Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Za týždeň nevedeli doručiť objednávku, ľutujem, že som neobjednala tovar u iného dodávateľa

    Reakcia obchodu Tričkový.sk

    Sme znepokojení, že sme vašu vianočnú objednávku nemohli doručiť v stanovenom termíne. Radi by sme pochopili vaše obavy a prijali opatrenia na nápravu situácie. Predvianočné obdobie je pre mnohé podniky rušným obdobím, čo môže, žiaľ, ovplyvniť čas dodania. Nárast objednávok a zaťaženie kuriérskych spoločností sú faktory, ktoré môžu prispieť k oneskoreniu. Pracujeme na zistení príčin oneskorenia a podnikneme kroky, aby sme podobným situáciám v budúcnosti zabránili. Radi by sme vás kontaktovali a prediskutovali s vami možnosť kompenzácie za vzniknuté nepríjemnosti. Skontrolujte si, prosím, svoju e-mailovú schránku, do ktorej sme zaslali informácie na túto tému.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednavala som 15.12 do 22.12 sa nikto ani neozval

    Reakcia obchodu Tričkový.sk

    Je nám nesmierne ľúto, že sme nedokázali splniť očakávania vašej objednávky. V predvianočnom období vzhľadom na obrovský počet objednávok zaznamenávame veľký nárast práce, čo bohužiaľ môže mať vplyv na čas dodania a dostupnosť komunikácie z našej strany. Okrem toho aj kuriérske spoločnosti, s ktorými spolupracujeme, pracujú v rušnom prostredí, čo môže viesť k oneskoreniu dodávok. Vzhľadom na vzniknutú situáciu vás budeme kontaktovať e-mailom, aby sme s vami prediskutovali možnosť kompenzácie za vzniknuté nepríjemnosti.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Potlač čistá katastrofa
    • Že malá firma v Žiline, a všetko odosielané z Polska
    • Komunikácia nulová

    Reakcia obchodu Tričkový.sk

    Je nám veľmi ľúto, že sme neboli schopní splniť Vaše očakávania týkajúce sa Vašej objednávky. Sme hlboko znepokojení vašimi skúsenosťami týkajúcimi sa komunikácie. Je to pre nás výzva na prijatie opatrení a sľubujeme, že podnikneme kroky na zlepšenie našich komunikačných možností, aby sme zabezpečili jasnejší a efektívnejší proces informovania. Pokiaľ ide o kvalitu potlače, vždy sa snažíme zachovať najvyšší možný štandard, ale ak sa vyskytli nejaké nedostatky v tlači, neváhajte sa obrátiť na náš tím zákazníckeho servisu. Radi pre vás v rámci reklamácie vyrobíme nový výrobok. Pokiaľ ide o umiestnenie výrobného závodu v Poľsku, chápeme, že pre niektorých zákazníkov to môže byť dôležité. Ubezpečujeme vás však, že sa snažíme zachovať najvyššie štandardy výroby a kvality bez ohľadu na lokalitu. Aby sme vyjadrili našu ľútosť, radi by sme vás kontaktovali priamo ohľadom možnej kompenzácie. Skontrolujte si, prosím, svoju e-mailovú schránku, pretože sme vám už v tejto veci poslali e-mail.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • obchod nedodal tovar do Vianoc, objednavka bola vytvorena 15.12, obchod nekomunikuje a keď komunikuje tak v "nezmyselnej slovenčine", ciže evidentne cez automaický prekladač.

    Chcelo by to zamestnať zamestnanca, ktorý ovláda slovenčinu a vie zmysluplne odpovedať na emaily v slovenčine. Uvidím, či mi objednávka príde aspoň "niekedy" v Novom roku, keďže obdarovaným som pod stromček rozposlala len obrázky produktov...

