Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Dlhá dodacia doba cca týždeň. Kvalita posteľnej plachty nič moc.

    Reakcia obchodu vulpi.sk

    Dobrý deň, zásielka bola expedovaná v súlade s uvedenou dobou dodania. Kvalita Vami objednanej plachty zodpovedá cene produktu 9,9 Eur. V prípade, že Vám produkt nevyhovuje, je možné odstúpiť od kúpnej zmluvy. Doposiaľ sa tak nestalo.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Tovar nie je ako na fotke
    • Zlozity proces vratenia tovaru
    • Dlha doba dorucenia

    Reakcia obchodu vulpi.sk

    Dobrý deň, produkty sú zhodné s vyhotovením na eshope. Vaša objednávka bola expedovaná v termíne uvedenej na eshope - v tretí pracovný deň od objednávky. Vrátenie produktu, resp. odstúpenie od kúpnej zmluvy je u nás štandardné, ako u mnohých eshopov - produkt je potrebné zaslať s formulárom na odstúpenie od kúpnej zmluvy na našu adresu. Naozaj nič zložité.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Na ich stránke tovar vyzerá veľmi pekne, neviem to však reálne posúdiť. Platba za tovar im bola pripísaná ešte v pondelok 19.2.2024, včera t. j. vo štvrtok, vraj bol odovzdaný prepravcovi, dnes poobede som dostala info, že tovar je v preprave. Čiže najskôr ho budem mať v pondelok. Príliš dlhá doba dodania, aj keď obchod mi odpísal, že tovar je v zmluvných podmienkach uvedené, že odosielajú do štyroch dní od pripísania platby. Myslím, si že v dnešnej dobe je doba dodania príliš dlhá!!! Nepríde mi to ako seriózne, čakať štyri dni a tak odoslať tovar.

    Reakcia obchodu vulpi.sk

    Ďakujeme za Vaše hodnotenie. Ak zákazník chce tovar skôr mal by zvoliť platbu na dobierku alebo platbu platobnou kartou a nie bankový prevod. Vaša platba bola pripísaná po 3 dňoch od objednávky. Objednávky sú vybavené do 4 pracovných dní od objednávky/prijatia platby, tak ako vopred informujeme. Neznamená to, že na vybavenie objednávky čakáme 4 dní a potom objednávku odošleme. Objednávky sú vybavované postupne ako boli prijaté. Ak máme objednávok viac, trvá to dlhšie, ale maximálne uvedené 4 pracovné dni. Ak máme objednávok a práce menej, je objednávka vybavená rýchlejšie. Zákazník je o všetkých faktoch a dodacích lehotách informovaný vopred a má právo sa rozhodnúť ako a či objednávku urobí.

    Nepríde nám seriózne takéto hodnotenie, aj napriek tomu, že sme dodržali všetko, čo bolo počas nákupného procesu deklarované

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Tovar mi bol dnes dodaný Suchý bazén s gulickami no nesedela jedna farba guličky, ktorú som chcela vymeniť za inú farbu. Predávajúci mi hneď povedal nech ich odfotím a následne mi tvrdil že farba sedí. No nesedí farba. Napriek tomu že som s ním chcela komunikovať a vyriešiť to čo najľahšie vymeniť 50ks guliciek za inú farbu mi už len odpísal nech vrátim celý tovar. Neprofesionálny prístup. Komunikácia na bode mrazu cítiť neochotu. Prvý krát som sa stretla s takýmto neochotným Predajcom ..
    Neodporúčam

    Reakcia obchodu vulpi.sk

    Dobrý deň, ako sme Vás informovali v odpovedi na mail - bol Vám doručený rovnaký tovar a guličky rovnakej farby, ako ste si objednali. Je úplne normálne, že nie každému musí tovar vyhovovať alebo sa vybraný farebný odtieň páčiť - preto existuje "Odstúpenie od kúpnej zmluvy". Žiaľ, ak chcete tovar vrátiť, je potrebné vrátiť celý tovar a nie iba jeho časť.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Zakúpená deka a vankúš sú o ničom, človek si myslel ze bude deka niejaka aspoň trošku hrubšia, ale je to ako obliečka a vankúš to isté. Neodporúčam, zbytočne peniažky.

    Reakcia obchodu vulpi.sk

    Dobrý deň, ďakujeme za recenziu. Deka v cene 11,90 eur zodpovedá popisu na eshope. Ak aj napriek popisu nezodpovedá Vašim očakávaniam môžete tovar vrátiť a odstúpiť od kúpnej zmluvy.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    telefonne cislo nedostupne majitel automaticky rusi hovor ,volaco je na tom divne a nepochopitelne

    Reakcia obchodu vulpi.sk

    Dobrý deň, telefónne číslo je dostupné v prevádzkových hodinách a pracovných dňoch, tak ako je uvedené na eshope. Mimo uvedených hodín sa žiaľ nedovoláte.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednavka bola zrušená s vôbec neviem preco

    Reakcia obchodu vulpi.sk

    Dobrý deň, informáciu o potrebe úpravy spôsobu doručenia sme Vám zasielali tri krát e-mailom. Na ani jeden e-mail ste nereagovali. Z toho dôvodu bola objednávka zrušená.

