Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Strašne škaredé a zle svetielka a oveľa menšie ako na nete a keď sa rozmotaju tak sa tak zámotaju že môžu ísť rovno do koša

    Reakcia obchodu Xzone.sk

    Dobrý deň, ďakujeme za reakciu. Pozreli sme sa na Vašu objednávku a žiaľ toto hodnotenie nám nesedí. Pretože ste si u nás objednali Obliečky Disney - Lilo & Stitch a tie nemajú žiadne svetielka. Toto hodnotenie je mylné.
    S pozdravom
    Xzone.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Veľmi neskoré doručenie, vzhľadom na čas objednania

    Neskoré doručenie a pri objednávke nebola informácia kedy bude tovar doručený. Objednane v stredu doobeda a doručené až v pondelok.

    Reakcia obchodu Xzone.sk

    Dobrý deň,
    objednávka zadaná kuriérom na adresu trvá zvyčajne doručenie 2-3 dni. Objednávka bola vytvorená v stredu po 12 hodine a keďže už prišli kuriéri pre balíky, išla objednávka do balenia nasledujúci deň vo štvrtok. Takže objednávka vám prišla včas v pondelok. Informácie o dĺžke dodania ešte viac zlepšíme.
    S pozdravom
    Xzone.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Balík za 6 dní nebol ani odoslaný

    Reakcia obchodu Xzone.sk

    Dobrý deň,
    po preverení sa zistilo, že zákazník si objednal väčšie množstvo tovaru, ktorý nebol na sklade a jeden kus sa pre neho sťahoval z predajne. Veľmi a ospravedlňujeme, že sa zákazník hneď neinformoval. Objednávka je už zákazníkovi na ceste.
    Xzone.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Nekomunikuje
    • Nedodane to čo na stránke obchodnik prezentuje

    Tovar bol objednaný s darčekom Playstation plus premium na 1 mesiac ten však nebol doručený. Po mailovej otázke so žiadosťou o stanovisko obchodník nereagoval.

    Reakcia obchodu Xzone.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za hodnotenie. Žiaľ bola to naša chyba a bonusový kľúč k harddisku sa neposlal automaticky. Všetko už bolo napravené a ako ospravedlnenie sme poslali aj kompenzáciu. Ešte raz sa ospravedlňujeme a urobíme všetko preto, aby sa to nabudúce už nestalo.
    S pozdravom
    Xzone.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • zasielanie poskodeneto tovaru

    Nakup v danom obchode uz nebudem opakovat prisla mi pop figurka s poskodenou krabicou nebola to vina dopravcu nakolko krabica od dopravcu bola neporusena, cakal by som ze bude aspon dana figurka v zlave ked je poskodena zberatelska krabica ale taky pristup odsudzujem bol to moj posledny nakup v danom obchode.

    Reakcia obchodu Xzone.sk

    Dobrý deň,
    veľmi nás mrzí táto situácia, vždy robíme všetko preto, aby od nás tovar odišiel nepoškodený. Mrzí nás, že nás zákazník nekontaktoval a neposlal fotky poškodenia. O tomto probléme sa dozvedáme až z recenzie. Zákazníkovi sme napísali email s ospravedlnením a navrhnutím kompenzácie vo forme kreditov, keďže výmena tovaru nie je možná, lebo tovar je vypredaný.
    S pozdravom
    Xzone.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Nebol mi doručený ten istý tovar figúrky čo som objednala aj prosila telefonicky, aby to tam bolo, fialová figurka.

    Reakcia obchodu Xzone.sk

    Dobrý deň,
    mrzí ma vaša reakcia, upozorňovali sme vás, že ide o náhodné balenie figúrok, kde nie je vidno, aké sú tam figúrky. Aj napriek tomu, ste chceli figúrky poslať. Mrzí nás, že ste nenašli figúrku, ktorú ste chceli, ale to sa nedalo zabezpečiť, keďže figúrky nie je vidieť.
    S pozdravom
    Xzone.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar došiel poškodený. Nie poškrabaný alebo s nejakou drobnou vadou ale plne nefunkčný a vôbec sa nedal využiť na účel, ktorý je určený. Osoba, ktorá tovar posielala si s určitosťou musela všimnúť, že tovar je poškodený a aj napriek tomu ho odoslala, inak sa to vysvetliť nedá. Keďže sa jednalo o narodeninový darček pre syna, musel som produkt ako tak opraviť.

