Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Dobry den. Chcel by som okomentovat reakciu obchodu niko na moju recenziu.

    Nikdy viac !!! Kupoval som pyrotechniku v predajni v Humennom. Predajca mi vypočítal cenu z hlavy, nedal mi žiaden bloček. Doma na internete som si to porovnal s cenami na ich stránke a zistil som že ma obabral o cca 5 eur.

    Pán zákazník asi zabudol, že tovar sme preberali spoločne podľa faktúry. Dostal faktúru a nie bloček. Platil tú sumu čo bola na faktúre. Tých 5€ čo sme ho obabrali dokupoval ďalší tovar.
    NIKOSK


    O com to tu tocite. Bud ste si ma s niekym zmylili, alebo si tu vymyslate historky. Ako som pisal, kupoval som priamo v predajni. Nerobil som ziadnu objednavku cez internet. Tovar nemal ziadne cenovky, predajca strielal ceny z hlavy a zaokruhloval ich samozrejme smerom hore. Vyslednu cenu vypocital v hlave a nahodil to do platobneho terminalu. Ziaden blocek som nedostal!!! iba ten o zaplateny kartou.

  • Keďže som neobjednával cez heureku, nemôžem napísať recenziu. Bohužiaľ som sklamaný nákupom s nikosk.sk.
    Pyrotechnika prišla v otrasnom stave. Lietajúce včeličky a osičky majú skoro všetky natrhnuté a pozohýbané krídla, veľa z nich má krídla úplne odtrhnuté. Tovar prišiel dobre zabalený, preto toto muselo vzniknúť už u predajcu.

    Objednávku mi bez upozornenia rozdelili na dve, pričom zatial mi prišla iba prvá časť. Na email so sťažnosťou ani otázkami vôbec nereagujú.

  • Dobry den

    Chyba mi moznost reagovat na vyjadrenia obchodu Nikosk.sk na stranke kde su recenzie zakaznikov.
    Zamestnanci Heureka.sk mi vysvetlili ze to nie je mozne z toho dovodu aby z recenzii nevznikla diskusia. Nevadi ze v mojej recenzii som bol strucny a napisal som len hole fakty. Obchodnik zo mna urobil klamara a sklerotika.
    A je to na prvej strane kde su recenzie. Ak sa chcem branit a opisat cely priebeh a jednanie zamestnancov Nikosk.sk bude to uverejnene na inej stranke ktora sa vola diskusia a na ktoru pride asi len 1 % ludi.
    Dufam ze aj to 1 % sa z mojich skusenosti pouci.

    Moja skusenost s nakupom na internetovom obchode Nikosk.sk

    Dna 18.5 nedela som objednal a zaplatil za pasovu brusku - elektricky pilnik Makita 9032 v internetovom obchode Nikosk.sk kde je uvedene ze ju maju na sklade.
    Asi 20 alebo 21.5 nam niekto zavolal z Nikosk.sk a povedal ze brusku nemaju ale ze ju dodaju na buduci tyzden 26. 5 - 1. 6 ci je to ok alebo ci chceme vratit
    peniaze. Povedali sme ze ak to bude naozaj na buduci tyzden tak je to ok.
    29. 5 stvrtok som dostal mail ako som spokojny s nakupom v Nikosk.sk. Na to som napisal mail na Nikosk.sk s tym ze ake hodnotenie mam napisat ked bruska do dnes nedorazila a ze maju este jeden den do konca tyzdna ak to chcu stihnut ako to slubili.
    Nik neodpovedal.
    Dna 3.6. utorok som zavolal na tel cislo ktore je uvedene na webstranke Kontaktujte nas obchodu Nikosk.sk +421915871136
    Niekto zodvihol a povedal prosim, zacudoval som sa ze niekto zodvihne telefon ktory je uvedeny na webstranke Nikosk.sk kontaktujte nas povie prosim a nepredstavi sa tak ako v inych obchodoch alebo firmach : Dobry den dovolali ste sa do Nikosk.sk - zakaznik vie ze sa dovolal spravne.
    Pan na druhom konci linky zacal byt nervozny a vysvetlil mi ze sa mam predstavovat ja a ze nech poviem co chcem lebo inac zlozi.
    Povedal som ze som si objednal brusku Makita 9032 pred viac ako dvomi tyzdnami a slubili ze mi ju dodaju do dvoch tyzdnov
    a do dnes mi neprisla. Ze som im pisal mail a nik mi neodpovedal ci o tom nieco vedia a cu ju uz nahodou neodoslali?
    Povedal ze na emaily neodpovedaju a ze za 10 minut mi zavola. Nic odo mna nechcel ziadne udaje ani meno firmy ani cislo objednavky, nic.
    Po troch hodinach cakania na telefonat som znovu zavolal. Zodvihol ten isty pan,povedal ze to nemoze najst a ze potrebuje cislo objednavky alebo meno firmy alebo kedy to bolo objednane. Povedal som meno firmy a pan zistil ze to nemaju lebo sklad je zavrety co mi podla jeho verzie uz povedal 20 alebo 21. 5 pri prvom telefonate s tym ze Makitu mi dodaju az na treti tyzden 2 - 8. 6.
    Povedal som ze pockam do konca tyzdna a ak to nestihnu nech mi poslu naspat peniaze.
    Ak by som cakal na tovar dalsi tyzden bol by to uz mesiac a to je pri dnesnych moznostiach dlho.
    Panovi som 5.6 2014 a 9.6.2014 zaslal udaje a cislo uctu kde ma peniaze poslat.
    Dna 8. 6. 2014 som kontroloval stav objednavky na www.nikosk.sk a stav bol uvedeny "zrusena".


