Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
na eshope mali uvedené, že tovar je skladom ihneď k odberu, po objednaní ho zrazu už nemali, dodanie 3-4 týždne bez garancie termínu, zo štandardného výrobku (Hansgrohe Crometta ručná sprcha Vario 28562000) sa zázrakom stal "špecifický výrobok na objednávku s nutnosťou zadať do výroby", bez možnosti vrátenia tovaru, požadujú 100% zálohu, ...
-
Neodporúča obchod
Do dnešného dňa mi neprišla faktúra k objednávke
Reakcia obchodu vivaeshop.sk
Dobrý deň,
Ďakujeme vám za vašu spätnú väzbu. Je nám veľmi ľúto, že ste mali problém s proforma faktúrou k vašej objednávke.
Chceli by sme len objasniť, že pri zvolenom type platby prevodom na účet, Vám platobné inštrukcie boli odoslané ihneď po vytvorení vašej objednávky a chodia v automatickom e-maili. Je nám ľúto, ak sa vám tieto informácie nezdajú dostatočne jasné alebo ak ste mali problém s ich nájdením. Vaša spokojnosť je pre nás prioritou, a preto prešetríme, či nenastal nejaký technický problém, ktorý by mohol viesť k takémuto nedorozumeniu.
Ďakujeme vám, že ste nás informovali o tomto probléme. Vaša spätná väzba nám pomáha zlepšovať naše služby pre všetkých našich zákazníkov. Ak máte akékoľvek ďalšie otázky alebo obavy, neváhajte nás kontaktovať. Sme tu pre vás a radi vám pomôžeme.
S pozdravom,
ViVa -
Neodporúča obchod
- predražené vyrobky
- Neflexibilný pristup
- Nerozbalené výrobky nie je možné vymeniť ani vrátiť
Reakcia obchodu vivaeshop.sk
Vážený zákazník,
Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a ľutujeme, že ste mali negatívny zážitok s naším obchodom. Chceli by sme sa vám ospravedlniť a objasniť niektoré body z Vašej recenzie.
- Predražené vyrobky: S veľkou starostlivosťou sledujeme ceny konkurencie a snažíme sa ponúkať najlepšie možné ceny pre našich zákazníkov. V skutočnosti, ponúkame službu garancie najnižšej ceny, čo znamená, že ak nájdete produkt u konkurencie lacnejší, cenu vám dorovnáme. Máme záujem o vašu spokojnosť a robíme všetko pre to, aby sme vám priniesli najlepšie hodnoty.
- Neflexibilný prístup: Naším úsilím je poskytovať najlepšiu možnú službu našim zákazníkom. O tom svedčí aj komunikácia ohľadom vašej objednávky a poskytnutie riešenia vášho problému z našej strany. Ak ste mali akékoľvek konkrétne problémy s naším prístupom, dajte nám vedieť viac podrobností, aby sme mohli vyriešiť situáciu a zlepšiť naše služby.
- Nemožnosť vrátiť nerozbalené výrobky: U nás je tovar možné vrátiť, bez ohľadu na to, či je balenie otvorené alebo nie. Je nám však ľúto, že ste túto možnosť nevyužili. O to viac nás mrzí takéto hodnotenie z Vašej strany.
Vaša spätná väzba nám pomáha zlepšovať naše služby a zabezpečiť, že každý zákazník je spokojný. Ešte raz sa ospravedlňujeme za akékoľvek nepríjemnosti, ktoré ste mali, a dúfame, že v budúcnosti vás budeme môcť lepšie obslúžiť.
S úctou,
ViVa -
Neodporúča obchod
Po mesiaci bez odpovede som zavolal a povedali ze cakaju na naskladnenie. Tak som to zrusil
Reakcia obchodu vivaeshop.sk
Vážený zákazník,
Ďakujeme Vám za Vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za omeškanie s dodávkou tovaru. Po preskúmaní situácie sme zistili, že problémy s dodávkou špecifického náhradného dielu boli spôsobené neočakávaným výpadkom výroby subdodávateľa značky Hansgrohe, ktorý ovplyvnil naše možnosti naskladnenia a dodania. Sme si vedomí, že ste čakali dlhšie, ako sme pôvodne avizovali, a chceme sa za to úprimne ospravedlniť. Rozhodnutie zrušiť objednávku plne rešpektujeme. Vzhľadom na túto situáciu sme zintenzívnili naše úsilie zlepšiť komunikáciu a spravovať stav skladových zásob efektívnejšie, aby sme predišli podobným situáciám v budúcnosti. Ďakujeme za trpezlivosť a dôveru.
