Zobraziť recenzie

Prihlásiť sa a pridať recenziu
  • 10 %

    Otrasný, veľmi zlý prístup, rozhodne neodporúčam.

    V obchode som bol vrátiť fotorámik za 18 eur, kvalita nezodpovedala očakávaniam.

    Vrátený tovar nebol akceptovaný, nebola ponúknutá výmena za iný tovar. Predavačka neochotná, zdutá, neprofesionálna.

    Obchodný reťazec, ktorý sa ulokamí na 18eur by rozhodne nemal podnikať a už vobec nie ponúkať služby ľuďom. O ulicu vedľa v IKEA vám vezmú nazad tovar za tisíce Eur, ak sa však chcete nostalgicky vrátiť do obchodných metód z 90. rokov, XXL Lutz može byť cesta.

    Reakcia obchodu XXXLutz

    Dobrý deň,

    ďakujeme za spätnú reakciu na naše služby. Mrzí nás, že ste neboli spokojní s daným produktom. Veríme, že pri ďalšej návšteve budete maximálne spokojní s našimi službami a produktami. Tešíme sa opäť na Vašu návštevu.

    Prajeme pekný deň,

    Tím XXXLutz Daniela

  • 10 %

    • Najhorší obchod. V auguste som v kamennej predajni objednala nábytok do obývačky. Zaplatila som aj dopravu a montáž a dodnes nemám kompletné namontované skrinky. 8 týždňov som čakala na dodanie tovaru a keď mi ho doviezli, zistili, že jedna doska sa nedá namontovať, lebo to nebol správny diel nábytku. Po uplatnení reklamácie mi napísali,že budem čakať ďalších 6 týždňov na tú jednu doštičku. Po uplynutí čakacej doby znovu napísali, že mám čakať ďalšie 3 týždne. Už prešli aj tie 3 týždne a nič. Všetko som zaplatila, ale nábytok dodnes nemám kompletný. V tomto obchode už nikdy viac!!! Najhoršie, či na Slovensku existuje.

    Reakcia obchodu XXXLutz

    Dobrý deň,

    ďakujeme za spätnú reakciu. Mrzí nás Vaša skúsenosť s nekompletným dodaním. K vyriešeniu situácie však potrebujeme číslo Vašej kúpnej zmluvy. Veríme, že všetko sa vyrieši podľa Vašich predstáv a vy budete spokojní.

    Prajeme pekný deň,

    Tím XXXLutz Daniela

  • 10 %

    • neochota personálu
    • chaotické objednávanie
    • ceny iné na eshope a v predajni drahšie
    • keď im zavoláte na mobil, človeku sa nedovolate u nich v predajni, budete čakať a počúvať robota

    veľká nespokojnosť, ešte včera sa dalo objednať na eshope tovar s osobným odberom v predajni, dnes to už nie je možné, doprava 6 eur, všade píše osobný odber možný ale na výber pri objednávke je len doprava za 6 eur na moju adresu. hlavne, že včera sa dal vybrať osobný odber. volám na zákaznícku linku, dvihne mi to robot, potom vyklikam čo treba a čakám, kým mi to dvihne človek, no nedočkala som sa. volala som na 2 čísla pre eshop aj pre predajňu. u vás nikdy nič nenakupim a maximálne neodporúčam, je to neprofesionálne. je zaujímavé, že včera som sa pýtala na predajni, že na eshope majú lacnejší ten istý tovar a že či si to viem objednať na eshope a vyzdvihnúť u nich v predajni, že bude to lacnejšie a dnes sa to zrazu nedá objednať s osobným odberom. prišla som pred záverečnou, hneď ma vyhnali presne o 19tej,chápem, to je moja chyba, že som prešvihla otvárací čas, ale bola som očividne platiaci zákazník a dosť nepekne ma odbili. čiže toľko asi

    Reakcia obchodu XXXLutz

    Dobrý deň,

    ďakujeme za spätnú väzbu na dodanie Vášho tovaru. Veľmi nás mrzí Vaša skúsenosť s e-shopom a zákazníckym servisom. K preverenie však potrebujeme číslo Vašej kúpnej zmluvy. Veríme, že Vaša situácia sa vyrieši, čo najskôr a vy budete maximálne spokojní a budete sa k nám opäť radi vracať.

