno podarí. 22.12 sa na mojom účte objavilo ,že je tovar odoslaný a od toho dna mi len klamali.Prvý telefonát ,volal som samozrejme len ja ,lebo firmu by to zrujnovalo ,sluby že tovar už odoslali a záleží to len na dopravcovi , v ten deň som ešte raz zavola a to iste, že je to na dopravcovi. Ok ,vianoce nestihnú. 27.12 hneď ráno volám znova ,kde je môj tovar a operatorka pri telefone odpoveda , tovar sme dali dopravcovi 22.12. tak ho budete mať doma 28.12. Pobede som volal znovu s tým ,že tam bude druhá operatorka a čuduj sa svete potvrdila mi to aj tá druhá. Ráno 28.12 zapnem počítač pozriem mail a pozerám mail na otazku zo 17.12. tovar Vám pride na budúci týždeň (po novom roku). To snáď nie ,volám tam a operatorka mi vraví ,že tovar mam rezervovaný a že ho dajú dopravcovi , ale dopravca medzi sviatkami nerobí čo som je hneď vyvratil lebo som si zistil ešte pred tým ,že rozvážajú normalne 27,-28.12. a 31.12 na požiadanie ,tak to mali na stranke.Na otázku prečo mi vraveli deň pred tým,že tovar ma dopravca a zajtra ho mám doma mi odpavedala ,že operatorka ,ktorá tam sedela včera nemá prístup k tým informaciam ma normalne naštartovalo.Keď mi povedala ,že sa mám obratiť na ich ombutsmana ,čo som aj cez sviatky urobil ,tak som jej povedal ,že odpoveť od neho príde asi na veľku noc. Takže na záver milý budúci zákaznici ,na internete nakupujem 80 percent všetko ,ale s takým prístupom ,neodbornosťou operatorov a klamaním som sa ešte nikdy nestretol.Vyhovarať ,že sú vianoce a nestíhaju je blbosť ,majú sa na to pripraviť ,je to ich práca.Mi keď v práci nestíhame robíme nadčasi alebo soboty. Ja s nimi tiež končím nepotrebujem nahanať celý mesiac zaplatený tovar.

  • Objednal som tovar 17.12.2012, prislo potvrdenie objednavky mailom, s tym, ze ma budu kontaktovat. Kedze som v zahranici, ocakaval som, ze mi pride informacie o doruceni alebo nemoznosti splnit objednavku. Kedze sa 2 dni nic nedialo, tak som to dnes nechal telefonicky overit u ochotneho znameho.
    Bolo mi na moj dotaz oznamene, ze tovar dodany nebude. Napriek tomu, ze som si vybral tovar, ktory bol deklarovany skladom, deklarovany dorucenie do vianoc, napriek kladnym referenciam z Heureky som sa dozvedel az dnes, ze ho budem musiet zhanat inde. A moje moznosti su vzhladom k datumu VAZNE obmedzene. Diky, obchodny-dom.sk !!!

    Postup povazujem za maximalne neferovy, na zrusenie objednavky uz eshop odpovedal obratom. Nebol mi ponuknuty ziadny alternativny tovar. Ja chapem, ze idu vianoce a vsade je to ho kopa, ale pokial tovar nemam, vidim, ze zakaznik ho chce co najzkor (napisane v poznamke), tak je slusnost dat vediet, ze to nebude....

    Obchod kvoli tejto 'komunikacnej vade' neodporucam. Nemal by som za zle, keby sa obratom ozvali, ze tovar dodat nezvladnu, ale komunikovat zo zahranicia len preto, lebo niekto nie je schopny odpisat, povazujem za nieco, co nabuduce nechcem absolvovat.

  • Ponukaju tovar za dobru cenu, ale potom ho nie je mozne objednat - vysavace ROOMBA. Ide o klamanie spotrebitela.