Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar ktorý som si objednala mi nebol doručený a nebola som oboznámená ohľadom toho kedy tovar doručený bude . Žiadam o vrátenie peňazí.

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň
    Tovar objednaný 28.11 štvrtok poobede bol expedovaný 29.11, bohužiaľ zrejme chybou kuriéra bol dodaný 5.12 o čom ste boli informovaná notifikáciami od kuriéra. Skôr ako napíšete negatívnu recenziu pred Vianocami , prosím skúste sa pozrieť na prácu kuriérov aj z druhej strany a brať mierny ohľad na obrovské množstvo zásielok, ktoré kuriéri každý deň doručujú.

    s pozdravom
    Miroslav Endel
    www.valachshop.sk

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Keďže tovar nedorazil, tak ako bolo písané 2 až 3 prac. dní a musela som bez tovaru odcestovať, keďže som ho mala odviesť známym, tak nabudúce vy musíte upovedomiť aspoň správou, že tovar nedorazí tak ako máte písané

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň

    Nakoľko nám vypadla jedna tyčinka z Vašej objednávky snažili sme sa Vám niekoľko krát dovolať, keď sa nám to podarilo , vysvetlili sme si kde nastal problém, Vy ste objednávku zrušili a peniažky sme obratom zaslali späť. Ospravedlňujeme sa za komplikáciu v tomto predvianočnom období.

    s pozdravom
    Miroslav Endel
    www.valachshop.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednávku som zrušila napriek tomu poslali. Neodpovedajú na emaily a nedvíhajú telefón. Robia si čo chcú a sú neseriózny voči starým ľuďom.

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň

    Nie je to bohužiaľ celkom tak ako píšete. Objednali ste si 2 keramické misky. Z toho jeden farebný variant sa nám medzičasom dopredal a produkt sa už nevyrába. Použili sme telefonický kontakt, ktorý ste zadali pre doručovanie. Volali sme tam 2 dni po sebe, nakoniec dvihol starší pán a dohodli sme s ním inú farbu. Všetko korektne dohodnuté a zabelené prešlo cez expedíciu ku kuriérovi.

    Niekoľko hodín po telefonáte ste písali Vy, že to chcete zrušiť. Nakoľko nekontrolujeme maily niekoľkokrát do dňa a ak sa niečo dohodneme telefonicky považujeme to za najlepšiu možnú dohodu. Nevšimli sme si Váš podnet na stornovanie objednávky. Následne ste niekoľkokrát volali , balíček už bol ale u kuriéra a každý voľný človek vo firme balil balíčky, nedokázali sme stihnúť dvíhať každý telefonát./ predvianočné obdobie / Po nejakom, čase sme sa predsa len spojili. Začali ste obviňovaním , útočením a doslova hysterickým rozhovorom , podotýkam o farbe misky . Na to sme Vám dali jednoduché riešenie, balíček na dobierku nepreberať. Vy ste ale pokračovali a normálny rozhovor už v tejto fáze bol úplne zbytočný. Zložili sme Vám telefón aby sme mohli obslúžiť aj ďalších , trošku príjemnejších zákazníkov, ktorí na nás nebudú vyskakovať verbálne útočiť.

    Ako pozerám tracking balíček ste prebrali aj keď ste vedeli o zmene farby, ktorú sme dohodli telefonicky.
    Naskytá sa mi otázka. Kto je neseriózny? Stojí za náš čas si vlastne niečo vysvetľovať , keď sme urobili maximum čo sme vedeli ale nespokojnosť stále trvá? Do budúcna odporúčam využiť služby iného obchodníka. Ktorý Vám " výjde viac v ústrety ako my"

    s pozdravom Miroslav Endel
    www.valachshop.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    nedodaný tovar

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Sľúbili dodanie dob3 dni ale tovar neprišiel ani na 4 den

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň Jogi

    Veľmi nás to mrzí , že sme sa s dodaním omeškali. Pre vysvetlenie objednávka objednaná 28.10. niečo po 12:00 od nás expedovaná 30.10. , následne v preprave Packety sa 1 deň zdržala predpokladám z plnej kapacity Zboxu , další deň štátny sviatok, následne víkend. Dnes je 4.11.2024 s info z packety , že balíček je na rozvoze do Z boxu.
    Prosím zváženie tejto negatívnej recenzie

    s pozdravom Miroslav Endel
    konateľ
    VALACH, s.r.o.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • tovar ktorý som objednal mal dobrú cenu v porovnaní s inými eshopmi, nakoľko bol v akcii
    • rýchla expedícia tovaru

