Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dodany nekompletny tovar
    • Po kontaktovani podpory udajne ked je napisane “subwoofer:ano” tak to znamena ze subwoofer nie je sucastou balenia. Na dalsi mail uz ani neodpovedali

    Necudujem sa, ze ukoncili cinnost..

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar som si objednal 16.9.2023 .Dnes je 26 9.2023 a ešte som nedostal informáciu o doručenie zásielky

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Dodacia doba vôbec nezodpovedá realite.

  • tovar sa mi pokazil po 1 mesiaci.uplný shit z číny.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Z obchodu mi prisiel 11 dni po objednani tovar a 3 dni po predpokladanom doruceni tovaru.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dobré ceny
    • Dlhé dodacie lehoty
    • Infolinka len v pracovných dňoch do 17.00
    • Tovar, ktorý bol zaplatený 13.8.2023 a mal byť dodaný do 21.8.2023 je na neznámom mieste
    • Relatívne drahá doprava, ktorá naviac nedoručuje
    • Ide o Maďarskú firmu, takže dúfam, nebudú reklamácie
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neodporúčam
    • Za vrátením peňazí treba dlho čakať a na tovar podobne.
    • Chcel som stroj no čakať 10 dní nebudem
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Bohužiaľ tovar, o ktorý som mal záujem, bol a stále je uvádzaný ako dostupný skladom. Pri objednávke nebolo viditeľne uvádzané, že ho skladom nemajú a musia ho naskladnit z externého skladu. Po vytvorení objednávky bola predbežná doba dodania pár dní, coz bolo ok.. niekde v spodných riadkoch však bol dátum nadkladnenia o týždeň neskôr.. nakoniec po ďalších dňoch prišla prvý krát správa že to naskladnia o ďalší týždeň ..celkovo by som čakal 3 týždne na doručenie.. obchod teda kvôli praktikám neodporúčam .

  • Neodporúča obchod

    70 %

    • Neskutocne dlha doba dodania

    Objednaval som tovar 11.7. a este stale za 9 dni nedorazil.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Za necelých 10 dní(a písalo sa, že by objednávka mala prísť do 5 prac. dní) je objednávka stále v tom istom štádiu "čaká sa na naskladnenie", zatiaľ čo z iného obchodu, kde som objednával 2 dni po tejto objednávke, mi balík už prišiel, ešte aj z komplikáciou v ich systéme.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Platba cez paypal bola zdĺhavá
    • Doba čakania je 10 dní
    • Kebyže nekontaktujem support tak o mojej objednávke ani nevedia
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neprijemna skusenost so zakaznickym servisom
    • Komunikacia
    • Nedodanie tovaru
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar na sklade, dodanie do 3 dni a po tyzdni este ani nevyskladnene... max nespokojnost!

    Reakcia obchodu Extreme Digital zRt

    Dobrý deň prajem,

    je nám ľúto vzniknutých komplikácií a omeškania pri preskladňovaní tovaru.

    Dúfame, že nám prejavíte svoju dôveru aj v ďalších nákupoch,
    S pozdravom,
    Extreme Digital

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Mali monitor ktorý na Slovensku nebol dostupný
    • Monitor došiel vadný s mŕtvymi pixelami
    • Na reklamácií u nich vo firme vraj "technici nič nevideli" tak museli posielať do autorizovaného servisu čo sa extrémne predĺžilo (skoro mesiac)
    • Namiesto výmeny vadného tovaru alebo ponuky mi monitor "opravili" a hneď ako som ho zapojil som si všimol že panel mal ešte viac mŕtvych pixelov než ten predtým
    • Krabica mi došla v hroznom stave ako keby si tam s tým monitorom hádzali
    • Drahé poštovné
    • 12.6.2023 som znova posielal produkt na reklamáciu a do teraz som nepočul/nevidel žiadny update. S mojej skúsenosti s týmto obchodom mi reklamácia zas bude trvať mesiac alebo zas "nič neuvidia" a bude zamietnutá

    Reakcia obchodu Extreme Digital zRt

    Dobrý deň prajem,

    je nám ľúto vzniknutých komplikácií.
    Dovoľte, aby som sa vyjadril ku Vašim postrehom:
    - reklamácie naša spoločnosť nevybavuje priamo, nemáme svoj vlastný dedikovaný servis na každý druh tovaru, ktorý ponúkame. 99% reklamácií je po doručení ku nám, zasielaných do externých, autorizovaných servisov tak, ako ste o tom bol upovedomený, a ako je to uvedené aj v postupe reklamácie.
    - informácie o riešení reklamácií poskytujeme na základe údajov, ktoré ku nám zasielajú autorizované servisy ako výsledok opráv
    - žiaľ, v prípade monitorov, televízorov, a diplejov všeobecne, sa do určitého počtu pixelov panel považuje za bezvadný, výrobcovia sa opierajú o výrobnú technológiu počas výroby panelov. Tieto podmienky sú uvedené v záručných listoch alebo záručných podmienkach v návode produktu.

    Poštovné je vždy uvedené dopredu, a zákazník má možnosť rozhodnúť sa, či sumu poštovného prijíma, alebo nie. Poštovné je oproti slovenským webshopom drahšie z dôvodu, že tovar cestuje cez dve krajiny, cez dve kuriérske spoločnosti tak, ako je to uvedené aj na našej webovej stránke.