    Reakcia obchodu Tričkový.sk

    So znepokojením sme sa dozvedeli, že vaša objednávka nebola doručená pred Vianocami. To rozhodne nezodpovedá našim štandardom služieb zákazníkom a chceli by sme za tento incident prevziať plnú zodpovednosť.
    Pokiaľ ide o otázku komunikácie, ospravedlňujeme sa za akékoľvek prekážky v zrozumiteľnosti komunikácie a zaväzujeme sa prijať opatrenia na zlepšenie kvality služieb v oblasti našich slovenských prevádzok. V dôsledku oneskorenia sme vám zaslali e-mail s cieľom prerokovať kompenzáciu. Skontrolujte si, prosím, svoju e-mailovú schránku.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Nespolahliva firma

    Reakcia obchodu Tričkový.sk

    Ospravedlňujeme sa za oneskorenie, ktoré mohlo ovplyvniť vaše skúsenosti s našou spoločnosťou. Vážime si vašu ohľaduplnosť v tejto veci, pretože je pre nás signálom, aby sme konali. Pracujeme na optimalizácii našich procesov, aby sme skrátili časy realizácie a poskytli efektívnejšie služby pri objednávkach. Okrem toho vás informujeme, že sme vám zaslali e-mail týkajúci sa kompenzácie za nepríjemnosti, ktoré ste zažili. Skontrolujte si, prosím, svoju e-mailovú schránku a kontaktujte nás, aby sme sa dohodli na kompenzácii. Dúfame, že v budúcnosti budeme mať príležitosť dokázať, že naša spoločnosť je spoľahlivá a pripravená splniť očakávania našich zákazníkov.

  • Neodporúča obchod

    totálna nespokojnosť,pravdepodobne im vyschol biely toner

    Reakcia obchodu Tričkový.sk

    Zaväzujeme sa túto situáciu vyriešiť a ubezpečujeme vás, že podnikneme všetky kroky na nápravu tejto skúsenosti.
    Ak bolo s produktom, ktorý ste dostali, skutočne niečo v neporiadku, radi vašu reklamáciu prijmeme a ubezpečujeme vás, že pre vás vyrobíme nový produkt s bielym tonerom. Kontaktujte náš tím zákazníckeho servisu, aby sme s vami prediskutovali podrobnosti vašej reklamácie a podnikli potrebné kroky na zabezpečenie uspokojivého riešenia.
    Chceli by sme sa vám poďakovať za poskytnutie spätnej väzby, ktorá nám dáva možnosť zlepšiť naše služby. Sme tu, aby sme vám pomohli, a usilujeme sa o to, aby ste boli s našimi výrobkami úplne spokojní.

  • Neodporúča obchod

    Dlha doba doručenia

    Reakcia obchodu Tričkový.sk

    Uvedomujeme si, že predvianočné obdobie prinieslo obrovské množstvo objednávok, čo bohužiaľ ovplyvnilo našu schopnosť spracovať a dodať tovar v dohodnutých termínoch. Chápeme, aké je pre vás dôležité, aby ste svoje objednávky dostali včas, a obávame sa, že sme v tomto prípade nesplnili vaše očakávania. Chceli by sme vás ubezpečiť, že v súčasnosti pracujeme na stratégii, ako v budúcnosti efektívne zvládať obdobia najväčšieho dopytu, ako je napríklad predvianočné obdobie. Aby sme vyjadrili našu ľútosť, chceli by sme vás priamo kontaktovať ohľadom možnej kompenzácie. Skontrolujte si, prosím, svoju e-mailovú schránku, pretože sme vám už v tejto veci poslali e-mail.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    vraj tovar bol poslaný,ale do dnešného dňa nemám ani tovar a ani peniaze... kuriér 123,sa ani neozval

    Reakcia obchodu Tričkový.sk

    Veľmi sa vám ospravedlňujeme za oneskorenie vašej objednávky. Zaväzujeme sa situáciu vyriešiť a pochopiť vaše obavy.
    Sme si vedomí, že problém bol spôsobený internými problémami a nedostatkom informácií od nášho spolupracujúceho prepravcu, spoločnosti 123kuriér. Radi by sme vás ubezpečili, že sme okamžite prijali opatrenia na skrátenie čakacej doby a zlepšenie spolupráce. Snažili sme sa situáciu aktívne monitorovať a v prípade problémov prijať opatrenia. Chápeme, aké dôležité je pre vás dostať presné informácie o vašej objednávke. Preto pracujeme na zlepšení komunikácie s našimi zákazníkmi, aby sme sa podobným situáciám v budúcnosti vyhli. Ako kompenzáciu za vzniknuté nepríjemnosti by sme vás radi kontaktovali priamo ohľadom možnej kompenzácie. Skontrolujte si, prosím, svoju e-mailovú schránku, pretože sme vám už poslali správu týkajúcu sa tejto záležitosti.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Ani po cca týždni tovar nebol doručený