    Prvá zásielka prišla poškodená, nakoľko bola nedobre balená (konzervy boli potlčené a poprehýbané). A nebol som spokojný ani s expiračnými dátumami, niektoré produkty boli dlhšie skladom. Mal som snahu to riešiť, po mailovej aj telefonickej komunikacií priamo s majiteľom, ktorý sa spočiatku zdal ústretový, s tým že v ďalšej objednávke to bude riešiť.
    Snažil som sa navrhnúť vylepšenia aj ohľadne balenia a pripravil presný zoznam expiračných časov, poslal fotky...
    V ďalšej objednávke prišlo riešenie - Plátená EKOlogická taška s logom firmy v hodnote 3Eur.
    Prekvapilo ma to, overil som si telefonicky, či to myslí naozaj ako kompenzáciu - pán majiteľ sa vyjadril že áno, on je spokojný a mám byť aj ja. Ja som teda nebol spookojný. Pre mňa veľmi zvláštny prístup. K expiračným dobám som dostal vyjadrenie že je to normálne, a bolo cítiť že už nemá chuť so mnou komunikovať, asi nie som preňho vhodný zákazník.
    Chápem, a preto ani pre mňa nie je vhodný tento eshop, napriek zaujímavým výrobkom, ktoré predávajú.

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň Peter

    Veľmi špecifický prípad na ktorý sa možno niekedy neoplatí reagovať ale predsa to skúsime.
    Balíček sme Vám zaslali, Vy ste ho prebrali. Po otvorení ste zistili, že zopár konzerv bolo mierne prehnutých / spôsobené prepavou/. Zámerne píšem slovo mierne. / škoda , že sa u nedá pridať fotogrfia aby bolo zrejmé čo je mierne prehnutá konzerva ...

    A tu všetko začalo. Začali ste recenzovať všetko a hlavne všetko vo vašich očiach bolo negatívne. Balenie, dátumy expirácie, prach na fľaši.

    Takže vysvetlenie:
    * objednali ste si 21 konzerv. Z toho bolo mierne prehnutých asi 5 možno 6 / zrejme to v DPD nesprávne zaťažili počas prepravy / nič sa však neznehodnotilo na balenie si dávame extrémny pozor. Ospravedlňujeme sa za to.

    * Začali ste vyčítať dátumy expirácií. Najhoršie z Vašej "recenzie" vyšla konzervy so zárukou ešte myslím 7 mesiacov od dodania , upozorňujem od výroby majú tieto konzervy 10-12 mesiacov. Niekedy sa priamo z výroby dostanú rovno k nám , niekedy sa zdržia chvíľu na sklade u výrobcu a preto neprídu vždy s plnou 10-12 mesačnou zárukou. Myslím si však , že skonzumovať objednanú konzervu do 7 mesiacov od jej objednania nemôže byť pre nikoho problém.

    Ostatné konzervy záruky 1 - 2 roky to bolo také ako tok optimálne z Vašej " recenzie " aj keď tiež nie úplne dostatočné.

    * šťava so zárukou do 1/2025 teda 5 mesiacov záruka / vaše hodnotenie veľmi nedostatočné

    * víno ťukes na vrchnáčiku veľkosti špendlíkovej hlavičky....
    * po rozbalení balíčka fľaša zaprášená / viete používame kartónovú striž na zastabilizovanie krehkého tovaru aby sa nerozbil , to môže spôsobiť to že na fľaši zostane stopa kartónového prachu / na tento typ balenia máme iba dobré reakcie ale zrejme nerobíme niečo správne :/
    * chuť konzervy ako tak ok , ale jedna ako žrádlo pre psa a to Vás citujem. / s týmto hodnotením sme sa ešte nestretli, osobne konzervy z Mäsovýroba pečovská beriem domov a sú vinikajúce. Čisté zloženie zloženie a výborná chuť.

    * na nákup ste získali 13% zľavu v rámci nejakej akcie + dostali ste darček v hodnote cca 8€ / síce omylom ale dostali :)/
    k všetkému sme si telefonovali vysvetlili a dohodli sa že si nebudeme za každú cenu vymieňať negativizmy aj keď nie sú v niektorých prípadoch úplne opodstatnené a radšej Vám v budúcnosti pošleme nejaký ďalší darček.

    * stalo sa, Vy ste si objednali fľaše vína v zľave a my sme Vám pribalili v dobrom našu plátenú tašku Valach v hodnote 3€ .

    Na to ste volali či to myslíme vážne. My na to že áno či ste spokojný lebo my áno a veríme , že aj vy . Nakúpili ste veľmi výhodne, dostali ste množstvo zliav a 2 darčeky. Vy na to že ste sa prerátal a , že spokojný nie ste.