    S pozdravom,
    Extreme Digital

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zásielka prišla poškodená

    Reakcia obchodu Extreme Digital zRt

    Dobrý deň prajem,
    ľutujeme, že tovar sa počas prepravy ku Vám poškodil.

    Reklamovať doručený poškodený tovar je možné v zmysle informácií, ktoré sú uvedené v emailovej správe o vyexpedovaní tovaru, a takisto sú uvedené aj na našej webovej stránke v často kladených otázkach, alebo sú dostupné kliknutím na príslušný obrázok na hlavnej stránke v hornej časti.

    Ako vidím, ohľadom Vašej objednávky neevidujeme žiadne nahlásenie z Vašej strany, že tovar prišiel poškodený. Bez nahlásenia reklamácie v zmysle inštrukcií, nie je možné daný problém riešiť, nakoľko nie sme upovedovený o tom, že ste tovar obdržali poškodený.

    Dúfame, že nám prejavíte svoju dôveru aj v ďalších nákupoch,
    S pozdravom,
    Extreme Digital

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Dlhá doba dodania 16.5.som objednal a došlo až 23.5

    Reakcia obchodu Extreme Digital zRt

    Dobrý deň prajem,
    Ľutujeme, že máte s nami negatívnu skúsenosť, no nemôžeme s ňou súhlasiť.

    Objednávku ste síce vytvoril 16.05 so spôsobom platby "úhrada kartou online", úhradu samotnú ste však vykonal až o deň neskôr. Po uhradení objednávky Vám bol oboznámený dátum preskladnenia produktu (18.05). Tovar bol doručený na štvrtý pracovný deň od uhradenia. Daný termín dodania (4 až 5 pracovných dní) bol uvedený už pred objednaním výrobku pri výrobku samotnom. Sľúbená a avizovaná doba dodania tak bola plne dodržaná.

    S pozdravom,
    Extreme Digital

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednané 15/05. Malo byť dodané 19/05. Je 25/05 a ešte to neprišlo ani k k nim na sklad z externého skladu. Snáď to do Vianoc dorazí.

    Reakcia obchodu Extreme Digital zRt

    Dobrý deň prajem,

    je nám ľúto vzniknutých komplikácií a omeškania pri preskladňovaní tovaru.

    Dúfame, že nám prejavíte svoju dôveru aj v ďalších nákupoch,
    S pozdravom,
    Extreme Digital

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ignorujú reklamácie..

    Reakcia obchodu Extreme Digital zRt

    Dobrý deň prajem,

    ohľadom Vašej objednávky sme neobdržali ani jednu emailovú správu a ani jeden telefonát z Vašej strany. Takisto ani z registrovanej emailovej adresy a ani z registrovaného telefónneho čísla, neevidujeme prichádzajúce kontaktovanie. Nevidíme ani správu na Facebooku ohľadom Vašej objednávky.
    Zázakníci, žiaľ, zvyknú odpovedať na automatické emailové správy (emailová adresa [email protected]), na ktorú sa však odpovedať nemá, ako je to uvedené aj v emailových správach, a ako tomu napovedá aj emailová adresa, nakoľko tieto správy ku nám nie sú doručené.

    Reklamáciu žiaľ nevieme riešiť, ak ku nám nebola správne nahlásená. Na nahlásenie využite niektorý z formulárov na našich stránkach v sekcií "Často kladené otázky", alebo nás kontaktujte na kontakty uvedené na viacerých miestach na našich stránkach alebo v spodnej časti automatických emailových správ.

    S pozdravom,
    Extreme Digital

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • veľmi drahá doprava

    Reakcia obchodu Extreme Digital zRt

    Dobrý deň prajem,

    trošku, žiaľ, nerozumieme Vašemu negatívnemu hodnoteniu.
    Ceny dopravy sú viditeľné aj na viacerých miestach na stránke, aj pri samotných produktoch, a takisto sú sumarizované pred odovzdaním objednávky. S cenami dopravy ste teda oboznámený riadne a vopred, a je možnosť rozhodnúť sa a tovar poprípade objednať u spoločnosti s lacnejším poštovným.

    Vaša objednávka bola odovzdaná 04.05.2023. Pri tovare bola uvedená očakávaná doba dodania 5-6 pracovných dní. Platba prevodom dopredu dokonca predĺžila dátum dodania. Napriek tomu ste tovar mal doručený na piaty pracovný deň od dátumu objednania. Nevyužil ste ani možnosti odstúpenia od zmluvy ani po vytvorení objednávky.

    S pozdravom,
    Extreme Digital

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Už týždeň prebehol od objednania a nič...

    Reakcia obchodu Extreme Digital zRt

    Dobrý deň, p. Andrej,

    Vaša objednávka bola zaevidovaná 04.04.2023. V ten istý deň ste obdržal informáciu o preskladnení tovaru 05.04.2023. Tento termín bol dodržaný, a tovar bol expedovaný nasledujúci deň od objednania. Tovar bol nakoniec, podľa informácií v sledovaní balíkov, doručený 14.04.2023. Na základe sledovania nastalo zdržanie pri kuriérskej spoločnosti, a objasniť dôvody meškania tak, žiaľ, nevieme.
    Za zdržanie u kuriérskej spoločnosti sa ospravedlňujeme,

    S pozdravom,
    Team Extreme Digital