  • Telefónne číslo na uvedenej stránke je blokované, na emaily neodpisujú, nulová komunikácia!

    Reakcia obchodu vulpi.sk

    Dobrý deň, telefónne číslo na stránke určite nie je blokované. Vaša objednávka sa nám vrátila od prepravcu ako neprebratá - odmietnutá zákazníkom.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Tovar aj ked je skladom odoslu ho v najposlednejsi mozny termin a to vam ani nepríde všetko ...
    • Volat na infolinku je zbytočné

    Reakcia obchodu vulpi.sk

    Dobrý deň, ďakujeme za recenziu. Tovar bol odoslaný v dodacej lehote, v akej bolo uvedené. Objednávky sú vybavované postupne a v prípade väčšieho počtu objednávok (ako tomu bolo vo Vašom prípade) je tovar odoslaný v posledný deň lehoty uvádzanej na vybavenie objednávky. Ale stále v lehote. To, že bol tovar odoslaný pred predĺženým májovým víkendom a tovar ste dostali až v utorok nás mrzí, ale v prípade štátnych sviatkov s tým jednoducho treba počítať. Infolinka je v prevádzke od 8:00 do 15:00, preto je pochopiteľné, že ak voláte 4x od 15:55 do 16:00 nedovoláte sa.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Bol dopravený na iné depo zásielka sa natiahla o 2 dni kedže bolo pred vikendom tak tovar prišiel o 5 dni neskôr ..

    Reakcia obchodu vulpi.sk

    Dobrý deň, zdržanie nás mrzí, no po odovzdaní balíka do prepravy nevieme ovplyvniť čas doručenia prepravcom.

    • Neprofesionálne konanie zo strany obchodu zavádzanie zákazníka neprofesionálne vystupovanie pracovníka

    Reakcia obchodu vulpi.sk

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu recenziu. Objednávku sme zrušili nakoľko tovar, ktorý ste si objednali (tovar na objednávku), nebol u dodávateľa dostupný. O tejto skutočnosti sme Vás informovali, na čo ste reagovali podráždene, arogantne a s osobnými invektívami na nášho pracovníka infolinky. Každý problém sa dá vyriešiť, no ak nechce zákazník, ide to veľmi ťažko.

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Nie som spokojná s kvalitou materiálu, toto je posledný raz, čo som si niečo objednala, ináč so všetkým som bola spokojná, s dodávkou..

    Reakcia obchodu vulpi.sk

    Dobrý deň, ak s tovarom nie ste spokojná je možné odstúpiť od kúpnej zmluvy a tovar vrátiť.

  • Kúpila som si detskú fľašu Chicco s držadlom, úplne inú ste mi poslali ! Nechápem prečo , veď keď na obrázku je zadaná táka,tak si asi prajem takú !

    Reakcia obchodu vulpi.sk

    Dobrý deň, ak omylom došlo k zaslaniu iného motívu toho istého produktu ospravedlňujeme sa. Tovar môžete vrátiť a bude Vám samozrejme uhradené štandardné poštovné k nám.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Reklamoval som chýbajúce časti v detskej ohrádke, do dnešného dňa nikto nereaguje, neodpisuje na email, po telefóne mi len odkazujú že to riešia.

    Reakcia obchodu vulpi.sk

    Pán Veszelits, chýbajúce časti ohrádky ste reklamovali 17.1. Ešte v ten deň sme vás kontaktovali emailom, aby ste potvrdili počet chýbajúcich dielov, rovnako tomu bolo v piatok 21.1.2022. Na ani jeden mail ste nereagovali. Dnes je presne 5 pracovných dní od podania Vašej reklamácie.
    Vaše potvrdenie je potrebné, aby dodávateľ zaslal správny počet chýbajúcich dielov, keďže diely zasiela až z Nemecka.
    Ak sa dá, reklamácie rozmerného tovaru sa snažíme riešiť emailom, aby zákazníkovi nevznikali zbytočné náklady a starosti. Je na to potrebná súčinnosť zákazníka. Ak súčinnosť zákazníka absentuje, aj riešenie reklamácie sa predlžuje.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Som sklamaná, lebo v popise je napísané, že je to detský koberec, avšak je to len akási tenká podložka na hranie, vyzerá to ako filc, predpokladám, že sa na tom budú robiť žmolky a dlho nevydrží, keď sa na tom bude dieťa hrať.Najradšej by som ho vrátila!!!
    • Nezodpovedá vôbec popisu výrobku!

    Reakcia obchodu vulpi.sk

    Dakujeme sa vase hodnotenie. Produkt obsahuje detailny popis a detailne fotografie vyrobku, ktore presne zodpovedaju realite. Aby ste predisli sklamaniu, odporucame pred nakupom oboznamit sa s popisom a fotografiami produktu a nie iba s nazvom produktu. Produkt svojou kvalitou a vyhotovenim zodpoveda cene 15,6 Eur. Ak Vam napriek tomu nevyhovuje, mozete ho vratit.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednala som si mantinel do postieľky na prvý pohľad vyzeral celkom dobre no po použití je to jedna handra ktorú môžem vyhodiť katastrofálna kvalita som veľmi sklamaná.

