Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dobrá cena
    • Doručený nesprávny tovar, reklamácia prebieha

    Objednaný autošampón a hadica k vysokotlakovému čističu. O týždeň mi prišli kapsule Dolce Gusto ,ktoré som neobjednal, ešte v ten deň som reklamoval.Na ďalší deň mi prišla hadica.O 2 dni mi bolo vysvetlené ,že zamenili môj autošampón s kapsulami.Mal som na výber: objednať a znovu zaplatiť autošampón ,peniaze mi vrátia ,keď sa im vrátia kapsule. Alebo si kuriér príde po kapsule a keď im to dorazí do skladu,tak mi pošlú autošampón.Kuriér prišiel o 2 dni,zobral kapsule a na autošampón zatiaľ čakám.Od objednávky prešli 3 týždne. Sú to služby z 19. storočia. Uvediem iný príklad,ako sa to má robiť :Objednávka zo švédskeho shopu ,prišiel poškodený tovar (asi 20% škoda).Poslal som mail s fotkami ,poškodený tovar mi ostal ,nový nepoškodený tovar prišiel o 3 dni. Prečo ja mám znova platiť ,ja mám znova objednávať,keď je evidentné ,že obchod urobil chybu?Alebo tá druhá možnosť,vyzdvihnú si omylom zaslaný tovar a čakajú,kým sa im vráti ,čo ak náhodou ten zákazník miesto kapsulí poslal naspäť kilo štrku?

    Reakcia obchodu Extreme Digital zRt

    Dobrý deň prajem,
    je nám ľúto vzniknutých komplikácií. Ako vidíme, situácia bola vyriešená výmenou za správny, objednaný tovar.

    S pozdravom,
    Extreme Digital

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • cena produktu
    • dodanie trvalo dlho (ano, bolo to tam uvedene)

    Reakcia obchodu Extreme Digital zRt

    Dobrý deň prajem,

    ďakujeme za odozvu. V tomto prípade, však, trošku nerozumieme, prečo ste zaznačil možnosť "neodporúčam", nakoľko podľa Vašich slov ste bol oboznámený s očakávanou dobou dodania.
    Potešilo by nás, ak by ste svoje hodnotenie prehodnotil, a zmenil na "odporúča", ak bolo všetko v poriadku.

    S pozdravom,
    Team Extreme Digital

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Najhorší e-shop s akým som sa stretol. Nikdy viac. Pokiaľ je všetko v poriadku tak ok, ak sa vyskytne problém sú to absolútny chrapúni. Reklamáciu riešili 4 mesiace a som rád že vrátili peniaze, nehovoriac o tom že dnes keď som si kúpil nový výrobok stál ma o 50€ viac.

    Reakcia obchodu Extreme Digital zRt

    Dobrý deň prajem,
    Ľutujeme, že máte s nami negatívnu skúsenosť.

    Dovoľte, aby som sa vyjadril k Vašim postrehom:
    žiaľ, v danej reklamácií nastala komplikácia z dôvodu, že aj Vy, aj my, sme preferovali výmenu len chybnej časti daného výrobku, a bolo potrebné počkať na vyjadrenie dodávateľa. V emailovej komunikácií sme Vás o všetkom informovali, a podľa Vašich správ, ste danú situáciu akceptoval s trpezlivosťou. Nakoľko dodávateľ, žiaľ, na požiadavky neodpovedal (alebo sa odpoveď ku zákazníckej službe nedostala), sme Vám ponúkli vyzdvihnutie celého výrobku a následné vystavenie dobropisu. Od vyzdvihnutia výrobku do vystavenia dobropisu prebehlo 35 dní. Za dané komplikácie sa ospravedlňujeme.

    Na základe informácií v systéme, ste od nás nový výrobok neobjednával. V prípade reklamácií, ktoré sú ukončené dobropisom, vieme ponúknuť na žiadosť zákazníka vytvorenie novej objednávky na rovnaký tovar (ak je ešte dostupný) za pôvodnú cenu tak, ako je to uvedené na viacerých miestach na našej stránke.

    Dúfame, že nám prejavíte svoju dôveru aj v ďalších nákupoch,
    S pozdravom,
    Extreme Digital

  • Ivás bol drahšie ako ingde datarte len 99stoji a doručenie zadarmo.

