Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Na hrnčekoch s ornamentmi sa po bežnom umývaní rozmazuje farba. Reklamácia kladne vybavená.

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň
    Reagujem na Vašu recenziu už po niekoľký krát. Nie je našou snahou dodávať zákazníkom chybný tovar avšak kto robí robí aj chyby. Možno bol hrnček nedostatočne vypálený u výrobcu, možno bol nesprávne použitý u zákazníka. Ťažko sa k tomu vyjadriť. Každopádne sme Vašu reklamáciu na základe dodaných fotografií vybavili k Vašej spokojnosti okamžite ako prišiel podnet. S týmto typom reklamácie a rozmazaním potlače na hrnčeku sme sa ešte nestretli a nie je to bežná vec.

    s pozdravom Miroslav Endel
    www.valachshop.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Chudáci nenažraní!
    • Podvodníci!
    • Odosielajú konzervy takmer pred expiráciou.
    • Už nikdy tento obchod!

    Vážení, a ste Vy normálni posielať konzervy s dátumom expirácie
    marec 2021!?
    Podvodníci!
    V tomto zmysle budem informovať svojich známych.
    Nehanbíte sa? Chudáci!

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň, pán Miroslav.
    Neostáva nám iné, než Vám zo srdca poďakovať za Vašu recenziu. A myslíme to vážne. Objednali ste si 6 konzerv z toho radu výrobkov, ktoré neobsahujú rôzne umelé konzervanty a teda žiadna z nich nemá ani len ročnú záruku. Konkrétne tie Vaše, ako sám uvádzate, mali dátum expirácie v marci 2021. Teda na konzumáciu 6 konzerv máte takmer pol roka(!). :-)
    Budeme len radi, keď budete informovať aj ďalších, no zároveň ich upozornite, že ak by chceli konzervy s niekoľkoročnou zárukou pre prípad núdzového stavu, či vojny a teda ich chcú namiesto konzumácie uskladňovať, nech sa obrátia na iné inštitúcie.
    Na záver s hrdosťou píšem - áno, sme normálni a nemáme pocit "nenažranosti", pretože konzumujeme veci v normálnom čase a väčšina našich zákazníkov tiež a takým budeme aj naďalej s láskou k dispozícii.
    S pozdravom
    Miroslav Endel
    www.valachshop.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednala som si 3 balenia čaju a moja objednávka dodnes nebola vybavená.

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň pani Tothova

    Presne si spomínam na Vašu objednávku. Obsahovala 3 x balenia Modrý čaj. Bohužiaľ v čase vašej objednávky sme mali skladom už len posledné 2 kusy a dodávateľ mal na sklade 0, čo sme sa Vám snažili odkomunikovať aj telefonicky, ale kontakt bol len na Vašu mamku a tá nevedela o čo sa jedná. Požiadali sme ju aby ste sa nám ozvali. Nič z vašej strany však neprišlo. Následne sme Vám poslali email s vysvetlením a návrhom dodania....zasa nič...Po týždni nereagovania sme Vašu objednávku zrušili. Prosím bolo by na mieste aby ste svoju nespokojnosť preto hľadala v prvom rade vo svojom prístupe a nie v našom. My robíme všetko čo vieme.

    s pozdravom Miroslav Endel
    www.valachshop.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar vyzdvihnutý a zaplatený osobne, objednávka následne zrušená (vraj mnou). Pri nákupe cez plnapenazenka.sk samozrejme odmena nebola vyplatená, keďže objednávka bola zrušená.

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň

    Určite nám dáte za pravdu, že nedokážeme zodpovedať za to čo Vám nejaký portál, ktorý na nás odkazuje sľúbi a nesplní.
    Preto túto recenziu ani nemôžme brať ako nejaký podnet k zlepšeniu a veľmi ma mrzí, že to takto dopadlo.

    s pozdravom
    Miroslav Endel
    www.valachshop.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neprofesionalne jednanie

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň.

    Vašu objednávku evidujeme ako zrušenú. Nevieme sa dopátrať dôvodu, pre ktorý bola zrušená a vo Vašej recenzii ste dôvod "neprofesionálneho jednania" neupresnili.

    Za nás môžeme zodpovedne prehlásiť, že ak zákazník vykonal objednávku korektne, nemáme žiaden dôvod objednávku rušiť.

    S pozdravom
    Miroslav Endel
    www.valachshop.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Nesmiete posielať dotazník pred doručenim zásielky... nemám čo odporúčať....

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň.

    Z telefonického rozhovoru nášho pracovníka s Vami vyplynulo, že túto "recenziu" ste (ako ste nám upresnili) napísali skôr, než ste zistili, že Vaša dcéra už zásielku dávno prebrala. Ospravedlnenie sme prijali a želáme Vám pekný deň.

    S pozdravom
    Miroslav Endel
    www.valachshop.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nechutilo málo mäsa! To malo biť meso a nebolo.

