Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    28.11. som si tovar zakúpila....4.12. zaslaný mail, ako som spokojná v produktom... 9.12. sa informujem, kde mam zásielku, samozrejme aj lieky som objednala... ze objednávka nie je skompletizovana... ??????.... lebo tovar nie je skladom..... ????? ... lieky asi majú, ale tie mi neposlali, lebo lekaren predáva niečo, čo nedokáže zabezpečiť skladom, tak ze možno za 2 týždne naskladania.... a ze ak neposlušné do 18.12. tak sa mi ozvú....

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Obchod objednávku zrušil: "Ospravedlňujeme sa, ale bohužiaľ z dôvodu nedostupnosti tovaru, sme nútení Vašu objednávku stornovať. V prípade uhradenej objednávky budú finančné prostriedky vrátené na účet, z ktorého sme prijali platbu za predmetnú objednávku najneskôr do 14 dní."
    Toto strohé "ospravedlnenie" nepovažuje za postačujúce:
    1) na e-shop-e bol tovar dostupný;
    2) 14 dní na vrátenie finančných prostriedkov považujem za dlhú dobu, keďže mnou zaslanú platbu má obchod pripísanú na druhý deň. Realita našťastie bola pozitívnejšia a prostriedky boli pripísané do 5-tich dní.
    3) je irelevantné písať: "Dňa 20. 11. 2024 ste si zakúpili:" = NEZAKÚPILI!

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Pytala som si vzorku nejaku, nedostala som ziadnu!

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Rýchle doručenie
    • Komunikácia
    • Nedá sa zadať viac zľavových kódov

    Keby nemá union benefity, ktoré sa dajú uplatniť iba v tejto lekárni, tak tu ani nenakúpim. A ani tu už nenakúpim. Zatiaľ všetky benefity ma presmerovali do tejto lekárne, ale uplatniť si viem len jeden zľavový kòd na nákup. Čiže, keď chcem využiť viaceré benefity, musím vždy spraviť novú objednávku a zakaždým platiť poštovné, čo už sa potom neoplatí ani využiť. Alebo zakaždým nakúpiť nad 30 eur aby bola doprava zadarmo. Výýýýborne prešpekulované. Vlk sýty aj koza celá a zákazník má domnelý pocit že ušetril. Za mňa teda nákup tu už nie.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Pri pokuse zaplatiť objednávku online kartou mi viackrát zablokovalo internetbanking a vôbec sa mi úhrada nepodarila. Preto bola objednávka stornovaná.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Otvaracie hodiny deklarovali nieco ine ako bolo na lekarni . Nebude hladat na Samospravnom kraji ako mi bolo povedené.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • doprava je v cene výrobku

    Krátka expiračná doba výrobku, ktorý bol zabalený v krabici, takže zákazník to zistí až po vybalení doma. Nepríjemný zamestnanec v lekárni. Ak nebudem musieť tak si u nich radšej nič neobjednám.

    Reakcia obchodu Vaša Lekáreň

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti. Avšak, tovar vyskladnený do vašej objednávky má expiračnú dobu 02/2026 čo nepovažujeme za krátku.
    S prianím všetkého dobrého
    VasaLekaren.sk

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Tovar prišiel poškodený, tak som okamžite písala reklamáciu. Zatiaľ sa nikto neozval, zakže mi vhčene swiffer obrúsky stoja v garáži a čakám na vyjadrenie, čo s nimi.

    Reakcia obchodu Vaša Lekáreň

    Dobrý deň, pani Jana,
    ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti. Sme však radi, že po spoločnej komunikácii sme mohli vašu reklamáciu vyriešiť náhradou tovaru za nový nepoškodený.
    S prianím príjemného dňa
    VasaLekaren.sk

  • Neodporúča obchod

    Objednala som tovar 12.9, dnes je 19.9 a balík stále nemám, tak neviem posúdiť

    Reakcia obchodu Vaša Lekáreň

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za dlhšie vybavovanie vašej objednávky. Dňa 17.9. bola objednávka expedovaná a 19.9. už pripravená u prepravcu na vydvihnutie. O predĺžení doručenia sme vás informovali emailom.
    Ďakujeme za pochopenie a prajeme príjemný deň.
    S pozdravom
    VasaLekaren.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Bol.mi doručený iný produkt ako som objednal a zaplatil. Reklamácua sa naťahuje, nik.ma zatiaľ neoslovil naptiek emailu, že sa tak stane. Je to ignorancia a neúcta k zákazníkovi!

