Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Vyplatene prevodom, avsak netusim v akom stave je objednavka. Ziadne info.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nie je to skutocny eshop. Su to len priekupnici. Ziaden tovar nemaju skladom, vsetko len objednavaju. Je jednoduchsie, rychlejsie i lacnejsie si to objednat rovno u vyrobcu.

    Reakcia obchodu Tiché PC

    Dobrý deň, ďakujeme za recenziu, ku ktorej snáď netreba ani slov, ale vzhľadom na vymyslené obvinenia budeme reagovať. Veci z našich distribúcií EK Waterblocks, Noctua máme na sklade a skladové stavy máte úplne presne označené počtom kusov a neskladové naozaj presnými a každých 24h aktualizovanými stavmi (dostupné za 7-10 prac. dní na sklade u dodávateľa, dostupne za 1-2 prac. dni na sklade u dodávateľa). Veci, ktoré si objednávate a ich dostupnosť si viete priamo overiť teda už pred odoslaním košíka - načo ste teda odosielal obj. s položkami za 7-10 dní ak nechcete čakať, teší Vás robiť zle a poškodzovať meno spoločnosti? Dole pripájame históriu objednávky aby si každý človek spravil názor na Vás. Nehovorím už ani o tom, že po kontaktovaní Vás ste nám zhodil telefón - to pekne ukazuje čo za človeka / zákazníka u nás nakupovalo. Ešte pripájame históriu objednávky ( 12.3 sme objednávku prijali, veci nie na sklade boli garantované s dostupnosťou 7-10 prac. dní u nás na sklade, aktuálne sú veci na ceste a v pondelok až utorok je predpokladaná expedícia tzn. 6-7 prac. dní od zadania objednávky).

    Historia objednávky:
    12.3.2023 20:00:28: Active (user: XXX)
    "Dobrý deň, ďakujeme pekne za objednávku. Mayhems kvapalina na sklade a v rezervácii. Ostatné položky sme objednali na sklad prídu za 7-10 prac. dní ďalšími zvozmi od výrobcov. Potom po naskladnení posielame k Vám. Prajeme všetko dobré a ďakujeme.
    11.3.2023 15:52:42: Created (user: zákazník)

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • maju tovar ktory sa inde na SVK neda kupit
    • dlha doba dorucenia
    • slaba komunikacia
    • pomala stranka

    bol to moj prvy aj posledny nakup v tomto eshope tovar objednany 17.6.2022 doobedu mi nebol k dnesnemu dnu doruceny aj ked na stranke je uvadzane ze doba dodania 7-10 dni, komunikacia eshopu je minimalna a zacnu reagovat az ked im date negativne hodnotenie

    nabuduce radsej rovno objednam od ich dodavatela caseking.de ktory dorucuje aj na Slovensko a vyjde ma to iba o 7eur viac

    Reakcia obchodu Tiché PC

    Dobrý deň, ďakujeme pekne za recenciu. Informovaný ste bol priamo pri prijímaní objednávky citujeme kompletnú históriu aby si prípadný zákazník spravil obraz o Vás a o nás a kto je v tejto Vašej krivej recenzii v práve:

    Historie objednávky:
    1.7.2022 12:34:37: Archived (user: TPC)
    1.7.2022 12:34:36: Closed (user: TPC)
    17.6.2022 11:55:17: Active (user: TPC)
    "Dobrý deň, ďakujeme pekne za objednávku. Lian Li kit sme objednali na sklad príde za 7-10 prac. dní ďalším zvozom od výrobcu. Po naskladnení posielame obratom k Vám. Prajeme krásny deň a ďakujeme."
    17.6.2022 11:34:09: Created (user: zákazník)