    Takže pán Peter. Mrzí ma Vaše sklamanie. Naozaj bude ale lepšie ak budete v budúcnosti využívať iného predajcu. Nie žeby sme kritiku nedokázali prijať ale kritizovať za každú cenu ? Vypisovať si 2A4 recenzií a očakávať množstvo darov a tovarov zdarma ako refund to my nemienime :) Prajem Vám všetko dobré

    s pozdravom
    Miroslav Endel
    konateľ
    www.valachshop.sk

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Namiesto 23 dni čakám na zzasielku týžden, je to nezodpovedne, bez komunikacie, nanič

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň pán Jaroslav

    Zrejme ste sa pomýlili a recenzovali nesprávny eshop. To na čo reagujete ste si objednali pondelok 4.12.2023 10:48 / po víkende pred vianocami a bolo Vám to expedované piatok 8.12.2023 14:56 pripomínam v predvianočnom období.

    Je na zvážení každého ako s k tomu postaví. No jedná sa o unikátny prípad v čase keď mešká hádam všetko dodávatelia, kuriéri, expedienti... Napriek tomu máme v predvianočnom období dĺžku dodania cca 3 pracovné dni v priemere.

    s pozdravom Miroslav Endel
    www.valachshop.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    KOmunikácia žiadna, balíček mi po týždni zatiaľ ani nedoručili.

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň Martina
    Sama viete, že opak je pravdou. Balíček s farbami na vlasy sme odosielali bezprostredne pár dní po Vašej objednávke. Informovaná ste predsa boli automatickými emailovými notifikáciami čo strany Valachshop.sk aj kuriérov. Problém nastal u kuriérov. Vy ste nám napísali, že balík zatiaľ nemáte, a pokiaľ sme Vám stihli odpísať a vyriečiť to s kuriérmi/ pár hodín / stihli ste napísať negatívnu recenziu a v zápätí Vám bol hľadaný balíček doručený. Škoda, že ľudia reagujú impulzívne skôr než si overia skutočnosti.

    pekný deň
    s pozdravom
    Miroslav Endel
    www,valachshop.sk

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Terchovský klobúk, Síce prišiel, ale od terchovskeho klobúka to ma veľmi ďaleko.
    • Úplne iný produkt prišiel ako zobrazujú.

    Reakcia obchodu Valachshop

    Vyriešené telefonicky.

    Škoda Michal , že namiesto komunikácie volíte hneď negatívnu recenziu.

    Pohľad za zemepisnú lokáciu klobúka máme odlišnú ale vyriešili sme si to a verím, že budete spokojný s novým modelom, ktorý Vám zasielame.

    s pozdravom Miroslav Endel
    www.valachshop.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    nebudem nadavat .....

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň pán Jozef

    Nerozumiem celkom Vášmu negatívnemu hodnoteniu a poznámke. Tovar objednaný v piatok 2.6 o 11: 32 expedovaný v pondelok 5.6. na packetu z ktorej ste si to vyzdvihli vo štvrtok 8.6. zásielka obsahovala 5 balíkov cukríkov ktoré sú TOP 1 v kvalite za TOP 1 cenu na trhu. A Vy ste nespokojný? Škoda, mrzí má Váš negatívny postoj, ktorý vidím ako absolútne nedôvodný.

    Po telefonickom rozhovore sme zistili, že celý Váš problém nastal ako reakcia na cenu. Bohužiaľ objednali ste si vec za 5€ čo s prepravnými nákladmi stálo 8€ čo je úplne normálne, preprava niečo stojí a zákazník vždy vie koľko stojí vopred. Vo Vašom prípade 2,79€ . Tu neplatí pravidlo čím menaj tovaru tým lacnejšia preprava, ale práve naopak pri nákupe nad 80€ praprava zdarma.

    s pozdravom Miroslav Endel
    www.valachshop.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar ma meskanie zatial 1 den, bez upovedomenia.

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň Janka
    Situácia ohľadom dodania vykomunikovaná telefonicky. Tovar bude dodaný s 3 dňovým omeškaním.

    Hneď po objednávke sme sa Vám snažili dovolať ohľadom omeškania , bohužiaľ nedokázali sme sa s Vami spojiť. Neodpovedali ste na náš telefonát. Mrzí nás preto táto recenzia, ale berieme na vedomie musíme sa ešte viac snažiť aj v prípade, že nám zákazník neodpovedá budeme sa usilovať kontaktovať častejšie.

    s pozdravom
    Miroslav Endel
    www.valachshop.sk

  • Neodporúča obchod

    Ak vyskytne komplikácia, predajca by mal využiť všetky komunikačné kanály aby sa predišlo predĺženiu dodacej lehoty.

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň Zuzka
    Ďakujeme za recenziu a berieme na vedomie.

    s pozdravom
    Miroslav Endel
    www.valachshop.sk

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Objednala som si 3 balenia bieleho maku no žial mak sa neda pouzit nakolko je horky.