    Prajeme pekný deň,

    Tím XXXLutz Daniela

  • 20 %

    • komunikácia
    • dodanie
    • spätná väzba
    • ochota dohodnúť sa

    Dobrý deň,
    neviem či som niekedy zažila horší spôsob komunikácie pri neschopnosti dodať tovar načas. Nielenže sme po pomaly mesiaci a pol nedostali tovar.
    Sami sme museli iniciovať všetku komunikáciu. Absolutna neochota poskytnúť nejaky vhľad do toho čo sa deje.
    A keď už sme komunikovali aj zo zákazníckym servisom, odpoveď:" My s tým nevieme nič urobiť!"
    Ak si chcete niečo objednať pevne verím, že iné e-shopy vám vyjdu viac v ustrety. Tento je strata času, ak nemáte štastie nato.

    Reakcia obchodu XXXLutz

    Dobrý deň,
    ďakujeme za spätnú väzbu. Mrzí nás Vaša skúsenosť s dodaním tovaru. K vyriešeniu situáciu však potrebujeme číslo Vašej kúpnej zmluvy. Veríme, že všetko sa vyrieši k Vašej maximálne spokojnosti a budete sa k nám opäť radi vracať.

    Prajeme pekný deň,
    Tím XXXLutz Daniela

  • 10 %

    • žiadna, vo všetkom len zavádzajú a klamú
    • objednala som si tovar, najprv uvádzali dodanie do troch pracovných dní s konkrétnym dátumom dodania a možnosti vyzdvihnutia tovaru osobne. Zrazu keď nastal deň kedy mal byť tovar pripravený na vyzdvihnutie, tak už uvádzajú, že dodanie sa oneskorí, žiadny mail, že ospravedlňujeme sa Vám, že Vám nebudeme môcť tovar doručiť. Ak by som sa neprihlásila na stránku a nepozrela si, tak ani nezistím.
    • klamú a zavádzajú kupujúcich
    • odtiaľto najlepšie nič neobjednávať
    • predajňa tak isto otrasná rovnako ako prístup zamestnancom k zákazníkom, keď sme boli na predajni vyberať tovar, tak najprv sa nám pani vtierala len aby sme niečo kúpili a keď už zistila, že v ten deň nebude mať od nás žiadnu províziu za predaj, tak nám drzo oznámila, že obchodný dom sa za 10 minút zatvára

    NEŽELÁM SI žiadnu spätnú väzbu na túto recenziu od obchodu, nakoľko nepotrebujem to Vaše trápne "Ospravedlňujeme sa Vám za vzniknutú situáciu, veľmi nás mrzí Vaša negatívna skúsenosť. Aj Vaša recenzia nám pomáha zlepšovať sa a rásť.".
    Takéto ospravedlnenia a vyhovárania si nechajte, radšej ZMEŇTE PRÍSTUP K ZÁKAZNÍKOM !!!!!!!

  • 10 %

    • Nikdy viac……ani tu pol hviezdicku si nezasluzia!!! Napisana dodacia doba do 4 dni a po takmer 2 mesiacoch odpisu ze sa opravedlnuju ale dodavatel im neodpoveda takze nevedia kedy dojde tovar!!!! Akoze prosim? Komunikacia katastrofa pristup este horsi!!! Okamzite som stornoval objednavku kde som pisal ze ziadam o vratenie celkovej pladby a dristy ze za prepravu nevracaju nech si nechaju nakolko preprava nebola vyuzita!!!! Takze tovar nedosiel a po nejakej dobe odpoved ze bude pladba vratena!!! Peniaze dosli a NIKDY VIAC od XXXLutz!!!! Katastrofa!!!
    • Nespoliehat sa na dodaciu lehotu!!!!
    • Radsej stornovat objednavku cim skor nakolko dost casto poslu iny tovar ako objednate!!!!
    • NIKDY VIAC!!!!