    Ak rovnako ako my ovládate základy matematiky tak rátame že dnes keď sme obj. odoslali je presne 10 prac. deň od objednávky - na základe toho že ste bol informovaný a vedel že odoslanie môže nastať aj 10 prac. deň a hodnotil ste Neodporúčam sme reagovali dnešným emailom, že várku paletovú čakáme dnes a aj ak stihneme tak ju aj odošleme - čo sa aj stalo hoci sme sa naozaj zapotili. Na oplátku ako správny, negatívne naladený a všetko kritizujúci SK spotrebiteľ ste sa musel vyliať ešte na druhý krát. Čo ste prosím ešte chcel komunikovať písať Vám každý druhý deň že tovar cestuje, alebo ako sa máme alebo? Trocha úcty a zdravého rozumu by Vám ako spotrebiteľovi prospelo. Takto negatívnych zákazníkov, ktorí samozrejme vedia len svoje práva (to že ste si neprečítal presné info v prijatí od pracovníka to už Vám samozrejme nevadí) tú naozaj nepotrebujeme.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar ešte neprišiel

    Už mi poslali dotazník spokojnosti a tovar ešte neprišiel.Je to na smiech.

    Reakcia obchodu Tiché PC

    Dobrý deň, ďakujeme za neodporúčanie. Je to naozaj na smiech, že si ani neprečítate informácie, ktoré posielame v prijatí objednávky - citujeme priamo z jej histórie:

    Historie objednávky:
    17.4.2022 21:31:53: Active (user: TichéPC)
    "Dobrý deň, ďakujeme pekne za objednávku. FK1 redux bude mať Noctua ako výrobca dostupné za cca 14 dní a potom paletovým zvozom k nám na interný sklad. Následne objednávku vybavíme a pošleme k Vám. Prajeme všetko dobré a ďakujeme."
    17.4.2022 20:42:57: Created (user: XXX)

    Neprečítate si ani obchodné podmienky - inak by ste vedel, že hodnotenia neposielame my, ale externá spoločnosť Heuréka, ktorá štandardne posiela dotazníky po 7 dňoch.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nekomunikuje

    Reakcia obchodu Tiché PC

    Dobrý deň, ďakujeme za hodnotenie. To Vaše krivé neodporúčanie a nekomunikovanie si s Vami vytelefonujeme, pretože informovaný ste bol obratom po prijatí objednávky citujeme s histórie:

    Historia objednávky:
    13.4.2022 14:14:31: Active (user: TPC)
    "Dobrý deň, ďakujeme pekne za objednávku. Predpokladaný dátum naskladnenia skrinky v hlavnom sklade výrobcu v EU je 19.4. potom ak sa v danom dátume naskladnia potom sa posiela paleta k nám. Čakajte preto dlhšie dodanie. Prajeme všetko dobré a ďakujeme."
    13.4.2022 13:34:47: Created (user: zákazník)

    Nevieme teda čo by ste ešte rád v rámci komunikácie. Upozorňujeme, že ste nepreviedol registráciu tj. objednával ste bez registrácie (ktorá okrem iného prináša v rámci komunikácie oveľa viac výhod - kde si viete priamo z okna danej objednávky dopytovať čo potrebujete). Nevedieme žiadne iné emailové dopyty z Vašej adresy.

    Budeme Vám teda telefonovať - krivé obvinenia a z toho plynúce neodporúčania naozaj nebudeme tolerovať.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Vytvorené 3 objednavky , 3 rôzne tovary , ani jeden nevedeli dodať, načo to ma na stránke keď tovar žiadny nevedia dodať.

    Reakcia obchodu Tiché PC

    Ďakujeme pekne za hodnotenie. Vytvoril ste po novom roku 2 nie 3 objednávky. Objednal ste nie tovary (skúste prosim exaktne ak už hodnotíte, aby prípadny normálny zákazník čo číta...čítal pravdu) ale extra nedostupné grafické karty a pekne ste mal v obidvoch prípadoch vysvetlené prečo grafické karty nie sú dodateľné citujem:

    "Dobrý deň pán XXXX, ďakujeme pekne za objednávku a prajeme všetko dobré v Novom roku. Z týchto GPU nám dodávateľ nebol schopný dodať za takmer 7 mesiacov ani jeden zvoz. Z daného dôvodu ukončujeme s dodávateľom od nového roka spoluprácu a webový prepoj a karty už budú nedodateľné. Radi vyhovieme každému zákazníkovi, ale v tomto prípade registrovanú, ale neprijatú objednávku z daných dôvodov zrušíme nakoľko je naozaj zbytočné čakať. Prajeme všetko dobré a ďakujeme za pochopenie".