    Reakcia obchodu Extreme Digital zRt

    Dobrý deň prajem,

    žiaľ, na danú reklamáciu nevieme adekvátne reagovať.
    Nechápeme, prečo ste klikol na možnosť "neodporúča", nakoľko objednávku ste vytváral Vy na našej stránke, takže cena produktu aj dopravy Vám bola známa. Od vytvorenia objednávky do doručenia produktu preheli 4 pracovné dni, tovar ste prevzal, uhradil pri prevzatí, zásielku neodmietol. Takisto ste od objednávky po prevzatí neodstúpili.

    S pozdravom,
    Extreme Digital

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Prvá objednávka a poslali mi iný tovar ako som si objednala

    Reakcia obchodu Extreme Digital zRt

    Dobrý deň prajem,
    je nám ľúto vzniknutej situácie.

    Na základe informácií, ktoré vidím, bol zaslaný iný typ aviváže, ako figurovala v objednávke, vôňa sa však zhodovala s objednanými produktmi. Na Váš emailový podnet sme reagovali možnosťami nápravy a vrátenia tovaru, avšak na dané ponuky ste následne nereagovala, tovar preto nebol navrátený.

    Dúfame, že nám prejavíte svoju dôveru aj v ďalších nákupoch,
    S pozdravom,
    Extreme Digital

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar skladom pri pbjednavke a ani do mesiaca nedorazil vlastne skladom je stale ale otazne kde

    Reakcia obchodu Extreme Digital zRt

    Dobrý deň prajem,
    Ľutujeme, že máte s nami negatívnu skúsenosť.

    Dovoľte, aby som sa vyjadril k Vašim postrehom:
    Informácie na našich webových stránkach pri jednotlivých produktoch ohľadom dostupnosti majú dve formy. Tovar, ktorý je uvedený ako "skladom" môže byť buď v našom centrálnom sklade, alebo v externom sklade dodávateľa. V prípade druhom, keď je tovar externým skladom, pracujú automatické emailové správy a aj operátori s informáciami, ktoré nám posielajú alebo potvrdzujú externý dodávatelia. V tomto prípade je možné, že informácie, ktoré obdržíme, nie sú presné, respektíve že sa dátumy dodania od externých dodávateľov posúvajú v závislosti ich zaťaženia. Žiaľ, danú objednávku už z dôvodu odstupu času nie je v našich silách následne preveriť. Emailová ani telefonická komunikácia so zákazníckou linkou však medzi nami, žiaľ, neprebiehala.

    Dúfame však, že nám prejavíte svoju dôveru aj v ďalších nákupoch,
    S pozdravom,
    Extreme Digital

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadnu nevidím.

    Už je tomu takmer mesiac od uskutočnenia objednávky a tovar mi nebol doručený. Obchod komunikuje, ale výsledok žiadny. Človek by čakal kvalitný servis a bleskové doručenie a vi výsledku nikto nevie kde objednávka je... Amaterina vysokého stupňa! Nemám dôvod odporučiť tento obchod.

    Reakcia obchodu Extreme Digital zRt

    Dobrý deň prajem,
    Ľutujeme, že máte s nami negatívnu skúsenosť.

    Dovoľte, aby som sa vyjadril k Vašim postrehom:
    na základe informácií, ktoré vidím, bola objednávka expedovaná 04.01.2023. 17.01.2023 ste kontaktoval našu zákaznícku linku s podnetom na preverenie, nakoľko zásielku nebolo možné sledovať a ani nebola doručená. Kontaktovali sme preto aj náš sklad, aj maďarskú kuriérsku spoločnosť. Po preverení kamerové záznamy potvrdili skutočnosť expedovania zásielky. Štvrtý pracovný deň od nahlásenia z Vašej strany, sme Vás kontaktovali s výsledkom, na základe ktorého maďarská kuriérska spoločnosť danú zásielku nevedela lokalizovať, a ponúkli sme vytvorenie novej objednávky za pôvodnú cenu. Na danú ponuku ste nereagovali, preto nový tovar expedovaný nebol.

    Dúfame, že nám prejavíte svoju dôveru aj v ďalších nákupoch,
    S pozdravom,
    Extreme Digital

  • Neodporúča obchod

    30 %

    došla nekompletná objednávka, komunikácia sa naťahuje, na odpoveď mailovú čakám niekoľko dní.

    Reakcia obchodu Extreme Digital zRt

    Dobrý deň prajem,
    Ľutujeme, že máte s nami negatívnu skúsenosť.