    Reakcia obchodu XXXLutz

    Dobrý deň,

    ďakujeme za spätnú reakciu. Veľmi nás mrzí Vaša negatívna skúsenosť. Aj Vaša recenzia nám pomáha zlepšovať sa a rásť. Veríme, že pri ďalšom nákupe u nás budete maximálne spokojní.

    Prajeme pekný deň,

    Tím XXXLutz, Daniela

  • 10 %

    Otrasný prístup, najprv čakáte na detskú postieľku viac ako 3 týždne, následne vám príde, no chýbajú vám potrebné diely na zloženie. Okamžite som vyplnil reklamačný formulár, všetko nafotil, vyznačil a vypísal, po pár dňoch mi príde správa od bota, že je môj tiket zaregistrovaný, následne po týždni príde email, že chýbajúce diely majú skladom a budú hneď expedované. Po 2 týždňoch nič stále nič nedorazilo, volám na ich linku, kde pani povedala, že im zanechá správu na reklamácií s tým, že sa mi ozvú. Nikto sa neozval, znovu som volal nasledujúci deň, tentokrát som sa dozvedel, že diely nie sú skladom na Slovensku a absolútne nevedia ani približný čas, kedy by mohli doraziť. To mám akože teraz po 2 mesiacoch čakania na detskú postieľku všetko baliť a posielať späť na vlastné náklady, zasa vypisovať zbytočné formuláre, len kvôli tomu, že vám nepošlú kompletný produkt? Veď to je podvod. Zaplatím za produkt, ktorý mi nepríde a pokiaľ chcete svoje peniaze späť, tak zašlite späť čo sme vám poslali na vlastné náklady. Nikdy viac tento obchod a ich chabý prístup. Dieťatko sa nám narodí a vďaka ich neprofesionálnemu prístupu trpí len zákazník, budeme to riešiť a určite to nenechám bez odozvy.

    Reakcia obchodu XXXLutz

    Dobrý deň,

    ďakujeme za spätnú väzbu a mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť s reklamáciou tovaru.
    Radi by sme Vám pomohli, ale potrebujeme k tomu číslo Vašej kúpnej zmluvy k prevereniu.
    Náklady, ktoré Vám vznikli spojené s reklamáciou si môžete nechať preplatiť osobne na obchodnom dome alebo cez eshop pokiaľ išlo o eshopovú objednávku.
    Veríme, že Vaša reklamácia bude vyriešená k Vašej spokojnosti, čo najskôr.

    Prajeme pekný deň,

    Tím XXXLutz, Daniela

  • 20 %

    objednaný stôl do kuchyne… prišiel poškodený, zrejme pri preprave. Ale to sa dalo čakať, pretože bol slabo zabalený. Zospodu stola boli vyvrtané diery a zakryté nejakou fixkou. Teda stôl musel byť už niekde rozložený, možno v predajni… Po okamžitej reklamácii sme na nový čakali viac ako mesiac. Teda prišiel nový kus, zospodu dorýpaný, pravdepodobne bol tiež už predtým zmontovaný. Zvrchu chvalabohu nepoškodený, takže ostal doma. Ale povedali sme si, že už nikdy viac.

  • 20 %

    • Cena sa moze obcas zdat vyhodna
    • Kvalita je bohuzial velmi nizka (aspon produkt, co sme kupili)
    • Pri reklamacii si najdu dovod, preco to bola Vasa chyba a reklamacia nie je mozna (stara dobra Ikea)
    • Napriklad nas slnecnik zmenil farbu z antracitovej na fialovu, ale bola to vraj nasa chyba udrzby. Pritom jedina instrukcia na udrzbu podla stranky bola "sušiť v tieni, čistiť mäkkou kefou, utierať jemne navlhčenou handričkou" a nic z toho nevysvetluje, co sa so slnecnikom stalo. Nikomu na ulici sa s produktom, ktory kupovali inde, nic podobne nestalo.