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň.
    Ďakujeme Vám za recenziu. Je to prvá tohto druhu na daný druh konzerv, ktorý je od špičkového slovenského výrobcu. Alebo je to skôr hejt? :-)
    No nedivili by sme sa, keďže tento druh konzerv je tak kvalitný, že je nemožné, aby tam nebol "dostatok mäsa". Zrejme ide o veľmi subjektívny pocit, ale proti gustu nie je dišputa.
    V každom prípade ďakujeme.
    Naďalej budeme prístupní pre každú konštruktívnu kritiku a naďalej budeme svoje služby zlepšovať.

    S pozdravom
    Miroslav Endel
    www.valachshop.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Bol mi doručený iný tovar než som si objednal. Keďže sa malo jednať o darček pre osobu do zahraničia bol som sklamaný.

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň, pán Jozef.
    Ďakujeme Vám za Vašu recenziu, ale úprimne povedané, prekvapila nás. Pretože ľudia sú omylní a za pochybenie nášho pracovníka, ktorý Vám zaslal nesprávne tričko sme sa nielenže ospravedlnili, ale obratom a na naše náklady sme Vám zdarma zaslali správne tričko a to až do Anglicka, pričom to nesprávne sme Vám nechali tiež.
    Preto konštatujeme, že v tomto prípade sme sklamaní skôr my.
    Nech sa Vám darí.
    S pozdravom
    Miroslav Endel
    www.valachshop.sk

  • Neodporúča obchod

    80 %

    • toľko zbytočného odpadu vyprodukovaného na zabalenie som ešte nevidela

    Reakcia obchodu Valachshop

    Ďakujeme Vám za recenziu, pani Tatiana.

    V každom prípade nám najviac záleží na tom, aby tovar prišiel zákazníkovi v poriadku. Stáva sa, že pre množstvo objednávok nemáme práve k dispozícii vhodnejšie krabice a tak to riešime tým, že vypĺňame prebytočný priestor tak, aby k poškodeniu tovaru nedošlo. A veríme, že nepoškodený tovar prišiel aj Vám. Preto aj túto kritiku, že bolo viac odpadu, než bolo možno potrebné, prijímame s vďačnosťou. :-)

    S pozdravom Miroslav Endel
    www.valachshop.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • tovar prišiel v poriadku ale čakala som niečo iné

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň Silvia

    Dovolili sme si skontrolovoť komplet Vašu objednávku. Objednali ste si korenie, kvások, droždie a zmes na prípravu chleba, to ste aj dostali, naozaj nedokážeme predpokladať čo iné ste mohli očakávať. A práve preto nás mrzí Váš komentár. Popisy a fotografiu toťiž vždy korešpondujú s daným produktom, na tom ako aj iných veciach dávame extrémne záležať.

    S pozdravom Miroslav Endel
    www.valachshop.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    tovar som objednal 18.12 je 31.12 a nikde nic :D takze si utvorte nazor kazdy sam

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň pán Vladimír
    tovar ste objednávali 18.12 ako píšete, zároveń sme na stránke v ten dátum už uvádzali, že negarantujeme dodanie do Vianoc. Tovar ktorý ste si objednali sme momentálne už nemali skladom preto sme potrebovali spraviť malú zámenu s výhodou pre Vás / išlo sviečky zo včelieho vosku - zaslali sme Vám väčšie za cenu malých/ , telefonicky sme sa s vami nevedlei spojiť 2 dni podarilo sa to až 21.12.2019 dohodli sme sa. Najbližší pracovný deň 27.12 bohužiaľ kuriérska spoločnosť nepracovala preto sme tovar mohli zaslať až 30.12.2019 a teraz je na ceste k Vám. Bohužiaľ aj toto sa môže stať počas dní pokoja a sviatkov čo nás samozrejme neteší, najradšej by sme boli keby sme mohli expedovať každý deň. Verím, že celá situácia je pochopiteľná aj keď možno v tento moment trochu zbytočne natiahnutá.

    s pozdravom Miroslav Endel
    www.valachshop.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Prišiel mi úplne iný tovar ako som si objednala

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň Katarína

    Naše reklamačné oddelenie neeviduje žiaden podnet na Vašu objednávku. Prosím kontaktujte nás a všetko vyriešime. Nie je v našom záujme aby bol zákazník nespokojný, práve naopak.


    s pozdravom Miroslav Endel
    www.valachshop.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nevedia vykonať čo na stránkach ponúkajú

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň pán Mayo
    Tričko ste si objednali 11.09.2019 a 13.09.2019 Vám bolo dodané. Neevidujeme žiaden problém. Preto nás prosím kontaktujte ak sa niečo udialo. Z formulára sme vyčítali, že objednávka Vám bola zrušená. Bohužiaľ to nieje pravda, nikdy zákazníkom bez udania dôvodu nezrušíme objednávku. Preskúmaním celej situácie skôr nadobúdam pocit, že ste si mohli zmýliť Eshop :(

    s pozdravom Miroslav Endel
    www.valachshop.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    tovar bol doručený na čas, ale časť tovaru bola prasknutá, čo je vada výrobku, určite už nenakúpim v tomto obchode...