    Je ten text nepochopiteľný, alebo sme Vám mali tovar na objednávku vyrobiť na kolene? Či si len potrebujete kopnúť pretože ste nedostal grafické karty za dobré ceny? Pekne sme vysvetlili situáciu odpísali, ale samozrejme treba si kopnúť a ešte pomaly radiť ako máme riadiť firmu. Nemáme radi taký typ zákazníka - spolupráca ma byť obojstranná - a naozaj si neuvedomujeme, že by sme nejako pochybili - pochopím ak by sme Vám objednávku zrušili bez vysvetlenia, prípadne napísali nejaké vymyslené polopravdy. Objednávky po Novom roku, ktoré pochádzali od toho jedného dodávateľa sme zrušili všetkým zákazníkom (nevybavané za posledných 5-7 mesiacov). Nech sa Vám darí.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    obchod zrusil objednavku aj napriek tomu ze by som bol ochotny si na dodanie tovaru kludne pockat….

    Reakcia obchodu Tiché PC

    Dobrý deň, ďakujeme pekne za reakciu. Bolo by dobré písať pravdu, nie vymyslené nepravdy. Objednal ste 10ks grafických kariet, ktoré mali z db. prepoja od dodávateľa chybnú cenu (143€ vs cca 600€). Pekne sme Vám napísali v prijatí objednávky dôvod prečo ju rušíme a že aktuálne máme na tieto modely aj za korektnú cenu predobjednávky na toľko ks že sú vypredané na Q1 2022 a že po danej dobe už nevieme ani garantovať cenu ani dostupnosti. Na toto upozornenie neprišla od Vás žiadna odpoveď. Nevieme aký je problém recenzovať reálne to čo stalo...teda vieme zatrpknutý zákazník...robiť len zlo, pretože som nedostal čo som chcel. Budeme radi ak pre budúcnosť napíšete korektnú recenziu nie klamstvá v tejto podobe. Máme radi korektnosť obojstrannú. Ďakujeme.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Uplynulo 6 dní od objednávky komponentov a zatiaľ nebola spracovaná.

    Reakcia obchodu Tiché PC

    Dobrý deň, ďakujeme za neodporúčanie - objednávka bola spracovaná obratom, jednak si jej stav môžete pozrieť v konte a potom po prijatí pracovník píše priamo v emaily o prijatí všetko o dostupnosti. Stačí len pozerať email a prípadne aj spam ... toto už my naozaj nevieme ovplyvniť a nie je to naša chyba. Pripájam Vám doklad ako bola spracovaná objednávka:

    Historie objednávky:
    8.8.2021 22:21:49: Active (user: TichéPC)
    "Dobrý deň, ďakujeme pekne za objednávku. Položka 223570 Alphacool Eiszapfen double nippel rotatable G1/4 outer thread to G1/4 outer thread - deep black NIE JE dostupná a nebude skôr u výrobcu ako v mesiaci október - nahradili sme ho modelom 327531 EK Water Blocks EK-Quantum Torque Extender Rotary MM 14 - Black ten máme aj skladom. Ostatné položky sme objednali na sklad prídu ďalšimi zvozmi od výrobcov EKWB a Alphacool za 10 prac. dní. V prílohe zálohová faktúra na úhradu o prijatí úhrady Vás systém bude informovať. Prajeme krásny deň a ďakujeme."
    8.8.2021 13:31:20: Created (user: Zákazník)

    Bolo by dobré z Vašej strany zvážiť toto z nášho pohľadu krivé hodnotenie. Ďakujeme.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Pekný a celkom prehľadný eshop.
    • Štandartok
    • Štandartom na sk eshopoch je neodpovedanie na maily a ako poväčšine, len prekupnictvo. Tovar nie na sklade, len sa objedná a prepošle a to uvidím, či vôbec mi ten tovar príde, keďže je to už 10dni.