    Reakcia obchodu Xzone.sk

    Dobrý deň, mrzí nás vaša skúsenosť. Žiaľ nevieme vôbec o poškodenom tovare, nedali ste nám vedieť. Stačilo napísať email, poslať fotky a poslali by sme vám nový kus, prípadne dali zľavu.
    Veľmi sa ospravedlňujeme za to, pri balení dbáme na to, aby tovar od nás odchádzal v 100% stave.
    S pozdravom
    Xzone.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neinformovali ma o expedovani, nedostal som email ani sms. Do dnesneho dna som tovar neobdrzal.

    Reakcia obchodu Xzone.sk

    Dobrý deň, zákazníkovi sme 24.10.2022 posielali email o stave objednávky. Objednávka sa musela zrušiť, pre nedostupnosť tovaru. Mrzí nás toto zle hodnotenie, ponúkali sme aj iné alternatívy a nedostali sme odpoveď.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    tovar bol vädni a nefungoval nedopočujem

    Reakcia obchodu Xzone.sk

    Dobrý deň,
    je nám ľúto vášho hodnotenia a sme prekvapený. Kontaktovali ste nás a poslali sme vám postup ako treba daný produkt reklamovať. A potom ste sa už viac neozvali. Mysleli sme si, že ste hru aktivovali.
    S pozdravom
    Xzone.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Moc drahé poštovné komiks stál 3€ a za poštu si zaplatím 5€?! To sa nevyplatí

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Odosielateľ poslal prostredníctvom zásielkovne Packeta zásielku dňa 1.2.2022 dnes je 10.2.2022 zásielka ešte nedorazila, informoval som sa na zásielkovni, na infolinke my uviedli, že balík bol stratený údajne ma mal kontaktovať odosielateľ, ktorý bol o tomto upovedomený, do dnešného dňa mi nikto nevolal vôbec ma nikto nekontaktoval, po skúsenosti nákup neodporúčam, možno to bola len hlúpa náhoda ale vysvetlite malému dieťaťu že zásielka je na ceste domov, čo som v mojom prípade musel vysvetľovať každý deň

    Reakcia obchodu Xzone.sk

    Dobrý deň,
    veľmi ma mrzí táto skúsenosť a ospravedlňujeme sa za ňu. Packeta nám 10.2.2022 poslala email, kde potvrdila, že nevedia lokalizovať balík a tak sme ihneď kontaktovali zákazníka, že sa balík stratil. Keďže bol tovar skladom, dnes 10.2.2022 posielame znova balík aj s darčekom. Takže po rozhovore so zákazníkom, berie svoju negatívnu recenziu späť.
    Xzone.sk

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Obraz prišiel v pohode
    • Pop figurka prišla v zdemolovanom stave čo sa týka krabičky ,my zakaznici zato platime ,a nie aby som dostal poškodeny tovar
    • Prepačenie že prišla zdemolovana krabička ,tak prečo mate poškodene krabičky pop figuriek a predavate ich ???
    • Figurku som nakoniec vybral a krabičku bohužial zahodil ..... pretože bola uplne na kašu

    Reakcia obchodu Xzone.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás táto situácia. Poškodené krabičky určite naschvál neposielame. Zákazník nám volal, ospravedlnili sme sa za túto situáciu a vyzvali sme ho, aby nám tovar a faktúru odfotil a poslal fotky na náš email, aby sme mohli spracovať reklamáciu a ďalšie postupy - buď výmena figúrky alebo zľava. Žiaľ email s reklamáciou a fotkami neprišiel. Preto nás mrzí toto hodnotenie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dňa 5.11.2021 som si objednala tovar a ešte nedorazil a nedostala som žiadnu správu ohľadom objednávky. Až na základe dotazovania som dostala atručnú odpoveď, že tovar bude vybavený v januári 2022

