Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • jabastar: Dobrý deň,

    prosím, zadajte nám číslo objednávky a situáciu preveríme.

    NAY

  • Uroven sluzieb NAY si nezasluzi ani jednu hviezdicku. Na stranke produktu garantuju dodanie v dalsi pracovny den. Clovek sa prisposobi kurierovi, uvolni sa skor z prace, ale nakoniec sa nic nedeje. Po zavolani do NAY sa dozviete, ze je tu problem, tovar bol poslany nejakou inou kurierskou spolocnostou a tento tyzden to uz nebude. Pri otazke, ze co teraz a kedy to bude, iba same "neviem", "prepacte", "neviem vam pomoct". Absolutne neseriozne. Moj posledny nakup v NAY, podporovat takyto pristup nebudem. Zaujemcom o produkt odporucam najst si nejaky iny obchod na heureke.

  • Kristína Polková: Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa Vám za negatívnu skúsenosť v predajni NAY Čadca. Uisťujeme Vás, že uvedený prístup predajcov nie je v súlade s firemnou kultúrou našej spoločnosti. Ďakujeme za Vašu reakciu, na základe ktorej sme môžeme podniknúť kroky na nápravu a tak zlepšiť naše služby do budúcnosti.

  • Katarína Uličná: Dobrý deň,

    peniaze sme Vám poslali 31.1. 2017 na platobnú kartu, z ktorej ste hradili objednávku. prosím, skontrolujte si stav na karte, prípadne sa opýtajte Vašej banky

  • Dobrý deň. Chcela by som reagovať na personál ktorý je nanajvýš arogantný k svojím zákazníkom a to konkrétne v obchodnom dome v Čadci.Dnes sme boli zakúpiť v danom obchode mobilný telefón, a ked sa nás mladý muž ktorý nás obsluhoval opýtal do akej sumy odpovedali sme do 80,-€ (telefón je pre mladšieho brata,myslím že drahší je zbytočný kedže ich už niekoľko zničil) pri tejto odpovedi sa začal smiať,pri otázke aký fotoaparát má vybraný telefón sa taktiež začal smiať.... Myslím že jeho prácou nie je smiať sa na zákazníkoch ale poradiť a obslúžiť bez akýchkoľvek neprístojných posmeškov a pripomienok, nech si to nechá na neskôr sám pre seba. Taktiež pracujem v obchode kde som v každodennom kontakte s ľuďmi, ale nikdy by som si nedovolila robiť si posmešky zo svojho zákazníka pre to aký tovar si vybral a v akej hodnote,je to len na jeho uvážení o čo má záujem a ju mu môžem nanajvýš poradiť a odporučiť iný. Vedenie by teda malo prehodnotiť akých ľudí zamestnáva....pretože to ako sa oni správajú k zákazníkom závisí aj od tržby obchodu....mali sme v pláne ešte ďalší nákup a za vyššiu sumu ale myslím že toto mi stačilo...pri jeho prístupe som si to veľmi rýchlo rozmyslela.... preto obchod neodporúčam,nie kvôli tovaru ale kvôli personálu.

  • NAY Elektrodom: dakujem...ale peniaze este neprišli.

  • Katarína Uličná: Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za uvedenú situáciu. Po preverení sme zistili, že nebol vytvorený dobropis na prepravu. Situáciu sme hneď napravili a 6,60€ Vám dodatočne uhradíme na kartu, z ktorej ste hradili objednávku. Peniaze môžete očakávať do piatich pracovných dní. Ďakujeme za Váš podnet, na základe ktorého sme mohli situáciu napraviť.

  • Dobry den.objednala som si zvlhcovac ktory mi prisiel prasknuty. Sokovalo ma ked mi mailom oznamili ze reklamaciu mam riešiť na pobocke. Ja si objednam tovar kvoli tomu aby som memusela ist do obchodu.predtym ked sa mi nieco podobne stalo v inych obchodoch poslali mi tovar a ja som kurierovi dala naspäť ten poskodeny.dnes son prisla do predajne a vyplatilli sumu zvlhcovacu a 6e za komfortnu dopravu ci ako to nazvali mi nikto nevratil. Uz mam poučenie ze z nay si nikdy nic neobjednam.nespokojnosť.velka.

  • Dobrý deň,
    dňa 09.01.2017 som si objednal mikrovlnnú rúru, č obj. 1710003932, na sklade bolo 5 kusov. Prišlo mi potvrdenie objednávky,že tovar je dostupný a v krátkom čase bude odovzdaný kuriérskej službe na doručenie. 16.01.2017 ste mi poslali mail, že moja objednávka je stornovaná.
    Toto je seriózny prístup !!!
    Jeden klamaný zákazník:Zoltán

  • Martin: Dobrý deň,

    mrzí nás uvedená situácia. Prosím o doplnenie č. Vašej objednávky a situáciu preveríme.