    Reakcia obchodu Tiché PC

    Dobrý deň, ďakujeme pekne za reakciu a neodporúčanie. Je zaujímavé, že štandardom typu zákazníka ako ste vy je prskať a pritom si neviete ani zabezpečiť to aby Vám emaily z nášho interného systému (kde informujeme o objednávke a dostupnostiach) nechodili do spamu. Pozrite si spam vášho gmail konta a nájdete všetko tam aj príjem objednávky, aj registráciu aj info ako je to s tovarom...a to info nepísal robot ale ručne človek za PC. Len pre informáciu ste objednával zdroj, ktorý nie je defacto dostupný v celej EU a stav mal na objednávku. História objednávky je tu:

    Historia objednávky:
    19.3.2021 22:00:50: Active (user: pracovník)
    "Dobrý deň, ďakujeme pekne za objednávku. Zdroje sú nedostupné bez akéhokoľvek dátumu v sklade výrobcu. Budete čakať? Ďakujeme a prajeme pekný deň."
    19.3.2021 15:03:42: Created (user: [email protected])

    Je naozaj pekné, že viete čo je standardnom na SK eshopoch, ale aj tu len prskate a nerozumiete sa. Bežné komponenty a značky distribuujú etablované veľkoobchody, ktoré majú ich zastúpenie a my poniektoré nakupujeme ako predajca cez nich (štandardný postup ak fungujete oficiálnymi a nie šedými dovozmi). Výhoda je , že máte (ak je solídny predajca) plnú podporu jednak v reklamáciach, dĺžkach reklamačnej doby. My sme tiež distribútori už XX rokov na značky, ktoré sa venujú špičkovému chladeniu či už vzdušnému, vodnému a iným špeciálnym resp. úzko špecializovaným tovarom v rámci PC segmentu.

    Ak už chcete negativitu a písať o eshopoch a veciach, je dobré si danú problematiku naštudovať.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zdĺhavé doručenie tovaru.
    • Kvalita tovaru

    Objednávku som si založil 23.11. Došla mi 14.12. V objednávke bolo okrem iného 7 kusov fitingov z ktorých 6 bolo chybných.
    Odstúpenie od kúpnej zmluvy trvalo od 23.12.2020 do 09.02.2021 ani tu nedodržali 14 dňový termín.

    Reakcia obchodu Tiché PC

    Dobrý deň, ďakujeme za negatívnu recenziu. O doručení tovaru snáď už nemá význam písať, nakoľko ste si samozrejme neprečítal informáciu v prijatí objednávky (ako tých zopár nespokojných zákazníkov, ktorí si len pozerajú po svojich právach z kúpnej zmluvy, nie po povinnostiach).

    Kvalita tovaru = jemne napísané = Laik sa neporadí, nakúpi si vodný GPU blok, vodné fitinky . Po tom čo mu príde tovar...tovar otvorí zistí, že vodný blok nepasuje (pritom zničí samozrejme teplovodivé podložky, blok opacká, že vyzerá hrozne). Potom samozrejme píše na support a čaká odpoveď v sekunde veď samozrejme len on existuje :)...a nakoľko je covid situácia plus sme mali prevádzku z časti zatvorenú (ako dobre nespomenúť túto skutočnosť a veci z toho plýnuce že) tak príde nervozita a pán reaguje ako postrelený. K fitinkám sú v poriadku, len vy ste totálny laik (tak isto ako objednať blok a neoveriť si PCB vs. kompatibilita s blokom...) a používal ste fitinky zle so zlými trubicami (aj tu ste sa mohol poradiť a vybrať si niečo overenejšie, ale kto sa neporadí ).

    Nedá nám nespomenúť Vaše vyhrážky keď sme nestihli reagovať do 48 hodín, že nás ohovoríte a všade napíšete negatívnu recenziu, na čo sme Vás potom už v odpovedi upozornili, že nie sme povinní reagovať do dňa a rovnako, že ste nečítal čo sme písali. Rovnako tak odstúpenie od kúpnej zmluvy = písali sme, že prevádzka bola čiastočne kvôli covid situácii a sťahovaniu uzatvoreníá .. dohľadajte si prosím ako to je v rámci odstúpenia od zmluvy pri týchto situáciách...hneď ako sme situáciu vyriešili ste peniaze dostal...pekne je že ste v odstúpení ešte nebol schopný ani len napísať korektný IBAN, ten sme po vyhotovení dobropisu overovali aj emailom a opätovne bolo potvrdené že je korektný...kolegyňa ale nevedela úhradu doposlať tak Vám písala, volala a až tam ste zistil AHA akosi som sa kopol...