    Velmi nekvalitny produkt a nulovy servis. Radsej nakupte inde ako napr. Ikea, kde im na zakaznikovi zalezi viac.

    Kupili sme ani nie pred rokom slnecnik, link najdete nizsie a inak nejde tam ani pridat recenzia, asi uz viem preco. Za necely rok latka na slnecniku zmenila farbu z antracitovej na fialovu a to tiez nie vsade, ale len podla toho, ako svietilo slnko ked sme ho mali zlozeny a zviazany.

    Nikomu inemu na ulici sa nieco podobne so slnecnikom nestalo - bohuzial my sme kupovali v tomto obchode, lebo sme sa nechali zlakat cenou. Ani ta cena 341 EUR nie je hodna za takuto kvalitu.

    Ked som reklamoval, prisla mi odpoved, ze ich to mrzi, ale toto je "bežné chovanie látky, ktorá nie je poriadne ošetrovaná a skladovaná" a poslali mi navod, ako osetrovat nejaky dreveny vyrobok. Na tomto slnecniku samozrejme nic drevene nie je.

    Tu jednu hviezdicku si tento slnecnik zasluzi aspon za to, ze drzi na mieste a cloni slnko, inak je nase jedine stastie, ze ho z ulice nevidno.

    Slnecnik: https://www.xxxlutz.sk/p/ambia-garden-zavesny-slnecnik-300-300-cm-001446000801

  • 50 %

    • ochotný kuriér
    • presná dodacia doba
    • doprava a nedohodnutie sa na termíne doručenia
    • vysoké ceny a kvalita nízka

    Po čítaní recenzií som sa veľmi obávala či mi vôbec bude tovar doručený. Našťastie bol, dodacia doba skrine bola 8 týždňov, takže prišla presne, avšak nevýhodou bolo, že v maily píšu o špedičnej doprave kedy kuriér bude volať aby sa dohodol na doručení - čo sa nestalo. Ráno mi prišla sms, že tovar príde a mne tehotnej s balíkmi skríň nemal kto pomôcť. Našťastie bol kuriér milý a ponúkol sa zaniesť to aspoň ku schodom, zvyšok pomohli susedia. Čo sa týka kvality skrine, za takú cenu je to dosť bieda, pretože teraz už nič nerobia poriadne a pevné, iba tieto drevotriesky. Skriňa síce vyzerá pekne ale keď sa jej chytíme kýve sa do strán a budeme ju musieť nejako upevniť o stenu. Pri balíkovej doprave nočných stolíkov mi vadilo to isté - že sa nedal dohodnúť termín doručenia a tak som sa s nimi naťahovala sama. Už z xxxlutz radšej objednávať nebudem.

  • 90 %

    • skorsie dodanie tovaru
    • vsetko prislo kompletne
    • pomer cena kvalita v porovnani s inymi predajcami
    • jemne kozmeticke nedostatky

    Najskor sme si v online predajni lutz objednali a zaplatili dva vacsie kusy nabytku ( skrina a kniznica ). Nasledne sme citali recenzie a uz som pozeral moznosti ako zrusit objednavku :D. Nastastie som taku moznost nenasiel. Vsetko prislo az prilis skoro (este sme neboli pripraveni priestorovo) a s kvalitou vyrobkov sme spokojni. Skladanie bola celkom fuska, ale nie tazsie nez nabytok z inych predajni. Za mna velmi pozitivna skusenost.

  • 10 %

    katastrofalna kvalita sedacej supravy, po roku vysedena, same diery. V žiadnom prípade neodporúčam kupovať sedačku ak ju chcete užívať viac ako rok.
    Pozrel som si iné recenzie a vidím že nie som jediný.