    V prípade danej objednávky s Vami - zákazníkom, neprebiehala emailová komunikácia. Váš podnet bol ku nám nahlásený telefonicky. Objednávka bola fyzicky expedovaná z viacerých skladov vo viacerých zásielkách tak, ako ste o tom bol informovaný v automatických emailových správach. Následne sme objednávku preverovali so skladovým oddelením, aj kuriérskou službou. Žiaľ, doručenie druhého produktu sa natiahlo o dva týždne, za ktoré sa ospravedlňujeme. O výsledku telefonického podnetu sme Vás nakoniec informovali v emailovej správe. Objednávka bola nakoniec doručená, nakoľko sme z Vašej strany neobdržali podnet na stornovanie objednávky.

    Dúfame, že nám prejavíte svoju dôveru aj v ďalších nákupoch,
    S pozdravom,
    Extreme Digital

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 3 týždne

    • Hungaria
    • Dodacie listy v madarcine
    • Na naradi prilepene nalepky ktore sa nedaju poriadne odlepit, ostavaju lepkave kusky..

    Sice vsetko prislo ale... Objednaval som iba tovar "skladom". Cakal som asi 3 tyzdne, objednavka prisla na 2krat. Na naradi neodlepitelne nalepky, organizer zapraseny, dodacie listy v madarcine.

    Reakcia obchodu Extreme Digital zRt

    Dobrý deň prajem,

    Dovoľte, aby som sa vyjadril k Vašim postrehom:
    Informácie o našom pôvode sú uvedené na viacerých miestach na našich stránkach, a sú voľne dostupné.
    Dodacie listy v prípade produktov expedovaných z našeho centrálneho skladu nepridávame. Ako dodací list slúži faktúra v slovenskom jazyku, ktorá je zasielaná v emailovej podobe. Maďarské dodacie listy sa v zásielkách môžu nachádzať v prípade expedovania z externého skladu, tieto dokumenty však nie sú relevantné.

    Informácie na našich webových stránkach pri jednotlivých produktoch ohľadom dostupnosti majú dve formy. Tovar, ktorý je uvedený ako "skladom" môže byť buď v našom centrálnom sklade, alebo v externom sklade dodávateľa. V prípade druhom, keď je tovar externým skladom, pracujú automatické emailové správy a aj operátori s informáciami, ktoré nám posielajú alebo potvrdzujú externý dodávatelia. V tomto prípade je možné, že informácie, ktoré obdržíme, nie sú presné, respektíve že sa dátumy dodania od externých dodávateľov posúvajú v závislosti ich zaťaženia.
    Vašu objednávku vybavovali fyzicky viaceré sklady, a objednávka bola preto doručená vo viacerých zásielkach. Indormácie o tejto skutočnosti Vám boli zaslané v emailových správach. Vonkajšok produktov môže byť zaprášený z dôvodu skladovania.

    Dúfame, že nám prejavíte svoju dôveru aj v ďalších nákupoch,
    S pozdravom,
    Extreme Digital

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednalsom decembri mam zaplatene a tovar nikde

    Reakcia obchodu Extreme Digital zRt

    Dobrý deň prajem,
    Ľutujeme, že máte s nami negatívnu skúsenosť.

    Dovoľte, aby som sa vyjadril k Vašim postrehom:
    Objednávka bola vytvorená 30.12.2022. Na základe informácií, ktoré vidím, Vám boli informácie o dostupnosti a očakávanom naskladnení tovaru zaslané v emailových správach, kde ste o daných dátumoch a neskoršom naskladnení bol informovaný. Je nám však samozrejme ľúto, že tovar bol nakoniec expedovaný až 12.01.2023.

    Dúfame, že nám prejavíte svoju dôveru aj v ďalších nákupoch,
    S pozdravom,
    Extreme Digital

  • Neodporúča obchod

    100 %

    • S obchodom som spokojny,objednanie a odoslanie tovaru bolo v poriadku.

    Nespokojnost s kurierom, ktory mi nebol ochotny dorucit tovar,a to nebolo prvy krat.

    Reakcia obchodu Extreme Digital zRt

    Dobrý deň prajem,

    je nám ľúto, že náš obchod slovne odporúčate, avšak klikol ste na "Neodporúča", a tým pádom vznikla táto negatívna recenzia na náš obchod.
    Informácie o správaní kuriéra, sme posunuli kompetentným.

    Dúfame, že nám prejavíte svoju dôveru aj v ďalších nákupoch,
    S pozdravom,
    Extreme Digital

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar doručený poškodený

    Tovar doručený poškodený, žiaľ keď nestihnete do 24hodin reklamáciu tak nemáte žiadnu šancu na výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí...na danú spoločnosť čo sídli v Maďarsku sú samé negatívne recenzie... bohužiaľ až pozde som si na to venoval čas.
    Od Extreme digital ani len jednu ihlu!