S úctou, Viva -
Neodporúča obchod
Personal nevedel poradit
Tovar nebol skladom
Odporucil ma na nakup cez e schop
Pri objednati bola pozadovana 100% platba
Cakanie 4 tyzdne
Tovar nebol zhodny s vzorkou na predajni -
Neodporúča obchod
Neodporúčam!!! Sú maximálne neférové napriek tomu že som už nechal v e-shope tisíce eur.
-
Neodporúča obchod
- veľmi zlá komunikácia
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 deň
- Rychle dodanie
- Ziadna ochota komunikacie
- Tovar na obrazku nesedi s realnym vyrobkom
Pri kupe produktu som poprosil o skontrolovanie ci sa obrazok produktu zhoduje s realnym vyrobkom. Tovar bol expedovany a po prijati sme zistili, ze zhodny nie je. Na to sme obchod 2x kontaktovali s otazkou o moznosti riesenia problemu no bez odpovede. Odporucam zlepsit komunikaciu obchodu. Je mi luto tejto negativnej situacie, kedze na druhej strane tovar bol odoslany rychlo.
-
Neodporúča obchod
Cele zle, tovar nemali aj napriek tomu ze bol na stranke.
Reakcia obchodu vivaeshop.sk
Dobrý deň,
Mrzí nás to. Objednal ste si tovar, pri ktorom bolo uvedené, že nie je skladom. Obratom sme Vám prezisitli a upresnili termín a dobu dodania. Následne ste objednávku zrušil. Záleží nám na skladovej dostupnosti. Vo Vive si viete vybrať z viac ako 5000 produktov, ktoré máme skladom ihneď k dispozícii a za skvelé ceny.
Ostávame s pozdravom, Viva -
Neodporúča obchod
- žiadate úhradu za tovar, ktorý nemáte skladom a ani neviete presne udať, kedy ho dodáte a túto informáciu dáte zákazníkovi až do úhrade platby na Váš účet, to je nekorektné !
po tejto výčitke e-mailom, obchod mlčí ako voš pod chrastou, mal by čím skôr kontaktovať zákazníka a dohodnúť ďalší postup čo s objednávkou
Reakcia obchodu vivaeshop.sk
Dobrý deň,
Mrzí nás Vaše hodnotenie. Pre zákazníkov ponúkame viac spôsobov platby z ktorých si môžu vybrať. Napr. dobierka, v hotovosti alebo kartou, platí sa až pri prevzatí tovaru. Vy ste si vybral úhradu prevodom. V takom prípade s vytvorením objednávky zasielame aj automaticky mail s platobnými údajmi, pretože väčšinou sú zákazníci zvyknutí vykonať úhradu ihneď po vytvorení objednávky. Rovnako aj Vy ste platbu obratom uhradil. Musíme ale dodať, že to nie je nutné, a ani k tomu nevyzývame, ani nevytvárame nátlak k zaplateniu, ako nás obviňujete. Snažíme sa jednať so zákazníkmi férovo, a na veľa veciach sa dá dohodnúť, vyhovieť. Najmä ak ste mali otázky alebo pochybnosti k upresneniu dodacej doby tovaru, mohli ste s platbou kľudne počkať. Ale nič také od Vás neprišlo. O dodacej dobe sme Vás informovali hneď po spracovaní objednávky v deň jej vytvorenia. Následne ste objednávku zrušili. Platbu sme Vám obratom vrátli na účet. Záleží nám na skladovej dostupnosti. Vo Vive si viete vybrať z viac ako 5000 produktov, ktoré máme skladom ihneď k dispozícii.
Ostávame s pozdravom, Viva -
Neodporúča obchod
- Tovar, ktorý píšu, že majú na sklade nemajú. Keď ho už nemajú, tak zevraj bude dodaný do 6 týždňov. Následne sa vám ani neozveš už.
