Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    • Nepáčil sa mi vytlačený nápis, bol sivo červený namiesto červeného.

    Reakcia obchodu Tričkový.sk

    Ďakujeme za Vašu recenziu a veľmi sa ospravedlňujeme za prípadné nepríjemnosti spôsobené farbou potlače. Oznamujeme Vám, že sme Vás už kontaktovali e-mailom a ponúkli Vám zaslanie nového trička s potlačou v plnej kvalite.
    Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá a vynaložíme maximálne úsilie, aby sme tento problém vyriešili k Vašej spokojnosti. Ak máte ďalšie otázky alebo pripomienky, kontaktujte nás.
    Ďakujeme za pochopenie a trpezlivosť.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neochota, niečo sĺúbili ale nedidržali dohodu.

    Reakcia obchodu Tričkový.sk

    Dobrý deň. Vo Vašej e-mailovej korešpondencii ste žiadali o odoslanie do 27.6.2024. Podľa toho, čo vidíme, balík bol doručený dnes. Už sme Vás kontaktovali e-mailom, pretože by sme radi zistili, odkiaľ pramenia negatívne pocity z objednávky, ktorú ste u nás zadali. Prosím o odpoveď.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Na stránke sa uvádza dodanie 1-2 prac.dni a balík ešte nedorazil po 4 prác dňoch. Čakám už pomaly týždeň.

    Reakcia obchodu Tričkový.sk

    Je nám veľmi ľúto, že došlo k oneskoreniu dodávky. Chápeme, aké môže byť frustrujúce čakať na vašu zásielku dlhšie, ako je sľúbené na našej webovej stránke.
    Zvyčajne sa snažíme odoslať všetky objednávky do 1-2 pracovných dní, ako je uvedené na našej webovej stránke. Žiaľ, niekedy sa môžu vyskytnúť nepredvídané meškania, ktoré sú mimo našej priamej kontroly, ako napríklad logistické problémy alebo meškania prepravcov.
    Uisťujeme vás, že vynaložíme maximálne úsilie, aby sa takéto situácie v budúcnosti neopakovali. Vidíme, že balík už dorazil, ale už sme vám poslali kompenzáciu za meškanie na strane prepravcu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Vyzerá strašne lacno podtlač slabá

    Reakcia obchodu Tričkový.sk

    Obávame sa, že sme nesplnili vaše očakávania z hľadiska kvality potlače.
    Ospravedlňujeme sa za akékoľvek nepríjemnosti, ktoré ste mohli zažiť s naším produktom. Ako spoločnosť sa vždy snažíme poskytovať vysoko kvalitné služby a produkty, preto nás veľmi mrzí, že vaša skúsenosť bola iná.
    Radi by sme túto záležitosť čo najrýchlejšie vyriešili a zabezpečili, aby ste boli s nákupom spokojní. V záujme dôkladnejšieho prešetrenia záležitosti a prijatia prípadnej sťažnosti vám odporúčame kontaktovať nás e-mailom. Pošlite nám fotografie produktu zobrazujúce problém s kvalitou potlače, ako aj akékoľvek ďalšie informácie, ktoré môžu byť užitočné pri posudzovaní reklamácie.
    Chceme, aby ste boli s našimi produktmi spokojní a podnikneme všetky potrebné kroky na vyriešenie situácie.
    Za pochopenie vopred dakujeme. Čakáme na Váš e-mail a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu s Vami.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Rýchlosť dodania
    • Veľkosť vôbec nesedí, objednana veĺkosť L, ale je skôr S.

    Veľkosti nesedia

    Reakcia obchodu Tričkový.sk

    Je nám veľmi ľúto, že objednávka, ktorú ste u nás zadali, nesplnila Vaše očakávania. V skutočnosti sa naše dámske tričká vyrábajú v super slim strihu, no informácie o tom nájdete pri každom takomto produkte na stránke. Ku každému tričku je k nahliadnutiu aj veľkostná tabuľka so všetkými rozmermi tričiek. Tovar si samozrejme môžete bezplatne vymeniť za inú veľkosť (aj vo voľnejšom strihu). Jediné, čo musíte urobiť, je poslať nám tričko spolu s vyplneným formulárom na výmenu, ktorý bol pridaný k vašej objednávke.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Cca týždeň dozadu mi prišiel e-mail, že je tovar odoslaný a stále nič
    • Objednať si obyčajne tričko a čakať dva týždne od objednávky, celkom dlhá doba

    Reakcia obchodu Tričkový.sk

    Ďakujeme, že ste sa podelili o svoj názor. Ihneď po prečítaní Vášho stanoviska sme vec prešetrili a ukázalo sa, že objednávku prepravca stratil. Bola to situácia mimo našej kontroly a bohužiaľ sme ju nemohli ovplyvniť. Vašu objednávku sme okamžite znova spracovali a odoslali znova.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ťažká komunikácia - neskoré odpovede cez mail a aj cez telefón