    Zakaznikom obchod neodporucam z tychto dovodov:

    Udaje o pritomnosti tovaru na sklade nie su aktualne.
    Zavadzaju zakaznikov na webstranke Nikosk.sk uvadzaju ze Brusku Makita 9032 maju skladom. Toto tam svieti cele tri tyzdne odkedy som ju objednal a dodnes 10.6.2014 som nedostal brusku ani peniaze.
    Jednanie pana ktory je uvedeny ako kontakt na webstranke Nikosk.sk
    Na email neodpovedaju.


    Moja reakcia na vyjadrenie Nikosk.sk:

    "Niektorí zákazníci zvyknú klamať alebo nedokončia vetu, čím zbytočne klamu" Ano aj ja si myslim si ze taki zakaznici existuju. Ja medzi nich nepatrim.

    " Na email sme neodpovedali, lebo so zákazníkom sme sa spojili telefonický." Kontaktovali ma len raz asi dva dni po objednavke s tym ze tovar dodaju do dvoch tyzdnov od objednania. Po napisani emailu sa so mnou nikto telefonicky nespojil.

    " Vysvetlili sme mu, že nemáme teraz tovar na sklade aj sme sa sním dohodli na termíne dodania škoda, že si to nepamätá."

    Ano v prvom telefonate mi pan z Nikosk.sk povedal ze tovar nemaju ale ze mi ho dodaju do dvoch tyzdnov od objednavky. Pan z Nikkosk.sk ma v druhom telefonate presviedcal ze to boli tyzdne tri na ktorych sme sa dohodli na to som mu povedal ze ja si pamatam dva. Ci uz to boli tri alebo dva tyzdne je jedno. Isto by som sa rozpamatal keby bruska na treti tyzden skutocne prisla.

    Obchod Nikosk.sk mi objednanu brusku nedodal ani do troch tyzdnov hoci na webe uvadza ze je dostupna skladom.

    Nema vyznam cakat na brusku dasli tyzden hoci je na strankach Nikosk.sk o dva - tri € lacnejsia ako v inych obchodoch ked nie je iste ci pride o mesiac alebo dva.

    Dakujem


    S pozdravom Roman Blascik.

  • príspevok bol odstránený na požiadanie autora textu

  • Chcel by som reagovat na "nepresne" tvrdenie obchodu NIKOSK. Napisal som som svoju skusenost s obchodom, na zaklade vyziadania od Heureka. Nemam zaujem nikomu ublizovat, ale klamstvo nenavidim. Nepopieram, ze obchodnik mi vysiel v ustrety a prislubil tovar priniest cestou do BA, za co mu este raz dakujem. Nie je vsak pravda, ako pise, ze mi ho priniesol az do Zlatych Moraviec. Len odbocil z dialnice a priniesol ho na parkovisko motorestu, co bola najblizsia zastavka od dialnice cca 300 m, kde sme sa po dohode stretli. Pre objektivitu treba povedat, ze obchodnik mi volal, ze uz je na Novej Bani, takze som do slubenych 10 minut bol na mieste stretnutia. To ze cesta v dlzke 26 km z Novej Bane po dialnici mu trvala na obbocku do ZM 40 minut, komentovat nebudem, to si kazdy okomentuje sam. Taktiez pripominam panovi, ak si nepamata, ze povodny dohodnuty termin dodavky bol o 4 dni skor, kedy som nesiel do prace a cakal doma na telefon, kedy bude na dohodnutom mieste. Ked som sa mu po dlhej dobe ozval ja kde je, povedal mi, ze dnes z toho nic nebude, lebo do BA nejde. Takze v nahradnom termine, po uskutocneni obchodu na dohodnutom mieste som prevzal vrtacku a doma zistil podla navodu, ze v kufriku nie je hlbkomer (doraz). Slusne som ho telefonicky kontaktoval, s otazkou, ci chyba, alebo len pri tomto type nie je. Povedal mi, ze to preveri a da mi vediet. Do dnesnej doby sa mi uz po tomto telefonate neozval, takze nie je pravda, co pise, ze "Po telefóne som to vysvetlil zakazníkovy"... no a ked uz ma prinutil vyliat si srdce, tiez sa mi nepaci zapisany datum predaja v zarucnom liste, ktory je 13.6, hoci vrtacku som prevzal, zaplatil a mohol zacat pouzivat az 14.6. Takze moj pristup je ferovy, pisem len fakty ako sa skutocne stali.