  • 10 %

    Dobrý deň, s týmto obchodom máme viacero zlých skúseností. Minule nám tovar od nich meškal cca 2 mesiace..boli to malé 2 nočné stolíky ..tentokrát sme objednali regál pred mesiacom a mal nám byť doručovaný tento týždeň, ukazovalo nám to v systéeme že medzi 15. až 16 január 2024..tak sme si už aj dohodli známeho aby nám to prišiel prebrať a samozrejme nám to vôbec nebolo doručované. Keď sme volali , kde je naša objednávka tak tvrdili, že už ju odoslali dopravcovi a že viac nevedia..voláme dopravcovi oni tvrdia, že našu objednávku absolútne nemajú..nakoniec teda, že asi našu objednávku len prebral dopravca z Nemecka..lenže mne 16.01. posielali email, že do 2 dní ma bude kontaktovať kuriér a dohodneme si termín..čiže mali aspoň napísať email, že tovar nebude doručovaný v daný termín, ktorý mi oni uvádzali nech sa človek aj vie zariadiť..a stratila som x času zistovaním, kde je vlastne mja zaplatená objednávka a prečo mi stále nebola doručovaná..v 21.storočí aby nevedeli komunikovať so zákazníkmi zdvihnúť telefon ale poslať 1 email, že prepáčte váš tovar sa omešká o xy dní..naozaj katastrofa a už z tohto obchodu nič objednávať nebudeme...

  • 10 %

    • absolutne nedvihaju telefon
    • pre kliknuti ze zistit stav objednavky cez telefon sa vas ako prve objednaju s cim volate :D :D :D
    • dorucenie 19.12, neskor 22.12, neskor 23.12, potom 28.12 teraz uz ani to ... a sami nevedia kde je balik preco nedosiel ku kurierovi DPD (neviem ci aj oni maju zmatok)
    • ak sa da nekupovat !!!
    • ak kupovat tak na predajni
    • dorucovacie lehoty poznam z Rakuska su 2-3 mesiace asi tieto praktiky uz aj tu mame :/
    • nik necita asi recenzie inak by nieco s tym robili
  • 10 %

    • Zle a nepríjemne správanie zamestnancov, meškanie všetkého, jedna katastrofa

    Dobrý deň
    Objednali sme sedačku v lutz. Po 5 týždňoch nám volali že prišla ale je trošku poškodená. Šli sme sa pozrieť nebolo to viditeľne tak sme ju vzali. Museli sme si zaplatiť 200€ súkromného dopravcu aby nám tp vyniesli lebo lutz nemali cas. Po rozbalení z 2 chýb nastali 5-7 tak sme šli spät aby to vyriešili. Chceli kompenzáciu dať len v hodnote 200€ ale že skončí záruka a pritom stala 2000€. Začala som sa hádat medzi tým prišla riaditeľka ale ani sa nepredstavila meno ani pozíciu hrozný prístup. Keď som povedala že poznam obchodné podmienky a podobne dala sa kompenzácia 500€ a aj výnos a vyvos. Dali sme ju reklamovať po mesiaci nič, žiadala som vyjadrenie a kompenzáciu za meškanie objednávky mali sa ozvat v ten deň ale nič. Šli sme tam prístup hrozný zrušili sme reklamáciu s vrátením peňazí a určitou čiastkou ale nič. Naozaj tak hrozný prístup ako tam som nezažila. Zla skúsenosť nie je len u nás ale u celej rodiny a aj známych a už nechcú nič a ani ja. Nie že jedna hviezdička ale nulová až mínusová. Neodporúčam nikdy

  • 10 %

    oznámenie o tovare, ktorý som si objednal -volala mi česky hovoriaca pani bola nepríjemná -nepustila ma ani ku slovu /odporná/ fuj. Kde sa stratilo -náš zákazník náš pán?

  • 90 %

    8.5 objednaný stolík online vyplatený dodanie 5 az6 týždňov.Do dnes tovar nedoruceny.Po urgovany objednávky nový termín koniec augusta začiatok septembra.Dvovod meškania problém z dopravcom.Podla všetkého je doprava realizovaná z Kuby na byckli.