    Nedodržali termín.
    Ťažká komunikácia - neskoré odpovede cez mail a aj cez telefón

    Reakcia obchodu Tričkový.sk

    Sme hlboko znepokojení tým, že ste zaznamenali oneskorenia pri spracovaní a komunikačných ťažkostiach. Radi by sme vysvetlili, že objednávky obsahujúce produkty s personalizovanou potlačou si vyžadujú dodatočnú pozornosť a zásah zo strany grafika, najmä ak dôjde k náprave.
    Urobíme všetky možné kroky na zlepšenie našich postupov, aby sme zabezpečili lepšiu a efektívnejšiu komunikáciu s našimi zákazníkmi.
    Radi by sme Vás ubezpečili, že Vaša spokojnosť je našou najvyššou prioritou, a preto sa pokúsime z Vašich pripomienok vyvodiť závery a podniknúť kroky, aby sme podobným situáciám v budúcnosti predišli.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Do dnešného dňa mi nebol tovar doručený. Nevedeli spárovať moju úhradu s objednávkou.

    Sú to amatéri, nestihli mi doručiť tovar do požadovaného termínu, mal to byť darček k narodeninám. Prešlo sedem dní od objednalvky a ešte stále nemám svoj tovar.

    Reakcia obchodu Tričkový.sk

    Sme vám vďační za zdieľanie vašej spätnej väzby a zároveň by sme vám chceli vyjadriť ľútosť nad nepríjemnosťami spôsobenými predĺženou dodacou lehotou, napriek vyhláseniam viditeľným na našej webovej stránke. Snažíme sa pochopiť vašu situáciu a radi by sme podnikli kroky na nápravu našich chýb. Chápeme, aké je pre vás dôležité, aby ste svoju objednávku dostali v súlade s vyhlásením o dostupnosti, a oneskorenie doručenia je pre nás dôvodom na zamyslenie a vykonanie potrebných kontrol. V súčasnosti analyzujeme naše procesy, aby sme zistili príčiny tohto problému, a podnikneme kroky na skrátenie dodacích lehôt v budúcnosti. Radi by sme vás tiež kontaktovali priamo, aby sme prediskutovali vašu situáciu a ponúkli prípadnú kompenzáciu za vzniknuté nepríjemnosti.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mi nebol stale doruceny a pritom ked som ho objednavala v popise bolo dorucenue do Vianoc
    Zatial reklamujem dorucenie v packete- ale poprosim o preverenie aj vas. Dakujem
    Morvayova

    Reakcia obchodu Tričkový.sk

    Sme vďační za vašu spätnú väzbu a zároveň sa vám ospravedlňujeme za nepríjemnosti spôsobené oneskoreným doručením napriek záruke doručenia do Vianoc. Chápeme, aké dôležité bolo pre vás dostať objednávku včas, najmä počas sviatočného obdobia. Skutočnosť, že sme nedodržali náš prísľub doručenia, je pre nás hlboko neuspokojivá. Pracujeme na zistení príčin oneskorenia a podnikneme kroky, aby sme sa podobným situáciám v budúcnosti vyhli. Sme odhodlaní zabezpečiť, aby naše záruky doručenia boli spoľahlivé a aby zákazníci dostali svoje objednávky včas. Radi by sme vás kontaktovali priamo, aby sme prediskutovali vašu situáciu a ponúkli vám kompenzáciu za vzniknuté nepríjemnosti.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednávka doteraz nevybavena

    Reakcia obchodu Tričkový.sk

    Hoci sme vďační za vašu spätnú väzbu, mrzia nás nepríjemnosti spôsobené oneskoreným doručením bezprostredne po vianočnom období. Povianočné obdobie je pre mnohé podniky rušným obdobím, čo, žiaľ, ovplyvnilo našu schopnosť plniť objednávky. Pracujeme na zistení príčin oneskorenia a podnikneme kroky na skrátenie dodacích lehôt v budúcnosti. Radi by sme vás tiež kontaktovali a prediskutovali s vami možnosť kompenzácie za vzniknuté nepríjemnosti. Skontrolujte si, prosím, svoju e-mailovú schránku, do ktorej sme vám zaslali podrobné informácie týkajúce sa tohto problému.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Pekná ponuka
    • Pestrá ponuka
    • Komunikacia cez google translate
    • Tovar na sklade nie jena sklade, alebo ma to serú
    • Zatiaľ čakám na tovar 12 dní

