Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednávka zrušená bez udania dôvodu. Viac tam nebudem nič kupovať.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Zaplatil som tovar a potom mi zrušili objednavku.Vtedy prišli na to že nemaju to čo som objednal!!!!!

    Reakcia obchodu NIKOSK

    Za tovar ktorý ste zaplatili ešte v ten istý deň vám boli vrátené peniaze a boli ste aj o tom hneď informovaný.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nechcú mi tovar z reklamovať!!!

    Neochota komunikovať! Nechcú mi tovar zreklamovať !!

    Reakcia obchodu NIKOSK

    Najskôr musíme mať tovar potom môžeme niečo reklamovať. Ako môžeme reklamovať tovar keď nijaký ste nám neposlali ?

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Tovar ktorý deklarovali že majú na sklade v skutočnosti im možno príde až v máji. Keď že sa jednalo o nožnice na konáre tak v máji mi už budú k ničomu.

    Neodporúčam odchody ktoré si nestíhajú aktualizovať tovar a ponúkajú čo nemajú.

    Reakcia obchodu NIKOSK

    Niekedy sa stane, že sa tovar vypredá. Ešte v ten deň ste boli o tom informovaný

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • najprv napísali, že tovar nie je na sklade. neskôr napísali, že tovar už poslali. pri mojom dotaze - kde je tovar, odpísali, že tovar nedoručia, lebo nie je na sklade. zavádzajúce. na ďalší môj dotaz už neodpovedali

    Tovar som objednal u inej spoločnosti, už je na ceste a ešte aj lacnejší

    Reakcia obchodu NIKOSK

    asi ste sa trochu zmýlil. zavádzajúce je to ako si vymýšľate objednávku ste sám zrušil.
    NIKO SK

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadna reakcia na objednávku. Či bola potvrdená, spracovaná, odoslaná.

    Reakcia obchodu NIKOSK

    Možno sa asi nepamätáte, že sme vám telefonovali a oznámili termín dodania.

    NIKO SK

  • Žiadna komunikácia zo strany predávajúceho, človek nevie v akom stave je objednávka. Email na stránke nefungujúci.

    Reakcia obchodu NIKOSK

    E mail nám nefungoval preto sme vám telefonovali. S dodaním tovaru ste spokojný ?
    NIKO SK

  • Neodporúča obchod

    10 %

    obchodu trvalo 3dni kym odoslalo objednavku.
    tovar stale nemam pretoze kurierska spolocnost ma nedostatok kurierov.
    neodporucam. slabe sluzby.

    Reakcia obchodu NIKOSK

    Tovar ste si objednali v nedeľu odoslali sme v utorok to sú asi vaše 3 dni. Tovar asi nemáte z dôvodu lebo ste si ho neprevzali od kuriera !

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod objednávku potvrdil. Pár dní po zaplatení mi predajca bez vysvetlenia vrátili peniaze na účet... strata času bolo nakupovanie v tomto e-shope.

    Reakcia obchodu NIKOSK

    Tovar ktorý ste si objednali sme momentálne nemali na sklade. To sme vám telefonovali a dali vedieť aj e mailom, preto sme vám aj hneď vrátili peniaze.

    • ponúkajú tovar, ktorý nemajú a ako náhradu Vám ponúknu tovar niekoľko násobne drahší.

    Nikdy viac.

    Reakcia obchodu NIKOSK

    Pekné klamstvo

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Zlá komunikácia . Predajca poslal mail o pripravovaní objednávky po týždni po vytvorení objednávky ... Premýšľam o zrušení objednávky.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • objednal som si 3 skrutkovače, prišli mi 2 bez udania dôvodu. reagovali až keď som im napísal mail.

