Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Objednávku mi zrušil obchod, odôvodnil to tým,že nemajú tovar ktorý je ponúknutý na e-shope (ale v ponuke ho mali)odbili má že peniaze vrátia do 14dni...Tak treba sa ozvať potom...objednávku vybavili potom behom 2dni

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Priaznivé ceny
    • Výhodné akcie
    • Píšu, že tovar majú na sklade a potom objednávku zrušia
    • Kupón nie je možné použiť ešte raz, aj keď objednávku zrušili

    Reakcia obchodu Vaša Lekáreň

    Dobrý deň Viktória,
    prosíme prijmite naše ospravedlnenie za vzniknutý výpadok tovaru. Kupón vám bol automaticky obnovený. V prípade problémov s jeho použitím neváhajte nás kontaktovať.
    S prianím príjemného dňa
    VasaLekaren.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Neochota

    Reakcia obchodu Vaša Lekáreň

    Dobrý deň,
    mrzí nás vaša nepríjemná skúsenosť. Budeme radi, keď sa skontaktujeme a situáciu nám priblížite aby sme mohli zabezpečiť, že sa už nebude opakovať.
    S prianím príjemného dňa
    VasaLekaren.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dobry den, 16.5.som si objednala tovar a zaplatila ale tovar mi dodnes neprisiel ale zaujimave je ze Ste mi poslali mail o celkovej spokojnosti s obchodom. Bohuzial nespokojnost velmi a urcite si cez Vas uz nikdy nic neobjednam a urcite ani neodporucim.

    Reakcia obchodu Vaša Lekáreň

    Dobrý deň, pani Rusňáková,
    ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti. Ako sme Vás telefonicky informovali, na rýchlom vyriešení situácie usilovne pracujeme. Zásielka bola z nášho eshopu expedovaná v deň jej vytvorenia a aktuálne sa nachádza na depe prepravcu.
    Dotazník je zasielaný automaticky.
    Ďakujeme za pochopenie a prajeme všetko dobré.
    S pozdravom
    VasaLekaren.sk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    problém s vybavovaním reklamácií a zrušením objednávok

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Zla skusenost s vyzdvihnutim v lekarni Santal

    Reakcia obchodu Vaša Lekáreň

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti. Radi sa s Vami skontaktujeme a situáciu preveríme aby sa už viac krát neopakovala.
    S prianím všetkého dobrého
    VasaLekaren.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Ako som už písala aj samostatný mail o nespokojnosti , na ktorý som doteraz nedostala žiadnu odpoveď, žiadnu reakciu. Tovar, konkrétne krém na tvár mi došiel ale obal bol poškodený, niekto ho už otváral a vyzerá že ho j použil. Som sklamaná hlavne sa teraz hedna aj o prístup, že po obdržaní mailu o nespokojnosti zákazníka, nebola žiadna reakcia so strany obchodníka. Už nikdy si s tadiaľ ne pnjednam a ani ne môžem odporučiť žiadnemu známemu ani priateľovi . Je to škoda, lebo doručenie bolo celkom rýchle. O pravosti a kvalite výrobku zatiaľ posúdiť neviem keďže som to ani ne chcela používať keby som čakala na vyjadrenie s vašej strany. Ale medzi tým včera mi môj starý krém došiel, tak dnes som kremík použila prvý krát

    Reakcia obchodu Vaša Lekáreň

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti. Môžeme Vás však uistiť, že z nášho internetového obchodu zasielame iba nový, originálny a nepoužitý tovar. Sme však radi, že tovar z vašej objednávky aktuálne prešiel inováciou obalu a po novom bude obsahovať tvz. bezpečnostnú nálepku na krabičke, aby bolo zjavné, že sa jedná o nepoužitý tovar.
    S prianím všetkého dobrého
    VasaLekaren.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar nám nebol doručený, chýbali im opaľovacie krémy z akcie. Dostali sme správu, že im máme zavolať. Pritom majú na mňa telefónne číslo. Iné spoločnosti pri chýbajúcom tovare zašlú aspoň to, čo majú na sklade. V zásielke sú odčervovscie tabletky a pipety proti kliešťom a tie nám chýbajú….

    Reakcia obchodu Vaša Lekáreň

    Dobrý deň, pani Andrea,
    ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti. Bohužiaľ položka z vašej objednávky bola nedostupná. Kontaktovali sme Vás ihneď mailom s informáciou o tejto skutočnosti. Požiadali sme Vás o vyjadrenie k riešeniu situácie mailom alebo v prípade záujmu i telefonicky nakoľko si nedovolíme zákazníkovi upraviť objednávku bez jeho spätnej väzby.
    Ďakujeme za pochopenie a prajeme všetko dobré.
    S pozdravom
    VasaLekaren.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Po dlhodobom výpadku prvá lekáreň, ktorá má na sklade Hylak a ešte ma na to aj upozornila
    • Všetko si pokazili tým, že moju objednávku poplietli a miesto nápravy veci čím ďalej viac kazia

    Ako registrovaný zákazník som sa prihlásil do e-shopu. V objednávke sa automaticky vyplnilo moje meno a správny mail. Prvýkrát som si dal zásielku doručiť na moju adresu (predtým vždy do lekárne), tú som teda vyplnil, uviedol správne telefónne číslo, zaplatil a čakal potvrdzujúci mail. Žiadny neprišiel. Po čase sa mi ozvala moja dcéra z Nemecka, či som si niečo objednal na jej meno. Tak som vec reklamoval s uvedením mojich správnych kontaktov. A to na dva rôzne maily e-shopu. Vždy som jednal slušne. Keď nereagovali na maily, vysvetlil som im vec telefonicky. Dočkal som sa zrušenia registrácie ! A kuriérovi dali moju adresu, ale mail mojej dcéry a dokonca jej telefónne číslo (odkiaľ ho vôbec vzali ?). Bolo to Kocúrkovo, keď sa u nás zjavil kuriér,a ja som nemal preberací kód, lebo ten poslali na dcérin telefón, ktorá bola v práci v Nemecku.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    raz som u vas nakupil a uz nemozem pozerat youtube? preco? stale mi tam vyskakuje vasa reklama. je to otravne, neskutocne otravne.