  • 10 %

    • žiadna ochota riešiť reklamácie
    • dlhé dodacie lehoty
    • nedodanie tovaru

    - objednávka zadaná 17.4.2023
    - objednaný tovar 2 závesne skrinky + 1 skrinka s umývadlom do kúpeľne
    - predpokladaný termín dodania 2-3 týždne
    - prvý pokus o doručenie 17.5.2023 (4 týždne od objednávky)
    - doručene boli iba 2 závesne skrinky
    - skrinka s umývadlom bola vraj poškodená (toto som sa dozvedel až po dovezení a nebolo mi to oznámené vopred aby som mohol rovno celú objednávku zrušiť)
    - následne mi bol rovno iba vystavený dobropis na vrátenie peňazí za skrinku s umývadlom
    - na to som odvolal, keďže je z rovnakej sady ako závesne skrine, ktoré mi už boli dodané
    - na to mi bolo povedané, že objednajú novú skrinku a termín dodania je znova 3 týždne
    - tú istú skrinku mali na predajni v Poprade, ale odmietli mi ju poslať, lebo na to vraj nemajú proces a keď chcem tak si pre ňu môžem prísť osobne
    - neboli ochotní mi dať ani žiadnu finančnú kompenzáciu pre vzniknuté komplikácie a nedodržanie termínov (vraj si o to môžem požiadať keď mi raz tovar príde)
    - tak som bol teda donútený si od nich objednať znovu tú istú skrinku a čakať na dodanie
    - medzičasom som požiadal o zrušenie objednávky 7.6.2023 s tým, že mi to aj potvrdili a do 14 dní mi mali poslať peniaze na účet
    - 21.6. mi prišiel e-mail, že mi posielajú na adresu skrinku s umývadlom, ktorú som už dávno zrušil a keď som im volal na infolinku tak mi bolo povedané, že to iba nemám prebrať a budú urgovať aby mi peniaze poslali na účet
    - 29.6. som im znova volal, že stále nemám peniaze na účte a na to mi bolo povedané, že mi nemôžu poslať peniaze na účet kým sa im nevráti tovar, ktorý som neprebral a ktorý mi ani nikdy nedoručili
    - 29.6. som proaktívne volal do SPS ako prepravcovi a zisťoval, že kde je tovar, ktorý mi nikdy nedoručili
    - od 17.4. do dnes (29.6.) stále nemám od nich ani skrinku ani svoje peniaze

  • 10 %

    • žiadna
    • nevybavená reklamácia, z 8 stoličiek 3 kazové

    Neodporúčam tento obchod - čistá katastrofa, v decembri kúpené a doručené stoličky, jedna prišla zlomená, neskôr sme zistili chyby ešte na ďalších dvoch stoličkách, dodanie nových malo byť v polovici marca 2023, v polovici apríla nemali potvrdené dodanie ani len jednej stoličky, ani sa neunúvali pokazené vyzdvihnúť, hoci deklarovali že pošlú kuriéra. Koniec apríla a potvrdili predbežný termín dodania 1 stoličky na jún 2023!!! pol roka od predaja! Irónia je, že tie isté stoličky sú stále v ponuke, ale reklamované musí dodať dodávateľ, ja som kupovala z obchodu nie od dodávateľa. Som maximálne sklamaná a znechutená z postupu obchodu.

  • 20 %

    • Majú tam divné kartičky ktore davaju zakaznikom pri vymene tovaru.

    Prisiel som vymenit tovar. Predavacka mi dala nejaku karticku s ktorou som mal ist na pokladnu. Tam som povedal ze mam karticku a ze sa jedna o vymenu tovaru. Kedze som dokupil nejake polozky nevsimol som si ze mi pokladnicka zauctovala aj vymeneny tovar a zaplatil som. Ked som to reklamoval tak mi bolo povedane ze trebalo ukazat aj stary blocek a predavacka konstatovala ze prepocula ze som chcel tovar vymenit resp. ze som to vobec nepovedal takze je to tvrdenie proti tvrdeniu. Peniaze sa teda nedaju vratit.