    Reakcia obchodu vulpi.sk

    Dobrý deň, mrzí nás vaša nespokojnosť s produktom. Keďže ste nás nekontaktovali, nevieme vyriešiť váš problém s mantinelom. Rovnako nevieme čo znamená "po použití" mantinelu, keďže mantinel, ako píšete, bol doručený bezchybný a vyzeral v poriadku.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Pekne spracovaná internetová stránka a množstvo tovaru

    Veľmi dlhý čas doručenia. Výrobok už ani nebudem potrebovať, keďže bábätko po 2 týždňoch nádcha prešla a výrobok stále nedorazil.

    Reakcia obchodu vulpi.sk

    Dobry den, dakujeme za recenziu, aj ked negativnu. Dlhsi cas dodania bol sposobeny dovolenkou, o com sme zakaznikov informovali pred nakupom v ozname na eshope aj v potvrdeni objednavky. Aj my, v liscej nore, potrebujeme par dni volno. Vzdy o tom zakaznikov informujeme vopred a je iba na nich, ci nakupia pred dovolenkou, cez dovolenku (a na tovar pockaju) alebo po nej. Pripadne zvolia iny eshop, ak tovar potrebuju surne, ako Vy.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Prisiel mi tovar inej farby ako som si objednala

    Reakcia obchodu vulpi.sk

    Dobry den, situaciu sme preverili a doruceny vam bol rovnaky tovar, ako ste si objednali. Odlisny je iba nazov na eshope a na baleni vyrobcu. Tovar aj jeho farba su rovnake. Ak vam objednana farba nevyhovuje, tovar mozete samozrejme vratit.

  • Objednany tovar bol na eshope zobrazeny, objednali sme, nakoniec nas informovali, ze uz sa nevyraba, nemaju ho uz v ponuke.
    Chyba kimunikacie
    Objednali sme inde, mali este na sklade asi viac kusov

    Reakcia obchodu vulpi.sk

    Dobry den, tovar bol sice dostupny na eshope, ale na objednavku u dodavatela. Kedze nebol u dodavatela dostupny, o tejto skutocnosti sme vas informovali.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Cez daný internetový obchod už nakupovať nebudem. Oximeter neukazuje správne meranie ale najviac som znechutená zo správania zodpovednej osoby. Objednávku som vykonala vo štvrtok v ten istý deň hneď po obdržaní čísla účtu a sumy som poplatok uhradila avšak namiesto kolónky kde sa zapisuje variabilný symbol som ho uviedla do poznámky. Ďalší týždeň v utorok som obdržala dotaz zo strany internetového obchodu či mám o tovar záujem lebo som ho neuhradili. Okamžite som zaslala fotoscreen o úhrade a tovar bol doručený za ďalšie dva dni. Zdôvodnenie arogantného zástupcu internetového obchodu bolo že museli dohľadať moju platbu ručne kvôli VS a že adresa mňa ako platca nebola zhodná s adresou prijímateľa. Neviem od kedy tieto adresy musia byť zhodné keď som posielala tovar rodičom. Absurdné zdôvodnenie a arogancia typu ak tovar nechcem nemusia ho posielať!!!! Po čakaní od štvrtka kedy bol tovar aj uhradená do utorka kedy mi drzo zástupca obchodu zahlásil že keď sa mi nepáči tovar nemusia poslať!!!! Nikdy viac cez tento internetový obchod nič nekúpim....zlá skúsenosť a nepríjemný prístup zodpovednej osoby

    Reakcia obchodu vulpi.sk

    Dobry den,
    na zaciatok - tovar bol expedovany, aj po komplikaciach s platbou, v ramci uvedenej dodacej doby a ta prekrocena nebola.

    Problem nastal, ked ste neuviedli spravne VS a z toho dovodu sa platba nesparovala. Iniciativne sme vas kontaktovali a uviedli, ze nemozeme dohladat platbu. Platili ste vo stvrtok, kontaktovali sme vas v utorok. Po vysvetleni sme tovar ihned expedovali.

    Samozrejme, ze meno platitela a meno prijimatela nemusia byt rovnake. No ak su tieto mena odlisne a VS uvedeny nie je, je platbu tazke dohladat. Slusne sme vam to vysvetlili a napisali, ze ak nemozete dlhsie cakat chapeme to a objednavku mozeme zrusit. Vasa reakcia bola arogantna a podrazdena, ze sme neschopni a ze nevieme poslat tyzden teplomer. Vieme.

    Doba je zla, no treba si priznat aj svoju chybu a nie vzdy ju hadzat na eshop. Ak sa chyba stane, vzdy sa da slusne vyriesit. Vo Vasom pripade, vsak snahy o vysvetlenie a slusnu komunikaciu stroskotali.

    S pozdravom www.vulpi.sk