Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Zvolila som si platbu vopred, uhradila som hneď v deň objednania, ale tovar vôbec neexpedovali. Až o týždeň po mojej telefonickej urgencii a zaslaní potvrdenia o platbe. Neodporúčam.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Už už ma chceli ošmeknúť, jedna položka bola nekompletná / mala obsahovať lievik , sitko a dve tesnenia. Bol tam iba lievik a bolo to do očí bijúce , nakoľko to bolo celé zabalené v plaste/. Čiže sklamanie , že to skúsili, Slovenská klasika, ˇžiaľ. Ešte že som sa pozrel..

    Už už ma chceli ošmeknúť, jedna položka bola nekompletná / mala obsahovať lievik , sitko a dve tesnenia. Bol tam iba lievik a bolo to do očí bijúce , nakoľko to bolo celé zabalené v plaste/. Čiže sklamanie , že to skúsili, Slovenská klasika, ˇžiaľ. Ešte že som sa pozrel..

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mal byť doručený nasledujúci deň od podania objednávky. Je to už týždeň a stále nedorazil. Neodporúčam.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Čakám stále na tovar. Už viac ako týždeň
  • Neodporúča obchod

    50 %

    Z 24 hodinovej dodacej doby boli tri dni a to som každý deň počúval ako je to na ceste.

    Reakcia obchodu Cafepoint

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za omeškanie doručenia objednávky.
    V momentálnom predvianočnom období sú prepravné spoločnosti preťažené a nestíhajú zásielky doručovať tak rýchlo ako v bežnej prevádzke, teda nevieme presne na čas určiť doručenie zásielky. Samozrejme v prípade predĺženého doručovania zásielok nás neváhajte kontaktovať aby sme doručenie mohli urgovať.

    S pozdravom Cafepoint.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dostal som úplne inú objednávku.

    Reakcia obchodu Cafepoint

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za omyl pri odoslaní objednávky.
    Stačí ak nás v takomto prípade budete kontaktovať telefonicky či mailom, že došlo k omylu a my zjednáme nápravu.

    S pozdravom Cafepoint.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Zaplatenú objednávku poslali na úplne inú adresu, vinu opakovane zvalili na doručovaciu firmu bez priznania vlastnej viny. Tu som už asi donakupovala.

    Reakcia obchodu Cafepoint

    Dobrý deň,
    veľmi nás mrzí chyba pri zadávaní adresy doručenia Vašej objednávky, za čo sme sa niekoľko krát ospravedlnili aj formou zľavy na ďalší nákup a chybu napravili. Prvotne sme však riešili dĺžku doručenia zásielky prepravcom, ktorú sme žiaľ ovplyvniť nemohli, za čo sa aj samotná prepravná spoločnosť ospravedlnila z dôvodu kapacitných možností.


    S pozdravom tím Cafepoint.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    NEmam žiadne správy tovar mal byť u nás za 7 dní dodnes nič už je to skoro 20 dní...

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Dlhá doba dodania. Zlá komunikácia. Ani po týždni neviem, v akom stave je moja objednávka.

    Reakcia obchodu Cafepoint

    Dobrý deň,
    o spracovaní objednávky sme Vás informovali mailom do 2 pracovných dní od vytvorenia objednávky.
    Pri spôsobe dopravy (Tovar si chcem vyzdvihnúť na pošte), ktorý ste si zvolili uvádzame odoslanie v priebehu 4-6 pracovných dní.
    Pre rýchlejšie doručenie odporúčame využiť akýkoľvek iný spôsob dopravy, ktorý ponúkame.
    Ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie so zdržaním odoslania objednávky.

    V prípade akýchkoľvek nezrovnalostí nás neváhajte kontaktovať telefonicky alebo mailom.
    S pozdravom tím Cafepoint.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Zrušili mi potvrdenú objednávku.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Doposial ( niekolko rokov) som bola spokojna , ale posledny krat som objednany tovar nedostala, aj ked bolzaplateny 79,90€, s odovodnenim, ze je uz vypredany. Nerozumiem tomu! Ponukali mi iny produkt napr. Brasil, ale naco, ked pijem len Peru.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    6 kg balenie "vypredané", ale 2x 3 kg (drahšie) je možné kúpiť. Pritom v kartóne sú balené po 1 ks...

    Reakcia obchodu Cafepoint

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za technickú chybu nesprávneho radenia skladových zásob. Produkt pri ktorom bolo uvedené, že je vypredaný v prípade zobrazenia ikony košíka bolo napriek tejto informácií možné objednať.
    Radi Vám poskytneme zvýhodnenú cenu 6kg setu ak sa nám ozvete prostredníctvom emailu [email protected] alebo na tel. čísle 0800 188 441 a upresníte nám, o ktorý konkrétny produkt sa jednalo aby sme mohli chybu odstrániť.

    Prajeme pekný deň.
    S pozdravom tím CAFEPOINT.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Az do predposlednej objednavky som mala iba najlepsie skusenosti.

    Teraz posledna dodavka stagnuje, obchod mi po tyzdni odpovedal, ze nemaju tovar.... momentalne som sklamana viac ako dost.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Namiesto sľúbených 24-48 hodín som čakal 3dni na vybavenie obj. Resp. som dostal informáciu o vybavení o 16:05 a predajňu zatvorili o 16:00 takže som si objednávku vyzdvihol až vo štvrtok…

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dlhá doba dodania (ani po 11 dňoch zaplatený tovar nedorazil) a žiadna informácia zo strany predajcu o dôvode zdržania a predpokladanom termíne dodávky
  • Neodporúča obchod

    10 %

    kurier to skorej donesie domov ako pripravia balik v obchode

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Objednávka stále nie je doručená, nikto sa neozval, ani pre opakované doručenie.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar nedorazil a chybou obchodu nám došlo, že si ho máme vyzdvihnúť osobne. Pritom ho mal priniesť kurier ešte pred vianocami!!!

  • Neodporúča obchod

    40 %

    kava mi nechuti

    Reakcia obchodu Cafepoint

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že Vám zakúpená káva nechutila. Kávový svet je obrovský a je v ňom čo objavovať a ochutnávať.

    Skontaktuje sa s nami buď cez telefonickú infolinku: 0915 797 764 alebo cez e-mail: [email protected] alebo správou na našom Facebooku. Naši kolegovia Vám pomôžu vybrať kávu presne podľa Vašej chuti.

    Prajeme pekný deň a veľa zdravia, tím Cafepoint.

  • Neodporúča obchod

    80 %

    • Doručovanie zaplateného tovaru bez upozornenia trvá už viac ako týždeň

    Inokedy som bol veľmi spokojný.

    Reakcia obchodu Cafepoint

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za zdržanie tovaru. Radi by sme chybu napravili a poskytli Vám vysvetlenie. Skontaktuje sa s nami buď cez telefonickú infolinku: 0915 797 764 alebo cez e-mail: [email protected] alebo správou na našom Facebooku.

    Veríme, že opäť získame Vašu dôveru. :)

    Ešte raz sa ospravedlňujeme a prajeme pekný deň a veľa zdravia, tím Cafepoint.