    Reakcia obchodu Vaša Lekáreň

    Dobrý deň prajeme,
    ďakujeme za vašu reakciu. Náš tím sa snaží zlepšiť zákaznícky zážitok rôznymi spôsobmi. Jedným z nich je i podpora eshopu formou takejto reklamy. V prípade, že o jej zobrazenie nemáte záujem je možné na Youtube zrušiť zobrazovanie.
    S prianím všetkého dobrého
    VasaLekaren.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Poslali ste mi tovar po záruke
  • Neodporúča obchod

    50 %

    Posledná objednávka celé zle, na moje meno mi došiel tovar ktorý som si neobjednal zatiaľ je to v štádiu riešenia

    Reakcia obchodu Vaša Lekáreň

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie. Bohužiaľ, naozaj došlo k chybe v procese balenie. Sme však radi, že po spoločnej komunikácii mohla byť podľa vašich inštrukcií napravená.
    S prianím všetkého dobrého
    VasaLekaren.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Dodali iný tovar ako som objednals

    Reakcia obchodu Vaša Lekáreň

    Dobrý deň, pani Elisa,
    ďakujeme za Vašu reakciu. Tovar je správny. Výrobca zmenil obal a na základe našej spoločnej komunikácie bola situácia napravená a dohodli sme sa na vrátení tovaru z dôvodu zmeny obalu.
    S prianím príjemného dňa
    VasaLekaren.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Mederiózny obchod. Objednavka neprišla..a až pri telefonickom kontakte mi bolo oznámené, že moju objednávku zrusili, lebo tovar nemajú. Ale email neposlali

    Reakcia obchodu Vaša Lekáreň

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za nedostupnosť tovaru - informácia o tejto skutočnosti Vám bola zaslaná mailom 26.2.2024 12:11, čiže v prvý pracovný deň od jej vytvorenia.
    S prianím všetkého dobrého
    VasaLekaren.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Neprišiel mi tovar, ktorý som objednala a vôbec sa nedá dovolať na číslo, ktoré uvádzate.

    Reakcia obchodu Vaša Lekáreň

    Dobrý deň, pani Alena,
    doručený bol správny tovar, u ktorého však došlo k inovácii - zmene obalu, na strane výrobcu. Počas víkendov a sviatkov nepracujeme, takže z tohto dôvodu naša linka nebola dostupná. Po spoločnej komunikácii sme sa dohodli na vrátení tovaru a finančné prostriedky Vám boli refundované v plnej výške.
    S prianím všetkého dobrého
    VasaLekaren.sk

  • dodali mi iba jeden tovar z objednanych - pol zasielky bola ineho klienta

    na druhy den sa mala realizovat zamena na zaklade reklamacie z emialu a nikto nezavolal

    Reakcia obchodu Vaša Lekáreň

    Dobrý deň, pani Sobolova,
    ospravedlňujeme sa za omyl pri kompletizácii Vašej objednávky. Výmenný balík bol odovzdaný prepravcovi v piatok, čiže z tohto dôvodu jeho doručovanie žiaľ nebolo možné skôr než v pondelok.
    Ďakujeme za pochopenie a prajeme všetko dobré.
    VasaLekaren.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    1 den neskor ako slubene

    Reakcia obchodu Vaša Lekáreň

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za oneskorenie doručenia. Objednávky sa snažíme samozrejme expedovať čo najrýchlejšie to je možné - rovnako sa stalo i vo vašom prípade. Komplikácia žiaľ nastala na strane prepravcu.
    Ďakujeme za pochopenie a prajeme všetko dobré
    VasaLekaren.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Uz tyzden cakam na objednavku a stale nic…

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar bol doručený poškodený, rozbité ampulky. Na spravy, maily nikto neodpovedá

    Reakcia obchodu Vaša Lekáreň

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti spojené s poškodením tovaru. Sme radi, že sme situáciu mohli vyriešiť nahradením poškodenej časti objednávky.
    S prianím príjemného dňa
    VasaLekaren.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Prišiel som si vyzdvihnúť objednávku a lekárnička tvrdila ze u nich sa dajú vyzdvihnúť už len vyplatene objednávky predom..
    Ze tam určite objednávku nemám ak som ju nevyplatil.

    Reakcia obchodu Vaša Lekáreň

    Dobrý deň prajeme,
    objednávky s doručením na Vami zvolenú lekáreň, čiže s dopravou Osobný odber v lekárni nie je možné platiť na dobierku resp. pri prevzatí (či už kartou alebo v hotovosti). Lekáreň je len miestom vyzdvihnutia objednávky. Objednávky preto musia byť vopred uhradené. Na sprístupnení tejto možnosti náš tím usilovne pracuje.
    Ďakujeme za pochopenie a prajeme všetko dobré.
    S pozdravom
    VasaLekaren.sk