    Reakcia obchodu Tričkový.sk

    Je nám veľmi ľúto, že sa vaša objednávka oneskorila. Bohužiaľ to bolo spôsobené internými problémami s naším dopravcom, ktoré sme nemohli predvídať. Samozrejme, okamžite sme prijali opatrenia na skrátenie čakacej doby a doručenie vašej objednávky čo najskôr.
    Sme si vedomí dôležitosti transparentnej komunikácie a snažili sme sa zákazníkov informovať o jej priebehu, hoci chápeme, že pre niektorých to nemuselo byť dostatočne uspokojivé. Dovolili sme si vás kontaktovať e-mailom, aby sme s vami prediskutovali možnú kompenzáciu za vzniknuté nepríjemnosti.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Prepravná spoločnosť mi tovar odmietla doručit

    Reakcia obchodu Tričkový.sk

    Dobrý deň. Táto situácia nás veľmi mrzí. Bohužiaľ sme na kuriéra nemali žiadny vplyv a všetky vaše pripomienky boli odovzdané kuriérskej spoločnosti. Dúfame, že sa to už nebude opakovať. Po našom e-mailovom kontakte sme od Vás obdržali informáciu, že ste obdržali Vašu objednávku. Ako kompenzáciu sme Vám zaslali e-mail so zľavovým kódom na Vaše ďalšie nákupy, dúfame, že sa k nám vrátite.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Doručenie bolo na čas
    • Nereálne veľkosti
    • Slabá kvalita

    Treba sa držať nejakej normy aby boli dodržané veľkosti.

    Reakcia obchodu Tričkový.sk

    Všetky rozmery oblečenia a iných produktov sú uvedené na našej stránke v záložke pri každom produkte. Ak na prvý krát netrafíte správnu veľkosť, môžete samozrejme vykonať bezplatnú výmenu. Kľudne sa nám ozvite na mail, určite túto situáciu nejako vyriešime :D

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dodacia lehota

    Reakcia obchodu Tričkový.sk

    Dobrý deň,
    veľmi nás mrzí, že sa Vaša objednávka oneskorila. Bohužiaľ nemáme vplyv na niektoré náhodné situácie, ako je oneskorenie dodávok od výrobcov alebo oneskorenie kuriéra. Neváhajte nás kontaktovať e-mailom a my sa vám pokúsime čo najlepšie kompenzovať prípadné nepríjemnosti.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nekvalitné tričko

    Reakcia obchodu Tričkový.sk

    Dobrý deň, mrzí nás, že Vami objednaný produkt nespĺňa Vaše očakávania.
    Tričká sú vyrobené zo 100% bavlny a potlače sú vyrobené s najväčšou starostlivosťou, aby boli čo najodolnejšie. Pokiaľ by po obdržaní trička bolo niečo v neporiadku, kontaktujte nás prosím na e-mail s fotografiou, vždy sa snažíme pomôcť.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Na stránke doba dodania 1 - 2 pracovné dni. Viac ako týždeň čakám a tovar však stále nebol doručený.

    Reakcia obchodu Tričkový.sk

    Vážený zákazník, v tomto prípade sme Vašu objednávku vybavili včas, ale z nám neznámych príčin ju zadržala kuriérska spoločnosť. Samozrejme, chápeme vašu sťažnosť a budeme sa snažiť urobiť všetko, čo je v našich silách, aby sa táto situácia už neopakovala. Kontaktujte nás prosím a my situáciu napravíme.