    Reakcia obchodu Tričkový.sk

    Veľmi sa ospravedlňujeme za nepríjemnosti, ktoré ste mohli zažiť v dôsledku oneskoreného dodania v období Vianoc. Snažíme sa pochopiť vašu situáciu a radi by sme podnikli kroky na nápravu našich chýb. Čo sa týka zrozumiteľnosti komunikácie, bohužiaľ, počas vianočného obdobia sme vzhľadom na objem práce museli pomáhať aj s pomocou iných oddelení, preto mohlo dôjsť k určitým nejasnostiam. Samozrejme, už teraz pracujeme na zavedení riešení, aby sme sa podobným situáciám v budúcnosti vyhli. Radi by sme vás kontaktovali priamo, aby sme s vami prediskutovali vašu situáciu a ponúkli vám prípadnú kompenzáciu za vzniknuté nepríjemnosti.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Poslali mi úplne iné tričko ako som si objednala. Neodporúčam

    Reakcia obchodu Tričkový.sk

    Sme hlboko znepokojení tým, že vaša objednávka nesplnila očakávania, a chceli by sme vás ubezpečiť, že náš tím služieb zákazníkom je pripravený urobiť všetko pre vyriešenie tejto záležitosti.
    Radi by sme vám odporučili, aby ste nás kontaktovali priamo prostredníctvom e-mailu na zákaznícky servis, kde vašu sťažnosť rýchlo a efektívne spracujeme. Bez ďalších nákladov vám ponúkneme nové tričko v súlade s vašou pôvodnou objednávkou.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod sa tvári, že má veci na sklade a do 3 dní expeduje. Žiaľ, nie je to tak, tovar som zaplatila a netuším kedy a či vôbec dorazí. Rozhodne neodporúčam

    Reakcia obchodu Tričkový.sk

    Je nám veľmi ľúto, že sme sa dozvedeli o nesprávnych informáciách na webovej stránke a o predĺženej dodacej lehote. Bohužiaľ, v poslednom čase sme zápasili s veľmi veľkým pracovným zaťažením a doba realizácie mohla utrpieť. Zároveň by sme vás chceli informovať, že už pracujeme na zlepšení našich procesov, najmä pokiaľ ide o monitorovanie dostupnosti výrobkov. Radi by sme vás tiež kontaktovali, aby sme s vami prediskutovali možnosť kompenzácie za vzniknuté nepríjemnosti. Skontrolujte si, prosím, svoju e-mailovú schránku, do ktorej sme vám zaslali podrobné informácie na túto tému.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Veľký vyber predmetov a motívov
    • Potlač iba priemernej kvality, mal som trička od konkurencie v podobnej cenovej relácii a potlač bola detailnejšia a hlbšia.

    Objednával som 3 trička, pričom dostupnosť tovaru bola 1-3dni bez dopravy. Trička boli nachystané na 5.deň, dodané boli na 7 deň.

    Reakcia obchodu Tričkový.sk

    Ďakujeme vám za zdieľanie vašej spätnej väzby a za vašu recenziu. Mrzia nás nepríjemnosti spojené s oneskorením pri vybavovaní vašej objednávky, ktoré mohli ovplyvniť váš zážitok z nakupovania. Snažíme sa pochopiť vašu situáciu a chceme podniknúť kroky na zlepšenie našich služieb. Teší nás, že ste si všimli a ocenili veľký výber motívov a vzorov, ktoré sú k dispozícii na našej webovej lokalite. Sme hrdí na širokú ponuku a vážime si vaše pozitívne postrehy v tomto smere. Pokiaľ ide o oneskorenie spracovania vašej objednávky, ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. V súčasnosti analyzujeme naše procesy, aby sme zistili príčiny tohto problému, a prijímame opatrenia na skrátenie času realizácie. Radi by sme vám ponúkli určitú formu kompenzácie za vzniknuté nepríjemnosti. Kontaktujte nás, prosím, priamo prostredníctvom e-mailu a dohodnite sa na podrobnostiach.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Doručenie bolo pri objednávke písané za 1-2 pracovné dni,objednávka bola pred 9dnami a tovar stále nie je doručeny,napriek tomu,že bol tovar pri objednávke skladom

    Reakcia obchodu Tričkový.sk

    Je nám veľmi ľúto, že sme v tomto prípade nemohli splniť vaše očakávania. Uvedomujeme si, aké dôležité je pre vás dostať objednávku podľa informácií o dostupnosti, najmä ak je tovar uvedený ako "dostupný na sklade". Skutočnosť, že dodanie trvalo oveľa dlhšie, ako bolo navrhnuté, nás znepokojuje. Analyzujeme dôvody oneskorenia, aby sme identifikovali chyby a v budúcnosti sa vyhli podobným situáciám. Chceme, aby naše informácie o dostupnosti boli čo najpresnejšie a aby sa dodávky realizovali včas. Aby sme vás odškodnili za prípadné nepríjemnosti, ktoré ste mohli zažiť, radi by sme vás kontaktovali súkromne a prediskutovali s vami možnosť kompenzácie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Sľubovali dodanie objednaného tovaru do Vianoc a do dnešného dňa nič nedorazilo.