  • Veronika: Dobrý deň,

    mrzí nás uvedená situácia. Prosím o doplnenie č. Vašej objednávky a situáciu preveríme.

  • Tak, po tejto skúsenosti s NAY si z tade už nikdy nič neobjednám. Pred 3 týždňami som si objednal mobilný telefón. Po 3 dňoch od objednania mi prišla SMS, že objednávka sa spracováva, po ďalších 2 dňoch prišla opätovne SMS o spracovaní objednávky. Po týždni od objednania som sa musel osobne dovolať do NAY, aby mi oznámili že telefón mi príde budúci týždeň. O týžden stále nič, žiadny e-mail s opravedlnením a vysvetlením situácie. Znova som sa musel dovolávať do NAY, aby mi povedali že je problém s dodávateľom a že telefón príde budúci týždeň v utorok. Dnes je utorok, NAY samozrejme žiadna komunikácia... nemám čo dodať, robíte si úplnú srandu zo zákazníkov.

  • Myslela som, že NAY je overená značka.... :-) známa možno áno, ale nespoľahlivá. 13.11. som objednala tovar, ktorý nebol na sklade. Do 3 pracovných dní - tak ako uvádzajú na stránke - sa mi nikto neozval s tým, či tovar bude alebo nie. Na 5 deň volali, že tovar bude naskladnený na centrálny sklad ešte tento týždeň. Zmenila som teda doručenie na predajňu (aby som to stihla vyzdvihnúť max v piatok a zabaliť pod stromček). Z centrálneho mal byť tovar prevezený na predajňu v ten istý deň, ako ma informovali na info linke. A hádajte čo? Dnes je 24. a ja môžem tak vytlačiť obrázok toho čo som kúpila :-D :-D. Navyše v Nay mi nemôžu sľúbiť, že tovar dostanem budúci týždeň. :-D Naozaj super služby... :-) Takže Nay už nikdy viac, nabudúce uprednostním e-shop, kde si viac vážia zákazníka a splnia, čo sľúbia. Logo na stránke "Nay Vianoce s našimi službami" mi momentálne príde ako výsmech zákazníkovi.

  • Dobrý deň,
    dňa 26.11.2016 som si objednala mikrovlnnú rúru, č obj. 1610111482, na sklade bolo 6 kusov. Prišlo mi potvrdenie objednávky. 2.12.2016 ste mi poslali mail, že moja objednávka je stornovaná.
    Toto je seriózny jednanie a dôveryhodný e-shop????
    Serióznosti česť Marcela

  • Ján: Dobrý deň,

    v prvom rade sa Vám ospravedlňujeme za nepríjemnosti a komplikácie. Prosím, napíšte nám číslo objednávky, aby sme situáciu mohli preveriť. Prípadne nám napíšte email na [email protected] a uveďte, prosím, že sa to týka recenzie uvedenej v diskusii.

    Ďakujeme za pochopenie

  • Aj ja mám zaujímavú skúsenosť s NAY. Keďže 25.11.2016 bol známy "Black friday", Nay elektro sa rozhodlo, že dá zľavu na mobil Samsung Galaxy J5 2016 v zlatej farbe (pôvodná cena 199€) tá akciová bola v ten deň 153€. A tak som neváhal a objednal som si ho cez eshop, pretože to bola naozaj skvelá cena. Zaplatil som dopredu kartou a už len čakal. Hneď v ten deň mi prišlo potvrdenie:
    "Vážený zákazník,
    tovar z Vašej objednávky č. XXX je dostupný a v krátkom čase bude odovzdaný kuriérskej službe na doručenie. O vyexpedovaní objednávky Vás budeme informovať e-mailom a SMS správou."
    Do včera sa ale nič nestalo a tak som napísal informačný mail, prečo ešte neodoslali tovar. Odpísali mi, že: "z dôvodu rýchleho vypredania zásob telefónu v akcii Black Friday, Vašu objednávku nevieme expedovať.
    Tovar je teraz na objednávku a doba dodania takýchto je 2 - 4 týždne." (Pritom ak si pozriete aj teraz na eshop majú tento mobil skladom viac než 5ks, ale v tej pôvodnej cene 199€.) To by aj tak ešte bolo ok, ale nedalo mi to tak som pre istotu ešte zavolal na informácie, kde mi už ale bolo vysvetlené, že za tú cenu(153€, ktorú som už zaplatil, a prišlo mi aj potvrdenie tento mobil nedostanem vôbec, a mám dve možnosti: buď doplatiť do 199€ alebo stornovať objednávku).
    Takže sa chcem poďakovať tomuto obchodu za tak skvelú akciu "Black friday", nabudúce radšej kašlite nato. Ale aspoň ste ma utvrdili v tom,že radšej nakupovať inde :-)

  • Gabriela Kollarčíková: Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za uvedené komplikácie. Prosím, uveďte nám č. reklamácie a situáciu čo najskôr preveríme.

