Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Moja skúsenosť v Nay elektrodom z Trnavy predajne na V. Clenentisa je bezkonkurenčná čo sa týka ochoty, poradenstva aj pomoci z daným výrobkom! Zakúpila som si už niekoľko produktov v predajni priamo aj poslaním na predajňu na vyzdvihnutie a VŽDY som sa stretla s príjemným ochotným personálom od predajcov, či po dámy za pokladňou! Tentokrát som kupovala vonkajšiu kameru samozrejme poradenstvo či ju budem mať interiér exteriér všetko vysvetlené, len som ju nevedela doma spojazdniť tak som miesto trápenia sa išla na predajňu a na musím povedať, že od prvého príchodu s problémom bola maximálna ochota mi pomôcť vysvetliť aj nadstaviť mi kameru. Veľmi by som chcela poďakovať za takýto prístup všetkým ktorí sa takto správajú v práci k zákazníkovi nie iba predám a nemám záujem riešiť to že vy niečo neviete. Za mňa top predajňa odporúčam každému návštevu a musím pochváliť skutočne všetkých ktorí tam pracujú od odporučenia aj vysvetlenia výrobku, dámy za pokladňou aj pomoc pri riešení problémov!

  • 2 krát a dosť nikdy viac 21 storočí čakať na
    Tovar vyse týždňa a stale nic tovar na sklade u bas druhy den to určite este maju tu drzosť volať ze uz je na xeste ospravedlňujeme sa a zas nic puzivaju jednu s najhorších prepravnychy spoločnosti ties komunikácie nijake rano sms dnes mate tovar volam o päť min ze dnes nie zajtra lebo sa pokazilo auto atd vibec neodporúčam

  • Nikdy viac neodporúčam tento obchod !!! Po reklamácii holiaceho strojčeka mi 2x neuznali reklamáciu... samé drísty trepali o návode a bla bla bla o*ebavači myslia si že som nemal nikdy holiaci strojček že neviem ako ho používať no takto sa mi nezabíjal ani jeden z 4 ks čo mám a nespôsoboval bolesť, Len okradnúť ľudí nabaliť si vrecká.... to už alza je lepšia ako oni... výrobok je blbý vadný nepoužiteľný spôsobuje bolesť a oni povedia že ho nesprávne používam... pričom som u nich kúpil dávnejšie výrobok tej istej značky a strojček je úžasný len dnešná psycho eco doba veľa vyrábať a nekvalitných šmejdom a potom plačú v tv o záchrane a príspevkoch na záchranu planéty prečo to nezačnete u výrobcov a predajcov nekvalitného tovaru.... najhorší obchod aký je ľudia vyhnite sa mu oblukom dávajte si pozor na týchto podvodníkov ktorý chcú iba vaše €€€ peniaze ! ! ! servis s mojim tovarom neurobil vôbec nič akurát mi poškodili krabicu spôsobili do nej dieru a je pobytá zo všetkých 4 strán čiže takto zodpovedne a s citom sa správate k tovaru zákazníka veľmi pekné od Vás.... krabica dobytá jak keby sa s ňou futbal hral.... holiaci strojček vydrží ako píšu použitie iba 10 krát po dobu 5 minút používania užasné... to jednorazová žiletka vydrží viac !!! a ak ho budem vždy rozoberať a čistiť pre a po tak sa to dosere ak furt budem tie čepele davať hore dole tam a späť a potom použijú výhovorku že chyba alebo porucha bola spôsobená častým používaním že výrobca za to zodpovednosť nenesie....


    Nikdy viac neodporúčam tento obchod !!! Po reklamácii holiaceho strojčeka mi 2x neuznali reklamáciu...
    samé drísty trepali o návode a bla bla bla o*ebavači myslia si že som nemal nikdy holiaci strojček že
    neviem ako ho používať no takto sa mi nezabíjal ani jeden z 4 ks čo mám a nespôsoboval bolesť, Len
    okradnúť ľudí nabaliť si vrecká.... to už alza je lepšia ako oni... výrobok je blbý vadný nepoužiteľný
    spôsobuje bolesť a oni povedia že ho nesprávne používam... pričom som u nich kúpil dávnejšie výrobok tej
    istej značky a strojček je úžasný len dnešná psycho eco doba veľa vyrábať a nekvalitných šmejdom a potom
    plačú v tv o záchrane a príspevkoch na záchranu planéty prečo to nezačnete u výrobcov
    a predajcov nekvalitného tovaru.... najhorší obchod aký je ľudia vyhnite sa mu oblúkom dávajte si pozor
    na týchto podvodníkov ktorý chcú iba vaše €€€ peniaze ! ! ! servis s mojim tovarom neurobil vôbec nič akurát
    mi poškodili krabicu spôsobili do nej dieru a je pobitá zo všetkých 4 strán čiže takto zodpovedne a s citom
    sa správate k tovaru zákazníka veľmi pekné od Vás.... krabica dobytá jak keby sa s ňou futbal hral....
    holiaci strojček vydrží ako píšu použitie iba 10 krát po dobu 5 minút používania užasné... to jednorazová
    žiletka vydrží viac !!! a ak ho budem vždy rozoberať a čistiť pre a po tak sa to dosere ak furt budem
    tie čepele dávať hore dole tam a späť a potom použijú výhovorku že chyba alebo porucha bola spôsobená častým
    používaním že výrobca za to zodpovednosť nenesie.... v dnešnej dobe vyrábajú samí nefunkčný nekvalitný tovar
    doslova odpad a mám to potvrdené od známych čo si kúpili notebook za vyše 1000 € a na notebooku a po krátkom
    čase rozsypala klávesnica... dnešné výrobky nie sú takej kvality ako boli dakedy !!!!