    Reakcia obchodu Tričkový.sk

    Je nám veľmi ľúto, že sme tentoraz nemohli splniť vaše očakávania týkajúce sa času dodania. Napriek decembrovému pracovnému zaťaženiu by sa to nemalo stať. Keďže chápeme, aké dôležité je pre vás dostať objednávku v deklarovanom termíne, radi by sme vás informovali, že veľmi radi zistíme príčiny tohto problému. Prijmeme všetky potrebné opatrenia, aby sme sa podobným situáciám v budúcnosti vyhli, a chceme vás plne odškodniť za prípadné sklamanie. Radi by sme vás kontaktovali súkromne a prediskutovali s vami možnosť kompenzácie za vzniknuté nepríjemnosti. Skontrolujte si, prosím, svoju e-mailovú schránku, do ktorej sme vám zaslali podrobnosti o tejto záležitosti.

  • Neodporúča obchod

    • Nesplnené dodanie tovaru.
    • Zlá komunikácia s obchodom

    Reakcia obchodu Tričkový.sk

    Ďakujeme, že ste sa podelili o svoju spätnú väzbu, a hlboko ľutujeme všetky nepríjemnosti spôsobené dlhým časom dodania pred Vianocami a nedostatočnou komunikáciou zo strany nášho obchodu. Snažíme sa pochopiť vašu situáciu a radi by sme podnikli kroky na nápravu našich chýb. Pracujeme na zavedení zmien v našich procesoch s cieľom skrátiť čakacie lehoty a posilniť komunikáciu so zákazníkmi. Vaše pripomienky sú pre nás impulzom na zlepšenie našich služieb. Dovolili sme si vás súkromne kontaktovať a prediskutovať s vami možnosť kompenzácie za vzniknuté nepríjemnosti.

  • Neodporúča obchod

    • Dlho to trva ziadna notifikacia nic, cakame

    Reakcia obchodu Tričkový.sk

    Chápeme, že čakanie na vašu objednávku bolo pre vás frustrujúce a zlá kvalita komunikácie ešte viac ovplyvnila vaše skúsenosti, o to viac nás mrzia všetky nepríjemnosti, ktoré vám to spôsobilo. V súčasnosti pracujeme na zlepšení našich procesov s cieľom skrátiť čakacie doby a posilniť komunikáciu s našimi zákazníkmi. Vaša spätná väzba je pre nás cenná a chceme zabezpečiť, aby vaše budúce skúsenosti s našou spoločnosťou boli oveľa lepšie. Okrem toho by sme vás radi kontaktovali a prediskutovali s vami možnosť kompenzácie za prípadné nepríjemnosti, ktoré ste mohli zažiť. Skontrolujte si, prosím, svoju e-mailovú schránku, do ktorej sme vám zaslali podrobné informácie o tejto záležitosti.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Stale mi tovar nedorazil

    Reakcia obchodu Tričkový.sk

    Je nám veľmi ľúto všetkých nepríjemností spôsobených oneskorením pri vybavovaní vašej objednávky pred Vianocami. Predvianočné obdobie je pre mnohé podniky rušným obdobím, čo bohužiaľ môže ovplyvniť čas realizácie objednávok. Pracujeme na zistení príčin tohto oneskorenia a prijmeme opatrenia, aby sme sa podobným situáciám v budúcnosti vyhli. Uvedomujeme si, že včasné doručenie objednávok je kľúčovou súčasťou našich služieb, a budeme pracovať na zlepšení tohto procesu. Radi by sme vás tiež kontaktovali a prediskutovali s vami možnosť kompenzácie za vzniknuté nepríjemnosti. Skontrolujte si, prosím, svoju e-mailovú schránku, do ktorej sme vám zaslali podrobné informácie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Moja spokojnosť? Robíte si srandu? Nič som nedostala. S takým obchodom som sa ešte nestretla!

    Reakcia obchodu Tričkový.sk

    Radi by sme vyjadrili svoju ľútosť v súvislosti s prijatím automatického oznámenia so žiadosťou o preskúmanie ešte pred prijatím objednávky. Chápeme, aké frustrujúce môže byť prijímanie takýchto oznámení, najmä keď sa vaša objednávka oneskorí. Ospravedlňujeme sa za akékoľvek zmätky, ktoré to mohlo spôsobiť. S cieľom objasniť situáciu a predísť podobným incidentom v budúcnosti sme už podnikli kroky na aktualizáciu našich postupov a minimalizáciu rizika takýchto zmätkov. Dovolili sme si vás kontaktovať e-mailom ohľadom kompenzácie za vzniknuté nepríjemnosti.