Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Namiesto 23 dni čakám na zzasielku týžden, je to nezodpovedne, bez komunikacie, nanič

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň pán Jaroslav

    Zrejme ste sa pomýlili a recenzovali nesprávny eshop. To na čo reagujete ste si objednali pondelok 4.12.2023 10:48 / po víkende pred vianocami a bolo Vám to expedované piatok 8.12.2023 14:56 pripomínam v predvianočnom období.

    Je na zvážení každého ako s k tomu postaví. No jedná sa o unikátny prípad v čase keď mešká hádam všetko dodávatelia, kuriéri, expedienti... Napriek tomu máme v predvianočnom období dĺžku dodania cca 3 pracovné dni v priemere.

    s pozdravom Miroslav Endel
    www.valachshop.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    KOmunikácia žiadna, balíček mi po týždni zatiaľ ani nedoručili.

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň Martina
    Sama viete, že opak je pravdou. Balíček s farbami na vlasy sme odosielali bezprostredne pár dní po Vašej objednávke. Informovaná ste predsa boli automatickými emailovými notifikáciami čo strany Valachshop.sk aj kuriérov. Problém nastal u kuriérov. Vy ste nám napísali, že balík zatiaľ nemáte, a pokiaľ sme Vám stihli odpísať a vyriečiť to s kuriérmi/ pár hodín / stihli ste napísať negatívnu recenziu a v zápätí Vám bol hľadaný balíček doručený. Škoda, že ľudia reagujú impulzívne skôr než si overia skutočnosti.

    pekný deň
    s pozdravom
    Miroslav Endel
    www,valachshop.sk

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Terchovský klobúk, Síce prišiel, ale od terchovskeho klobúka to ma veľmi ďaleko.
    • Úplne iný produkt prišiel ako zobrazujú.

    Reakcia obchodu Valachshop

    Vyriešené telefonicky.

    Škoda Michal , že namiesto komunikácie volíte hneď negatívnu recenziu.

    Pohľad za zemepisnú lokáciu klobúka máme odlišnú ale vyriešili sme si to a verím, že budete spokojný s novým modelom, ktorý Vám zasielame.

    s pozdravom Miroslav Endel
    www.valachshop.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    nebudem nadavat .....

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň pán Jozef

    Nerozumiem celkom Vášmu negatívnemu hodnoteniu a poznámke. Tovar objednaný v piatok 2.6 o 11: 32 expedovaný v pondelok 5.6. na packetu z ktorej ste si to vyzdvihli vo štvrtok 8.6. zásielka obsahovala 5 balíkov cukríkov ktoré sú TOP 1 v kvalite za TOP 1 cenu na trhu. A Vy ste nespokojný? Škoda, mrzí má Váš negatívny postoj, ktorý vidím ako absolútne nedôvodný.

    Po telefonickom rozhovore sme zistili, že celý Váš problém nastal ako reakcia na cenu. Bohužiaľ objednali ste si vec za 5€ čo s prepravnými nákladmi stálo 8€ čo je úplne normálne, preprava niečo stojí a zákazník vždy vie koľko stojí vopred. Vo Vašom prípade 2,79€ . Tu neplatí pravidlo čím menaj tovaru tým lacnejšia preprava, ale práve naopak pri nákupe nad 80€ praprava zdarma.

    s pozdravom Miroslav Endel
    www.valachshop.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar ma meskanie zatial 1 den, bez upovedomenia.

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň Janka
    Situácia ohľadom dodania vykomunikovaná telefonicky. Tovar bude dodaný s 3 dňovým omeškaním.

    Hneď po objednávke sme sa Vám snažili dovolať ohľadom omeškania , bohužiaľ nedokázali sme sa s Vami spojiť. Neodpovedali ste na náš telefonát. Mrzí nás preto táto recenzia, ale berieme na vedomie musíme sa ešte viac snažiť aj v prípade, že nám zákazník neodpovedá budeme sa usilovať kontaktovať častejšie.

    s pozdravom
    Miroslav Endel
    www.valachshop.sk

  • Ak vyskytne komplikácia, predajca by mal využiť všetky komunikačné kanály aby sa predišlo predĺženiu dodacej lehoty.

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň Zuzka
    Ďakujeme za recenziu a berieme na vedomie.

    s pozdravom
    Miroslav Endel
    www.valachshop.sk

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Objednala som si 3 balenia bieleho maku no žial mak sa neda pouzit nakolko je horky.

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň

    Ďakujeme za podnet. Určite pochopíte, že nemôžme vidieť do každého balenia. Mak ktorý ste dostali bol v bežnej záruke a toto je prvý podnet, ktorý sme naň dostali. Odporúčam vždy kontaktovať skôr predajcu a pokúsiť sa mu dať šancu na nápravu ako rovno niečo neodporúčať. Ale berieme na vedomie hejt je taký náš národný šport:)

    s pozdravom Miroslav Endel
    www.valachshop.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • široký sortiment
    • komunikácia
    • dodacie lehoty

    Toto bol môj prvý nákup v tomto obchode a pravdepodobne aj posledný Komunikácia nula bodov. Po týždni od objednania mi stále nepotvrdili platbu (objednávka bola uhradená pred týždňom) a ani nereagujú na e-mailovú komunikáciu. Vzhľadom na predchádzajúce recenzie obchodu to je obrovské sklamanie.