    obchod neodporúčam !!!

    • PS: takto bolo s týmto výrobkom nespokojných viac ľudí nie len ja !!!

  • No ja mam uz druhy krat taku zlu skusenost s Nay, ze mi poslali uz druhy krat pouzity tovar. Prvy krat to bol wifi extender. Ked som sa s nim chcel prihlasit do mojho wifi tak normalne mi uz ukazalo zapametane prihlasovacie udaje nejakej Lučeneckej fyrmi. Druhy krat som si objednal specialny bateriu do taktickeho svetla a prislo mi to v krabici na ktorej boli uz zjavne znamky otvarania, dokonca z oboch stran. Si predstavte ze kupite bateriu ktoru niekto mesiac pouziva a potom ju vrati a vám ju predaju ako novy tovar. Po tejto skusenosti som povedal ze Nay-ko už nikdy

  • Tak ako tu citam a nie som jediny s negativom, bude to cieleny zamer na spotrebitela. V NAY Zilina velmi neprofesionalny pristup k reklamacii. Mobilne zariadenie sa mi samovolne vypina. Dva krat reklamaciu uznali opravili treti krat uz reklamaciu zamietli. Vada sa neprejavila. Pocas 24 hodinovej prevadzky sa telefon vypol a zamrzol 3 krat. Takze tam putuje znova...

  • Nakupovala som aj v minulosti v nay Čadca, ale po poslednej skúsenosti výrobku určite budem vyhladávať iné predajne. Brala som výrobok na splatky s tým že budem malu čiastku splácať mesačne po dobu 20 mesiacov a s tým, že preplatim 30 eur, keďže som uhradila vyššiu sumu na mieste. Všetko bolo ok, len do momentu ked som prišla domov a na účtenke som našla ešte poistenie , o kt. sme sa vôbec nebavili s pracovníkom a cely výrobok sa mi predražil o 137 eur (poistenie). K výrobku mi dali ako darček praci prostriedok. Na druhy deň som prišla do predajne s tým, že zrušim splatkovu zmluvu aj poistenie a radsej si vyplatim v hotovosti zvyšnú časť, nakoľko som bola nahnevana ako šikovne mi tam nahodili bez vedomia do splatok aj poistenie, ktoré som si nevšimla a ani ma na to neupozornili len pri odchode ak sa čokolvek stane dostanem spotrebič druhý. Ked som prisla k pokladní - mlada predavačka "Majka" pozrela na bločik a hneď na mna že či som priniesla woolite (3,6 l). Ja som jej povedala , že to nemyslí vážne aby som ťahala prací prostriedok z domu , že som prišla doplatiť výrobok a zrušit poistenie a splatkovu zmluvu a že ten výrobok nestojí 100 eur, že si ho zaplatím ale pokiaľ viem dostala som ho k pračke a ona že k splatkovej zmluve. Neriešila som praci prostriedok v hodnote 7 eur, ale zarazil ma prístup mladej predavačky, lebo som prišla slušne s tým, že o nič nejde chcem len zrušiť poistenie a splatky, hlavne poistenie o ktorom som nevedela. Viem , že s podobnou skúsenosťou sa stretla aj moja známa, resp. jej dcéra. Viem, že je to tvrdenie proti tvrdeniu ale po tovar som nesla sama nastastie , tak aj druhá osoba vie , že o poistení nepadlo nič. Mám za to , že ked kupujem vyrobok ma nejakú záruku a keď kupujem nejaku značku má aj nejaké meno na trhu a mala som byť informovaná o čiastke a poistení . Viem že to bol nákup v rychlosti a možno to predavajúci takto využil , že si to nevšimnem, a možno si to nevšimne často vela ludi, lebo ak by som kupovala v hotovosti produkt tak by som si to všimla a stopla. Je smutné , že prístup je aký je. Predavač bol ochotny, mily , komunikatívny, ale neviem či to maju tak nalinkované alebo prečo volil tento prístup a o čiastke 137 eur -nepadlo ani slovo. Z mojej strany určite zvážim nákup a podelim sa so svojou skusenosťou aj so svojími známimy možno sa dozviem viac o skúsenostiach nakupovania v tejto predajni.

