Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Vyvarujte sa pri objednaní tovaru spôsobu dopravy. Pri možnosti dopravy Slovenskou poštou to ide najprv cez Poštu bez hraníc do Čiech a potom sa to po pár dňoch objaví na Slovensku. Pošta bez hraníc nebola schopná dopraviť moju zásielku na Slovenskú poštu v priebehu 5 dní. Radšej vyberajte spôsob dopravy kurierom.

  • VYVARUJTE SA PROSIM NAKUPU V TOMTO OBCHODE. Obavam sa, ze tovar predavany ako premiovy nie je original. Firma Whitestone ktora vyraba jedny z najkvalitnejsich tvrdenych skiel, tohto predajcu nepozna. Tvrdene sklo, za takmer 60€ sa druhy den po nalepeni zacalo na kraji stiepit. Kedze vyrobca predajcu nepozna, neregistroval mi produkt a odmietol uplatnit dozivotnu zaruku na sklo. Dozivotna zaruka na vymenu poskodeneho skla bola padnym argumentom pri nakupe skla za taku relativne vysoku sumu. Vyrobca ma po zaslani fotiek ubezpecil, ze originalne sklo by sa nikdy nestiepilo vo vrstvach a pri naraze by ostalo kompaktne, s vrypom v mieste narazu.

  • Reagujem na Vašu odpoveď k mojej recenzii. Slovičko predpokladany termín ste u tovaru nemali inak by som ho neobjednavala.A že mala toho kolegyňa vela, tak stači napisať, objednavku stornujeme peniaze budu vrátene. A nie ak stornujete objednavku do 14.30 peniaze vratime. Je to dosť velký rozdiel.

  • Reagujem na Vašu odpoveď k mojej recenzii. Slovičko predpokladany termín ste u tovaru nemali inak by som ho neobjednavala.A že mala toho kolegyňa vela, tak stači napisať, objednavku stornujeme peniaze budu vrátene. A nie ak stornujete objednavku do 14.30 peniaze vratime. Je to dosť velký rozdiel.

  • Vazte slova, lebo pouzijem pravnika. Karta aj Paypal Bam peniaze previedol!

  • reklamamaciu vam zamietol autorizovany servis nie my, je smutne ze sa snazite zneuzit zaruku, presne po 2 rokoch poslete telefon ktoremu nic nie je na servis stym ze ho nechcete opravit ale vratit peniaze...

  • Takže prišla reakcia so Shield, že závada sa neprejavila a že mi účtujú 11,05 za diagnostiku!!! Telefon bol 3.krát reklamovaný po 2 rokoch a 1 mesiaci. Záručná doba sa ale predlžuje o dobu vybavovania predchádzajúcich reklamácii. 3x2 týždne je 6 týždnov, takže telefon je stále v záruke. Oni mi poslali vyjadrenie servisu, že "nezáručná oprava" a že pre mna majú nejaký šunkový telefon za 100 eur a s ročnou zárukou. Pýtam sa...2 krát mi opravili (a bohvie, či vôbec opravili, lebo chyba sa opakovala prakticky hned ako prišiel telefon z reklamácie) tu istu chybu a chyba stále pokračovala a na 3 krát sa chyba neprejavila? trošku blbosť nie? Shield je obchod, ktorý treba zdaleka obchádzať a do internetového prehladača si nastaviť aby nevyhladávalo klučové slovo shield.

  • V pondelok 4.9. im prišla odomňa už 3. reklamácia na jednu a tú istú závadu (telefon sa prehrieval a nešlo prijať hovor). V podstate je to už 4tá reklamácia ale raz mi telefon poslali obratom naspäť neopravený, za čo sa mi ospravedlnili a čo som im aj prepáčil. Podľa stanov by mi mali poslať späť peniaze, nakoľko je to tá istá závada 3 krát sa opakujúca. Pri informácii, v akom stave je reklamácia sa obchod odvolal na autorizovaný servis, že išlo to tam a oni rozhodnú. Ked som cez chat na ich stránke požadoval kontakt na autorizovaný servis, tak sa z chatu drzo a bez slova odhlásil. Tak som zvedavý ako to bude pokračovať. Každopádne vás tu budem informovať o každej udalosti spojenej s touto reklamáciu. Prajem pekný deň

  • Nie je na nas aby sme posudzovali reklamacie, to je jedine co mozeme spravit, znackovy tovar vydrzi dlhsie no zalezi od pouzivania je to individualne kedy zacne zltnut

  • Zvycajne zle hodnotenia a komentare nepisem, ale som sklamany z pristupu obchodu Shield.sk pri zodpovednosti za vlastnu chybu.