    Ďakujeme

    NAY

  • Už neviem, na koho sa obrátiť, a tak aspoň varujem ostatných - Prosím, neplaťte si PREDĹŽENÚ ZÁRUKU - budete len zbytočne šedíví... ;) Pred štyrmi rokmi sme urobili veľkú hlúposť - spolu s kúpou televízora sme si v predajni NAY ELEKTRODOM zaplatili aj predĺženú záruku - za 20% zo sumy TV (ale mali sme namiesto štandartných 2 rokov 5ročnú záruku, ktorá mala zaručiť opravu alebo vyplatenie zostatkovej časovej ceny tovaru). Všetko bolo úžasné, až pokým nám po 4 rokoch neodišiel zvuk. A tak sme 15. augusta zavolali do poisťovne (ako bolo uvedené na zmluve) a tí nám odporučili odniesť televízor na reklamáciu do daného obchodného domu. Stalo sa. Tam sme hneď dostali inštrukcie - keďže to nespadá pod dvojročnú zákonnú záruku a ani televízor nebol taký drahý (stál niečo vyše 600e a spolu s poistkou "iba" vyše 800e) na náhradný nemáme právo a z toho istého dôvodu máme počítať s tým, že oprava nemusí byť do 30tich dní - majú na to 3 mesiace. Ale zväčša to býva skôr. :) Trošku sa nám zatmelo pred očami, ale v duchu sme si pomysleli, že oprava zvuku predsa nemôže trvať tak dlho... Nechceli sme vyzerať ako veľmi netrpezliví, no po mesiaci a pol nám to nedalo a pre istotu sa manžel šiel o stave našej reklamácie informovať. Odpoveď: reklamácia schválená, ale televízor ešte neodišiel na opravu. Tak sme sa rozhodli vydržať. Presne 16.teho novembra po 3 MESIACOCH a ŽIADNEJ reakcii či už z poisťovne alebo obchodného domu nás však trpezlivosť prešla. Počas telefonátu do bratislavskej centrály nás ubezpečili, že situáciu prešetria a ozvú sa (následná odpoveď - situáciu urýchlene vyriešia, čakajú len na poisťovňu). Zavolali sme samozrejme aj do poisťovne :) Tam nám oznámili, že neevidujú ŽIADEN PODNET ZO STRANY NAY a máme to riešiť cez reklamačné oddelenie v centrále. Navštívili sme v ten deň aj obchodný dom v Prešove, kde sa vyjadrili, že náš televízor je v oprave, no nedá sa opraviť, nemôžu zohnať súčiastku a vrátia nám peniaze. Samozrejme, že sme kontaktovali aj obchodnú inšpekciu... No žiaľ, tovar nieje v zákonnej dvoročnej záruke, nemôžu nič urobiť. A tak nám neostávalo nič iné, len čakať na "urýchlené" riešenie situácie. Na ďalší deň (resp. skôr v noci), sme však v našom miernom zúfalstve dostali úžasnú SMS - výzvu na vyzdvihnutie opraveného tovaru. :D Až sa mi veriť nechcelo. A tak manžel na nasledujúci deň (po príchode aj listovej zásielky z poisťovne - posielanú v deň, v ktorom sme už situáciu začali riešiť my - ktorá oznamovala, že predsa len prebehne oprava) znovu navštívil daný obchodný dom. Kto chce uhádnuť, čo nasledovalo?!? Televízor na danej predajni nebol, predajca potvrdil, že je to ich SMS o vyzdvihnutí, no nechápe, prečo nám bola poslaná... A tak, je streda večer, 23.11. a my... hráme karty a stále čakáme na "URÝCHLENÉ VYRIEŠENIE"...

  • Stanislav: Dobrý deň,

    prosím, uveďte nám bližšie informácie do emailu na [email protected] a vašu situáciu preveríme.

    NAY

  • Kupil som pracku (400EUR+). Pracka nedala sa zapnut a nechcu ju vymenit - musim teraz este tyzden cakat na technika! TYZDEN BEZ PRACKY, CARL!

    Dakujem za pochopenie a uz nebudem tu nakupovat nic.