  • Som dlhodobým zákazníkom , pravidelne nakupujem v NAY a každý mesiac tam nechám dosť peňazí . Bohužiaľ mám negatívnu skúsenosť s reklamáciou, ktorá mi nebola uznaná. Kúpil som si športové hodinky , hlavne kvôli behu a raz som ich použil na plávanie , nakoľko majú funkciu plávanie a rozpoznanie štýlu plávania a hneď ako som vošiel do bazéna tak mi prestali fungovať . Reklamáciu mi zamietli s tým že servis sa vyjadril že som ich používal nevhodným spôsobom a bola prítomná korózia po rozobratí hodiniek . Preto sa pýtam či to nie je zavádzanie zákazníka keď si kúpim tovar určený pre športové účely , vrátanie plávania a hodinky sa pokazia . Mal som ich 6 mesiacov .

  • Na internete píšu pokiaľ si objednáte cez eshop tovar v hodnote nad 40€ a váhou nad 30 kg, tam mate dovoz a aj vynasku do bytu zadarmo. Dovoz bol zadarmo ale vynáška žiadna. Prišiel kuriér z nejakej inej spoločnosti a povedal ze o nieje Nay-ko tak vynasky nerobí. Našťastie bol veľmi ochotný a vyniesol pracku, vstavaný sporák a dosku na 4 poschodie.
    Takže neviem ci som to cele zle pochopil, alebo je to iba zavádzanie a klamanie zákazníka

  • Nay Poprad najhorší prístup ktorý sa nedá ani slovom vyjadriť vedúci predajne úplní nezáujem riešiť problém Z reklamciou tabletu ktorí sme po troch dňoch po kúpe šli vrátiť (tablet nám fungoval cca 20 min) no nikdy viac Nay Poprad. Katastrofa.

  • Nespokojnosť s vybavovaním objednávky, z troch druhov tovaru jeden pripravili na predajni, druhý chvíľu hľadali a potom povedali, že stiahnu z iného mesta a tretí nedodali vôbec, hoci pri objednávaní potvrdili, že tovar je na sklade. Peniaze vrátili až na urgenciu, a ešte mala madam na službách zákazníkom drzé reakcie. Nikdy viac.

  • Dobrý deň, nakupujem v Nay obchode od roku 2003, som celkom spokojná, ale teraz ma zarazil prístup zamestnancov v Nay, pri Prachárni v Košiciach, keď som sa opýtala na akciu, keď nakúpite za viac ako 1000€,tak vám pripíšu až 150bodov na Nay kartu, keď som napísala, či akcia ešte platí,napísali, že body sa pripisujú do 5 dní, tak počkám, lebo ešte stále akciu majú na stránke. Keď nie budem to považovať za klamlivú reklamu. Karta je vystavená na manžela Štefan Rapavý.

  • Nay, nikdy viac, dcera nam na Vianoce už objednala vysavač na popol, nakolko ho nechceme mame ho právo do 14 dní vrátiť, ale tu nastal problém, na pobočke nám ho nechcú zobrať, že mame nadtrhnuty sáčok, taký ako nam ho poslali, taký sme ho chceli vratiť, vysavač sme iba rozbalili a zabalili naspať,ked sme si objednali niečo v Alze nebol problem vratiť , ale NAY prvý a posledný krat, neodporúčam