    Reakcia obchodu Xzone.sk

    Dobrý deň, pri preverení Vašej objednávky sme zistili, že ste si objednali tovar v predobjednávke s dátumom vydania neurčitý na koniec Januára 2022. Vždy vychádzame podľa termínov od dodávateľov. Dátumy predobjednávok sa môžu meniť a vždy posielame o zmene informačný email. V tomto prípade nešlo o zmenu dátumu, pretože na webe bol dátum koniec Januára 2022, čo sme potvrdili aj v emaily.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neochotný pomôcť
    • Dvakrát neuznaná reklamácia

    Reakcia obchodu Xzone.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí, že nie ste spokojný.
    Išlo o reklamáciu hry na počítač Farming Simulátor 22, že pánovi hra seká a jeho počítač má i3 procesor a v minimálnych požiadavkách hra potrebuje aspoň i5. Zákazník pred otvorením hry a jej aktivovaní je informovaný na krabičke hry aké má minimálne požiadavky. Žiaľ po aktivovaní hry na jeho účte sa už nedá táto hra reklamovať, lebo je v jeho vlastníctve. Taktiež po druhom pokuse reklamácie sa nedá táto hra vymeniť za hru na PlayStation 4, keďže aktivovanú hru ma na svojom účte a tu už nevie vrátiť.

    Je nám ľúto tejto situácie, ale zákazník mal dostupné informácie o minimálnych požiadavkách hry ako na obale hry, tak aj na webe.

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Rychla expedicia
    • Tovar prisiel poskodeny

    Reakcia obchodu Xzone.sk

    Dobrý deň,
    veľmi nás mrzí, že prišlo k tejto situácií. S pánom sme komunikovali, dostal trošku natrhnutý ochranný obal na set hrnček s pohárom. Ospravedlnili sme sa mu a ako ospravedlnenie sme mu poslali 5 kreditov na jeho zákaznícky účet.
    Xzone.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    *editované* s objednávkami. Na stránke mali, ze majú tovar na sklade, ale v skutočnosti ho nemali. Po 10 dňoch od objednania sa mi nikto neozval a následne po tom, čo som volal sa mi ozvala arogantná *ediotvané*, ktorá mi ešte vynadala ze ona za to nemôže. Zavádzanie zákazníkov. Objednávku som zrušil a *editované* sa na nich.

    Reakcia obchodu Xzone.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás, že po našom telefonickom hovore ste si odniesli túto skúsenosť. Išlo o tovar: Kartová hra Pokémon TCG: Celebrations - Lances Charizard V Tin, ktorý sme dostali dosť v limitovanom množstve. Tovar bol síce uvedený ako skladom, ale v jeden moment vznikli na tento produkt tri objednávky. Jedna po 1 ks, po pár sekundách si objednal tento pán 2 ks a potom jeho známa tiež 2 ks. Žiaľ náš eshop nevie zareagovať, keď má viac zákazníkov tovar v košíku a odošlú objednávku prakticky naraz. Toto sa pánovi po telefóne niekoľko krát vysvetlilo a videl, že hovorím pravdu, keďže ta druhá objednávka po 2 ks bola jeho známa. Po niekoľkých našich ospravedlneniach a možnosti počkať, či náhodou niekto neprevezme tovar, chcel objednávku zrušiť.
    Xzone.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Funko pop - velký výber
    • Funko pop - vždy pokrčená krabička.
  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Neviem čo sem napísať
    • Čakám už mesiac a stále mi neprišla objednávka!

    Reakcia obchodu Xzone.sk

    Dobrý deň, balík bol od nás poslaný 27.5.2021 pred vydaním dotlače komiksu. Po kontrole u dopravcu sa zistilo, že zákazník zadal zlé telefónne číslo a kuriér nevedel balík doručiť. Dodatočne sa to vyriešilo a upravili ďalšie objednávky.
    S pozdravom GameExpres.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Okrem potvrdzovacieho emailu mi o tovare neprišlo žiadne info...

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mi zatiaľ nebol doručený, na objednávke bolo vyexpedovanie najneskôr do 30.10.2020, čakala som ešte týždeň-bez výsledku. Až keď som sa ja informovala bolo mi oznámené/ trochu rozpačito/, že tovar príde na sklad až okolo 20.11.2020. Nie som si istá, či by som sa túto zmenu dozvedela bez môjho pričinenia-bohužiaľ. Stačilo predsa aby obchod poslal e-mail o zmene termínu, nič zložité, či?