    Teda takto s Vami, dúfame, že už u nás nenakúpite, naozaj takýchto pomstychtivých zákazníkov nepotrebujeme....vzťah ma byť obojstranný, nie len zneužiť, využiť, a potom nakydať...tj. len moje práva to, že mám povinnosti ma nezaujíma.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Dlhé dodanie, objednal som si to 10 dni dozadu a stále mi to neprišlo.

    Reakcia obchodu Tiché PC

    Dobrý deň, "10 dní dozadu som si objednal" - to vyzerá tak, že ste zákazník, ktorý objedná a nečíta, nečíta čo píšeme v prijatí objednávky, nečíta si obchodné podmienky a krivo potom vykrikuje, že nedostal tovar. Tak poďme zaradom aby ste vedel, prečo ste tovar ešte nedostal. Chladič bol so stavom - Skladom do 7-10 prac. dní (skladom u dodávateľa), pričom obj. sme prijali a vopred upozorňovali, aká je aktuálne situácia a že len skladu výrobcu odkiaľ berieme napriamo trvá 10-13 prac. dní kým pripravi uzavreté paletové zvozy a pošle ich. O tejto situácii ste upozornený aj na hlavnej stránke kde informujeme o tom, že všetko mešká.
    2.2 bola objednávka prijatá, prešlo 8 prac. dní a Vy ste urazený vypisujete a neodporúčate, pritom tovar ako sme písali je už na zvoze. Samozrejme nečítal ste žiadne info (isto máte spam priečinok na parádu...). Pre ukážku aj história objednávky:

    Historie objednávky:
    2.2.2021 11:17:53: Active (user: XXX)
    "Dobrý deň,prijali sme úhradu na náš účet.Ďakujeme "
    2.2.2021 11:17:45: Active (user: XXX)
    "UHRAZENO - částka 47,38 € "
    2.2.2021 9:27:48: Active (user: XXX)
    "Dobrý deň, ďakujeme pekne za objednávku. Cryorig chladič máme objednaný na sklad príde ďalším paletovým zvozom od výrobcu za 10-13 prac. dní. Stále trvá situácia o ktorej píšeme na hlavnej stránke (tj. meškajú paletové zvozy a sklady výrobcov nestíhajú..distribuujeme totiž napriamo). V prílohe zálohová faktúra na úhradu o prijatí úhrady Vás systém bude informovať. Prajeme krásny deň a ďakujeme."
    1.2.2021 21:00:29: Created (user: XXX)

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Na webovej stranke bolo uvedené, že tovar je v externom sklade (dodanie 7-10pracovnych dni)
    Dnes je to 13ty deň, tovar nedorazil. Predávajúci odpísal email, 15+ dni

    Reakcia obchodu Tiché PC

    Dobrý deň, ďakujeme pekne za hodnotenie, už sme Vám telefonovali a vysvetlili si situáciu. Ďakujeme za prípadnú úpravu hodnotenia.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Predražený a dlhá doba dodania z divným balením

    Reakcia obchodu Tiché PC

    Dobrý deň prajeme, v prvom rade posielame priebeh objednávky (iste ste si myslel, že info hodnotenie je anonymné, ale nie je vieme kto hodnotí v rámci čísla objednávky) aby si každý spravil úsudok:

    1.12.2020 9:43:20: Archived (user: XXX)
    1.12.2020 9:43:20: Closed (user: XXX
    26.11.2020 10:17:28: Active (user: XXX)
    "Dobrý deň,prijali sme doplatok 4,03 eur na náš účet.Ďakujeme"
    23.11.2020 11:42:17: Active (user: XXX)
    "Dobrý deň,prijali sme úhradu 25,56 na náš účet.Este je potrebne uhradit 4,03eur VS:333694 (doplatok).Ďakujeme "
    23.11.2020 11:40:04: Active (user: XXXX)
    "UHRAZENO - částka 25,56 € "
    22.11.2020 21:27:30: Active (user: XXX)
    "Dobrý deň, ďakujeme pekne za objednávku. Masterkleer tubing PVC 11/8mm (5/16"ID) Ultra Clear (BPA free) sme odobrali tieto hadice su dlhodobo nedostupné a do konca roka nebudu, nahradili sme Vám ich TYGON modelom pretože iné nie sú. Položky sme objednali na sklad prídu za cca 10 prac. dní. V prílohe posielame zálohovú faktúru na úhradu o prijatí úhrady Vás systém bude informovať. Prajeme krásny deň a ďakujeme.
    "21.11.2020 17:16:57: Created (user: zákazník GDPR)