    Chat started on 02 Aug 2017, 01:16 PM (GMT+0)
    (01:16:52) *** Rasto joined the chat ***
    (01:16:52) Rasto: Dobry den, chcem sa opytat ci tieto puzdra zvyknu po case zazltnut: https://shield.sk/Katalog/36/gumene-puzdra/1627/spigen-nexus-5x-case-ultra-hybrid-sgp11759
    (01:17:22) *** Shield-Sk s.r.o. joined the chat ***
    (01:17:32) Shield-Sk s.r.o.: Dobrý deň, bohužial ano. Pol roka vydržia
    (01:17:43) Shield-Sk s.r.o.: Ak chcete niečo podobne tak Thin Fit od spigenu
    (01:19:01) Rasto: Kupoval som jeden takyto od vas pred 3 tyzdnami v Cubicone v BA. Bol to pre mna rozhodujuci fakt ci zltne alebo nie. predavac u vas mi povedal ze tieto nezltnu lebo su "tvrdene".
    (01:19:17) Rasto: Uz je zlty
    (01:20:25) Rasto: Mohol by som ho prosim vas vratit?
    (01:21:27) Rasto: Vyzera to velmi zle
    (01:25:01) Rasto: Ak by stal 2 eura (doteraz som si taketo z ciny kupoval) tak by som ho zahodil a nevadilo by mi to. Ale za tento som sa specialne rozhodol zaplatit viac aby nezltol.
    (01:48:02) Rasto: Haloo?
    (01:53:25) Shield-Sk s.r.o.: dobrý deň, možte nam obal doniest na reklamáciu, odosielame to priamo Spigenu, na reklamáciu je 30 dni
    (01:56:29) *** Shield-Sk s.r.o. left the chat ***
    (01:59:08) Rasto: Vy ste mi povedali ze obal zltne, teda o tom viete. Od spigenu mi teda pride ta ista odpoved, ze tieto materialy po case zltnu. Vas predavac ma ale uviedol do omylu, preto som si produkt od vas kupil.
    (02:00:41) Rasto: Reklamacia v Spigene teda nebude uznana. Viete mi prosim vas pomoct vyriesit tuto transakciu inac?
    (02:03:11) *** Shield-Sk s.r.o. joined the chat ***
    (02:04:15) Shield-Sk s.r.o.: Jedina možnost je ako ste povedali poslat na reklamciu ku vyrobcovi. On vam poviem to iste co my. Je mi to luto ale nič viac nedokažeme s tym urobit
    (02:10:40) Rasto: Cize neviete urobit nic s tym ze ma vas predavac na predajni oklamal?
    (02:11:46) Shield-Sk s.r.o.: možno ste ho zle pochopili alebo vam podal iny model a rozpraval o inom. Aj predavač je len človek, každy sa može pomylit
    (02:14:37) Rasto: To je jediny dovod preco som si ten obal kupil
    (02:15:01) Rasto: nie je mozne aby doslo k nedorozumeniu
    (02:15:12) Rasto: prisiel som iba po tento jeden obal
    (02:15:41) Shield-Sk s.r.o.: budem sa opakovať, je mi to luto. Neda sa s tym nič robiť.
    (02:25:38) Rasto: Som z vas sklamany ze neberiete na seba zodpovednost za vlastne chyby. Vela stastia pri tomto style podnikania. Pekny den prajem.
    (02:27:30) *** Rasto left the chat ***

  • Dobry vecer, nato aby reklamacia bola uznana telefon musi splnat podmienky, a jednou je samozrejme neposkodeny stav, pokial je telefon ohnuty ide o vazne poskodenie a servis ma pravo reklamaciu zamietnut. Pokial by nemal pravo bolo by to velmi lahko zneuzitelne. Predstavte si ze niekto posle telefon s rozbitym, displejom na reklamaciu ale z dovodu ze nereaguje na displej na dotyk, a teraz servis ma vymenit displej ? Toto berte ako znacny priklad vysvetlenia preco bola vasa reklamacia zamietnuta.

  • Dobrý den.
    No pro Vás to asi problém je, protože nechápu proč jste nereagovali na moje dotazy. No a já jsem si ten telefon asi vyrovnal dodatečně a poslal u nás do autorizovaného servisu opravit. Ti to přehlédli (když byl tak moc mechanicky poškozený) a telefon bez řečí vrátily opravený. To byl asi dar od firmy BSPmobil?????, nebo trochu jiný přístup k reklamaci. Škoda, že nejdou vložit do diskuze ofocené přílohy průběhu reklamace ať to všichni vidí jak to s tou reklamací je.
    Bohužel neumíte slušně odpovědět ani na email tak to je.

