Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Kacenocka2: Dobrý deň,

    darček Vám posielame na adresu uvedenú vo Vašej objednávke č. 1610024599 poštou, ktorú posielame hromadne, preto Vás prosíme o trpezlivosť.

    Za vzniknutú situáciu sa ešte raz ospravedlňujeme.

    Zákaznícke centrum NAY Elektrodom.

  • Radka:
    Ja som si objednala vyrobok ktory mi prisiel uplne inej farby bez oboznamenia ze pride iny.na heureke na verejnosti po zapornom mojom hodnoteni napisali ze ako ospravedlnenie mi posielaju darcek a zatial darceka niet 9 dni.
    Mozno sa ho este dockam..

  • Jan:

    Dobrý deň,

    naše stanovisko ohľadom Vami uvedenej reklamácie Vám bude zaslané na Váš e-mail - [email protected].

    Ďakujeme za Váš podnet, na základe ktorého môžeme skvalitniť naše služby a veríme, že so spôsobom vybavenia Vašej reklamácie budete spokojný.

    Zákaznícke centrum NAY Elektrodom

  • Dobry den,,,

    dna 3.4 2015 som si u vas zakupil autokameru znacky mediatech MT4044 v leviciach... s kamerou som bol spokojny fungovala ako mala a samozrejme bola namotovana tak ako vyrobca prikazal na celnom skle auta... pouzivanim kamery cez leto sa stalo ze kamera sa vdaka teplu zdeformovala(auto jazdilo len po slovensku), neda sa zavret riadne krit baterky,,, s pociatku som si to riadne ani nevsimol , postupne zacala mat kamera problem s baterkou tak som ju sca dva tyzne dozadu isiel reklamovat, do Levic tovar si prezrel mlady pan na reklamacnom aj on potvrdil ze je kamera od tepla zdeformovana a napisal to aj zo zavadou dobijania do papierov tovar bol odoslany reklamacia cislo 100015/0086665/2016

    v stredu mi prisla sms ze kamera je uz na predajni mam si prist po nu....

    prisiel som do predajne stvrtok ze si kameru preberem , pracovnik mi hned povedal ze bola vymenena bateria a ja som sa samozrejme opytal ze co to poskodenie od tepla a on hral najprv ze vsak to pozreme ,, nakolko vybalil kameru v reklamacnom protokole zo servisu ani neprislo vyrozumenie preco sa ta kamera poskodila a podobne nakoniec som sa ho opytal ci to mysli vazne, zavolal do servisu a tam mu povedali ze to je normalne , pochopil som to tak ze kupil som si kameru do auta ale cez leto ju nemozem pouzivat.. pan na reklamacnom samozrejme zacal byt na mna arogantny a drzi ze co on s tym ma ze to neni jeho problem ze mozem byt rad ze mi aspon tu baterku vymenili.. podpisal som mu papier a radsej som odidsiel nakolko vonku ma cakal kamarat a uz isiel za mnou a kamera by uz nebola poskodena len od tepla :)

    kameru sa bojim pouzivat, mam strach ze sa zdeformuje natolko ze bud mi to spravi skodu v aute alebo pri najlepsom mi auto aj zhori...

    mile Nay prosim Vas o vyjadrenie

    kedze je to kamera do auta ako ju mam vlastne pouzivat?
    kedze ma byt namotovana na celnom skle a tam vzdy svieti slnko ...

    kedze sa mam riadit podla Vaseho zamestnanca a Vas servis dava ruky prec od servisu a opravy kam mam ist alebo kedze ju poskodilo slnko mam ist tam sa stazovat?

    mile nay moc moc som sa vo Vas sklamal nakolko vzdy ked som nieco potreboval elektroniku telku a podobne zariadovali sme kancelarie , vzdy som dal na Vas odporucanie , a teraz neviem ako to mam chapat a verit v kvalitu Vaseho predavaneho tovaru. A co sa tyka Vaseho zamestnanca nemam slov... nakolko ten chlapec ma tak sca 25 rokov... tak Vam robi peknu reklamu...

    budem rad ak sa vyjadrite pripade najdeme spolocne riesenie [email protected]

  • radka Čaňová:

    Dobrý deň,

    v tomto prípade je potrebné navštíviť predajňu NAY Elektrodom, kde ste si uvedený tovar zakúpili a požiadať o jeho odblokovanie.

    Za vzniknuté komplikácie sa Vám samozrejme ospravedlňujeme.

    Zákaznícke centrum NAY Elektrodom

  • Kupila som si tablet lenovo ideapad MIIX 300. Po spusteni som zistila ze zamestnanec zabudol odomknut tablet. Ako mam pokracovat?

  • Monika Zmekova: Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté komplikácie, ktoré nastali pri vybavovaní Vašej objednávky ako aj za nevhodné správanie personálu na predajni NAY Elektrodom Trenčín.
    Vaša objednávka č. 1650006119 je pripravená na vyzdvihnutie na predajni NAY Elektrodom Trenčín.

    Za predĺženie doby dodania sa Vám ospravedlňujeme a ďakujeme za impulz k skvalitneniu našich služieb.