    Teda - reagovať na to či sme predražení, alebo nie ani nebudeme - nemusel ste nakupovať. Splnili sme od A po Z čo sme garantovali tj. dobu dodania, profesionalitu (nahradili sme nedostupný produkt). Add balenie...balíme do krabíc tak aby došla k zákazníkovi neporušená - ak ste to chcel zabaliť na paletu nie je problém aj v tom vyhovieme...ale chce to priplatiť.

    Z celého nákupu nám pripadá, že divný je niekto iný ako my, kde sme splnili doslova všetko čo garantujeme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ani po 10 dňoch (!!!) od zaplatenej objednávky (prevod cez internet banking) mi neprišiel tovar!!!

    Reakcia obchodu Tiché PC

    Dobrý deň. Ďakujeme za recenciu, písať záporné recenzie a hodnotenia naozaj viete a ide Vám to, ale aby ste si prečítal čo sme písali pri prijatí objednávky to nie, rovnako ako ste sa neunával ani pozrieť v detaile produktu na to , že produkt nebol dostupný už keď ste objednával. Píšeme neodpovedáte, voláme nedviháte. Aktuálne takmer všetky objednávky su u nás do 10 prac. dní ako sľubujeme zákazníkom. U Vás sme nič nesľubovali. História komunikácie zo systému nižšie:

    Historia objednávky:
    21.4.2020 10:50:55: Active (user: XXX)
    "Dobrý deň,prijali sme úhradu na náš účet.Ďakujeme"
    21.4.2020 10:50:29: Active (user: XXX)
    "UHRAZENO - částka 11,48 € "
    19.4.2020 23:58:59: Active (user: XXX)
    "Dobry den, dakujeme pekne za objednavku. Tieto modely antivibranych ramcekov budu dostupne v EU sklade vyrobcu az koncom maja a potom este k nam na sklad. V prilohe posielame zalohovu fakturu na uhradu o prijati uhrady Vas system bude informovat. Prajeme krasny den a dakujeme."
    18.4.2020 15:43:43: Created (user: XXX)

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Dlha dodacia lehota a ešte ani tu nestihnu !!!

    Reakcia obchodu Tiché PC

    Dobrý deň, ďakujeme za reakciu, žiaľ problém je len a len na Vašej strane. Objednával ste vodný blok a radiátor. Pri vodnom blok bola dostupnosť do týždňa, radiátor bez dostupnosti. Výpis z histórie objednávky (pre klientov ktorí nevedia čítať a nechápu, že majú aj povinnosti nielen práva tj. mal by ste čítať čo posielame pri prijatí a pozerať stavy produktov) z Vášho konta:

    Historie objednávky:
    13. 1. 2019 16:56:30: Active (user: XXXX)
    "Dobry den pan XXX , dakujeme za objednavku. Zial radiátor je aktualne bez uplnej dostupnosti (viz. datum ktory svieti pri produkte). Prvý z najlacneších, ktorý je dostupný je https://www.tichepc.sk/XSPC-TX360-Ultrathin-Radiator-360mm-black.html?arg1=001013004008 skúste sa pozrieť. Vodný blok CPU je dostupný a na sklad príde za 7-10 dní ďalším zvozom od výrobcu. Dakujeme za odpoved."
    12. 1. 2019 20:09:53: Created (user: XXXXXX)

    Teda naozaj nevieme už ako podobnému typu zákazníkov vyhovieť - presné dostupnosti máte, napísane ste mal presne kedy a čo príde. Samozrejme výsledkom je že kritizujete pritom chybu ste spravil vy.

  • Nežiadal som žiadny dotazník ani (re)klamy ale tovar čo som žiadal zatiaľ nedošiel!