  • Dobry den,

    reklamacia telefonu je u nas beznou rutinou. Zaslat telefon do servisu, predsa nie je ziadny problem. No vas telefon bol mechanicky poskodeny, preto aj reklamaciu zamietli co je logicke.

  • Dobrý den.
    Na úvod uvádím, že jsem velmi klidný člověk ale toto jednání (spíš nejednání)ze strany tohoto internetového obchodu mně víc než překvapilo.
    Na začátku tohoto roku jsem poslal k záruční reklamaci telefon HUAWEI P8Lite -nefunkční WIFI. Telefon se takřka obratem vrátil s vyjádřením. Zamítnutá záruční oprava,ohnutý rám telefonu. ( k telefonu nebylo připojeno žádné vyjádření autorizovaného servisu, razítko nečitelné). A tak jsem kontaktoval obchod emailem s tím, že žádám o doposlání nějakého protokolu o provedené opravě a to ve dnech 22.3.a 30.3.2017. Bohužel nikdo nereagoval a ani se neozval. Předpokládám, že telefon nebyl ani zaslán na záruční opravu do autorizovaného servisu, ale reklamace byla vyřízena!!!!!!!!!! A tak jsem pátral, jestli můžu telefon zaslat sám k opravě do autorizovaného servisu v ČR. A prý můžu a světe drž se telefon jsem poslal k opravě sám do firmy BPSmobil do Olomouce dne 5.4.2017 a dne 10.7.2017 došel zpět opravený!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Nemám zájem nikomu škodit ani jej pomlouvat, ale doporučuji potencionálním klientům se této firmě vyhnout. Prodávat asi umí, ale reklamace asi neradi řeší, spíše neřeší. Petr.

  • Tomáš : Takze nakoniec sme sa dohodli s panom Martinom Tichým na kompenzacii tovaru,som rad ze sme sa dohodli a nasli spolocnu rozumnu cestu,dakujem za vasu ochotu

  • Dobrý deň pred mesiacom som si objednal z eshopu tvrdené sklo gumené púzdro a mobil Sony Xperia z3 po asi dvoch dňoch mi volali z eshopu že nemajú ochranné sklo ktoré som si objednal ze mi pošlú iné nejaké lacnejšie nič som si s toho nerobil keď prišiel telefón čo doručenie trvalo celkom rýchlo za to + prišiel telefón s tvrdením sklom a úplne iným puzdrom na telefón.... Kvalita tvrdeného skla bol hrozna čo je aj chyba výrobcu ale bohužiaľ kvalitnejšie nemali na sklade tak ako ani púzdro nemali na sklade... Keď som im písal email mesiac mi pán z eshopu písal že už ho objednali a hneď príde že ho mám čakať hneď budúci týždeň potom neprišiel zas písal že príde a neprišiel potom mi písal že ho hneď objednajú a príde no zas žiadna odozva po mesiaci dohadovania som mal s telefónom nehodu a spadol mi s malej výšky na zem a trošku mi prasklo zadné sklo takže musím platiť za opravu mať gumené púzdro ktoré ste mi mali hneď poslať neriešil by som tu tento problém, dnes keď som vám posielal email dokonca ste mi arogantne odpísali že,, púzdro na sklade není a už ani nebude,, tak načo ste mi písali stále dokola že púzdro objednáte a príde mi kebyže mi hneď napíšete a ospravedlnite sa ze púzdro nemáte kúpil by som si ho niekde inde a nečakal a teraz po tej nehode mi arogantne napíšete že ho nemáte a ani nebudete mať.... Som sklamaný s vášho prístupu teraz si musím dať ešte aj u vás opraviť telefón

  • overeny zakaznici ktory si aj realne nieco nakupili to vidia prave naopak

  • neodporucam tento eshop zavadzaju a klamu a predavaju zle veci su podvodnici

  • Dobrý deň! Chcela by som sa spýtať, ako je možné, že niektoré telefóny predávate s 0% DPH a niektoré s 20% ? Aký je v tom rozdiel a za akých podmienok to zákon povoľuje? Dakujem :)

  • Nakoľko mnou napísané recenzie boli nepravdivé a zavádzajúce, chcel by som sa preto ospravedlniť internetovému obchodu Shield.sk v nasledujúcich veciach:

    1. za ohováranie a hanobenie dobrého mena spoločnosti shield.sk

    2. za zavádzanie druhých osôb

    3. za odhováranie potencionálnych zákaznikov od nákupu v internetovom obchode shield.sk