- Nekomunikuju.
-
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Neodporúča obchod
Chýbali mi tam hadičky sifon
Zjavne to vedeli a predali aj tak takze som musel s mimo Ba ísť naspet reklamovať a zase naspäť
Ďakujem za dve hodkyReakcia obchodu vivaeshop.sk
Dobrý deň,
Ospravedlňujeme sa za vzniknuté problémy. Situáciu sme dali preveriť v sklade na výdaji tovaru. V tomto prípade sme nemali vedomosť, či bolo s balením manipulované, alebo prišlo nekompletné od výrobcu. Tovar v takom prípade meníme za nový kus okamžite na mieste. Vaša skúsenosť (aj keď negatívna) je pre nás podnetom, aby sme v tomto smere zabezpečili skvalitnenie služieb a lepšiu kontrolu pri výdaji tovaru.
Ešte raz sa ospravedlňujeme.
Ostávame s pozdravom, Viva -
Neodporúča obchod
- Zlé reklamačné oddelenie
Objednala som si batériu do kúpeľne Hansgrohe Talis E. Veľmi som sa tešila, keďže to bola jedna z prvých veci, co som si kúpila do bytu, ktorý prerabame. Prišla mi bateria a keď som ju otvorila, tak bola poškrabaná. Ihneď som to nafotila a poslala na email vášho eshopu. Bolo mi odpisane, ze mam vyplniť reklamačný formulár. Spravila som a pridala všetku dokumentáciu... potom som sa musela viackrát dotazovať ohľadom reklamácie a stále mi bolo odpisane, ze je v riešení... kvôli škrabancu??? 2 mesiace im trvalo, kým mi odpísali, ze moja žiadosť o reklamáciu bola zamietnutá! Bola to cierna velmi draha kupelnova bateria, ktorá mi uz prišla poškrabaná!!! Doteraz bateriu nemám namontovanú... škrabanec je na dost viditeľnom mieste... skutocne neprofesionálne jednanie!
Reakcia obchodu vivaeshop.sk
Dobrý deň,
Mrzí nás Vaše hodnotenie. Vašu reklamáciu sme preverili. V prípade produktov Hansgrohe- táto značka zastrešuje na našom trhu vlastný autorizovaný servis svojich výrobkov (sieť vyškolených technikov). Každá reklamácia produktu Hansgrohe je ihneď nahlásená na ich servis a následne Hansgrohe preberá celý proces riešenia reklamácie, pod našim dohľadom. Reklamácia bola vybavená a uzavretá so záverom: ZASLANÝ NOVÝ PRODUKT. V prípade že to tak nie je, prosím neváhajte nás kontaktovať, a dôrazne prešetríme situáciu, či neprišlo k pochybeniu zo strany výrobcu. Naša firma si kladie vysoký dôraz na vybavovanie reklamácii k spokojnosti zákazníka. Pri ostatnom sortimente, napr. značky ktorým je Viva výhradným distribútorom, tovar meníme kus za nový okamžite.
Ostávame s pozdravom, Viva -
Neodporúča obchod
Velmi dlhe dodacie lehoty
Reakcia obchodu vivaeshop.sk
Dobrý deň,
Ospravedlňujeme sa za negatívnu skúsenosť. Žiaľ, niektorý tovar má reálne dlhšie dodacie doby. Bolo to aj v o Vašom prípade produktov Hansgrohe v špeciálnom farebnom prevedení. Tieto nemá výrobca na sklade, a sú zaradené vo výrobnom pláne. Po prezistení priamo u výrobcu sme Vás informovali o dĺžke dodania. Záleží nám na skladovej dostupnosti. Vo Vive si viete vybrať z viac ako 5000 produktov, ktoré máme skladom ihneď k dispozícii.
Ešte raz sa ospravedlňujeme.
Ostávame s pozdravom, Viva -
Neodporúča obchod
- Na vani uchytenie na nožičky je opačne nazvárané
Reakcia obchodu vivaeshop.sk
Dobrý deň,
Ospravedlňujeme sa za negatívnu skúsenosť. Tovar so zjavným poškodením alebo výrobnou vadou v takom prípade meníme za nový kus okamžite na mieste. V prípade vaní, vždy celú vaňu pred zákazníkom odbalíme a má možnosť si skontrolovať výrobok. Posnažíme sa skvalitniť služby a kontrolu pri výdaji tovaru aj z našej strany.