    Reakcia obchodu Tiché PC

    Ďakujeme za reakciu. Pre budúcnosť ak niečo hodnotíte, prečítajte si prosím obchodné podmienky, ktoré ste kúpnou zmluvou akceptoval. Máme v nich rozpísaný systém GDPR (do GDPR sme investovali nemalé prostriedky, máme vypracovanú kompletnú dokumentáciu), dokonca aj špeciálny odsek pre hodnotenia Heuréka a GDPR. Vy ako zákazník idete neodporúčať obchod a hodnotíte niečo čo ste si neprečítal, neprečítate si ani info od obchodníka kedy pre Vás tovar bude dodaný (inak by ste predsa nepísal, že ho nemáte, pretože sme informovali, že bude v EU až koncom roka). Čo vlastne teda hodnotíte? Seba? lebo v tomto prípade by to sedelo.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • tovar s vodnym chladením
    • dĺžka dodania tovaru

    Obchod celkom solídny, treba zlepšiť dodacie doby, a hodilo by sa lepšie sprehľadniť menu tovaru.

    Reakcia obchodu Tiché PC

    Dobrý deň, ďakujeme pekne za reakciu - nechápeme ale hodnoteniu pretože:

    - poradené ste mal, info o tom kedy bude dodaná zásielka sme písali v prijatí objedávky rovnako (od výrobcu EKWB nám chodia pravidelne zvozy každých 7-10 prac. dní) – aktuálne je od prijatia Vašej objednávky 8 pracovný deň (pričom sa dnes objednávka uzatvorila) čo je normálna klasická dodacia doba pri produktoch, ktoré nedržíme skladom (skladom boli iné radiátory tie sa dajú expedovať okamžite).

    - vodné chladenie a jeho príslušenstvo je na malom SK ešte stále unikátny tovar hlavne pri objeme X+ tisíc položiek, ktoré máme v systéme naťahané a ktoré sa ho týkajú Skladom sa drží veľa veci hlavne to čo sa z vodného chladenia používa do projektov a veľmi často predáva, ostatné sú pravidelne zvozy od výrobcov.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Majú tovar, ktorý iné obchody na Slovensku neponúkajú.
    • -komunikácia (neodpovedali na email)
    • -doručenie tovaru (doručenie tovaru len cez UPS alebo DHL)
    • -poškodený tovar (neviem či sa tovar poškodil u nich no mohli ho pred odoslaním skontrolovať - doručený tovar má poškodený lak, na funkčnosť to vplyv nemá, takže nereklamujem no aj tak to nepoteší)

    Ako spôsob dopravy nevoľte DHL - kuriér ma zháňal o hodinu skôr, ako mi oznámili, že príde a keď som sa sním dohodol tak povedal, že môžem ísť von a 20 minút som čakal kým nakoniec prišiel..

    Obchod som kontaktoval prostredníctvom emailu, no odpovede som sa nedočkal.

    Tovar prišiel poškodený, neviem či sa tovar poškodil u nich no mohli ho pred odoslaním skontrolovať - doručený tovar má poškodený lak, na funkčnosť to vplyv nemá, takže nereklamujem no aj tak ma to neteší.

    Reakcia obchodu Tiché PC

    Dobrý deň, ďakujeme pekne za reakciu. Už sme spolu telefonovali a vysvetlili si tento problém. Žiaľ nie sme prepravná služba venujeme sa predaju a projektom, prepravu len sprostredkúvame. Rovnako sme si vysvetlili, že tovar nový nie je možné otvárať 2ks z 3ks položiek ste mal balené v krabičke ešte aj s originál celofánovom obale. Kvalitu vypracovania teda nevieme kontrolovať ... v tomto prípade stačí výrobok vrátiť, alebo reklamovať a my Vám ho vymeníme. Čo sa týka komunikácie ... emaily k objednávkam s riešené prednostne, žiaľ email, ktorý ste posielal pred zadaním objednávky (treba to uviesť aj v tomto hodnotení, lebo prípadní zákaznící si pomyslia, že vôbec nereagujeme) sme nedostali. Pre dodanie tovaru sme spravili maximum, rovnako sme aj okamžite reagovali na tento Váš problém. Či je to Vaše hodnotenie reálne k týmto informáciám je na zamyslenie.