  • V pozicii zakaznika bola moja skusenost s Nay Elektrodom tou najhorsou a tohoto predajcu urcite neodporucam.
    Pre nich slogan ,, nas zakaznik, nas pan,, je neznamym pojmom, a namiesto toho sa drzia hesla ,, skodu nesie kupujuci,,
    Pocas Black Friday som si zakupila v predajni NR pracku s tym, ze mi bude dodana 29.11.2018, medzi 13.00 - 16.00.
    Zijem v Nr a za pracou dochadzam do Ba, preto som si na dany den vzala volno a cakala na dodanie tovaru.
    Okolo tretej sa mi nezdalo, ze kurier sa este neozval ohladom casu dodania a preto som zavolala na info linku.
    Na moje prekvapenie, nedozvedela som sa ziadnu informaciu ohladom dodania, bolo mi dane cislo na vodica a dve na dispecing. 10 telefonatov na dane cisla zodtali bez odozvy.
    Po opatovnom volani na info linku som sa dozvedela, ze kvoli Black Friday nestihaju, a tovar bude dodany, ale nevedia kedy.
    V piatok, 30.11.2018 som opat zostala doma, avsak nikto sa ani len neobtazoval dat mi vediet akukolvek informaciu ohladom doby dodania.
    Rano som volala opat na info linku a dozvedela som sa, ze Tovar bude dodany 1.12.2018.
    Takyto pristup sa neda oznacit inak, len ako neserioznost najvyssieho stupna.
    Prisla som o dva dni v praci , a nakoniec bude tovar dodany v sobotu, ale neviem kedy, pocas dna sa mi vraj vodic ozve. No, ozve, alebo aj neozve, a mozno sa aj dodania zajtra dockam.
    Cely tento pristup je len ukazkou neschopnosti a lahostajnosti zamestnancov spominanej spolocnosti.
    Ked mi dnes par krat volali z Nay Elektrodom info linky, mlady muz mi zakazdym povedal, ze hovor bude monitorovany. Mozno by bolo lepsie, namiesto monitorovania hovorov, zamysliet sa nad tym ako poskytovat zakaznikom kvalitnejsie sluzby. Aby skutocne zakaznik mal pocit, ze sa mu dostava nejakej ucty, ved v konecnom dosledku, na zakaznikovi stoji cely predaj.
    V buducnosti sa tejto spolocnosti urcite zdaleka vyhnem, a kvalitne sluzby budem hladat u ineho predajcu.

  • Pripájam sa s negatívnou skusenostou. Pred rokom som si v Nay kúpila žehličku ktorá mi ale začala tiecť cicerkom od voliča programov, šla som to reklamovať, po troch týždňoch mi prišiel mail že reklamácia je zamietnutá lebo žehličke nič nie je. Akože som si to vymyslela hej? Vraj nemám prepĺňat nádrž. Keď mi to tieklo bolo tam vody asi 3 cm na dne pro postavenej žehličke. Je to nekorektné robiť zo mna idiota, nie je to moja prvá žehlička a nie je jednoduché pri deťoch byť pomaly mesiac bez žehličky.

  • Po dvoch rokoch prace v nay mi po odpracovani 6dni podotykam 12hodinovych smien poslali 2.9€vyplatu ze podla internych predpisov hamba tejto firme banda zlodejov

  • jabastar: a co chces za 9.90aj oprat a vyvesat

  • A co si myslite ze ty chlapci z rozvozvov vam za 9.90aj operu uvaria nalozia chladnicky pomiluju zeny sa zobudte vy jebkovia a opytajte sa kolko ty chlapci zarobia a kolko takych buzerantov ako ste poniektory denne maju od holica po dunajsku stredu 12niekedy 14hodin denne za almuznu a buzeraciu ako od vas velavazenych buzerantov a primityvnych nadriadenych

  • pri kúpe chladničky som si objednala a zaplatila komfortné doručenie - tzn. dovoz tovaru až na miesto používania, zapojenie a odvoz starého spotrebiča. Tovar síce doviezli, ale odmietli ho vyniesť a tiež zniesť starý spotrebič. Musela som si zabezpečiť znesenie sama. Keď som reklamovala na predajni a infolinke, že nie som spokojná so službou komfortné doručenie, tak mi vrátili peniaze. Najväčší šok som zažila, keď mi o pár hodín starý spotrebič, ktorý odviezli, zhodili bez upozornenia pred dverami . Proste to nemá obdobu
    Ako vidím v diskusii, tak s podobné skúsenosti má mnoho zákazníkov
    S kúpou čohokoľvek v predajniach nay so skončila
    Obchod by som rozhodne nedoporučila iným zákazníkom

  • - nedodržanie termínu na dovoz práčky objednané 13.7.2017 mala prísť 15.7.2017 volali, že ju nemôžu dodať ale 16.7.2017 bude 100% dovezená, samozrejme, že neprišla ani 16.7.2017 práčku doviezli až 20.7.2017

    - nikto nedvíha telefón

    - zaplatená služba Komfortná doprava domov 9,90 € kde spadá: - Vyberte si voľný termín doručenia
    - Tovar vynesieme až na miesto používania, rozbalíme ho a obalový materiál odnesieme
    - odvoz starého spotrebiča
    - inštalácia
    Všetko toto máte v cene Komfortnej dopravy domov za 9,90 €. NIČ Z TOHTO NEBOLO DODRŽANÉ !!!!!!!!!!!!

    Tento obchod nebudem nikomu odporúčať, práve naopak budem o tejto skúsenosti hovoriť každému, kto si bude chcieť zakúpiť tovar!!!!!!
    Neochota pracovníkov a zároveň odkazujem ak vás práca nebaví najvyšší čas ju zmeniť !!!!!!!!!!!!!

  • Moju situaciu uz u vas preverovali asi traja operatori na zakaznickej linke. Po vyse tyzdni sa nakoniec podarilo dorucit tovar, ktory mal byt do 24 hodin u mna.