    Reakcia obchodu Vaša Lekáreň

    Dobrý deň, pán Alexander,
    ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti. Situáciu preveríme a urýchlene vyriešime.
    S pozdravom a prianím všetkého dobrého
    VasaLekaren.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • V balíku bol iný tlakomer ako som objednal.Keď som to reklamoval stalo ma to veľa času a peňazí za telefonovanie plus doprava nakoniec to uznali tlakomer som vrátil o týždeň vrátili peniaze.

    Reakcia obchodu Vaša Lekáreň

    Dobrý deň, pán Štefan,
    ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti. Sme radi, že bola situácia vyriešená vrátením tovaru.
    S prianím všetkého dobrého
    VasaLekaren.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Objedna som iné mliečko pre dieťa a došlo iné

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Bol mi doručený iný tovar, než som objednával podľa stránky e-shopu.

  • Neodporúča obchod

    Objednávku mi zrušil obchod, odôvodnil to tým,že nemajú tovar ktorý je ponúknutý na e-shope (ale v ponuke ho mali)odbili má že peniaze vrátia do 14dni...Tak treba sa ozvať potom...objednávku vybavili potom behom 2dni

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Priaznivé ceny
    • Výhodné akcie
    • Píšu, že tovar majú na sklade a potom objednávku zrušia
    • Kupón nie je možné použiť ešte raz, aj keď objednávku zrušili

    Reakcia obchodu Vaša Lekáreň

    Dobrý deň Viktória,
    prosíme prijmite naše ospravedlnenie za vzniknutý výpadok tovaru. Kupón vám bol automaticky obnovený. V prípade problémov s jeho použitím neváhajte nás kontaktovať.
    S prianím príjemného dňa
    VasaLekaren.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Neochota

    Reakcia obchodu Vaša Lekáreň

    Dobrý deň,
    mrzí nás vaša nepríjemná skúsenosť. Budeme radi, keď sa skontaktujeme a situáciu nám priblížite aby sme mohli zabezpečiť, že sa už nebude opakovať.
    S prianím príjemného dňa
    VasaLekaren.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dobry den, 16.5.som si objednala tovar a zaplatila ale tovar mi dodnes neprisiel ale zaujimave je ze Ste mi poslali mail o celkovej spokojnosti s obchodom. Bohuzial nespokojnost velmi a urcite si cez Vas uz nikdy nic neobjednam a urcite ani neodporucim.

    Reakcia obchodu Vaša Lekáreň

    Dobrý deň, pani Rusňáková,
    ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti. Ako sme Vás telefonicky informovali, na rýchlom vyriešení situácie usilovne pracujeme. Zásielka bola z nášho eshopu expedovaná v deň jej vytvorenia a aktuálne sa nachádza na depe prepravcu.
    Dotazník je zasielaný automaticky.
    Ďakujeme za pochopenie a prajeme všetko dobré.
    S pozdravom
    VasaLekaren.sk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    problém s vybavovaním reklamácií a zrušením objednávok

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Zla skusenost s vyzdvihnutim v lekarni Santal

    Reakcia obchodu Vaša Lekáreň

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti. Radi sa s Vami skontaktujeme a situáciu preveríme aby sa už viac krát neopakovala.
    S prianím všetkého dobrého
    VasaLekaren.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Ako som už písala aj samostatný mail o nespokojnosti , na ktorý som doteraz nedostala žiadnu odpoveď, žiadnu reakciu. Tovar, konkrétne krém na tvár mi došiel ale obal bol poškodený, niekto ho už otváral a vyzerá že ho j použil. Som sklamaná hlavne sa teraz hedna aj o prístup, že po obdržaní mailu o nespokojnosti zákazníka, nebola žiadna reakcia so strany obchodníka. Už nikdy si s tadiaľ ne pnjednam a ani ne môžem odporučiť žiadnemu známemu ani priateľovi . Je to škoda, lebo doručenie bolo celkom rýchle. O pravosti a kvalite výrobku zatiaľ posúdiť neviem keďže som to ani ne chcela používať keby som čakala na vyjadrenie s vašej strany. Ale medzi tým včera mi môj starý krém došiel, tak dnes som kremík použila prvý krát

    Reakcia obchodu Vaša Lekáreň

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti. Môžeme Vás však uistiť, že z nášho internetového obchodu zasielame iba nový, originálny a nepoužitý tovar. Sme však radi, že tovar z vašej objednávky aktuálne prešiel inováciou obalu a po novom bude obsahovať tvz. bezpečnostnú nálepku na krabičke, aby bolo zjavné, že sa jedná o nepoužitý tovar.
    S prianím všetkého dobrého
    VasaLekaren.sk