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň

    Ďakujeme za podnet. Určite pochopíte, že nemôžme vidieť do každého balenia. Mak ktorý ste dostali bol v bežnej záruke a toto je prvý podnet, ktorý sme naň dostali. Odporúčam vždy kontaktovať skôr predajcu a pokúsiť sa mu dať šancu na nápravu ako rovno niečo neodporúčať. Ale berieme na vedomie hejt je taký náš národný šport:)

    s pozdravom Miroslav Endel
    www.valachshop.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • široký sortiment
    • komunikácia
    • dodacie lehoty

    Toto bol môj prvý nákup v tomto obchode a pravdepodobne aj posledný Komunikácia nula bodov. Po týždni od objednania mi stále nepotvrdili platbu (objednávka bola uhradená pred týždňom) a ani nereagujú na e-mailovú komunikáciu. Vzhľadom na predchádzajúce recenzie obchodu to je obrovské sklamanie.

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň pani Lucia
    Ospravedlňujem sa Vám za komunikačnú chybu, ktorá pri maximálnej úprimnosti nastala naozaj u nás a neprečítanom emaily. Celú záležitosť sme ale spoločne telefonicky vyriešili a dohodli sa ako dvaja rozumní ľudia :) Verím, že ste svoje neodporúčanie prehodnotili a nakoniec z neho bude dlhé a stabilné ODPORÚČANIE. Naozaj vždy sa snažíme robiť veci najlepšie ako vieme.

    s pozdravom
    Miroslav Endel
    www.valachshop.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Objednala som bylinny sirup
    • Cakam marne

    Objednavka nedorazila stale….

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň Katarína
    Bohužiaľ Váš balíček ani nedôjde. Platba kartou ktorú ste mali v pláne zadať neprebehla úspešne a na naše telefonáty ste niekoľko dní neodpovedala. Následne ani prevod na účet, ktorý Vám bol zaslaný automaticky nebol zrealizovaný. Po týždni sme samozrejme objednávku zrušili.

    s pozdravom Miroslav Endel
    konateľ
    www.valachshop.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    Kvalita tovaru zlá, samá voda.

    Reakcia obchodu Valachshop

    DObrý deň Ivan

    Vyriešené po telefóne, čo povedať k neopodstatnenej reklamácii, produkt ktorý ste reklamovali mám reálne pred sebou v rovnakej šarži a nemá chybu. Konkrétne sa jedná o naozaj špičkovú nátierku , ktorú ste ako ste v telefonickom rozhovore uviedli dávali do mrazničky s tým že zamrzla a vypadol z konzervy ľad.../ konzerva nemá prečo putovať do mrazničky, ale chladničky/ Ak bola pri izbovej teplote bola zas riedka čo je pochopiteľné keďže neobsahuje žiadne umelé zhusťovadlá. Z chladničky som si ju práve vybral ja , je na 100% dobrá a veľmi chutná.

    s pozdravom Miroslav Endel
    www.valachshop.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • tovar doruceny 28.9.2022 datum spoteby na muke 7.10.2022 dost malo na to ze beriete 30kg muky nakolko uz som na to raz ich upozornila som sklamana

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň pani Lucia
    Dosť nás zarazila Vaša recenzia, preto som sa na Váš podnet pozrel veľmi pozorne. V objednávke máte kúpenú múku v akcii -30% s informovaním, že je v akcii kvôli kratšej dobe expirácie. Preto nevidím dôvod na túto sťažnosť ako úplne objektívny.

    s pozdravom Miroslav Endel
    www.valachshop.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Keď som sa zapísal minulý rok na váš účet, mali ste cenu medu ktorý som aj teraz objednal za 9,50€. CENU STE ZDVIHLI O CELÝCH 30%, ČO JE PODĽA MOJICH HODNOTENÍ PRIVEĽA. MÁM LEN DVE MOŽNOSTI, KÚPIŤ ALEBO NEKÚPIŤ. Hľadám iné možnosti na trhu. So alergik a nábeh na cukrovku, tak musí sladiť medom a to pokiaľ možno nepeľovým. V prípade že budem objednávať u vás, tak si myslím, že stačílo jedno balenie tak ako bolo ešte v druhej krabici. Je to na krátku vzdialenosť tak si myslím , že sa tomu nemôže nič stať. Ušetríte obaly. .

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň Miroslav

    Tu sa neoplatí asi nič komentovať. Čo ste si objednali pán Miroslav to sme dodali. Z vývojom cien my dvaja nič nenadumeme. Zrejme sa vyjadrujete k medovicovému medu, ten stál 9,5€ pred cca 3 rokmi. Odvtedy bol stále nedostupný do dostupnosti sa dostal až tento rok a je stále veľmi cenovo priateľný oproti iným predajcom. Ak ale pociťujete nejakú nespravodlivosť odporúčame zmeniť dodávateľa. My si svoju prácu robíme najlepšie ako vieme

    s pozdravom Miroslav Endel
    konateľ
    www.valachshop.sk