Ešte raz sa ospravedlňujeme.
Ostávame s pozdravom, Viva -
Neodporúča obchod
Urcite neodporucam, neferove obchodne praktiky. Najskor mi potvrdili, ze tovar je na sklade v Ba, po zaplateni to zrusili.
Takze neseriozne jednanie.Reakcia obchodu vivaeshop.sk
Dobrý deň,
Mrzí nás Vaše hodnotenie. Situáciu sme dôkladne prešetrili, a musíme konštatovať, že sa nezakladá na pravde. Objednali ste si tovar, ktorý sme nemali na sklade - táto informácia bola uvedená pri produkte na našom eshope. Následne sme Vás informovali o dodacej lehote pre objednanie a dodanie tovaru. Zároveň sme Vám nedali potvrdenie, že by sme daný tovar mali mať na sklade (ani mailom, ani telefonicky). Objednávku ste zrušil z dôvodu nevyhovujúcej dodacej doby. Spoločnosť Viva si dlhé roky zakladá na hodnotách kvality a nadštandardnom zákazníckom prístupe. O to viac nás mrzí takéto hodnotenie.
Ostávame s pozdravom
Vivaeshop.sk -
Neodporúča obchod
Nechápem prečo posielajú zálohovú faktúru a chcú hodnotenie keď tovar dosiaľ nebol dodaný.
Reakcia obchodu vivaeshop.sk
Dobrý deň,
Mrzí nás Váš pohľad na eshop. Formulár na hodnotenie posiela automaticky Heuréka po niekoľkých dňoch od vytvorenia objednávky, toto nevieme ovplyvniť. Objednávku ste vytvorili a zvolili ste si platbu prevodom, z toho dôvodu ste nám objednávku aj uhradili. Daný tovar sme na sklade nemali, čo bolo uvedené aj na eshope. Následne sme Vás informovali o dĺžke dodacej doby, s ktorou ste súhlasili. Ak by Vám taká dodacia doba nevyhovovala, určite by sme našli riešenie a ponúkli Vám alternatívu z 900 iných batérií, ktoré držíme skladom. Môžete tak urobiť aj teraz a kontaktovať našu zákaznícku linku a radi pomôžeme.
Ospravedlňujeme sa a ostávame s pozdravom
Vivaeshop.sk -
Neodporúča obchod
Objednala som tovar, zaplatila prevodom na účet. Pani mi písala, že tovar majú na sklade, len čakajú na pripísané prostriedkov na ich účte. Po týždni od úrady sa stále neozvali, hoci som im písala, kedy si môžem tovar vyzdvihnúť .
Reakcia obchodu vivaeshop.sk
Dobrý deň,
Úprimne nás mrzí vzniknutá situácia. Preverili sme vašu objednávku. 12.4. ste vytvorili objednávku. Platbu sme zaevidovali v bankovom výpise z 14.4. a následne Vás kontaktovali. Žiaľ nevieme urýchliť bankový prevod platby medzi dvoma rôznymi bankami. Na túto skutočnosť upozorňujeme aj pri voľbe platby v nákupnom košíku, že sa môže nákup predĺžiť o 1-2 dni. Pri tovare, ktorý máme skladom odporúčame zvoliť platbu kartou online, alebo platbu pri prevzati tovaru (v hotovosti alebo kartou). V takom prípade je tovar pripravený k vyzdvihnutiu už do 15 minút od vytvorenia objednávky.
Ospravedlňujeme sa a ostávame s pozdravom.
Vivaeshop.sk -
Neodporúča obchod
- Tovar objednaný 04. 01. 2021 s uvádzanou predpokladanou dobou dodania 2-3 týždne dodnes (03. 03. 2021) nedorazil. Najnovšia informácia je, že príde najskôr 15. 04. 2021 (cca 3,5 mesiaca od objednania).
- O každom posunutí predpokladaného dodania som sa musel informovať sám telefonicky alebo e-mailom.