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň
    Ak tomu je tak ako vravíte veľmi nás to mrzí a hneď po obdžaní tovaru bolo potrebné tovar aj reklamovať, určite nieje v našom záujme zasielať prasknutú keramiku. Verím, že sa to stalo pri preprave ak tomu tak naozaj je. Do dnešného dňa sme toťiž od vás neobdržali žiadnu reklamáciu .

    s pozdravom Miroslav Endel
    Valachshop

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Necitaju poznamku v objednavke!!!

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň Viktor.

    Vaša poznámka znela: Zvonce potrebujem pre ovecky. Ak su vhodne len ako suveniry tak prosim stornujte moju objednavku . Dakujem.

    Podľa nás nič nebránu tomu aby boli zvončeky, ktoré ste si objednali zavesené ovečke na krk. V popise našich výrobkov sú presne špecifikované rozmery. Ak ste boli s rozmermi oboznámený pred nákupom a my sme Vám dodali presne výrobok, ktorý ste si objednali nevidíme žiaden dôvod prečo reagujete tak ako reagujete. Zvonce od nás bežne končia na salašoch. Nevieme posúdiť či si zvončeky objednávate pre jahňatá alebo pre barany. Od toho sa odvíja veľkosť pracky.

    Ďakujeme pekne za pochopenie

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Objednal som dve tricka - kosielky. Bol som nemilo prekvapeny nizkou kvalitou materialu, ktory je velmi tenky. Lem okolo krku je zaroven priliz velky a nedostatocne pevny. Po 2-3 vypraniach budu tricka "roztahane" a nepouzitelne do spolocnosti. Budu z nich tricka "na doma" prip. budu rozstrihane na handry. Sorry, ale toto boli totalne vyhodene peniaze.

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň Peter
    Preveril som si Vašu objednávku. Mali ste objednané 2 tričká s ľudovým motívom v štandartnej kvalite. Nezaregistrovali sme z Vašej strany žiadnu reklamáciu tovaru alebo podnet na nekvalitu. Prosím v prípade ak sa Vám nepozdáva čokoľvek treba nás kontaktovať. Veľmi radi posúdime akýkoľvek podnet a zaujmeme stanovisko. Stále máte aj nárok na vrátenie tovaru do 14 dní. Tiež sa v tejto skutočnosti nič neudialo. Preto nevieme adekvátne posúdiť Vašu pripomienku.

    s pozdravom Miroslav Endel
    www.valachshop.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Po prvom vypratì tričko stratilo vzor

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň

    Bohužiaľ od Vás neevidujeme žiadnu reklamáciu tovaru, ak je tomu tak ako píšete kontaktujte nás. Nestretol som sa s tým aby potlač s tričiek schádzala, mohlo ísť o nejakú skrytú vadu, ktorú samozrejme vždy bezplatne vyreklamujeme.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Veľmi nekvalitné tričká s potlačou ľudového motívu. Nakúpené lacné nekvalitné turecké tričká, každé iného strihu a z iného materiálu aj v prípade objednanej rovnakej veľkosti a na nich nekvalitne urobená potlač.

    Reakcia obchodu Valachshop

    Dobrý deň pani Marta
    Ďakujeme pekne za recenziu. Tričká nakupujeme od značiek Adler a Sols a predávame ich už roky, sami ich obliekame a nemáme pocit, že by boli nekvalitné. Doposiaľ sme mali tisícky spokojných zákazníkov. Tovar ste si objednávali takmer pred 3 mesiacmi, prečo až teraz takýto komentár?
    Každý zákazník má právo na reklamáciu či výmenu tovaru v prípade, ak od nás náhodou odyšiel vadný kus, čo sa bežne nestáva ale uznávam chyba sa stať môže bez problémov reklamujeme. Vo Vašom prípadade však reklamáciu neevidujeme, preto aj túto Vašu reakciu nemôžme brať vážne. Neposlali ste foto, email, tovar teda vôbec nič na základe čoho by sme sa vedeli objektívne vyjadriť k Vášmu tvrdeniu.

    Prajem Vám pekný zvyšok dňa
    Valach

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Po 10 dnoch stale nemam tovar ani odpoved od predavajuceho ci/kedy posielaju...

    Reakcia obchodu Valachshop

    Na Vašu správu z 12.12.2017 sme hneď promtne odpovedali.

    Dobré ráno pani xxx,


    Veľme sa ospravedlňujem z technických dôvodov nám dodávateľ

    mešká s textilnými produktmi.

    v priebehu tohto týždňa pracovali na odstránení technickej závady

    a už by mali byť zadané produkty v procese výroby

    Ešte raz príjmite naše ospravedlnenie za meškanie balíka,

    aj pre nás je toto neočakávaná situácia.