  • Neodporúča obchod

    Bola som spokojná, takú rýchlosť som nečakala, 29.3. som objednala a 30.3. už bol pripravený na vyzdvihnutie. V tom problém nebol. Ale tričko dorazilo a bola som sklamaná. Na prednej strane ako sa prižehľoval ten nápis je po celom tričku šmuha, zrejme od žehličky a na zadnej strane trička boli fľaky. Zatiaľ som ho nevracala, lebo chcela som ho darovať k 50-tke a potrebovala som ho 5.4.2023 a to už je zajtra. Už sa to nestíha. A môj darček asi nemôžem darovať.

    Reakcia obchodu Tričkový.sk

    Je nám veľmi ľúto, že Vami obdržané tričko nebolo úplne správne. Sme len ľudia a aj občas robíme chyby. Každý náš zákazník má právo na reklamáciu. Kontaktujte nás e-mailom a obratom Vám zašleme nový produkt :)

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar bol objednaný večer 9.1
    Je už 16.1 ale doteraz tovar neprisiel.

    Reakcia obchodu Tričkový.sk

    Dobrý deň, pán Ján.
    Vašu objednávku sme odoslali 10.01., takže jeden deň po vytvorení objednávky. Oneskorenie bolo spôsobené tým, že vám kuriérska spoločnosť nedoručila balíček včas. Nesmierne nás to mrzí a tiež sme sklamaní dobou tejto prepravy, rovnako ako Vy. Týmto vás vyzývame, aby ste sa e-mailom obrátil na našu zákaznícku obsluhu a určite budeme schopní nejako napraviť znechutenie, ku ktorému došlo chybou nášho dodávateľa.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Síce mi posielate aj zľavový kód na ďalší nákup ale ten neplatí. Na kartičke k tovaru je platnosť kódu uvedená jeden mesiac. Je to jednoducho zavádzanie zákazníka.

    Reakcia obchodu Tričkový.sk

    Dobrý deň. Kódy, ktoré sme zaslali našim zákazníkom, by mali platiť minimálne do konca apríla tohto roku. Ak je v zaslanom kóde chyba, kontaktujte nás. Radi to vyjasníme a o niečo zvýšime hodnotu kódu ako ospravedlnenie.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Dobrý deň, vrátila som objednávku, nakoľko bolo tričko veľké. dodnes mi neboli vrátené peniaze, i keď uplynulo viac ako 14 dní. Stále čakám.
    Objednala som nové tričko.

    Reakcia obchodu Tričkový.sk

    Dobrý deň, bohužiaľ sme nedostali späť vaše produkty. Prosím, kontaktujte nás e-mailom, mohlo sa stať, že sa balík stratil pri preprave. Skontrolujte číslo zásielky a kontaktujte dopravcu. Vrátené produkty sme bohužiaľ nedostali. Kontaktujte nás prosím, pokúsime sa situáciu vyriešiť.

  • Neodporúča obchod

    Dobrý deň, tovar ( tričko 1ks ) som si objednala a zaplatila 20.12
    Dnes máme 1.1 a po tričku ani chýru ani slychu
    Neprišiel mi ani žiaden mail, ani sms o dátume doručenia iba tento váš dotazník.

    Reakcia obchodu Tričkový.sk

    Dobrý deň.
    Skutočne, naše oddelenie produkcie malo oneskorenie v období okolo Vianoc. V systéme však vidíme, že objednávka dorazila a už je u vás. Dúfame, že zásielka, aj keď trochu oneskorená, bude dobre slúžiť. Srdečne Vás pozývame, aby ste nás kontaktovali e-mailom a my sa pokúsime kompenzovať nepríjemnosti spojené s objednávkou.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dlhá doba dodania.

    Reakcia obchodu Tričkový.sk

    Dobrý deň.
    Samozrejme chápeme, že sme nesplnili niektorú zo záležitostí súvisiacich s objednávkou a preto ste boli nútení nám napísať záporné hodnotenie. O to viac nás mrzí, že práve v čase dodania sme nesplnili očakávania. Kontaktujte nás prosím e-mailom. Radi sa dozvieme podrobnosti o tom, čo presne môžeme zlepšiť v kvalite našich služieb a pokúsime sa kompenzovať prípadné nepríjemnosti.