    Reakcia obchodu NIKOSK

    Dohodli sme sa, že tretí bude dodaný lebo teraz nemáme na sklade.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Píšu že je tovar skladom a o pár dní vám volajú že nemajú nič čakaj 2 týždne.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednávka nikdy sa neuskutočnila

    Reakcia obchodu NIKOSK

    Mohli by ste byť presnejší

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neprofesionalny pracovnik ,drzy

    Pracovnik ked vybavuje reklamaciu mal by byt veci znaly svojich vlastnych obchodnych podmienok a nemal by urazat zakaznika bezdovodne

    Reakcia obchodu NIKOSK

    Vy ste nijakú reklamáciu nedávali.
    Objednali ste si dekoráciu 3 kusy a my sme vám poslali 2 kusy s tým ste aj súhlasili.
    Najhoršie je keď jednú vec robia dvaja a ten druhý o ničom nevie.
    NIKO SK.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar ponukaju ako na sklade , ale nemajú ho . Potom Vám obj . zrušia. Ešte že som nezaplatil pred dodaním tovaru.

    Reakcia obchodu NIKOSK

    Tovar máme na sklade len nemáme tesnenia 50 kusov. Na to, že toľko kusov nemáme ste bol telefonický upozornený. Asi žiadny obchod taký typ toľko kusov nemá. A ešte k platbe tovar ste si objednal na dobierku, ako ste chceli platiť za tovar pred dodaním.
    NIKO SK

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Odpoved na dopyt cez formular po tyzdni ziadna, cena po objednavke o 20% vyssia ako na stranke, problemy s dopravnymi moznostami..

    Reakcia obchodu NIKOSK

    Niektorý tovar je len na osobný odber. Niekto vie asi pochopiť, že 300kg balík sa nedá poslať.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • dobré ceny
    • veľký výber tovaru
    • žiadna komunikácia obchodu
    • dlhá dodacia doba

    Môžem hodnotiť len objednávku, lebo tovar mi zatiaľ nedorazil. Vytvoril som si registráciu v danom eshope, objednal som si tovar a čakal som na platobné údaje. Do mailu mi prišlo potvrdenie o vytvorení objednávky a tiež potrebné platobné údaje. Tovar som zaplatil cez účet, a odvtedy nemám žiadne info o objednávke a ani tovare. Nepríde Vám potvrdzujúci mail o zaplatení, žiadne info o doručení a dokonca ani vo svojom vytvorenom účte na ich stránke nevidíte svoju objednávku ani čo sa s ňou aktuálne deje. Keďže sú teraz veľkonočné sviatky, tak ešte počkám kým prejdú a následne budem musieť volať ja, keďže eshop na zákazníka kašle.

    Reakcia obchodu NIKOSK

    Eshop na zákazníka nekašle. Tovar vám bol doručený po vianočných sviatkoch. Bol v poriadku ?

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Pi zaplatení prišlo potvrdenie o objednávke a 7 dni žiadna komunikácia. Zavolala som im a oni mi oznámili, že mali s objednávkou nejaký problém. Žiadne upozornenie cez email alebo telefonicky. Avšak nulová komunikácia dostala korunu, keď som si v e-mailovej komunikácii našla správu od dopravcu. Zle uvedená adresa na doručenie. Rozhodne neodporúčam!!!

    Reakcia obchodu NIKOSK

    Píšete - Zavolala som im a oni mi oznámili, že mali s objednávkou nejaký problém.
    A potom píšete - Avšak nulová komunikácia. Čo je pravda nulová komunikácia, alebo bola komunikácia. Ak chcete dostať tovar treba správne zadať adresu doručenia. Vyhneme sa zbytočným problémom. Tovar vám prišiel v poriadku ? To veľa tých čo neoprávnenie len nadávajú zabudnú napísať.

  • Tovar som si objednal dňa 3.2.2022 a dnes dňa 10.2.2022 mi volali, že mali dopravné problémy a pošlú mi ho dnes, keď som sa chcel dohodnúť, aby mi dali cenu bez dopravy nakoľko čakať týždeň na tovar to by prišlo skôr aj z Číny povedali, že zrušíme objednávku.
    Ak niekomu súri, že potrebuje danú vec včas z tejto stránky si neobjednávajte.

    Reakcia obchodu NIKOSK

    Veľa ľudí asi rozumie tomu aká je teraz situácia . Objednávku za 7,59€ kefy čistiace sme odoslali o 7 dní. Objednávka bola potom zrušená asi si objednal z Číny kde mu príde o 6 dní. Veľa ľudí vie nadávať a pritom ani nerozmýšľa čo sa deje okolo nás.