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň pani Lucia
    Ospravedlňujem sa Vám za komunikačnú chybu, ktorá pri maximálnej úprimnosti nastala naozaj u nás a neprečítanom emaily. Celú záležitosť sme ale spoločne telefonicky vyriešili a dohodli sa ako dvaja rozumní ľudia :) Verím, že ste svoje neodporúčanie prehodnotili a nakoniec z neho bude dlhé a stabilné ODPORÚČANIE. Naozaj vždy sa snažíme robiť veci najlepšie ako vieme.

    s pozdravom
    Miroslav Endel
    www.valachshop.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Objednala som bylinny sirup
    • Cakam marne

    Objednavka nedorazila stale….

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň Katarína
    Bohužiaľ Váš balíček ani nedôjde. Platba kartou ktorú ste mali v pláne zadať neprebehla úspešne a na naše telefonáty ste niekoľko dní neodpovedala. Následne ani prevod na účet, ktorý Vám bol zaslaný automaticky nebol zrealizovaný. Po týždni sme samozrejme objednávku zrušili.

    s pozdravom Miroslav Endel
    konateľ
    www.valachshop.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    Kvalita tovaru zlá, samá voda.

    Reakcia obchodu Valachshop

    DObrý deň Ivan

    Vyriešené po telefóne, čo povedať k neopodstatnenej reklamácii, produkt ktorý ste reklamovali mám reálne pred sebou v rovnakej šarži a nemá chybu. Konkrétne sa jedná o naozaj špičkovú nátierku , ktorú ste ako ste v telefonickom rozhovore uviedli dávali do mrazničky s tým že zamrzla a vypadol z konzervy ľad.../ konzerva nemá prečo putovať do mrazničky, ale chladničky/ Ak bola pri izbovej teplote bola zas riedka čo je pochopiteľné keďže neobsahuje žiadne umelé zhusťovadlá. Z chladničky som si ju práve vybral ja , je na 100% dobrá a veľmi chutná.

    s pozdravom Miroslav Endel
    www.valachshop.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • tovar doruceny 28.9.2022 datum spoteby na muke 7.10.2022 dost malo na to ze beriete 30kg muky nakolko uz som na to raz ich upozornila som sklamana

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň pani Lucia
    Dosť nás zarazila Vaša recenzia, preto som sa na Váš podnet pozrel veľmi pozorne. V objednávke máte kúpenú múku v akcii -30% s informovaním, že je v akcii kvôli kratšej dobe expirácie. Preto nevidím dôvod na túto sťažnosť ako úplne objektívny.

    s pozdravom Miroslav Endel
    www.valachshop.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Keď som sa zapísal minulý rok na váš účet, mali ste cenu medu ktorý som aj teraz objednal za 9,50€. CENU STE ZDVIHLI O CELÝCH 30%, ČO JE PODĽA MOJICH HODNOTENÍ PRIVEĽA. MÁM LEN DVE MOŽNOSTI, KÚPIŤ ALEBO NEKÚPIŤ. Hľadám iné možnosti na trhu. So alergik a nábeh na cukrovku, tak musí sladiť medom a to pokiaľ možno nepeľovým. V prípade že budem objednávať u vás, tak si myslím, že stačílo jedno balenie tak ako bolo ešte v druhej krabici. Je to na krátku vzdialenosť tak si myslím , že sa tomu nemôže nič stať. Ušetríte obaly. .

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň Miroslav

    Tu sa neoplatí asi nič komentovať. Čo ste si objednali pán Miroslav to sme dodali. Z vývojom cien my dvaja nič nenadumeme. Zrejme sa vyjadrujete k medovicovému medu, ten stál 9,5€ pred cca 3 rokmi. Odvtedy bol stále nedostupný do dostupnosti sa dostal až tento rok a je stále veľmi cenovo priateľný oproti iným predajcom. Ak ale pociťujete nejakú nespravodlivosť odporúčame zmeniť dodávateľa. My si svoju prácu robíme najlepšie ako vieme

    s pozdravom Miroslav Endel
    konateľ
    www.valachshop.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Doska na cesto je nekvalitne vyrobená ,lepené spoje sa hýbu-zásielku vraciam do obchodu.
    Výrobok je zásadne odlišný od fotografie v internetovom obchode .

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň
    Je nám ľúto ak sa niečo čo opisujete naozaj udialo. Zatiaľ ste nás nekontaktovali takže sme nemali možnosť to ani prezistiť a vyhodnotiť. Ak je problém naozaj reálny prosím o kontaktovanie na [email protected] / 0948 974 095 a určite ho spoločne vyriešime. Dosky na cesto predávame od rovnakej firmy už 12 rokov a zatiaľ sme sa nestretli s chybným kusom.