  • Dobrý deň, objednala som si tovar ktorý nemali na predajni ale na sklade áno. Tak som si ho objednala cez váš e-shop 15.1. v piatok na predajňu do Trenčína, bolo tam napísané že mi ho dodajú na predajňu do 72 hodín. Uplynul už týždeň a tovar nie je na predajni ani mi neprišla žiadna SMS ani e-mail. Navyše predavačka na reklamáciach mi neodpovedala na nič čo som sa pýtala len ma odbíjala. Ďakujem s pozdravom Zmeková

  • colo: Dobrý deň,

    mrzia nás vzniknuté komplikácie, ktoré Vám nastali pri vybavovaní Vašej objednávky a uisťujeme Vás, že naším cieľom nie je zavádzať zákazníkov. Ako ospravedlnenie za vzniknuté komplikácie Vám zasielame na Vašu dodaciu adresu menší darček.

    Ďakujeme za impulz k skvalitneniu našich služieb.

    Zákaznícke centrum NAY Elektrodom

  • K reakcii NAY o stave objednavky 1510097200 k mojej reakcii zo vcera - citujem:
    "Vašej objednávky sme Vás informovali telefonicky na čísle, ktoré bolo uvedené vo fakturačných údajoch. Žiadne iné telefónne číslo vo Vašej objednávke neevidujeme"

    To nie je pravda, mam objednavku v mejli, je tam uvedene v kontaktnych udajoch cislo zacinajuce 0905 a ziadne ine, kontaktovali ste ma na cisle zacinajucom na 0949, ak mi date mejl mozem preposlat objednavku s udajmi a dolozit to aj vypisom z mobilneho uctu

    "Ohľadom vybavenia Vašej objednávky Vám bola poskytnutá možnosť zájsť na predajňu NAY Elektrodom alebo poslať Vám tovar na dobierku kuriérom"

    Kurierom mi to nebolo zo strany Nay odporucane, pretoze nebolo mozne zarucit ze to prijde do Vianoc.

    Neviem ci nieco prehliadate alebo umyselne zavadzate takze aspon to obycajne pardon zo strany Nay by sa hodilo, co myslite ?

  • foker: Dobrý deň,

    v akciových letákoch nie je uvedená dostupnosť tovarov.

    Ďakujeme za pochopenie.

    Zákaznícke centrum NAY Elektrodom

  • Moja odpoved na vyjadrenie NAYu ze tovar na objednavku nedodal dodavatel.Vyhrievany potah do detskej autosedacky z letaku nebol na objednavku.Bol v letaku ako ostatny ponukany tovar

  • Objednal som si vo vypredaji lacny mobil, posledny kus. Mal byt udajne v Kosiciach na predajni. Dostal som potvrdzujuci mail. Ani za 5 dni neprisiel tovar do Bratislavy. Naviac e-shop stale ukazoval, ze ten posledny kus je k dispozicii. Telefonoval som a dozvedel som sa ze moja objednavka bola zrusena zo strany obchodu. Pricom e-shop mi stale ukazoval, ze moja objednavka sa vybavuje. Nakoniec som dostal mail, ze moja objednavka bola zrusena. Je zaujimave, ze zavaznost objednavky plati len pre odberatela.

  • Klasický slovenský obchod. Ale zase stačí nič nechcieť a je to v poriadku, keď tam niekto kupuje, nech sa nesťažuje.

  • Anonym: A Husajnom Vybozajnom na lietajucom koberci. Poznam jedneho typkan co ho ma na predaj. Ma ho v garazi. Koberec ma nove pletenie a antiradar :)

  • Miloš: Mne pomohlo iba stvorkombinacia SOI+sudnoznalecky posudok+media+advokat.

  • dobyr den ,chcem sa opytat za aku dobu dorucite tovar na objednavku a odkial beriete tovar na objednavku?..dakujem

  • Dal som Vám už zlú recenziu, že ste mi vtedy do 10 dní nestihli ešte doručiť tovar. Dnes po 14 dňoch mi prišiel, keď som ho odbalil skoro ma porazilo! Úplne iný produkt, za aký by som ani na ebay nezaplatil ani dolár, úplne nezodpovedá tomu, čo som objednal! Navyše mi prišiel produkt očividne použitý!!! Obal roztrhnutý, papier nalepený len tak aby sa nepovedalo!!! A vrchol je ešte, že dokonca ani nedokáže to, na čo je urćený, jednoducho nesedí!!! Absolútne zle NAY, naozaj som extrémne nespokojný a asi som z nákupom na SK tak nespokojný ešte nebol. Dajte si to tam do poriadku, viem, že keďže som Vám už moje peniaze dal, na mojom názore Vám nezáleží, ale naozaj, lebo o takýchto veciach sa ľudia dozvedia. A verím, že budete reagovať na môj email a dáte vzniknutú situáciu do poriadku!!!

  • Mal by som záujem o tv Panasonic TX-47AS750E, cena je teraz najlepšia, ale dodacia doba do mesiaca???? To idete na južný pól osobne, tam vám to vyrobia a potom cesta s tovarom späť, myslím, že by ste prišli skôr. Mali by ste si vašu celú obchodnú politiku prehodnotiť sami. TV vyrábajú v susednom Česku. Objednám si ho aj ja cez český e-shop napriek zaplatenej dopravy sa to oplatí. Ďakujem prajem veľa úspechov

  • Žiaľ musím potvrdiť z vlastnej skúsenosti, že všetky negatíva tu popísané, sa zakladajú na pravde. Zlá komunikácia operátorov, ktorí nič nevedia, ani kde sa už zaplatený tovar fyzicky nachádza ani kedy bude doručený. Svojich práv sa človek musí domáhať telefonicky aj mailom a ani vtedy nie je zaručené, že mu bude tovar rýchlo doručený, hoci na stránkach je hláška o dostupnosti a príde Vám aj SMS aj mail že expedovali, nie je to pravda.