    Reakcia obchodu Extreme Digital zRt

    Dobrý deň prajem,
    Ľutujeme, že máte s nami negatívnu skúsenosť.

    Dovoľte, aby som sa vyjadril k Vašim postrehom:
    na základe informácií, ktoré vidím, bola objednávka doručená 20.12.2022, 5 kalendárnych dní po objednaní. Nahlásenie doručenia poškodeného tovaru z Vašej strany prebehlo až 04.01.2023. V takýchto prípadoch nevieme poskytnúť žiadnu možnosť reklamácie tovaru.

    Informácie o postupe nahlasovania poškodených tovarov sú uvedené na viacerých miestach na našej stránke, ale aj automatických emailových správach pri expedovaní tovaru vo veľkom, oranžovom boxe, kde sú podmienky reklamácie poškodeného tovaru zhrnuté do pár riadkov.

    S pozdravom,
    Extreme Digital

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Udávali dodanie za 3-5 prac. dní....žiaľ nepodarilo sa!

    Reakcia obchodu Extreme Digital zRt

    Dobrý deň prajem,
    Ľutujeme, že máte s nami negatívnu skúsenosť.

    Dovoľte, aby som sa vyjadril k Vašim postrehom:
    Žiaľ, v prichádzajúcom Vianočnom období, boli kuriérske spoločnosti a aj náš sklad preťažené. Zásielka bola podľa sledovania nakoniec odmietnutá a neprevzatá. Za komplikácie sa ospravedlňujeme.

    Dúfame, že nám prejavíte svoju dôveru aj v ďalších nákupoch,
    S pozdravom,
    Extreme Digital

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Dobré ceny

    Nerád hodnotím negatívne, ale po viac než mesiaci nemám ešte stále svoj tovar doma.
    Vraj sa buď ani neodoslal z firmy, alebo sa to stratilo pri preprave alebo to niekto ukradol, alebo, alebo... Mňa ako zákazníka to nemusí zaujímať kde sa stala chyba, ja chcem tovar. Pýtal som edigital aby tovar poslali ešte raz, po mesiaci a nech si stratu riešia pomimo, no vraj sa nedá, že musia skúmať videozáznamy. Akože sorry, toto sa nerobí. Na vianoce som si to objednal v mesačnom predstihu a aj tak to nedorazilo. Ešte dodám, že ide o tovar v hodnote len 40 eur. Už mi to mohli poslať opakovane na viac krát. No spokojnosť zákazníka asi pre edigital nie je dosť podstatná.

    Reakcia obchodu Extreme Digital zRt

    Dobrý deň prajem,
    Ľutujeme, že máte s nami negatívnu skúsenosť.

    Vo Vašom prípade bol tovar objednaný doručením cez Zásielkovňu. Je, žiaľ, pravda, že pokým neobdržíme odpovede a kamerové záznamy z oboch oddielov - aj našeho skladu, a aj spoločnosti Zásielkovňa s informáciami o tom, kde sa balík fyzicky nachádza, nie je, žiaľ, možné, ani vystaviť dobropis, a ani zaslať nový tovar. V prípade, ak sa zásielka stratila, je takisto potrebné, aby sme takéto vyjadrenie obdržali.

    Dúfame, že nám prejavíte svoju dôveru aj v ďalších nákupoch,
    S pozdravom,
    Extreme Digital

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar ani po 3 tyzdnoch nebol doruceny, pricom na stranke pisali ze je na sklade.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Reklamácie sa nedočkáte 4krat tá istá tovarenska chýba 4krat zamietnutá reklamácia a vrátenie peňazí tak na to zabudnite.cisti podvod.!!!!ani nový tovar za pokazený kus nevrátia.nekupovat od nich nič maďarov.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    platba okamzita cez PAYPAL 14.12 ako objednavka pisane dorucenie5-9 dni .Do 24.12 nic . Kontakt t.cislo nefunguje , na mail predajca nereaguje .

  • Neodporúča obchod

    20 %

    S objednaných 5 veci som dostal iba 4

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar vôbec nebol zabalený do žiadneho ochranného obalu, pritom sa jednalo o elektroniku, čo považujem za šokujúce.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Pri nákupe tovar pisalo že je skladom na centrálnom sklade dodanie 3až8 dní.potom prišiel e-mail že není tovar skladom a o naskladneni má budú informovať .tovar bol už zaplatení a už je 11den a tovar ešte nemám doma.dnes prišiel e-mail že bude tovar doručený tak som zvedavý