    Prosím postupujte podľa pokynov vyššie, určite problém spoločne vyriešime sme tu na to :)

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Napriek oficiálnej ponuke nemali udené rebierka s kapustou a po niekolkých telefonátoch,kde som dodanie urgoval,som bol nutený objednávku zrušit.

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň pán Tibor
    Presne som vedel, že budete ako zákazník dávať negatívne hodnotenie aj keď sa nám toto nestalo už asi rok. Gratulujem k prvenstvu.

    Pre vysvetlenie:
    Hneď od začiatku bola Vaša objednávka robená s negativizmom to sa prejavilo na Vašej poznámke: Požadujem, aby výrobky mali dátum výroby r.2022. Pri nedodržaní požiadavky zásielku vrátim.

    Na to sme Vám slušne volali a vysvetlili, že doby výroby sa na konzervách neuvádzajú , uvádzajú sa len dátumy spotreby a tie boli cca do konca roka 2022. Tu začal komunikačný konflikt a nedôvera z Vašej strany. Osobne nemáme záujem presviedčať o niečom za každú cenu keď vieme, že vždy jednáme korektne. Jeden typ z množstva konzerv ktoré ste si objednali sa náhodou v čase Vašej objednávky dopredal čo sme sa Vám snažili vysvetliť, ale zo zásady ste nesúhlasili. Chceli sme Vám balíček dodať bez nároku na prepravné náklady čím by ste nič neutrpel, ale Vy stále zo zásady nesúhlas. V tomto momente sme s Vami už nevedeli ďalej konštruktívne debatovať a po pravde odľahlo nám keď ste zrušlil objednávku.

    Samozrejme s Vami veľmi radi budeme spolupracovať pri zasielaní konzerv aj nabudúce ak budete naladený optimistickejšie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    No communication what so ever. No response to emails. I have not received back my money.

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň pán Raakel zo Švédska
    Celý problém ohľadom Vašej nevyžiadanej platby, ktorú sme vyriešili jej vrátením. Problém vznikol pri uhradení objednávky, zo zahraničia keď platba bola prijatá a následne objednávka zrušená. Nevedeli sme, že nám na účet prišla platba, o ktorej keď sme sa dozvedeli okamžite bola vrátená späť na Švédsky účet.

    s pozdravom
    Miroslav Endel
    www.valachshop.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Kvalita výrobkov je super. Aj darček bol super.

    Bohužiaľ tovar mi prišiel poškodený, zrejme prepravou. Informovala som o tom obchod a vôbec nereagovali na môj email aby sa mi aspoň ospravedlnili, alebo sa spýtali čo bolo presne problémom. Chcela som im len odporučiť baliť všetky produkty do obalov, z ktorých sa napríklad chia semienka nevysypú do celej krabici a do iných výrobkov ako je múka. Žial nedostala som žiadnu odozvu.

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň Alžbeta
    Ďakujeme pekne za Vašu recenziu. presne si pamätám o čo išlo a teda s určitosťou Vám viem povedať, že po dvoch neúspešných telefonátoch sme Vám napísali email s riešením problému. Naozaj ma mrzí, že sme sa minuli v komunikácii. Zrejme šlo o nešťastnú náhodu. Hneď teraz Vám idem volať opäť aby sme dali problém doporiadku :)

    s pozdravom Miroslav Endel
    www.valachshop.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Nekorekny zastupca firmi na expedicii

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň pán Benko

    Zásielka objednaná 11.1.2021 o 12:42 dodaná 15.1.2021 12:24. 1 deň po obvyklom 3 dňovom časovom horizonte eshopu v obvyklých prípadoch. Volali ste nám ohľadom svojej objednávky. Na základe Vášho telefonátu Vám bola okamžite preverená Vaša zásielka. Telefonický rozhovor sa niesol v duchu výčitok z Vašej strany. Je nám ľútono v ojedinelých prípadoch sa môže dodanie tovaru mierne predlžiť. Sme však ľudia a ak spolu komunikujeme určite vieme vždy situáciu vyriešiť väčšinou vždy k spokojnosti zákazníka. Pekný deň prajem.

    Miroslav Endel
    www.valachshop.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar bol v ponuke ,ale nie je na sklade.

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň Anna
    Bohužiaľ stávajú sa aj také situácie keď je tovar objednaný a očakávaný ale bohužiaľ nečakane od dodávateľa z rôznych príčin nedodaný. V takom prípade okamžite kontaktujeme zákazníka a snažíme sa nájsť spoločnú alternatívu. Tak to bolo aj vo Vašom prípade. Počas telefonátu sme sa stretli s pochopením. Preto nás táto nečakane záporná recenzia veľmi mrzí.

    s pozdravom Miroslav Endel
    www.valachshop.sk